POOH: gefeliciteerd! wat ontzettend leuk zeg! MB01: Ik wil die film ook zo graag zien, heb het boek natuurlijk op de boekenlijst gehad. ALL: Erg druk op het werk......... lekker aan het boeken! LIEFS
MOPJE! Papa vogel, mama vogel en baby vogel zitten in hun nest hoog in de boom. Door een harde wind vallen ze op de grond. Zegt babyvogel, "daar liggen we dan met z'n vijven"...... Rara hoe kan dit?
soof mopje is volgende morgen ook nog leuk lekker ook dat het toch wel weer druk is op je werk ondanks alle "doemvoorspellingen" Hoe is het afgelopen met de verkoop van jullie campingplekje? en met het laten uitkopen. Ik hoop dat het snel afgerond is voor jullie zodat je je lekker op je aanstaande gezinnetje kan richten Zico lekker hoor zo'n extra dagje vrij, zou dit de eerst dag weer zijn na je verlof? Pooh lekker hoor weer op vakantie naar Portugal! mmmm heb nu ook helemaal zin maar ja dat zit er nog even niet in, eerst maar eens werken in het nieuwe jaar Sjors, leuk om je weer te zien, hoe gaat het met je in portugal? En hoe loopt het nu met jullie bedrijf? Vandaag nog lekker een beetje in huis rommelen, kerstboom opruimen enzo en dan morgen weer aan de slag. Cyclus is weer helemaal in de war, hopelijk wordt 2009 ons bevruchtingsjaar [-o< Liefs, simi
Hoi 30 plussers. Zag dat ik sinds 23 december hier niet meer geweest ben. Beetje druk gehad met de feestdagen en familieuitstapjes etc. Tussendoor ook nog een dag ziek op bed gelegen met zware hoofdpijn (heb ik anders nooit last van). Desalniettemin wil ik iedereen hier een super 2009 toewensen, met een hoop positieve zwangerschapstests, gezonde bevallingen en gezonde kids. Ben aan het bijlezen en ondertussen bijschrijven (dus reacties zullen op verouderde berichtjes zijn). @Mb01, kan me voorstellen dat het nieuws van je broertje en vriendin erg confronterend was. Hopelijk gaat dat nu beter en uiteraard is het de bedoeling dat je je zo snel mogelijk aansluit bij je schoonzusje op die roze wolk. Je hebt het echt verdiend. Sterkte. Enne, dan doe je hem toch een paar mooie shorts cadeau en zeg je dat je het heel sexy vindt.. Wat een heerlijk vooruitzicht dat je naar Bali gaat. Het zal je goed doen. @Zico, wat is Sterre toch een engeltje. @Daantje, ook alweer over de helft. Het gaat snel! Hoe was de 20 wk echo? @Pooh, en was de kleine nog gedraaid? Hier ook een stuitligger. 29 dec nog in een stuit. Als ie 13 januari nog in een stuit ligt moet ik geholpen worden door de gyn. Hopelijk is ie er dan zelf achtergekomen hoe hij moet liggen. Wat je schreef over babydyslexie herken ik wel een beetje en is denk ik heel normaal als je zwanger bent van de eerste. Volgens mij gaat dat helemaal goedkomen hoor! De natuur helpt daarin ook een handje met het vrijkomen van allerlei hormonen tijdens en na de bevalling. @Wanna, een 3D echo is echt de moeite waard! Ik vond het super en heb een van de foto's nu op mijn mobiel staan zodat ik er altijd naar kan kijken. Wij hebben trouwens 100 euro betaald. @Meen, zo te horen heb je een feestmaal gehad op oudejaarsavond. Lekker hoor. @Pooh, gefeliciteerd met jullie weekendje Portugal. Lekker hoor! Met mij gaat alles goed. Het wordt wel steeds zwaarder. De kleine krijgt steeds minder ruimte in de buik. Als ie beweegt ziet mijn buik er soms wel heel maf uit. Enorme bulten steken dan uit. Verder is het kamertje ook al aardig af. Nog een lamp ophangen, de klamboe en gordijntjes maken. Helaas kan ik nog niet helemaal los kwa muren schilderen enzo omdat we 2 tot 3 maanden na de bevalling weer gaan verhuizen. Maar toch is het al fijn dat het zo opschiet. De kleertjes lekker gewassen in de kasten met zwitsal geurbuiltjes erin. Moet nog 4 daagjes werken. Komende vrijdag de laatste werkdag.
LIEF dat je er naar vraagt! Camping nog niet gelukt, we gaan er in maart weer voor. Heeft nu geen zin om in de verkoop te zetten. En op MP betaal je iedere maadn 10 euries. UItkopen is nog steeds niet afgerond. Weet het nog niet, we wachten maar af. Hebben wel contact hierover dus fingers crossed. Druk op het werk was geloof ik iets te enthousiast........ echt balen. Het is wel drukker maar niet de storm die het moet zijn. We lopen al 10 duizende mis in de eerste dagen van januari dus dat ziet er niet goed uit! HOe is het berder met jou? LIEFS
@caro Leuk wer van je te horen! Dat het zwaarder word geloof ik direct. Ik merk met de week dat de kleine minder ruimte krijgt en sterker wordt. Gisteren stond mn buik zo strak dat het leek alsof ie zou barsten, hahaha! We zien hier ook mn buik op en neer dansen, al vind ik het moeilijk om tezeggen wat ik nu voel, billen, rug, hoofdje. Afgelopen maandag lag meneer iets meer naar beneden gezakt mat zn hoofd. Maar de meeste trappen vole ik toch nog onderin. De gyn zei dat ze met 36 weken zich pas druk maken over stuit liggingen..dus heb ik nog 7 weken! De kleertjes ga ik ook binnenkort eens wassen. We hebben nu de neutrale kleertjes in de kast hangen en de jongens kleren in een verstopte zak. Ik zal een fotos maken van de babykamer! Nu maar eens vriednlief wakker maken. Die zal over een paar weken wel moeten wennen aan het niet meer kunnen uitslapen! hahaha!
Even een ego-bericht: Gister met mijn moeder geshopt, en tijdens een kopje thee begon ze over de zwangerschap van mijn schoonzusje. Ze vertelde dat ze aan mij kan merken dat ik het daar moeilijk mee heb. Dus....toen heb ik haar verteld dat ik sinds februari van vorig jaar gestopt ben met de pil. En tja...toen kwamen de tranen die ik al die tijd zo goed had weggestopt. Mijn moeder had al aangevoeld dat ik ook bezig ben met zanger worden, dus ze was blij dat ik er eindelijk over wilde praten. Ik was enorm emotioneel, maar het voelde ook alsof er een blok van mijn schouders viel. Ze herkende heel veel van mijn verhaal, begrijpt heel goed dat ik het moeilijk vindt dat mijn schoonzusje zo snel zwanger is. Want wat blijkt...mijn moeder heeft met al haar zwangerschappen (3x) hormonen moeten slikken voor een regelmatige cyclus! Zij had ook moeite met zwanger worden door een onregelmatige cyclus! Ik was helemaal verbaasd, ik had dit verhaal nog nooit gehoord van haar. Nu weet ik niet of zoiets erfelijk kan zijn, maar het is natuurlijk wel erg toevallig. Zo, dit moest ik even kwijt.......
He zusje zet het ook tekoop via belgiƫ www.2dehands.be www.kapaza.be Deze zijn gratis Wie weet..... Veel succes
@mb01, ik hoorde ook pas kort geleden dat mijn ouders er dik een jaar over hebben gedaan om mij te krijgen. Mn moeder was ook onregelmatig, heeft daar niets voor gebruikt, maar ging tempen. het is goed dat je met je moeder over dit kan praten! Dat versterkt de band!