30-plussers en zwanger worden (deel 3)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Josien, 6 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. He POOH wat naar zeg, oh ik krijg er helemaal kippevel van!

2. wannaBmum

wannaBmum Fanatiek lid

17 okt 2007
    2.957
    0
    0
    Mieke: ik ga eens op die site kijken.

Zag hier in de buurt een bureau, maar die vragen voor foto's en bewegende beelden op DVD 120 euro, weet niet hoe lang het duurt, maar vond ik wel vrij veel geld.

Doordat we een waterbed hebben kan ik het hoofdeinde niet hoger maken, maar ik heb sinds een week een constructie met 4 kussens bedacht, waarmee ik redelijk kan zitten en mijn hoofd wat ondersteuning krijgt :(

Pooh: gatver, wat een akelig verhaal dat je hebt meegekregen in de wachtkamer...
    Kan me voorstellen dat je je zo af en toe afvraagd: Ooh, als dat maar goed komt straks met een baby! Heb ik ook! nooit kleine broertjes, zusjes, neefjes of nichtjes gehad. Ben al blij als het me straks lukt om een luier om te krijgen bij zo'n wiebelende baby :)

MB01: glaasje wijn beinvloed je temp inderdaad niet zo hoor, zeker als er 8 uur tussen zitten. Wij zijn vorig jaar op huwelijksreis naar bali geweest. Zoooooo mooi! hadden een heerlijk hotel en hebben een paar daagjes upgrade geboekt naar een superluxe minivilla bij het hotel met alles erop en eraan (prive zwembadje, buitenbubbelbad, buiten loungebanken en tv/DVD, met hapjes gevulde koelkast, you name it!) Laat je lekker verwennen daar!

3. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    We zijn in am notschrei geweest, zwart woud. Via jetair.
    Het hotel is z'n sterren dubbel en dik waard.
    Zeer kindvriendelijk hotel en alles even proper, eten was ook zeer goed

4. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    Ik ben met onze kinderen de dag van verwekking dronken geweest en ze mankeren allemaal niets ;)
    Teste een dikke week nadien positief, dus geen zorgen maken

5. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Zwijmel, wat lekker zeg.

6. wannaBmum

wannaBmum Fanatiek lid

17 okt 2007
    2.957
    0
    0
    Ja mieke, was niet normaal zo luxe! (hebben voor de grap dan ook een foto gemaakt waarop ik naast ons prive zwembad lig op een superluxe divan met een glaasje bubbeltjes in de ene hand en een glossy tijdschrift in de andere (Villa and Yacht!) , en een verveelde blik, alsof ik niet anders gewend ben, hahaha. DECADENT! :) )

7. Hartje1

Hartje1 Bekend lid

7 okt 2006
    894
    0
    0
    ja zeg, dat klinkt goed!

Pooh, wat een naar verhaal zeg.

Meiden die zwanger zijn, wat gaat de tijd toch vlug. Alles komt vast helemaal goed met de bevalling en daarna!

Met mijn mannetje gaat het gelukkig weer beter, nu begin ik te snotteren...

8. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    oke, ook leuk nieuws! Heb net de Prenatal blije doos en kruitvat doos opgehaald. Zaten best leuke dingetjes in, vooral in die van Prenatal!

Ga nu effe pitten, mama is moe!

9. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Hartje, tijd gaat idd snel.
    Hoop dat het voor jullie ook niet lang meer hoeft te duren ik gun het je zo!

Wanna, hahaha grappig die foto, kan dus zo in een Glossy.

Ik ben net even naar de prenatal geweest, uiteraard weer gekocht!

10. Hartje1

Hartje1 Bekend lid

7 okt 2006
    894
    0
    0
    Nou, vraag het af of het hier ooit nog gaat gebeuren. We zijn nu al 2,5 jaar bezig en nog nooit maar iets geweest dat op een zwangerschap leek.
    We zouden ook nog naar de ha gaan, maar op de een of andere manier is er telkens weer wat waardoor we dus niet gaan. :(
    Ik baal ondertussen stevig, mb: ik begrijp je dus echt goed. Iedereen om me heen maar zwanger worden, behalve ik. Ik gun het iedereen, maar ook mezelf ;)

11. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Hartje, dan toch maar eens die afspraak gaan maken!
    Morgen gelijk bellen! hup actie meid.

12. mb01

mb01 Actief lid

14 mei 2008
    321
    0
    0
    Mieke, wil best een linkje plaatsen, maar hoe werkt dat? Het lukt mij ook al niet om foto's te plaatsen, dus ben er niet zo handig in.
    Ik kan zelf geen kaas maken van mijn temperatuur, er is deze cyclus in ieder geval geen duidelijke eisprong te zien. Hopelijk gaat het de volgende cyclus beter.

Wanna, klink heerlijk zeg! Waar heb je gezeten in Bali?

Hartje, tjee, al 2,5 jaar bezig, kan me voorstellen dat je fink baalt. Ben je wel van plan naar de HA te gaan? Ben zelf wel langs geweest, moet nu 3 maanden mijn temp bijhouden, daarna gaat hij pas verder kijken.

NOu, ga maar eens koken, mannetje heeft honger

13. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    mb, had het hier al een keertje voor je neergezet hoe je dat via FF kan doen.

Linker kolom bij FF, dan sharing aanklikken en dan homepage.
    Bovenin staat een linkje, deze kun je kopieren en in je berichtje plaatsen.

Je kunt dat linkje ook in je onderschrift plaatsen, kunnen we altijd met je meekijken.

14. wannaBmum

wannaBmum Fanatiek lid

17 okt 2007
    2.957
    0
    0
    MB01: wij zaten in Novotel in Benoa/ Nusa Dua. Niet zo'n groot toeristisch centrum als Kuta, vonden wij wel fijn, maar is natuurlijk maar net waar je van houdt (was ook onze huwelijksreis, dus we waren 's avonds na het eten vaak op onze hotrelkamer ;) ). Prima restaurantjes in de omgeving waar je voor 5 tot 10 euro heerlijk kunt eten!

Nog 1 dag gedetacheerd en dan is het voorbij! YES! (Hoezo desperate, hahaha)
    Heb vanochtend op de parkeerplaats door de gladheid een slippertje gemaakt en mijn bumper in een aarden wal gedrukt :( Was te donker om te zien of ik schade heb, vanavond maar even kijken.
    Wie gaat er allemaal oliebollen bakken? :)

15. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    @wanna...ged eng zo'n slippertje! Wij hadden gisteren ook bijna een maloot op de achterbank die effe wilde inhalen op een heel smal weggetje de dijk op. Idioten!

Nee ik waag me niet aan oliebollen bakken. Ben niet zo'n bollen fan en vind het te veel werk en stank in huis!
    Ik koop er weel een paar!

Zo maar eens aankleden en douchen. Moet om 1230 weer naar mn werk.

toedeloe

16. wannaBmum

wannaBmum Fanatiek lid

17 okt 2007
    2.957
    0
    0
    Nog zo druk op het werk Pooh?

Wij gaan ook niet bakken hoor, koop er ook wel een paar voor de sfeer (heb zo'n idee dat ik er mega-maagzuur van ga krijgen, hahaha)

17. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Hier ook niet bakken hoor, nooit eigenlijk!

Wanna, voorzichtig doen hoor!
    Lekker dat het morgen je laatste dagje daar is.

Werk ze meiden.

18. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    daar ben ik ook bang voor wanna...dat kl%te maagzuur!
    Ja, tis nog erg druk op in de apotheek, zeker nu met die dagen dat we dicht zijn geweest. En vergeet niet dat per 1 januari een hoop "gele stickers", slaap/kalmeringsmiddelen, niet meer worden vergoed!

19. mb01

mb01 Actief lid

14 mei 2008
    321
    0
    0
    Goed nieuws, ben gisteravond ongi geworden! Ben zo blij dat het deze keer niet zo lang heeft geduurd. T'is natuurlijk wel vreemd dat deze cyclus 11 dagen korter is dan de vorige, hoe bedoel je onregelmatig :confused: .

Wanna, wij vermijden het toeristische zuiden, we gaan naar in ieder geval naar ubud en lovina. We huren een auto en rijden dan zelf naar de hotels en de bezienswaardigheden. Daarna naar de gili-eilanden, dat ziet er prachtig uit, strakblauw water en heerlijk relaxed. Staat bekend om het heldere water, ideaal om te snorkelen (ben ik groot fan van). Had wel gelezen dan nusa een van de mooiste stranden van bali heeft?
    Hoop dat de schade aan je auto meevalt :( .

Mieke, thanxs voor de uitleg (voor de 2e keer :oops: ), ik ga het zo eens proberen.

ALL, Mijn vader is bakker geweest en kan heerlijke oliebollen bakken. T'is traditie dat de hele familie bij mijn vader oliebollen komt ophalen, is altijd heel gezellig.

20. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    mb, hoe blij kun je dan toch een keer zijn dat je ongi bent... lekker 10 dagen korter.
    2e tempronde kan beginnen! zo schiet het lekker op.
    Wel raar idd. Ben daarom ook wel nieuwsgierig naar je tempkaartje.
    Nu weer vol goede moed beginnen aan een nieuwe.

Leuk dat je vader dat zo doet het bakken ;)
    Zullen vast ook heel lekker zijn.

Deel Deze Pagina