30-plussers en zwanger worden (deel 3)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Josien, 6 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

1. Het is Buro Scandinavië, zei de doos van het reisburo :oops:

2. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Pooh, groot gelijk hoor, lekker aan jezelf denken.
    En anders plak je nog wat vakantiedagen achter je verlof aan als je toch besluit weg te gaan.
    Maar ik zou dat dan wel aangeven voordat je met verlof gaat als je ontslag neemt. Zodat zij de tijd hebben nieuw personeel te zoeken en jij ook weet waar je aan toe bent in je verlofperiode, geeft misschien wat meer rust.

3. meen34

meen34 Actief lid

30 nov 2007
    229
    0
    0
    leidster kinderdagverblijf
    Pooh; Dank je wel voor de tip. We willen idd graag verschillende plekken in zweden aandoen en denken dan aan kampeerhutten om te verblijven. Overal voor een paar nachten.
    Wat naar dat je twijfelt over je werk. Teveel nieuwe dingen is misschien niet goed, maar als je daar niet meer op je plek zit, kun je de stap misschien toch beter wagen. Moeilijke beslissing denk ik.

Vandaag maar een paar uurtjes werken; 13.00-16.30 moet dus zo de deur uit. Vanavond nog shoppen in breda, nog wat laatste kerstcadeaus.

Liefs,
    Meen

4. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    dag doos! ;_)
    anyway. tis een goed bedrijfje!

@all, ja, ik heb net effe zitten kijken naar vacatures in de omgeving. Het meeste in in Rotterdam, en dat wil ik juist niet!
    We zien het wel..misschien zijn het maar mn hormonen!

5. @MB, ik doe aan zwangerschapsyoga. Nooit aan 'gewone' yoga gedaan.
    Die afscheiding had ik rondom mijn eisprong. Ik weet niet of het vlak na of vlak voor de eisprong was, maar het was wel een teken voor mij.
    Voel je je trouwens al iets beter?

@Pooh, kippevel bij de songtekst die je noemde. Inderdaad heel toepasselijk! Kan me voorstellen dat je tranen had.

@Jettje, je bent geen slechte moeder hoor. Wel sneu voor Jarod en vooral schrikken.

@Zico, fijne vakantie!

Hier alles goed. Ben al aan het aftellen tot het verlof. Ik vind het helemaal niet erg dat kerst en oud en nieuw hier nog voor vallen.
    Kan ik me nog even opladen voor het laatste weekje werk.

Nu alweer bijna 33 weken. Wat gaat het toch snel!

6. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    effe inbraak!
    We zijn net terug van de pret echo! Wat krijgen we een mooi kind en tis nog steeds een jongentje!
    Hij ligt nu in stuit met de beentjes langs het gezichtje. Hij gaapte en had een voetje vast met zn handje!
    Zo schattig!

Ik ga weer snel terug naar mn "blauwe wolk". Men, wat krijg je hier ene postieve energie boost van!

7. moontje34

moontje34 Fanatiek lid

27 mrt 2006
    1.085
    0
    0
    Groepsleidster Buitenschoolseopvang
    Zuid-Holland
    Wauw pooh, geweldig voor je meid!

Zweef maar lekker verder op je wolkje!

8. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Mooi he Pooh, ik heb er ook zo van liggen genieten ;)

9. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    tis gewelig meiden! Mn roze/blauwe wolk is were helemaal terug!

10. @Pooh, super he zo'n pretecho? En wat zijn ze lenig! Mijn mannetje had ook zijn voetje in zijn gezicht. Heel erg schattig. Heb je nog foto's meegekregen? Ben wel nieuwsgierig.
    Geniet maar lekker!

11. mb01

mb01 Actief lid

14 mei 2008
    321
    0
    0
    Hee meiden,

Ben eindelijk weer opgeknapt. Nog wel verkouden, maar heb geen verhoging meer. Ga vanmiddag weer werken, daarna heb ik 3 dagen vrij, dus dat gaat wel lukken.

Heb de laatste 4 pagina's nog niet zo goed gelezen, maar zag wel dat iedereen lekker aan het genieten is van de beebjes. Houden zo meiden!

Ik zit nu precies op week 4 in mijn cyclus (dag 28). Had gister en vandaag een normale ochtendtemp., ik ben benieuwd of ik komende dagen een temp.stijging ga zien. Ik las ergens dat je eisprong later kan komen als je ziek ben geweest?
    Gister kwam mijn moeder op de koffie, en ik vertelde haar dat we in maart naar Bali willen gaan. Ze deed enthousiast, maar ik zag aan haar dat er door haar heen schoot "ik wordt voorlopig nog geen oma". Ik wilde haar toen vertellen hoe het allemaal zit, maar ik vind het zoooo moeilijk om er met haar over te praten. Dat komt denk ik doordat ik mijzelf tegenover mijn moeder niet groot/stoer kan houden, dat ik emotioneel wordt. En mijn kwestbare kant laten zien.....da's voor mij en ook voor mijn moeder niet makkelijk. Toen mijn moeder weg was voelde ik me wel vervelend, de woorden die ik niet had uitgesproken bleven maar in mijn hoofd zitten.....

Nou, ik ga maar eens wat stofzuigen........

12. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    hallokes,
    Hier een snel berichtje vanuit het skigebied, we gaan zelf niet skieen is met sterre iet mogelijk maar de kids hebben sleeën pret.
    Met ons alles ok, heb alleen veel nekpijn op dit moment.
    Ook zijn de :evil: op bezoek sinds we hier zijn aangekomen :cry: Hopelijk zijn ze snel weg.
    Dit hotel kan ik iedereen aanraden. Geweldig voor kids

13. meen34

meen34 Actief lid

30 nov 2007
    229
    0
    0
    Snap het dag Doos stukje niet, heb ik iets gemist Pooh?

14. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    doos was soof ,meen! Effe terug lezen! hihihi!

15. meen34

meen34 Actief lid

30 nov 2007
    229
    0
    0
    oke! Ik snapte er al niks van ;)

16. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    geeft niets! jij dacht zeker al, waarom ben ik nou een doos?
    hhaahhhaah

17. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Nieuwe buikfoto's in mijn album ;)

18. He dames, ik wil jullie graag heel fijne feestdagen wensen!

LIEFS SOPHIA

19. Hartje1

Hartje1 Bekend lid

7 okt 2006
    894
    0
    0
    Dag lieve allemaal!
    Het is alweer een heeeeeele tijd geleden dat ik hier geweest ben.
    Ben druk bezig met mijn herstel en dat heeft aardig wat tijd en energie gekost. Maar ik ben jullie niet vergeten hoor!
    Ik hoop dat met jullie alles goed is. Hier gaat het op en af, maar heel langzaamaan gaat het de goede kant op. (geduld is een schone zaak zeggen ze altijd, wie heeft er nog wat geduld over? ? ?)

Ik wens jullie allemaal hele fijne feestdagen en een geweldig 2009 toe!

Hopelijk ben ik volgend jaar weer wat meer van de partij en kan ook ik zeggen dat ik, en vele met mij, zwanger ben.

liefs, Hartje1

20. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Meiden ook van mij:

Fijne feestdagen en veel gezondheid en geluk voor 2009!

Deel Deze Pagina