30-plussers en zwanger worden (deel 3)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Josien, 6 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    @mb01, knap van je om het eerlijk te zeggen tegen je schoonzus. Daar heb ik bewondering voor.

@all, vandaag 30 weken zwanger! Wat een spannend gevoel. Tis nu echt aftellen to mn verlof 6 feburari. Wat ben ik het werken toch zat. Onze tv is al 3 weken kapot en is waarschijnlijk volgende week klaar. Ik vroeg aan mn baas of ik niet effe het tv-tje van mn werk mocht lenen. Die wordt toch niet gebruikt. Zegt ie, "ik krijg hem toch we terug he?". Nee zei ik, ik zet hem gelijk p marktplaats. Kijkt ie heel moeilijk, je bent er toch wel voorzichtig mee. Nou toen heb ik de deur van zn kantoor dicht gekwakt en riep, laat maar.
    Sukkel. Wat denkt ie nou dat ik ben, een een of andere ascosiaal ofzo die niet voorzichtog met een oud pokke tvtje kan omgaan?

Ik word echt gek van die man.
    Komt ie van dinsdag (dag nadat ik bij arbo ben geweest) met een duplicaat van de brief die ik ook heb gehad. Of ik effe wilde tekenen. Gaat ie heel die brief voorlezen om "het plan van aanpak" door te nemen. Ik zei 3x...ik heb die brief ook. Er IS geen plan van aanpak...dit is het en niet meer.
    Ja maar, we moeten het plan van aanpak lezen. Ik nog een keer, er IS geen plan van aanpak en ik heb die brief ook.
    Ja hallo zeg..al die maanden in de mmm kon ie nooit eens vragen aan me over hoe het ging. Sinds ik zwanger ben, en helemaal sinds ik halve dagen werk, sta ik op de 'zwarte lijst" en kan ie amper normaal meer tegen me praten.
    Kijk dat ie er van baalt dat er 2 ontslag hebben genomen, 2 nieuwe binnen een week weg waren en ik de 3e zwanger ben...oke...En dat ie er van baalt dat als ik over 4 weken weg ben hij amper meer personeel heeft op sommige dagen...niet mijn probleem. Maar hij zou zich kapot moeten schamen over de manier waarop hij met ons om gaat.

Darom ben ik blij dat ik nog maar 16 dagen hoef te werken! En da ik in mn verlof eens verder kijken en nadenken of ik nog wel terug wil naar die sukkel

2. Jee Pooh wat een eikel zeg!

Nog even doorbijten en dan lekker genieten JOEPIE!

3. Hartje1

Hartje1 Bekend lid

7 okt 2006
    894
    0
    0
    Jeetje Pooh, wat een rotvent is dat. Zo zie je maar weer, zolang jij gewoon komt werken en je werk doet (wat er ook speelt, zoals mmm) dan hoor je ze niet. Maar zodra je je ziek meldt en het gaat niet zoals het moet gaan dan heb je vette pech. Tenminste, dat is ook mijn ervaring hoor!
    Wat betreft dat plan van aanpak, die is hij verplicht samen met jou te maken n.a.v. probleemanalyse die de arbo arts gemaakt heeft. Hij is dus vanuit UWV verplicht een plan te maken hoe jullie de komende weken (tot je verlof in jou geval) aan de slag gaan. Normaal gesproken betekent dat, dat je een opbouwschema gaat maken, bij jou zal dat een beetje moeilijk gaan. Maar snap je frustratie wel hoor, de mijne is nu na een jaar pas eens gemaakt en ondertekend. Meid, veel sterkte ermee en lekker aftellen tot je verlof!

Het lijkt er hier op dat ik mijn ei gevonden heb, van 36.4 nu naar 36.7 gegaan. Of is dat te weinig stijging?

4. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    @hartje.. ja ik snap wel dat er normaal gesproken "een plan van aanpak is". Maar in mijn geval hoeft dat niet, omdat ik toch bijna met verlof ga en mn zwangerschap niet zal "verminderen", hahaha! Tis gewoon een dropl.l ;) Kann iet met mensen omgaan. En inderdaad, zolang je niets hebt gaat het wel..maar owee als je ziek bent, weg moet of een sterfgeval hebt. Dan is ie niet zo tollerant.

5. Hartje1

Hartje1 Bekend lid

7 okt 2006
    894
    0
    0
    Goedemorgen allemaal. Nou, ik snap er dus helemaal niets van bij FF, maar krijg het ook niet in mijn profiel of in een berichtje. Zal wel heel erg blond zijn ofzo, maar als ik het bovenstaande doe krijg ik geen link en alleen maar een leeg vlak. Wat doe ik fout dan?

6. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Goedemorgen!

Hartje:

Wanneer je inlogt bij FF, dan in de linker menubalk > sharing > home page setup kiezen.
    Dan zie je als het goed is bovenin een linkje staan onder het kopje:
    Your Charting Home Page Web Address
    Zie bijgevoegd plaatje van mij. Hier staat alleen nu mijn url in met tempkaarten er achter, dat heb ik zelf zo omschreven, bij jou zal er een code staan of zo.
    Deze link kun je dan kopieren en op ZP in je profiel bij onderschrift plaatsen, daar waar je normaal gesproken ook je cyclussen neerzet of bijv. de url van een banner.
    Snap je het nu?

7. Hartje1

Hartje1 Bekend lid

7 okt 2006
    894
    0
    0
    Tja en dat zie ik dus niet...... Dat linkje is bij mij dus echt niet te vinden! Snap er echt niets van, doe echt precies wat jij zegt. :(
    Boven dat stukje Your Intro Message: staat dus niets.....

8. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Hmmm.... dat is dan wel heel vreemd, dan heb ik voor nu even geen idee.
    Misschien een van de andere meiden die FF hebben gebruikt.

9. Hartje1

Hartje1 Bekend lid

7 okt 2006
    894
    0
    0
    Oke, gaat het daar wel eens vragen, maar ga eerst even wat sporten.
    Iig bedankt!

Allemaal een hele fijne zondag nog!

liefs, Hartje1

10. Maine

Maine Fanatiek lid

26 mrt 2008
    1.072
    0
    0
    Gelukkig geen augustus ;).
    Moet ik nog langer wachten :(
    Maine > 21 juli (duurt nog wel even, maar volgens mij is het zo juli :D)

11. Hartje1

Hartje1 Bekend lid

7 okt 2006
    894
    0
    0
    Goedemorgen allemaa,
    sorry even een ego berichtje. Het gaat hier even niet zo lekker. Had gister een terugval, had ineens heel veel pijn. Ik probeer dus het computer gebruik weer even terug te dringen. Ik hoop komend weekend me weer wat beter te voelen, dan kom ik nog eens gluren.
    Overigens is het deze week alweer een jaar geleden dat het ongeluk gebeurde, dus best een heftig weekje voor me.

Veel liefs en tot gauw!
    Hartje1

12. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    jeetje hartje, wat jammer dat je een terugval hebt!
    Hou je rustig en neem de tijd!
    Knuf

@all, we zitten te wachten op de kraamzorg die zo voor een intake gesprek komt. Ben benieuwd of we alles in huis hebben. En met name de spullen voor het bedje!

13. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Hartje, daar zal je terugval ook wel door komen meid!
    Het is ook niet niks om er al een jaar lichamelijk zo mee bezig te zijn.
    Knuf!

14. mb01

mb01 Actief lid

14 mei 2008
    321
    0
    0
    Hartje, sterkte meid!
    En over je ei, als je temp nu nog steeds hoger is kan je er volgens mij vanuit gaan dat je je eisprong hebt gehad.
    En over FF, het lukte mij eerst ook niet om het linkje hier te plaatsen. Volgens mij heb ik het schema toen eerst gecopieerd en geplakt, en daarna dat sharing gedaan. Maar weet het niet helemaal zeker, bij mij gaan dit soort dingen altijd "op goed geluk" :rolleyes: .

Pooh, tjee, wat een nare baas heb jij :x . Kan me voorstellen dat je aan het aftellen bent.

ALL, gister bij mijn broertje gegeten, mijn ouders waren er ook. Toch wel raar dat iedereen nu weet dat ik graag zwanger wil worden, ik weet me nog niet zo goed een houding te geven. Ze riepen allemaal dat ik tijdens ons jaarlijkse weekendje-weg (is dit jaar in mei) vast ook zwanger ben. Heel lief bedoeld, maar de teleurstelling is voor mij heel groot als dit niet zo is :cry: . Lastig hoor....

15. HARTJE! Heel veel sterkte deze week, komt allemaal wel goed! Hoop dat je pijn zakt.

MB! Dat is inderdaad even wennen, maar dat komt allemaal wel goed. Vergeet dat mei-weekend. Ik heb alle feestdagen altijd aangeklampt, zo van; dat zou leuk zijn als we dan......... Maar ja dan is inderdaad de teleurstelling erg groot!

Hier alles oke, nog steeds moe........ maar ja gisteren hebben we de box gezet. Echt heel erg leuk om te zien!

LIEFS

16. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    nou, de kraamzorg is gweest en we hebben alles. Moet alleen extra molton bedzeiltje hebben en toch 2 kruiken (maar die 2e leen ik wel effe).
    Ik heb net geprobeert de fotos van de babykamer op het forum te zetten, maar het lukt niet. Voor diegene die nieuwsgierig zijn, kijk op mn hyves! ;)

17. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Soof, hihi hier staat de box nog niet hoor.
    Denk dat we dat pas begin febr. doen.

Pooh, fijn dat alles op orde is.
    Zal even spieken op je hyves.

EDIT: mooi geworden jullie kamertje, lekker fris!
    Maar wat zijn nou al die blauwe dingen op het plankje boven de commode?

mb, idd niet te veel aan zo'n datum denken...
    Verder wel goed van je dat je er met je schoonzusje over hebt gepraat.
    Is toch wel fijn.

18. MIKE! hahaha, wij hebben dat al gedaan zodat de honden en de kat alvast wennen aan dat "ding".
    En de kat helemaal want die mag er niet in, nu kunnen we haar nog africhten :)

19. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Nou dat met die katten daar heb ik een hard hoofd in hoor!
    Denk niet dat het bij ons af te leren is. Die blijven gewoon nieuwsgierig.
    Ik denk dat ze er alleen uit weg blijven wanneer er een kleintje in ligt.
    En aangezien onze katjes buiten komen, vieze pootjes hebben... wilde ik iets van 2 luiken maken die je er op kunt leggen als je weg bent of voor de nacht.

20. Wij hadden gisteren balonnen in de box gelegd, staat ze gewoon heel stom te kijken als er 1 knapt. Dus dat grapje werkt niet hahahahah

's-Nachts slaapt ze boven en ook als wij niet thuis zijn moet al het gedierte de woonkamer uit. Het jongste hondje is nogal vaak op oorlogspad, de middelste piest dan overal tegenaan en de kat gaat spelen :rolleyes: maar verder hebben we erg lieve schatjes hoor :)

Deel Deze Pagina