30-plussers en zwanger worden (deel 3)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Josien, 6 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Simi

Simi Actief lid

24 okt 2007
    410
    0
    0
    Bijna het midden van NL
    Goedemorngen meiden,

Mieke even kort vraagje van mij over het tempen. Ik heb nu steeds open rondjes. Kan dit komen omdat ik nu niet helemaal netjes op mijn "goede" tijd temperatuur?

Moontje jullie ook alle mooie dingen voor 2009 gewenst!

Goed hoor hartje lekker beginnen met tempen. Dan begrijp je je lijf ook beter. Alhoewel die van mij nog wel eens een bokkesprongetje maakt ;)

Bijnamamma's hoe is het gegaan met de oliebollen :( Helaas hier dit jaar niet de bollen die we altijd heben en dat viel toch een beetje tegen maar gelukkig geen zure oprispingen.

Vandaag voor het eerst de poesjes weer buiten laten spelen. Poeh de jongste heeft me toch lopen bleren dat hij buiten wilde [-X ik durfde het echt niet. Buurjongens hebben nu ook allemaal vuurwerk en die paar daagjes in een jaar moet hij dn maar binnen blijven.

Vandaag lekker vrij maar ga hier in huis maar wel eens even aan de bak, even weer eens een "bezem"erdoor halen.

Liefs, simi

2. mb01

mb01 Actief lid

14 mei 2008
    321
    0
    0
    Leuke oud en nieuw gehad allemaal?

Hartje, dat is ook vreemd zeg, dat je cyclus na het ongeluk bijna een week korter is geworden?
    Ik heb nu 1 cyclus getempt, ben dus nog een beginneling ;). Ik moet zeggen dat ik er nu aan gewend ben geraakt. Ik het begin vergat ik het nog weleens, maar het zit nu in mijn "structuurtje". Ik temp niet elke dag op hetzelfde tijdstip, maar hou 8 uur slaap aan. En het is inderdaad ook interessant om je afscheiding in de gaten te houden. Er zit echt verschil in als je tegen je vruchtbare dagen aanzit, en als je ongi eraan komt is het ook weer anders. Ik heb van de HA een schema gekregen wat ik in moet vullen, en ik hou het ook bij op FF. Succes ermee!

ALL, vandaag lekker vrij, ga alle kerstspullen maar eens opruimen.

3. GELUKKIG NIEUWJAAR ALLEMAAL, ik wens vooral alle dames die nog niet zwanger zijn het allerbeste voor 2009 em dat jullie maar snel mogen aantellen!

Voor de zwangere mutsen :) een voorspoedige bevalling en een prachtig gezond kind!

Hier alles weer rustig, ik kijk vreselijk uit naar mijn verlof nu, nog 7 of 8 weken (ligt eraan of ik mijn vakantie krijg).
    Manlief gaat vandaag de kerstboom opruimen, heerlijk. Volgende week komt de box.......... oh het wordt steeds echter!

LIEFS SOPHIA

4. Hartje1

Hartje1 Bekend lid

7 okt 2006
    894
    0
    0
    Mieke, dan begin ik er morgen maar mee. Heb al een account daar aangemaakt. Lastig dat alles in het engels gaat, mijn concentratie is nog niet helemaal top.

mb: schijnt heel normaal te zijn bij een whiplash dat het veranderd, komt dan schijnbaar vaker voor. Ook het slapen is een probleem, ben nu zover dat ik zowaar 5 á 6 uur per nacht slaap. Bij een terugval slaap ik 2 á 3 uur per nacht. Ik probeer wel een strak dag/nachtschema aan te houden, dus op tijd naar bed en overdag ondanks het liggen en soms ontzettend moe zijn niet in slaap vallen! Hoop niet dat dit een probleem is voor het tempen.
    Heb jij dan in je eerste maand, meteen je ei gevonden?
    Vind het ook wel erg spannend, stel dat ik dus geen eisprong heb.....

5. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    moggel meiden! Het allerbeste voor 2009!

Hier een rustige oud en bieuw gehad. Heerlijk met een boek op de bank, met vers gebakken brownies. Krijg toch het zuur van die oliebollen! ;)
    Smurf heeft zich netjes gedragen. Ben bewust niet naar buiten gegaan, vond dat zielig voor zn oortjes. Dus iedereen liep bij ons binnen. Om 1.00 lekker naar bed gegaan!

Mn moeder komt zo soppen, heerlijk! De keuken mag een grote beurt en de vloer moet gezogen worden. Ik moet straks werken en dan kom ik in een schoon huis thuis. Super!

Ben wel blij dat die "rare dagen" weer voorbij zijn. Nu kunnen we ons weer focussen op de komst van smurfje en de laatste dingen klaar maken!
    Het komt nu echt dichtbij! We waren alebei ook wel een beetje emo met de jaarwisseling. Laatste keer met zn tweetjes! Echt gek idee!

Fijne dag allemaal!

6. Maine

Maine Fanatiek lid

26 mrt 2008
    1.072
    0
    0
    Goedemorgen allemaal,

Ook hier voor iedereen een voorspoedig 2009 toegewenst!
    Ik hoop weer op een vruchtbaar jaar ;)
    en voor alle zwangeren: geniet ervan, zowel tijdens de
    zwangerschap als na de bevalling :) .

Liefs,
    Maine

7. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Simi, die open rondjes die komen idd omdat je steeds een andere tijd invult.
    Ik nam gewoon een gemiddelde tijd en vulde die altijd in.

En in het weekend vooral niet je wekker gaan zetten hoor.

Hartje, als je vragen hebt omtrent FF en het engels dan hoor ik het wel hoor.
    Er zijn genoeg meiden hier die getempt hebben en die je kunnen helpen.
    Het is het proberen waard toch en lukt het niet doordat je nog geen goede nachtrust hebt etc. dan heb je het iig geprobeerd toch?

Hier net de kerstboom afgetuigd, nu die boom (hihi 1 meter hoog) nog naar buiten.

8. Hartje1

Hartje1 Bekend lid

7 okt 2006
    894
    0
    0
    Daar heb je helemaal gelijk in. Als ik vragen heb, dan hoor je het wel. Stom he, ben normaal gesproken aardig goed in engels, maar nu.... :(
    Morgen ga ik dan maar voor het eerst tempen, dus dan komen vast ook de vragen.

Fijne avond allemaal!

9. Ik heb nooit geen ene moer gesnapt van FF.......... :oops: Heb het maar gewoon handmatig gedaan hihihi

10. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik moest er ook heel erg induiken hoor in FF, maar doordat ik ook op het tempkaartjes topic postte word je heel wat wijzer, samen kom je er wel uit.

11. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    Heb 17 maanden FF gebruikt ;)

12. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    ik vond ff niet zo moeilijk hoor!

13. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    Ik kwam gisteren thuis, ligt er een mailtje van de mensen waar we dit jaar 3 weken een huisje van hebben gehuurd in Portugal. Blijkbaar verloten ze elk jaar onder de gasten een gratis weekje verblijf voor het nieuwe jaar. En guess what...we hebben gewonnen! Is dat nou niet te gek? We winnen nooit wat! We mogen zelf kiesen wanneer we komen.
    Misschien eind van het jaar als smurfje wat groter is?
    Of zouden njullei al gaan vliegen met een baby van 2 maanden?

14. sjors75

sjors75 Niet meer actief

Pooh, erg leuk dat weekje Portugal. Ik zou niet in de zomer gaan, dan kan het hier echt ruim 40 graden zijn. Dan kun je beter eind september of oktober kunnen komen. Maar afgelopen jaar was de zomer redelijk koel. en dan zou best wel kunnen.
    Je kunt sinds een paar maanden ook met ryanair vliegen vanaf dusseldorf/Weeze naar Faro. Als je vaak even kijkt kun je al vliegen voor pakweg 60 euro per persoon.

15. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    @sjors. We hebben de vakantiep lanning al doorg ehad voor 2009. In september zijn we 2 weken vrij, maar dan willen we naar de familie in Zweden, smurfje laten zien!
    Eerder wil ik niet vliegen, gewoon omdat ie dan te klein is in mijn ogen en al die onrust van andere omgeving enzo vind ik dan te druk.
    Dan hebben we half november een weekje vrij, dus misschien dat we dan gaan. Het weer is dan niet heet, hopelijk ook niet te koud...maar eigenlijk is dit onze enigste optie. Extra vrij krijgen is er niet bij vrees ik.
    Ach ja, we hebben gemaild dat we na de bevalling meer laten weten, en dat was goed. Eerst maar eens zien hoe het met mij en smurfje gaat na de bevalling.
    We mogen trouwens meerdere mensen meenemen....leuk he? Net zoveel als in het huisje passen...en dat kunnen er max 8 zijn.
    Alleen de tickets en autohuur is voor eigen kosten natuurlijk.

Hoe dan ook, we willen wel van onze prijs gebruik maken!
    En bedankt voor de tip van de tickets. I kzal het zeker in de gaten houden!

16. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Pooh, wat ontzettend leuk dat jullie dat gewonnen hebben.
    November is toch nog prima te doen lijkt mij. En een weekje er even tussenuit is altijd lekker.

17. sjors75

sjors75 Niet meer actief

Pooh, november is normaal prima te doen. De temperatuur ligt dan tussen de 15 en 23 graden overdag. Het kan alleen zijn dat je veel regen hebt. Maar of dat erg is. Dat weet je zelf het beste.
    O ja en auto huren is op www.nl.cars4holidays.com erg voordelig.
    En als je geluk hebt kun je in november zelfs al vliegen op beja (met ryanair)

18. Hartje1

Hartje1 Bekend lid

7 okt 2006
    894
    0
    0
    pooh wat gaaf zeg! Heerlijk hoor zo'n gratis vakantie!

19. mb01

mb01 Actief lid

14 mei 2008
    321
    0
    0
    Hoi allemaal!,

Pooh, leuk zeg, dat je dat weekje portugal gewonnen hebt! Het nieuwe jaar begint in elk geval goed!

Hartje, ik herken de angst dat je je ei niet gaat vinden. Mijn ei is deze cyclus waarschijnlijk gevallen in de periode dat ik koorts had...dat zal je nou net zien. Ik hoop dus dat ik deze ronde mijn ei ga vinden, dat zou me heeeeel erg gerust stellen.
    Hoop voor jou dat het tempen gaat lukken, maar wat Mieke zegt...niet geschoten is altijd mis. Nooit geweten trouwens dat een whiplash zoveel invloed kan hebben op je lichaam, heftig hoor.
    Ben je ook nog van plan naar de HA te gaan, of ga je eerst het tempen proberen?

Ben dit weekend vrij, heerlijk. Ga vandaag met mijn moeder shoppen, altijd gezellig. En morgen met vriendje de stad in, heb nog een cadeautje tegoed voor ons "12 jaar bij elkaar zijn". Mag een lingerie-set uitzoeken, leuk voor mij en voor hem ;) . We willen ook naar de film "oorlogswinter" gaan, was als kind helemaal onder de indruk van dat boek. Heeft iemand die al gezien?

Fijn weekend!

20. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    @mb01, mn moeder is gisteren naar die film geweest met een vriendin en haar zoontje van 12. Ze vonden hem erg mooi!
    En dat zegt mn moeder niet snel, want die vind Harry Potter l eng!

Deel Deze Pagina