30-plussers en zwanger worden (deel 3)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Josien, 6 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Simi

Simi Actief lid

24 okt 2007
    410
    0
    0
    Bijna het midden van NL
    Meiden hier ook:

Heel fijne kerstdagen en een heel gelukkig en gezond 2009 (bij voorkeur iedereen met een beebje ;))

liefs, simi

2. puck1234

puck1234 Fanatiek lid

25 nov 2007
    1.186
    0
    0
    ALLEMAAL FIJNE FEESTDAGEN EN EEN HAARFIJN 2009

groetjes van puck

(ook al kom ik niet zo vaak meer hier ik lees af en toe nog mee)

3. sjors75

sjors75 Niet meer actief

Dames,
    Ook namens mij een hele fijne kerst en een gelukkig en voorspoedig 2009

liefs uit het zonnige Portugal

4. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    meiden, allemaal fijne kerstdagen. Dat al onze dromen mogen uitkomen!
    Wij zijn vandaag in Spakenburg, bij mn neef en nicht met gezinnetje. Ben alleen een beetje brak, want ik slapa zo onrustig de laatste dagen.
    Ik word steeds wakker, dorst, draaien, plassen, honger...etc etc!

Toedeloe!

5. mb01

mb01 Actief lid

14 mei 2008
    321
    0
    0
    Ook van mij:

Fijne kerstdagen!!!

6. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    tis hier lekker rustig!

Gisteren zijn we de hele dag bij familie geweest. Gelukkig ging het goed en was ik alleen moe toen we thuis kwamen. Wat zijn we weer verwent dit jaar. Echt leuke spullen gehad, zowel voor de baby als voor ons!
    En gelukkig ook wat beter geslapen vanacht!

Straks willen we effe naar Loods 5, die hebben ook leuke kinderkamer spulletjes en ik wil andere knoppen op de kastdeurtjes. HEt zal waarschijnlijk wel druk zijn, maar vooruit!
    Verder zijn we lekker saampjes thuis en heb lekker eten voor vanavond.
    Morgen de box halen bij de babywinkel in R'dam.

7. mb01

mb01 Actief lid

14 mei 2008
    321
    0
    0
    Hoi dames,

Even snel, we worden zo opgehaald om naar Arnhem te gaan. Maar ik moet het volgende even van me af schrijven:

Gister is mijn ergste nachtmerrie waarheid geworden, mijn broertje en zijn vriendin hebben verteld dat ze zwanger zijn. Ik kon wel door de grond zakken en moest heeeeel erg mijn best te doen om mijn tranen binnen te houden. Ik vind het heel leuk voor ze, maar aan de andere kant vind ik zo oneerlijk......In september gestopt met de pil en na 2x zwanger....Ze is pas 24 , dus had nog geen haast met zwanger worden, en dan toch zo snel al raak.....
    Mijn vriend zag dat ik op ontploffen stond, en nam me heel lief even mee naar buiten. Maar ja, toen kwamen de tranen, dus we moesten een flink rondje lopen om mijn huilogen wat te laten zakken.

Het is gewoon K*T!

8. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    mb01, dikke knuffel meid. kan zo confronterend zijn zulk nieuws vanuit een dichtbije hoek.

9. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    @mb01, we hebben dat gevoel allemaal wel gehad denk ik! Ik in ieder geval wel!
    Knuffel! Jullie tijd komt echt!

@all, we hebebn een fantastisch leuke schommelstoel gevonden. Liep steeds te dubben, wel doen of niet doen, maar we hebben plek zat en toch maar gedaan!

10. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    ha dames ook vanuit duitsland de beste wensen, morgenkeren we huiswaarts.
    Ga zodadelijk een foto plaatsen

11. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen

12. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    Nog eentje om het af te leren

13. sjors75

sjors75 Niet meer actief

Zico, wat is Sterre toch een mooi meisje!

MB sterkte hoor. Is heel logisch dat je het er moelijk mee hebt.
    Dikke knuffel

14. Hartje1

Hartje1 Bekend lid

7 okt 2006
    894
    0
    0
    Zico, wat een lief mooi meisje heb je!

MB: daar heeft iedereen wel eens last van hoor, ook ik!

15. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Weet niet of jullie op de hoogte zijn, maar ZP gaat dit weekend over op een nieuwe server waardoor ze dus even niet online zijn dit weekend.
    Misschien nog wel even, meer weet ik ook niet.

Dus voor nu een fijn weekend en anders weer tot maandag.

16. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    @mieke, ik geloof het ook ja!
    Dus toedeloe en misschien tot maandag!

17. MB: Acherum meisje ik heb even met je te doen! Snap goed dat je je klote voelt, wel erg lief van je broer dat ie je apart heeft genomen!

ZUSJE! Wat een lieve foto weer!

ALL! Hier de dagen weer overleeft, gelukkig ben dat eten weer helemaal beu. Wat betreft de site. Jullie moeten je onderschrift even copiëren want dat soort dinegn en foto's worden niet mee overgenomen. Zie melding op hoofdpagina!

18. mb01

mb01 Actief lid

14 mei 2008
    321
    0
    0
    Hoi dames,

Dank voor het meeleven , ik kan het gebruiken. Het nieuws viel enorm rauw op mijn dak, ik had het echt niet verwacht. Inmiddels ben ik gekalmeerd en kan ik er weer nuchter tegeaan kijken. Maar het blijft balen, ik ben gewoon enorm jalours dat het zo snel gelukt is. En daarnaast, mijn broertje drinkt en rookt behoorlijk en zijn vriendin heeft flink wat overgewicht, dus al met al niet de meest ideale combinatie. Maar zo zie je maar, ik hun geval maakt het geen bal uit. En ik mijn vriend maar waarschuwen dat hij niet mag drinken...., heel frustrerend.

Verder was het gister heel gezellig in Arnhem. Wij moesten het voorgerecht maken, dat was goed gelukt. En neefje Floris uitgebreid bekeken, wat een lief en wijs ventje. Wel veel werk hoor, zo'n mannetje van 7 weken. Mijn schoonzus geeft borstvoeding, daar gaat echt veel tijd in zitten. Om de 3 uur is ze er een half uur mee bezig, echt intensief.

Zico, mooie foto's, schatje hoor!

Pooh, heb je nog wat leuks gekocht bij loods 5?

Verder alles goed met iedereen?

19. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    @mb01, fijn dat je je weer wat beter voelt! Ik herken het gevoel wel hoor. Was ook altijd blij voor een ander, maar barstte daarna in huilen uit als niemand het zag!

Ja, we hebben een zachte rammelaar, 2 deurknoppen en een schommelstoel gekocht. Ik wilde er graag een hebben, maar twijvelde of ik hem ook zou gaan gebruiken, op de babykamer! Maar nu liepen we er tegen aan, hij is perfect en niet te duur. Dus hebben we hem toch maar meegenomen.
    Zo dadelijk gaan we de box halen die klaar staat in Rotterdam, na 6 weken levertijd! En ondertussen kijk ik steeds op MP naar kleertjes..heerlijk!

Allemaal een fijn weekend!

20. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    mb, mijn vriend rookt en drinkt ook hoor en het is ook gelukt.
    Zijn zaad is zelfs onderzocht en dat was helemaal toppie, zoals de gyn het noemnde.
    Dus dat zegt niet altijd wat hoor.
    Geen strakke onderbroeken dragen maar wat los zittende shorts wil ook altijd de kwaliteit van het zaad goed doen.
    Maar ik kan me heel goed voorstellen hoe je je voelt hoor.
    Je had erg gehoopt eerder zwanger te zijn dan je jongere broertje, zoals je al eens eerder hier had gezegd.
    Probeer er maar het beste van te maken, want het is nu niet anders ;)
    Is misschien niet echt wat je nu wilt horen.

Deel Deze Pagina