@Mb01, kan me voorstellen dat je niet alleen durft te schaatsen. Enne, ons nieuwbouwhuis zal niet zo'n systeem hebben. Wel door het hele huis vloerverwarming. Het wordt dus juist heel erg aangenaam. @Daantje, gefeliciteerd! Een jongen EN een meisje. Wat super! Enne, mijn stem heb je ook. @Simi, het gaat inderdaad heel erg snel! Enne schaatsen gaat voor mij dit jaar helaas niet door. @Pooh, hahaha, ja Kluun kan de dingen nogal overdreven omschrijven inderdaad. Hier alles goed. De nachten zijn sinds een week wat onrustiger, dus krijg niet meer al mijn slaap op een nacht. Het kereltje krijgt ook steeds minder ruimte waardoor er af en toe flinke bulten van links naar rechts en van boven naar beneden bewegen. Grappig om te zien. Vanochtend een intake gehad van de kraamhulp. Ik krijg gewoon 49 uur. Gelukkig was het een lekker nuchter mens. Ik heb geregeld dat ik alleen nog maar morgen op kantoor hoeft te zijn. Vrijdag alleen nog maar wat administratieve zaken als urenregistratie enzo. En dan zit het werken erop! Bijna niet te geloven! Wel veel zin in.
kluun moet je lezen met een knipoog hahaha! Ja, de nachten zijn hierook minder prettig caro! Sommige nachten slaap ik goed, maar ik droom ontzettend veel en druk en heb veel last van maag zuur aanvallen. Ach ja...
Bevallen in 2008 Las > meisje > 12 juli 2008 Noelle July Manderijn > meisje > juli 2008 Zorina Zico > meisje > 24 september 2008 Sterre Freesia > meisje > 4 oktober 2008 Jill Anne Uitgerekend in 2009 Mieke > jongen > 11 februari Sjors > jongen > 12 februari Caro > jongen > 13 februari Pooh > jongen > x maart Wanna > geheim > 5 april Soof > jongen > x april (Rick) Daantje > jongen + meisje > 9 mei Marlieke > ? > x juni Angela > ? > Main > ? > x augustus Miepie > ? > x augustus
He meiden! sorry, ben een tijdje niet meer geweest door alle drukte. iedereen in ieder geval nog heel veel goeds gewensd voor 2009! ik ga zo even bijlezen (heb mezelf even pauze gegeven op het werk, daar doen we normaal niet aan hier, hahaha) Even ego berichtje: Hier wordt het nu ook wat zwaarder. plat in bed liggen is er helemaal niet meer bij, moet echt de eerste 5 uur rechtop zittend slapen en dat valt niet mee. Ben daardoor overdag ook best moe. Vorige week bij de VK geweest, andere dan de vorige keren. Deze vond dat ik eigenlijk teveel werkte... Bloeddruk was omhoog van 100/70 naar 130/88 (in een paar weken tijd -?!-) en bij het voelen van mijn baarmoeder vond ze dat 'ie "veel te hard was" Ik zei dat het zo het grootste gedeelte van de dag voelt en toen vond ze dat ik in vervolgs na het werk elke dag eerst een uur moet gaan liggen en geen boodschappen enzo meer mag doen... Ik was er echt een beetje van de waps van. Wil niks doen dat mijn kindje kwaad kan, maar moet ook nog een beetje kunnen leven! maar ze heeft natuurlijk wel gelijk dat ik mijn dagen veel en veel te vol plan. heb inderdaad sinds een week ook erg veel last van harde buiken. Gisteravond halverwege het ziekenhuis en de parkeerplaats kon ik gewoon niet verder lopen... Tja, en daar sta je dan in de sneeuw... Toen ik een kwartier later eindelijk bij mijn auto was en die helemaal dichtgevroren was, kon ik dan ook wel janken ga vandaag iets rustiger aan doen op mijn werk (heb de eerste harde buik net weer gehad) en vroeger naar huis. Hopelijk zakt het wat af. liefs, Wanna
Wanna, hoe moeilijk ook, echt aan toegeven hoor meid! Dan maar boodschappen bij albert.nl bestellen en zeker even een uurtje gaan liggen als je thuiskomt. Je hebt nog even te gaan.
hmmm... Heel goed en lief van je bedoeld Mieke, maar wordt er ook een beetje verdrietig van. De lijst is wel erg lang, lijkt wel of ik als enige hier overblijf Jullie moeten me niet verkeerd begrijpen, want ik gun het ieder van jullie heel erg, maar gun het mezelf ook Heb hier nog steeds geen ei kunnen opsporen, gister was mijn temp wel iets omhoog (36.6), maar vanmorgen alweer 36.4, tja en zo'n lange cyclus heb ik nou ook weer niet dus hij zal er toch moeten aankomen. Verder alles wel oke hier, eerste werkweek van 2009 zit er al weer bijna op, morgen nog een dagje en dan is het alweer voorbij. Meiden, ga even bijkomen van het werk! groetjessss
DAANTJE: Wat leuk een koningsgezin echt super leuk! POOH! Ik ben benieuwd, ik ga de 26e hahahaa WANNA! Doe je een beetje rustig aan......... HARTJE! Ook met jou gaat het helemaal goed komen, 2009 is het jaar an de positiviteit! ALL: Ik ga bankhangen, hebben het interieur met wat kleine dingetjes veranderd en is heel mooi geworden. Wel weer veel te veel geld uitgegegen maar ja! En ik heb de doos van prenatal, die is wel erg leuk! LIEFS
Hartje, deze lijst is natuurlijk niet bedoeld om jou pijn te doen hoor! Hij was al een tijdje geleden opgezet. Meid, ik wil je een ding zeggen... maak nou die afspraak bij de ha. Ook omdat je je ei niet kunt vinden. Knuf!
Bevallen in 2008 Las > meisje > 12 juli 2008 Noelle July Manderijn > meisje > juli 2008 Zorina Zico > meisje > 24 september 2008 Sterre Freesia > meisje > 4 oktober 2008 Jill Anne Uitgerekend in 2009 Mieke > jongen > 11 februari Sjors > jongen > 12 februari Caro > jongen > 13 februari Pooh > jongen > 21 maart Wanna > geheim > 5 april Soof > jongen > x april (Rick) Daantje > jongen + meisje > 9 mei Marlieke > ? > x juni Angela > ? > Main > ? > x augustus Miepie > ? > x augustus
ben moeeeeeeeeeeee. Effe wat eten maken en op de bank ploffen! wanna, pas op he. Ik ben ook terug gefloten door mn lijf, geest en artsen. En het minder werken gaat me echt beter af!
Mieke, dat begrijp ik helemaal hoor, maar zat net even in een dipje. En wat betreft die ha, daar sta ik natuurlijk niet alleen in. Best lastig een afspraak te maken als je partner continu aan het werk is en het niet zo belangrijk vind als jij. Tuurlijk wild hij ook graag een kindje, maar vind het aan de andere kant ook wel goed zo. Hij is ook druk bezig met zijn eigen bedrijf. Aan de andere kant vind ik het ook wel eng om daarvoor naar de ha te gaan, je weet maar nooit wat er uit komt. Ik zal het gauw nog maar eens op tafel gooien. Hij zegt dan wel makkelijk, maak maar een afspraak, maar het is voor mij niet altijd duidelijk wanneer ik een afspraak kan maken, ik ken zijn agenda ook niet precies wat betreft werk. Haha... als ik het zo terug lees wel mooie excuses weer, pff... is wel een erg hoge drempel waar ik over heen moet.
Hartje, je vriend hoeft toch niet mee! Ik heb het zelf destijds telefonisch besproken met mijn huisarts en die deed echt niet moeilijk. Ik denk dat als jij het graag wilt, en je vriend vind het prima wanneer jij naar de huisarts gaat, je dat gewoon moet doen, met of zonder hem. Als je het gewoon op z'n beloop laat dan krijg daar straks misschien toch spijt van en dan is het misschien te laat. Nee heb je ja kun je krijgen in dit geval. En onderzoeken zijn niet eng. Ik vond het heel erg prettig om te weten waar aan toe te zijn. Uiteraard hebben wij wel besproken dat onze relatie belangrijker is dan de wens naar een kindje in het geval van een hele MMM traject of als er iets anders mis zou zijn. Maar die beslissing is beter te maken wanneer je weet waar je aan toe bent. Tenminste dat is mijn mening hoor.
@hartje. Meid ik bij ons ook de knop doorghakt. Na lang wikken en wegen, vond ie het wel leuk maar ook eng. Dus ik zei, ik stop nu met de pil en we zien wel wat erg gebeurd. Ik wist dat ik voor ik de pil ging gebruiken (met 17 jaar), al problemen had met mn hormonen, dus ging er niet vanuit dat het makkelijk zou gaan. Mn man is meer van voor het blok zetten en dan langzaam erin groeien. Toen we in de mmm kwamen was ie er altijd voor me en wilde hij het ook steeds meer. En durfde dat hardop te zeggen. Nu is ie dolverlieft op mn buik en de kleine. Iedereen is dus ook stom verbaast over hoe hij nu is! De stap naar de huisarts was voor mij niet moeilijk. Zonder hulp zou het nooit lukken.... Go 4 it!
Lieve hartje, Ik begrijp je zo goed. Ik heb dat gevoel ook, ben wel eens bang dat het helemaal niet meer gaat lukken. Een dikke knuffel voor jou! En ik geef er heel ego ook een aan mezelf! Liefs, Meen
Ik ben gisteren met Sterre naar kind en gezin geweest voor haar prikjes. Ze werd gewogen en gemeten en dit is het resultaat. 57.5 cm en ze weegt 4640 gr Ook vandaag heeft ze een zeer lastige dag, ze weet behoorlijk van de prikken , na de middag wou ze weer geen voeding meer. Dames morgen heb ik eerste werkdag dus zal iets voor een van de dagen zijn dat ik nog eens langsspring
GOEDEMORGEN! Ik heb last van mezelf................ Gisteravond in bed bijna een uur liggen huilen. Ben het effe zo beu dat lijf, alls doet pijn bij het slapen. Overdag schiet het er af en toe ook in en soms zo'n buikpijn dat ik niet kan lopen. Ben bovenal vreselijk moe en vind het moeilijk om aan alles toe te geven.............. Pff zit er echt even doorheen Ik werk 4 dagen en heb niet het idee dat dat teveel is, maar misschien is het dat wel. Maar ik wil ook niet zeurderig overkomen.............. HELLUP wat moet ik met mezelf aan........ Dinsdag naar de VK, dus daar maar eens even alles neerleggen. Ben even niet zo vrolijk
Sophie, Ik denk dat 4 dagen werken toch teveel voor je aan het worden is. Misschien kun je eens overleggen of je iedere dag 1 of 2 uurtjes minder kunt werken. Je moet nu toch echt aan je kindje denken hoor. Ik merk het zelf ook, melkte tot vorige week nog 2 keer daags, maar begon ook meer klachten te krijgen, nu melk ik alleen 's avonds nog en 's morgens een half uurtje ipv 2 uur. Verder doe ik kleine klusjes maar zeer weinig. En dan is het goed vol te houden en heb ik weinig tot geen klachten. En ik weet hoe moeilijk het is maar denk aub aan jezelf en je kleintje!
Lieve Sjors, Weet je wat het is, ik voel me gelijk zo'n aanstelster. Als ik dan aan jou denk, dan denk ik ja die heeft zwaar werk zo op de boerderij. Ik zit achter de balie op mijn krent en adviseer mensen voor een leuke vakantie........ LIEFS