30-plussers en zwanger worden (deel 3)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Josien, 6 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. En YES weer een heldere uitleg van WANNA :) Dat was het verschil dus, het beweegt hahahaha Doos dat ik ben!

LIEFS

2. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Haha klinkt lekker Wanna, vooral dat prutje :)

3. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    wanna, je kan nog steeds stemmen en je kan dagelijks een stem uitbrengen de te meer heb je er

4. Bijna kerstmis :)

5. spooky32

spooky32 Lid

14 dec 2008
    17
    0
    0
    Amstelveen
    He ja bijna kerstmis, lekker paar dagen vrij lekker niets doen (behalve..... ;) ) Gaan jullie nog leuke dingen doen met kerst?

Groetjes

6. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    @soof, heb je een weekje...dan klep ik je bij...Kan wel een boek schrijven over onze "familie". Bloed banden zeggen me dan ook niet zoveel. Vrienden zijn mn familie en ik ben nu bezig aan "familie uitbreiding" in maart!

@wanna, ja effe slikken he.... Hte blijft moeilijk..al is het zoveel jaar geleden. Meestal gaat het goed,maar nu effe niet!

7. Ok meid, dan houden we elkaar echt bezig. Heb al eens bedacht om echt een boek te gaan schrijven met de titel " ik ben toch niet van de melkboer" . Misschien ga ik dat nog eens doen, beetje rare titel maar zit een verhaal aan vast!
    Mijn vrienden zijn mij ook veel meer dan mijn eigen zus en moeder hoor, nou en dat krijg ik dus altijd naar mijn hoofd geslingerd. Weet je, ik snap gewoon niet waarom ze niet naar zichzelf kunnen (durven) kijken. Ik heb die moed ook opgegeven en het contact verbroken. Maar ook daar heb je moed voor noidg en zij zien het alleen als laf waarschijnlijk. Jij zal dat wel herkennen denk ik!

LIEFS

8. Genieten van de kerstboom, dromen van een witte kerst en mijn buikje rond eten :)

Kerstavond lekker samen en naar de nachtmis (als ik het volhou...)

Op eerste kerstdag gaan wij altijd samen uiteten, wij zijn dan steeds een half jaar langer getrouwd en dat willen we graag samen vieren.

Tweede kerstdag, gourmetten/fonduen bij schoonouders.

En daarna weer werken, halleluja. De drukste dag van het jaar op het reisburo......... dat hopen we tenminste nu met de crisis.

9. jettje

jettje Fanatiek lid

30 jan 2007
    1.541
    0
    0
    zv-er
    Hoi Meiden,

Ik zal maar met de deur in huis vallen ik ben een slechte moeder :cry:
    Jarod is nu al een voortand kwijt :confused:
    Gisteravond is het gebeurd terwijl ik aan het werk was.
    Hij was met pannen en potten aan het spelen,
    dat doet hij altijd als wij aan het koken zij en
    opeens viel hij voorover zo met zijn mondje op een pan.
    Het bloede nogal vertelde me vriend.
    En nu kwam ik er pas vanmiddag achter dat zijn boven voortand er
    niet meer zat :confused:
    Moest vanmorgen weer werken dus dat was snel naar de oppas.
    Ik de tandarts bellen (hij was nog niet ingeschreven)
    Is de praktijk dicht :( vervangend nummer gebeld die nemen niet op :confused:
    Toen maar op de gok een tandarts gebeld.
    Die heeft mij gelukkig gerust gesteld, volgens de ass. kon het
    geen kwaad, zolang hij goed at en dronk kon het wachten tot morgen.
    Pffffff gelukkig maar want ik was echt geschokken. Mijn vriend was
    ook geschokken vooral omdat hij het niet goed gezien had.

Ships bezoek staat alvoor de deur ze zou pas om 20:15 komen grrrrr.
    Volgende keer reageer ik weer persoonlijk meiden.
    Ik zag al een 10 gangen :({|= voorbij komen moet er nu
    even niet aan denken.Fijne avond allemaal 8)

10. JETJE! Dan ben je toch nog geen slechte moeder, en ach er komt nog een grote tand later, dus no worries! Zijn schattige koppie doet je dat ene melktandje gewoon vergeten... ;)

11. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    ah jettje, da's zielig! Maar je bent geen slecht moeder hoor...vallen hoort er nou eenmaal bij!

@soof, tsja...er zijn zat mensen die net doen alsof alles bij hun zo vredig thuis is. Dit soort dingen praten mensen niet snel over.
    Ik ben blij dat het contact met mn zus verbroken is. Als ik er aan denk om het weer te proberen, fluit ik mezelf gelijk weer terug. Als ik weer in puin lig omdat het mis gaat, hebben we niets aan en mn kleintje dadelijk ook niet!

12. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Jetje, dat maakt je geen slechte moeder hoor!
    En Jarod zal er zelf niet eens erg in hebben.

Spooky, hier ieder jaar op 1e kerstdag brunchen bij schoonouders en cadeautjes onder de boom!
    's Avonds bij mijn ouders eten.
    Verder 2e kerstdag helemaal niets, lekker thuis.

13. Goodmorning!

JETJE! Hoe gaat het met Jarod?

Vannacht had ik een kind dat overdwars in mijn buik ging liggen, EEKKS. Dat voelde heel raar, had opeens een bolletje of een kontje in de palm van mijn hand :)

FIJNE DAG ALLEMAAL

14. mb01

mb01 Actief lid

14 mei 2008
    321
    0
    0
    Pooh en Soof, ik vind dat julie er heel sterk overkomen, over dat gedoe met de familie. Het kost naar mijn idee jaren voordat je kan beseffen dat je geen andere keus hebt dan de band met familie te verbreken. Het gaat je waarschijnlijk niet in de koude kleren zitten. Gelukkig is bij mijn vriend en mij de band met de families goed, ik besef door jullie verhaal dat ik dat moet koesteren!

Pooh, ik kreeg kippevel van die tekst, heel treffend. Zolang je vader in je hart zit zal hij altijd met me meekijken.

ALL, vanmorgen had ik 38.0 met het tempen, dus de hoge temp komt echt doordat ik ziekjes ben. Maar ja, hoe weet ik nu wanneer mijn ei is geweest?
    Ik ben met kerst vrij, heerlijk! We zitten 1e kerstdag bij mijn ouders, lekker traditioneel gourmetten en cadeautjes onder de boom. 2e kerstdag gaan we naar de broer van mijn vriend , daar komt de hele familie bij elkaar. Wij moeten dan het voorgerecht maken, dat wordt een zalmtaartje. Ik vind het atijd heel gezellig, ik hoop wel dat ik dan eindelijk uitgesnotterd ben.

Zo, ga nu maar eens boodschappen doen. Mijn vriend en ik zijn vandaag 12 jaar bij elkaar (laaaaang) en ik ga een verassingsetentje maken. Ik hou het wel simpel, mijn hoofd staat niet naar ingewikkelde liflafjes.

DDDOOEEEEGGG

15. mb01

mb01 Actief lid

14 mei 2008
    321
    0
    0
    Jetje, je bent echt geen slechte moeder hoor! Dit soort dingen gebeuren, hoe vervelend het ook is. Niet negatief over jezelf gaan denken, voor Jarod blijf je de liefste moeder!

16. 8 jaar om precies te zijn................. na 1 laatste telefoontje mezelf beloofd dat ik nooit meer terug zou bellen! Nu maar eens vanuit hun, nou ze moet nu nog bellen (3 jaar later) en inmiddels is ze dus dik 1 jaar dood. Tja is me niet in de koude kleren gaan zitten, in 2006 5 maanden overspannen geweest. Maar dat was de schop onder mijn kont die me sterker heeft gemaakt. Ik ben zekerder van mijn keuze geworden.

Maar ja, het is wel jammer en ik hoop echt dat wij een super leuk gezin krijgen. Wil geen herhaling van mijn eigen verleden en dat is soms beangstigend!

Maar we komen er wel, we zijn nu veel sterker!

Lief dat je zo met ons meeleeft!

LIEFS

17. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    mb, op FF kun je aangeven dat je FEVER hebt op die dagen, dan telt FF die temp niet mee en zo kun je dat ook op je schema doen.

18. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    Hallokes,

Ben vandaag bij de kinderarts geweest, Sterre heeft eczeem in gezichtje en ook nog sterke krampen, dit wijt ze aan koemelk omdat onze andere 2 het ook hebben.
    Dus we moeten ze goed in de gaten houden en waarschijnlijk weer van pap gaan overschakelen.

Ook wil ik jullie even melden dat jullie me een tijdje zullen moeten missen.
    We vertrekken morgenvroeg op sneeuwvakantie voor een weekje ;)

19. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Zico, veel sterke met Sterre en een fijne vakantie.

20. mb01

mb01 Actief lid

14 mei 2008
    321
    0
    0
    Nou, het gaat lekker met mij. Dit is nu al de derde dag dat ik verhoging heb. Gisteravond tegen de 39.0 aan, compleet met koortsaanvallen en koude rillingen. Mijn verkoudheid is ook weer in alle hevigheid losgebartsen, heb echt een virusje te pakken. En ik blijf maar moe, moe, moe. Heb nu met mezelf afgesproken dat ik nu eens goed ga uitzieken, ik moet mijn lichaam serieus nemen. Het rare is, ik heb totaal geen last van mijn hoofd (hier ben ik normaal gesproken heel gevoelig voor). Ik ga dus maar door, maar merk nu dat mijn reserves opraken. Dus.....een lading sinaasappels gehaald, vitaminepillen en neusspray, hoop dat ik me na dit weekend eindelijk beter voel.

Mieke, ik ga zo invulllen op FF dat ik fever heb, thanxs voor de tip.

Iemand nog leuke plannen voor dit weekend?

Deel Deze Pagina