30-plussers en zwanger worden (deel 3)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Josien, 6 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Paint

Paint Actief lid

27 feb 2007
    392
    0
    0
    Sorry meiden even een ego bericht.
    Zit helemaal in zak en as. Sinds gisteravond is een van mijn poezekindjes weg. Normaal blijven ze lekker rond huis en komen ook regelmatig even hun snoetjes laten zien. Maar helemaal niks. Haar zusje is wel regelmatig aanwezig.
    Heb inmiddels al een paar buren ingelicht en 2 pamfletten opgehangen.
    De dierenarts gebeld.
    Ze zijn vorige week allebei gesterriliseerd. En zijn nog maar een half jaar.
    Ben zo bang dat ik haar kwijt ben. :cry: Ze is zo aanhankelijk en lief.
    Vanmorgen goed nieuws gehad bij de gyn , maar kan er nu helemaal niet blij om zijn.
    Ik moet mijn ongi nog afwachten, en zodra ik de eerste dag zich aanmeld moet ik gaan bellen voor een follikel meting op dag 11.
    Wanneer eitje bijna rijp is een spuit pregnyl erin. Dan wachten tot het gaat knappen , en mag hubbie zijn goedje nog eens inleveren. Ze gaan dan nog een semencontrole uitvoeren en het goede gelijk bij mij weer terug brengen.
    We hadden een leuke aardige gyn. Die snapte dat we niet nog een eeuwigheid willen wachten en bovenal voor mij gelukkig geen hsg onderzoek. Waar ik erg tegenop zag.
    Wel nog een gyn onderzoek en een test op clamidia ( zo schrijf je het niet maar jullie snappen me wel)
    Dus positief nieuws , we kunnen gelijk beginnen met de iui. En nu zit ik alleen maar te snotteren om mijn kleine meisje. :cry: :cry: :cry:

2. Wij nog 3 1/2 week 8)

Schoonmoeders ligt in het ziekenhuis, is hier iemand bekend met vocht achter de longen bij een hartpatient. Ze heeft nu een 2e aanval lin 3 dagen van heftige benauwdheid en in september heeft ze het ook al gehad.
    Ik kan niks vinden op internet, misschien hier iemand!

LIEFS

3. Ah lieve Paint ik leef met je mee, snap heel goed dat je verdrietig bent! Ik hoop dat je haar snel terug hebt!

LIEFS EN EEN DIKKE KNUF VOOR JOU!

4. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Oh lieve Paint ik weet zo goed hoe je je voelt!
    Ze zijn als kindjes voor je en als er dan iets is dan kan alles en de hele wereld de ... krijgen, als je beestje maar weer tevoorschijn komt.
    Knuffel!
    Verder wel goed nieuws van de gyn dus, fijn.

Soof, lekker he die vakantie perikelen.
    En sorry geen ervaring daarmee, wel veel sterkte!

5. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    paint en soof, sterkte er mee!
    Je voelt je zo hulpeloos als een huisdier kwijt is he....
    en je schoonmoeder in het ziekenhuis is ook niet makkelijk! hoop dat ze snel opknapt!

6. JoyceD

JoyceD Fanatiek lid

6 jan 2006
    2.208
    0
    0
    administratief medewerkster
    Amsterdam
    Hoi Meiden !

Vanmorgen dan eindelijk bij Dr Bots geweest en helemaal blij !
    We kwamen binnen en we kregen de vraag wat hij voor ons kon doen.
    Wij uitleggen wat er allemaal al gedaan was in het Vu en dat we er geen vertrouwen in hadden ...
    Hij vuurde een aantal standaard vragen op ons af en zei dat hij dan wel even ging kijken .
    Nu wisten wij niet beter of het was een intake gesprek waar geen onderzoeken zouden plaats vinden.
    Nou , dat hadden we dus finaal verkeerd gedacht !
    Ik kreeg een inwendige echo (die super duidelijk was in vergelijking met wat we in het Vu steeds zagen) en mijn mannetje werd ook lichamelijk helemaal gecheckt.
    Daarna ging het echt in een sneltreinvaart allemaal :confused:
    De o.k werd gewoon al meteen besteld en ik word op 27 mei al geopereerd !
    En nu dan alleen een diagnostische laprascopie (ik weet niet of er dan ook wat gedaan word verder , anders zit er nog een operatie aan te komen).
    Kreeg ook meteen een recept mee voor een spiraaltje en een spuit .
    Meteen daarna kon ik terecht voor bloedafname en mannetje kon door voor semenonderzoek.
    Toen terug naar de polie waar ik die spuit in mijn buik kreeg en meteen ook de papieren voor de anastetie ingevuld.
    Nu is het dus afwachten tot ik een telefoontje krijg met de tijd dat ik verwacht word de 27e.
    Daarna kom ik weer terecht bij Dr Bots (operatie wordt gedaan door een collega , want zoals hij zegt ; ieder zijn hobby :) ) voor eventuele vervolg onderzoeken.
    Wat dit betrefd dus helemaal top allemaal en we slaan ons zelf voor de kop dat we niet eerder naar Tilburg zijn gegaan .
    Wat een geweldige man zeg , die Dr Bots .
    Aardig en een flinke dosis humor wat het ijs ook meteen flinkt breekt , niets dan lof dus!

Maar na een hele ochtend ziekenhuis (8.30 tot 11.55) konden we eindelijk weg rijden ,terug naar Amsterdam.
    Bleek dat mijn telefoon vol stond met berichtjes van familie en schoonfamilie ....
    Op dat moment belde ook mijn schoonmoeder , ik moest naar het Vu in Amsterdam komen.
    Mijn familie heeft me de hele morgen proberen te bereiken omdat mijn opa op sterven lag ...
    Toen dat niet lukt , hebben zij het via mijn schoonfamilie geprobeerd .
    Maar niemand wist dat wij in Tilburg zaten.
    Helaas , wij waren te laat terug uit Tilburg om afscheid te nemen terwijl hij in leven was .
    Om 12.45 is mijn Opa heen gegaan en wij waren dus net een half uur te laat :cry:
    Wij hebben evengoed nog afscheid genomen , maar dat was wel heel erg moeilijk .
    Vooral omdat we de hele morgen zo intensief bezig waren met "nieuw leven" .
    Het is altijd moeilijk als iemand die je lief hebt komt te overlijden.
    Maar deze omschakeling was voor toch vele malen moeilijker .
    Tis zo ironisch allemaal :cry:
    Nu nog is alles erg onwerkelijk voor ons en kunnen het niet helemaal bevatten vandaag ...
    Te veel voor 1 dag .

Sorry lang verhaal , maar een nog langere dag voor ons ... :cry:

Groetjes Joyce

7. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    jeetje Joyce, wat een verhaal! gecondoleerd met je opa. Heel naar dat je er niet op tijd bij was!
    Sterkte met alles. En met het naderen van de opertaie! In ieder geval weet je nu wat meer en weet je een datum!
    Ik denk aan je

8. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Joyce, sterkte met het verlies van je opa.
    Jammer dat je er niet bij kon zijn!
    En idd een dubbel gevoel met jullie afspraak mbt 'nieuw leven' zoals je zelf zegt.

Knuffel!

Wel fijn dat jullie zo goed geholpen zijn en er vertrouwen in hebben nu.

9. Maine

Maine Fanatiek lid

26 mrt 2008
    1.072
    0
    0
    Hoi Joyce,

Ook namens mij sterkte.
    Het is allemaal zo dubbel. Net wat je zegt.
    Aan de ene kant ga je voor een nieuw leven en aan
    de andere kant moet je ook een leven laten gaan.
    Heel veel sterkte.
    En succes de komende periode.

@ Paint: Ik weet helaas wat het is als een dier niet meer thuis komt.
    Ik hoop dat je snel wat hoort of dat ze snel weer op de stoep staat.

@ Sophia: Jeetje, zeg. Ik hoop dat ze haar goed kunnen helpen.
    Heb helaas (en gelukkig) geen ervaring hiermee. Sterkte.

Groetjes,
    Maine

10. Joyce, heel veel sterkte de aankomende dagen. EN gecondoleerd met het verlies.

Schoonmoeders maakt het op zich weer goed, ze heeft nu weer bloedberdunners gekregen en de bloeddruk was bijna meteen een heel stuk beter dan de afgelopen 8 maanden :confused:
    Ze kreeg die bloedverdunnersniet meer omdat een kinderasperientje net zo goed zou zijn! Ja, goedkoper voor de verzekering dus niet te geloven. Misschien is dat het hele probleem want nu moest het hart veel te hard werken om dat taaie bloed rond te krijgen.

Even afwachten nu, maar ze wordt nu iig goed onderzocht!

Paint! Is je poezekind al boven water?

LIEFS

11. puck1234

puck1234 Fanatiek lid

25 nov 2007
    1.186
    0
    0
    goedemorgen dames

ik ben weer terug uit de ardennen het was erg leuk ik ga nu werken en lees straks alles terug.

groetjes puck

12. Simi

Simi Actief lid

24 okt 2007
    410
    0
    0
    Bijna het midden van NL
    He Joyce veel sterkte met het verlies, gecondoleert. wel goed voor jullie dat het nu een beetje sneller gaat allemaal.

Sjors, ik begrijp wat je bedoelt met Albufeira maar ik moet zeggen voor een weekje is het wel te doen, behalve al het voetbal voor de Engelsen. We zijn ook lekker op stap geweest met de auto en ook naar bv Alvor geweer waar alle vissersbootjes in de baai liggen erg leuk. Gelukkig zaten we niet in zo'n appartement van tig hoog maar op een complex met bungalows.

he paint :( Dat is balen van je kleine meisje. Ik durf ons kleine binkie nog niet de hele dag buiten laten spelen als ik er de hele dag niet ben ;) Als we thuis zijn en hij is buiten dan is ie nooit ver weg maar ja alles wat beweegt is spannend. Ik hoop dat ze snel terug komt.

Zo weer even aan het werk, liefs simi

13. Maine

Maine Fanatiek lid

26 mrt 2008
    1.072
    0
    0
    Hey meiden,

Goedemorgen. Vandaag ben ik ongi geworden,
    dus op naar ronde 3.
    Straks ga ik alles even teruglezen.
    Nu eerst eens even m'n dochter aandacht geven :) .

Groetjes,
    Maine

14. JoyceD

JoyceD Fanatiek lid

6 jan 2006
    2.208
    0
    0
    administratief medewerkster
    Amsterdam
    Goedemorgen meiden ..

Bedankt voor alle lieve woorden , doet me goed !
    Het is voor mij alleen nog erg onwerkelijk allemaal ...
    De klap zal bij mij wel op de crematie komen denk ik .
    Al moet ik nog bezien of ik daar voor vrij ga krijgen.
    De manager heeft weer iets nieuws bedacht om mij te pesten en dat is dat tegenwoordig alle vrije dagen persoonlijk aan hem moet vragen .
    Als enige van het hele bedrijf en waarschijnlijk met de gedachte dat hij die dan lekker allemaal kan weigeren !
    Jammer voor hem is dit wettelijk verplicht en heb ik daarna verder geen vrije dagen nodg .

Paint , is poezekind al terug ?

Soof , wat goed dat het beter gaat met je schoonmoeder !
    Mijn pa heeft het zelfde probleem met zijn bloed , dus kan er over meepraten helaas ;)
    Je wil niet weten wat ze mijn pa allemaal hebben voor geschreven onder het mom van ; dit is net zo goed !
    Uiteindelijk ook toch aan de "echte" bloedverdunners (spuiten krijgt hij nu die hij zelf iedere dag 3x moet zetten).

Maine , succes komende ronde en welkom hier ;)
    Ben zo met mezelf bezig geweest , dat me niet was opgevallen dat er nieuwe waren bij gekomen :oops:

Puck , werk ze !

Sorry meiden , heb verder nog niet terug gelezen .
    Ga zo richting mijn moeder om haar bij te staan ...
    Zij heeft jaren lang voor mijn opa gezorgd , samen met mijn oma .
    Mijn opa kon namelijk nog maar weinig zelf en moest overal bij geholpen worden .

Groetjes Joyce

15. Marlieke

Marlieke Fanatiek lid

19 feb 2007
    1.881
    0
    0
    fulltime huisvrouw en moeder
    Twente
    Joyce, gecondoleerd...

Veel sterkte voor nu en de komende tijd, meisje!

16. jettje

jettje Fanatiek lid

30 jan 2007
    1.541
    0
    0
    zv-er
    Joyce, gecondoleerd.
    Heel veel sterkte de komende tijd.

17. Paint

Paint Actief lid

27 feb 2007
    392
    0
    0
    Lieve meiden enorm bedankt voor de steun en knuffels. lk kan ze echt goed gebruiken op het moment. :cry: Mijn lieve poezemeisje is nog steeds niet terug. En ik heb het niet meer. Draai aardig door en kan maar
    aan een ding denken.
    Heb zelfs uit pure wanhoop de astro lijn van de tv gebeld.
    Nu 30 euries armer, maar iets gerustgesteld.
    Ze kregen ( heb er 3 geprobeerd :oops: ) allemaal door dat ze niet opgesloten zit, en eerdaags wel weer thuis komt.
    Ik moest opletten of ze een dikke staart had, mocht ze terug komen.
    Een vroeg of ze hard knort. En dat doet ze inderdaad.
    Dus ik vestig hier al mijn hoop op. :( Misschien niet slim, maar das de enigste strohalm momenteel.
    Zusje is ook van slag. Mist haar ook natuurlijk.
    Oh meiden, ik hoop zo dat ze weer veilig thuiskomt. Moet de hele tijd denken aan mijn kleine popje, hongerig en bang die de weg kwijt is. :cry:

Joyce, voor jou ook sterkte meid. Gecondoleerd.

Sophia, fijn dat het met je schoonmoeder weer beter gaat. Ze blijft nu toch wel aan de bloedverdunners niet?

Maine, zonde meid. Voor jou weer een nieuwe ronde.

Simi, hou je poekie nog maar even binnen hoor. Ze geven het zelf wel aan wanneer ze er echt uitwillen. En helaas voor mij , ging het bij eentje verkeerd. Terwijl ze al een paar weken buiten waren.

puck ,werk ze.

Mieke, al voortekenen? zit je nog lekker op je wachtbankje? Je was samen met nog iemand , alleen ben ik vergeten wie. :oops:

18. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Oh Paint ik weet zo goed hoe je je voelt!
    Het is echt verschrikkelijk en je weet gewoon niet waar je moet zoeken.
    Wat zoeken doe je natuurlijk iedere dag.
    Is ze gechipt, misschien kun je de dierenarts of de dierenambulance bellen of ze daar iets weten.

Wij zijn ook een keer onze Sjimmie kwijt geweest, hij was van het balkon gevallen en kon natuurlijk niet meer terug komen.
    Is ie in de buurt gaan zwerven, maar had het zo naar zijn zin dat hij op ons geroep niet reageerde of stiekem toe keek. (sukkel)
    Want hij zat gewoon al die tijd in de buurt. Oh gehuild heb ik en gehuild van blijdschap toen hij er weer was.

Ik hoop zo heel erg dat ze snel weer thuis bij jullie en haar zusje kan zijn.
    Ik denk aan je en duim hoor.

Knuffel!

Volgens mij lopen Puck en ik gelijk als je dat bedoelt.
    Ondanks alles toch een fijne dag morgen hoor.

19. Dyaan

Dyaan Actief lid

22 aug 2007
    241
    0
    0
    Zuid-Holland
    Maine, balen dat je toch weer ongesteld bent geworden! Hoop dat je je wel alweer wat beter voelt, als is dat natuurlijk geen troost ...
    Joyce, gecondoleerd !

20. puck1234

puck1234 Fanatiek lid

25 nov 2007
    1.186
    0
    0
    hallo allemaal hier ben ik weer

joyce: gecondoleerd en heel veel sterkte de komende dagen.

simi: balen dat je ongie bent geworden maar je hebt wel een fijne vakantie gehad!

mieke: ja wij zitten gelijk en pohbear ook met z,n drieën spannend hoor één van ons moet toch geluk hebben deze maand het liefst alle drie natuurijk!

maine: knuff omdat je weer ongi bent geworden.

paint: succes met zoeken! jeetje kost dat zo veel die astrolijn? maar als het je geruststeld dan is het dat wel waard! sterkte en een dikke knuff

sophia: gelukkig gaat het weer wat beter met je schoonmoeder.
    hoe is het met de camping plek?

poohbear en mieke: voelen jullie al iets?

all: het weekendje ardennen was geweldig we waren met 25 vrienden en hadden één groot huis met iedereen een eigen kamer badkamer en toilet. ook hadden we een thema avond beauty en the nerd waarvan de mannen de beauty,s moesten zijn en wij de nerds en iedereen had ook erg z,n best gedaan. er was veel gedronken behalve ik (ik zit in de wachtdagen) lekker bbq en wandelen spelletjes kortom erg leuk en een stripact van eén van de beauty,s oh ik heb zo gelachen een man die probeers charmant een panty uit te doen en er dan een ini mini stringetje onder aan te hebben ik heb dubbel gelegen. volgend jaar gaan we weer!

groetjes puck

Deel Deze Pagina