30-plussers en zwanger worden (deel 3)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Josien, 6 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    inderdaad zico. Hij slaapt normaal uit tot een uur of 11 in het weekend, als we verder niets te doen hebben dan.
    Voor dat ie dan aangekleed en ontbeten heeft, ben je zo anderhalf uur verder.
    Ach vandaag hebben we niets dus dan kan het ook makkelijk!

Hoe is het met Sterre?

2. @Mb01, oh wat fijn dat je je hart hebt kunnen luchten bij je moeder. Laatst had je het er al over en toen heb je het nog niet verteld. Ik ben blij dat je het nu wel hebt gedaan en dat het oplucht. Uiteindelijk is het bij jouw moeder ook gelukt, dus dat geeft misschien ook wel vertrouwen?

@Pooh, ik heb nog anderhalve week. Vind het wel spannend hoor en kan het zelf moeilijk voelen. De laatste keer dacht ik dat ik het goed voelde, maar toen zat ik er ook naast. Ik blijf maar vertrouwen op dat het in 97% van de gevallen uit zichzelf goed gaat liggen.

3. Zusje,

Bedankt voor de tip. Ik heb op 2dehand.be wel moeten neerzetten dat ik woon in Merksplas. Ik hoop dat dit niet erg is.

Liefs

4. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    mb01 wat fijn dat je er nu met je moeder over gesproken heeft en dat ze je goed begrijpt.
    Het kan best erfelijk zijn, dus ik zou dit zeker meenemen in een volgende afspraak die je hebt bij de ha of misschien even met je ha bellen hierover om te vragen hoe hij/zij hier over denkt.
    Hoe lang heeft je moeder er uiteindelijk over gedaan om zwanger te raken?

Fijn he om er nu toch met iemand over te kunnen praten en je moeder bewaard je geheimpje toch goed ;)

Hadden jullie dit trouwens al gelezen: Er is een nieuwe datum voor de verhuizing van Zwangerschapspagina: 10 en 11 januari 2009 zullen we over gaan naar het nieuwe design en nieuwe servers.

5. Hartje1

Hartje1 Bekend lid

7 okt 2006
    894
    0
    0
    mb: dat was wel de bedoeling, maar elke keer komt er wat tussen. Mijn mannetje heeft ook nog een eigen bedrijf en werkt heel hard. Dus ook moeilijk om er tijd voor te maken. Zo is er elke keer wel wat. :(
    Eerst maar eens kijken of ik uberhaupt wel mijn ei kan vinden.
    We hebben al wel afgesproken niet in de hele mmm te gaan, maar vind het zelf wel fijn te weten waar ik aan toe ben. En misschien is het wel iets heel simpels...

Wij zijn trouwens gister naar de film oorlogswinter gegaan, was erg indrukwekkend! Iemand nog meer naar die film geweest?

6. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    neen, je kan zeggen dat een bekende voor je het heeft opgesteld

7. meen34

meen34 Actief lid

30 nov 2007
    229
    0
    0
    leidster kinderdagverblijf
    mb01; Wat fijn dat je zo openhartig met je moeder hebt gesproken over het proberen zwanger te worden. Is wel heel belangrijk dat je dat met een paar mensen kan delen.

Caro; De babykamer ziet er leuk uit. Het eind is in zicht, spannend allemaal. Heb om me heen al volop gehoord dat het kindje uiteindelijk vaak nog draait.

Mieke; Nieuwe verhuizingsdatum wist ik nog niet. Dank je wel.
    Hoe gaat het met jou? Grappig dat mijn mannetje op dezelfde dag jarig is als dat jij bent uitgerekend.

Pooh; Yes foto's! Ik kijk er naar uit. Erg leuk om de kamertjes van jullie allen te bekijken.

Heb vandaag een weekendje weg geboekt voor eind februari. Verblijven dan in een kasteel nabij Maastricht. Heb er nu al zin in.

Liefs,
    Meen

8. Hartje1

Hartje1 Bekend lid

7 okt 2006
    894
    0
    0
    Dames, helaas de vakantie is alweer teneinde. Ik zal dus weer wat minder online zijn, maar kom wel regelmatig om de hoek kijken.
    liefs, Hartje1

9. meen34

meen34 Actief lid

30 nov 2007
    229
    0
    0
    leidster kinderdagverblijf
    Hartje: Jammer dat je vakantie voorbij is. Altijd even slikken vind ik.
    Daarentegen gezellig dat we je hier weer tegen komen.

10. Hartje1

Hartje1 Bekend lid

7 okt 2006
    894
    0
    0
    Ja altijd weer jammer he, maar ga nu weer met goede moet verder met het opbouwen van mijn werk. Nog 1,5 week en dan is het alweer een jaar geleden, pff.... komt er dan nooit een einde aan?

11. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    2hartje, is dat al weer een jaar geleden?

@all, ben net terug van de verloskundige. Alls was goed. bloeddruk 100/70, hb 7.7.
    Ze heeft gevoeld en denkt dat ie niet de 8 pond gaat halen. Maar omdat ik zo lang ben heeft ie waarschijnlijk meer ruimte over. Volgende week heb ik al een groeiecho gepland staan, dus dan weten we meer.

Verder is het nu duidelijk wie me gaat begeleiden het laatste stuk. Ik hoef niet meer naar het ziekenhuis, allen om te bevallen. En de verloskundige begeleid me verder en helpt me met de bevalling/ Nou da's dan duidelijk!

12. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
  13. Ik heb gestemd hoor zusje!

Jee wat is het hier mooi van de sneeuw joh! Helemaal geweldig :) Jammer dat ik moet werken!

LIEFS

14. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    Onze kleine meid is nu voor de ganse dag naar haar onthaalmoeder, het is haar eerste dag :oops:
    Weet dat ze in goede handen is doch het doet raar

15. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Soof, SNEEUW :confused:
    Hier helemaal niets hoor, somber en guur, harde wind.

16. mb01

mb01 Actief lid

14 mei 2008
    321
    0
    0
    Caro, Lekker dat het kamertje bijna af is, en wat zullen die kleertjes lekker ruiken! Nog maar 4 dagen werken, het gaat nu echt heel snel. Blijft dus nog spannend hoe hij ligt, hopelijk maakt hij nog een koprol ;) .

Soof, zohee, 10.000 minder boekingen? da's heel veel. Hopelijk trekt het in de loop van de maand wat bij. En sneeuw? welke sneeuw? In Utrecht is er geen vlokje gevallen?

Pooh, zal inderdaad wennen worden, niet meer uitslapen. Een vriendin van mij had een afspraak gemaakt met haar man, op zaterdag ging de ene er vroeg uit, en op zondag de ander. Kan je toch nog 1 dag wat langer liggen, misschien een ideetje? Hoewel.....als je borstvoeding gaat geven wordt het natuurlijk wat lastig ;)
    Fijn dat je nu duidelijk hebt wie je tijdens de bevalling gaat helpen.

Hartje, succes met werken!, hoop je hier af en toe nog te zien.
    Ik ben trouwens in mijn uppie naar de HA gegaan. Mijn vriend kan die man toch niets vertellen over mijn cyclus. Maar het is natuurlijk wel lekker om beide je verhaal te kunnen doen.
    Ik ben gister ook naar oorlogswinter geweest, goede fim.

Zico, heb weer gestemd!

ALL, mijn moeder is met haar zwangerschappen eerst gestart met tempen, toen dat geen resultaat had is ze met hormoonpillen begonnen, en toen was ze alle 3 de keren binnen 2 maanden zwanger! Maar het heeft alles bij elkaar wel lang geduurd, tussen mij en mij broertje zit 3,5 jaar. Zo lang ga ik echt niet wachten, hoop dat de HA door deze voogeschiedenis wat sneller actie onderneemt.

Werkze allemaal!

17. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    Hier ligt ook een heel pak, m'n man is thuis, kon niet naar het wrk door weersomstandigheden, heel autostrade zit vast naar antwerpen

18. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    hier geen sneeuw hoor. Wel koud en wind...bah!

19. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    We hebben in de belgische kempen een 20cm sneeuw

een een sneeuwkoek op de baan :(

20. Hier ook zeker 10/15cm sneeuw. Echt heel erg mooi. Maar inderdaad op de weg is het een zooi!

LIEFS

Deel Deze Pagina