mb, maar goed dat je gezegd hebt op je werk dat je het weekend niet komt werken. Nu echt uitzieken hoor, anders blijf je er nog langer mee lopen. Wel balen natuurlijk zo in deze periode, maar het is niet anders. Je kunt bij FF ook een soort linkje aanmaken die je in je onderschrift kunt plaatsen, kunnen we met je kaartje mee spieken En een banner kun je ook aanmaken, kijk maar. Je kunt dit doen bij het tabje sharing en dan te kiezen voor homepage menu. Als je hier naartoe gaat dan krijg je gelijk al een url linkje. Nou beterschap hoor! lekker op de bank met een dekentje. Ik ga zo met 2 vriendinnen naar Bataviastad, lekker shoppen. Fijne dag.
@mb01, ziek goed uit hoor! beterschap! @all, 27 weken al wer. Het gaat zo snel nu! Heb net op marktplaats wat kleertjes uitgezocht. Heb toch nog maar naar wat neutraals bekeken. Maandag hebben we de pretecho en dan hoop ik toch zeker te weten dat we een knulletje krijgen! Heb zin om te shoppen. We gaan vanmiddag naar de juwelier, ik mag oorbellen uitzoeken voor de kerst. Denk dat we ook meer even langs Prenatal lopen. Ik wil wat kopen voor mn kind!
POOH! Shop ze! Leuk dat je oorbellen mag uitzoeken. Diamonds are a girls best friend hahahaha MIEKE! Jij ook veel shopplezier! MB01! Goed uitzieken hoor! Dames ik zal wel weer voor jullie werken LIEFS
Tja Soof, er moet toch iemand het geld verdienen wat wij weer gaan uitgeven Werk ze. www.kleertjes.com heeft leuk spul, vooral dat van Noppies. Ppoh, leuk dat je oorbellen mag uitzoeken. Fijne dag. En ja het gaat snel he, ik bijna alweer 33 weken! Het aftellen is nu echt wel begonnen.
Tuurlijk dames ik offer me wel weer op Die site is echt gewelig, helemaal mijn smaak! Daar ga ik straks echt op kijken.
@mieke, ja echt wel! Van de week kreeg ik mn kraampakket thuis gestuurd. Opeens had ik zoiets van, oh shit, da's waar...ik moet ook nog bevallen! Ben wel blij dat ik over de 26 weken grens heen ben. Niet dat die kleine mag komen van me, maar het voelt iets beter te weten dat ie nu 85% kans heeft het te overleven, mocht ie geboren worden.
Ik moet ook werken hoor Soof, tot vanavond 23.15! Pfff, zitten ook nog in de voorbereiding voor Tessa haar verjaardag morgen, druk druk druk. Ik ga dus gauw verder anders ga ik het allemaal niet redden. Prettig weekend allemaal.
Moontje; Tessa alweer bijna een jaar, gaat allemaal hard zeg. Jettje; Niet schuldig voelen hoor over Jarod zijn ongelukje. Dat soort dingen gebeuren helaas, hoewel je het wilt kunt je ze er niet voor behoeden. mbo1: Beterschap, goed voor jezelf zorgen! Mieke; Leuk bataviastad! Lekker geshopt? Een lekker weekend. Vandaag naar de kapper geweest. Morgen naar Antwerpen om te shoppen en maandag de laatste kerstcadeautjes kopen in Breda. Heb van de week het glazenhuis al gezien daar. Vind het zo leuk om serious request te kijken. Liefs, Meen
Ik ben kapot, maar heb het goed volgehouden, dat vonden de meiden ook. Heb zoveel leuks gekocht daar en ze hebben er nu echt super sale. Leuke kleine witte nikes met rood logo 17,00 euro, maatje 19. Schattige geox gympjes, van die slofjes heel soepel 8,75 euro, maatje 17. Hihi zo schattig. Bij River Woods, petje, shirtje en vestje, samen maar 9,40 euro. Nou geen geld toch. En een super leuke luiertas van Oilily, maar niet dat zoete gebloemde, stoer van jeans stof met rood echt jongens, 30 euro. Dus dat is leuk shoppen zo. Ja he die site heeft leuk spul, heb geloof ik al bijna de hele collectie Noppies daar gekocht, hihihi. Moontje, veel plezier morgen met de eerste verjaardag van Tessa. Pooh, idd een veilig idee he zo voorbij die 26 weken, maar eigenlijk is 28 weken beter om dat te denken
klopt mieke...elke week is er weer eentje toch? Fijn dat je zo goed geslaagt bent met shoppen. Wij hebben aardig wat bij Prenatal uitverkoop gekocht vanmiddag. Een paar dingen neutraal en een paar dingen voorstoere jongetjes. Maar die hebben we maar verstopt in de kast, zodat niemand dat per ongeluk tegen komt. Wat was het trouwens loei druk overal ! Niet normaal, die kerst gekte! Heb oorbellen uitgekozen bij de juwelier voor kerst. Het mesije dat er werkte dacht dat ik tegen de bevalling aan zat, want ze vond me zo dik... hahahahha, 10 kilo en nog 3 maanden te gaan! Bij de supermarkt mochten "we" ook al voor van een man. Hij bleef maar naar me staren. Wat aardig zei ik, maar toen begon ie hele verhalen...met en alcohol walm die uit zn mond kwam! hahaha... was vast stom dronken! Ik heb trouwens ook wat leuke merk kleding (nieuw) op marktplaats gevonden. Moet je ook maar eens kijken!
hey meiden. Jullie weten vast wel hoe een harde buik aanvoelt. Gisteravond, (na en vrij rustig dagje) kreeg ik pijn in beide liezen. We hadden visite, dus ik heb eerst nog effe in mn stoel gezeten. Maar na een kwartier ben ik toch maar op bed gaan liggen. Het was echt in beide liezen en mn buik was knoerd hard. Erin drukken ging niet en deed ook wat pijn! Was dit nou mn eerste hare buik? Het duurde denk ik een half uur en toen ben ik in slaap gevallen.
dus ik hoef me geen zorgen te maken? Op google lees ik zoveel verschillenbe verhalen over harde buiken! Dat het geen pijn doet, maar vervelend aandoet... Nou ik gilde niet van de pijn, maar t was een erg ongemakkelijk gevoel in mn liezen!
Mieke; Goed geslaagd zeg en allemaal leuke prijsjes! Pooh; Ben vandaag naar een shopping center in Belgie geweest en ook daar was het bere druk. Leuk dat je ondanks de drukte goed geslaagd bent! Liefs, Meen
leuk meen! Ik heb ook zin in "vet shoppen", maar hou het niet zo lang meer vol. Vandaag hebben we ook niet veel gedaan. De tv weg gebracht voor reparatie en lekker samen op de bank gelegen! Ik ga zo risotto maken. Morgen moet ik de Arbo bellen -() en komt mn moeder even goed soppen hier. Ik heb een strijkmand vol staan, dus....
Pooh; Wat fijn zeg dat je moeder je het een en ander uit handen neemt! Succes morgen met de arbo. Eetse voor zo, lekker risotto Willen in juni/juli naar zweden op vakantie, een aantal jaren geleden op doorreis door zweden gereden toen we naar Finland gingen en vonden het een erg mooi land. Nog tips wat we echt moeten zien? Liefs, Meen
Gezellig Meen weer naar ons buurlandje geweest. Pooh, lekker risotto! Hier toch een nieuw bed gekocht... heerlijk een boxspring en tja zoals al eerder met Soof besproken... kost een paar centen. Maar wat zullen we lekker slapen. Nu maar hopen dat ie nog voor de bevalling geleverd wordt, hoeft het oude niet op klossen.
@meen... what do you wanna know? mn vriend is Zweeds en we komen er heeeel vaak (2-3 x per jaar). We hebben zelf een rondreis met de auto gemaakt naar de Noodkaap en via Noorwegen weer terug. Maar dat zou ik niet adviseren met een kleintje! Kijk eens op bureau scandinavie. Die hebben heel wat leuke routes om te rijden, waar je zelf kan kiezen hoe lang je ergens blijft etc...heel flexibel!
hoi meiden! Heb net de arbo alles telefonisch doorgegeven en kreeg verder geen reactie van dat ik meer moet gaan werken ofzo. Dus hoop dat alles nu klaar is met dat gezeur! Ik baal altijd van dat soort instanties. Door die depressie in 1998-1999 heb ik er toenertijd veel gezeten en ook hele rare dingen mee gemaakt daar. Maar oke, nog een paar weekjes werken en dan verlo. 6 februarir is mn laatste werkdag, heerlijk! Da's voor mij nog 25 dagen werken. Ik ga mn verlof wel gebruiken om eens goed na te denken over of ik nog wel terug wil naar die baan, of een nieuwe ga zoeken! Ik word gek van die baas. De meeste collega's zijn schatten, maar er wordt ook zoveel geluld, en er zijn er weinig eerlijk in je gezicht. 2 zijn echte vriendinnen van me, dat zal wel zo blijven. Ach ja, eerst maar eens moeder worden, dan zien we wel...Niet te veel grote veranderingen tegelijk! Vanmiddag komt mn moeder soppen, heerlijK!