30-plussers en zwanger worden (deel 3)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Josien, 6 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Haha tja huisdieren, ze hebben allemaal wel zo hun grappen en grollen!
    Ach we zien wel hoe het gaat.
    Als er nu een klein kindje hier binnen komt, onze nichtjes bijvoorbeeld, dan weten ze niet hoe snel ze uit de voeten moeten komen.
    Als ze het woord POES POES (wat ze nu kunnen zeggen) al horen, spitsen die oortjes zich en zijn ze op hun hoede.

2. hahah dat meen je inet, oh wat grappig! Nu al een trauma :)

We waren gisteren bij een vriendin van ons en die hadden nu ook een katje, oh wat een scheetje zeg. Ik had ze zo in mijn tas willen steken hihihihih.
    Langharig, voornamelijk wit met lapjes in lichtbruin en lichtgrijs. Lag ze lekker in een hangmatje op de krabpaal. Je zou er zo bij gaan liggen, wat een heerlijk gezicht

3. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Tja die hebben wel een heerlijk leventje hoor.
    Hier de hele dag door geluier in huis, helemaal met die kou buiten.

4. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    @mieke, die blauwe dingen? Dat zijn mandjes...hahahaha!

5. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Oh, haha dat zag ik dus niet zo!

6. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    He meiden,

Sterre is stilaan aan het wennen bij de onthaalmoeder. Vandaag had ze een moeilijke dag zei ze , dat kan natuurlijk al eens voorvallen he ;)
    Onze kleine meis was lekker aan het slapen toen ik eraan kwam, toen ik haar wekte keek zo van alle moet ik nu perse wakker worden, lig er zo lekker bij. Heb vanmiddag al niet zoveel geslapen.
    Ze is echt een scheetje en we zijn er met 4 zo verliefd op.
    Morgen ben ik thuis en zij en ventje ook kunnen we heerlijk van haar genieten

van de grootouders krijgt sterre net als onze andere kids een nalatenschap van hen die nu al wordt gegeven, helaas als ze oud genoeg is zullen zij er niet meer zijn en zo kunnen ze haar laten zien dat ze aan haar ook gedacht hebben.
    Schoonvader is gisteren 71 geworden en schoonmoeder wordt er 70 dit jaar. Doe er nog eens 20 jaar bij dan zijn ze 90

Nof 14 dagen en sterre mag met haar groentenpapjes beginnen ;) geweldig he ;)

7. Ben hier vorige week woensdag voor het laatst geweest.
    Net bijgelezen, maar niet alles onthouden.

Voor alle meiden die een moeilijke periode doormaken een dikke digiknuf. Hopelijk vinden jullie snel een oplossing of voelen jullie je snel weer beter.

Hier alles goed. Vandaag was mijn eerste vrije dag van mijn verlof. Wel gek hoor, maar ook heel erg lekker. De dag is overigens best snel voorbij gegaan. De nachten worden wat zwaarder. Vaker wakker, minder goed mijn draai kunnen vinden, veel naar het toilet. Maar het zal erbij horen en ik ben blij dat ik nu overdag ook even kan gaan liggen.

8. mb01

mb01 Actief lid

14 mei 2008
    321
    0
    0
    Mieke en Soof, ik moet erg lachen om jullie kattenverhalen :) . Heb zelf 2 katten, is dus erg herkenbaar. Die van mij zijn ook erg lief, maar zoooo nieuwsgierig. Het poesje is een schootkat, zodra ik op de bank ga zitten komt ze aanrennen en ploft op mijn schoot, en dan maar knorren. Als ik ooit een beeb heb zal dat wel even een "probleempje" zijn, en zie haar ervoor aan dat ze zich er gewoon tussen wurmt. En de box zal ook lastig worden, aangezien ze s'avonds in de huiskamer slapen. Mijn zwager doet ook balonnen in de box, bij hen schijnt dit te werken (maar die hebben oudere, rustige katten). Dat idee om er s'avonds een plaat op te leggen zal ik onthouden, dat is wel een goede oplossing.
    Ben heel benieuwd hoe je de kat uit die box gaat houden soof!

Caro, kan me voorstellen dat je even moet wennen aan al die vrije tijd. Maar geniet ervan, lekkere middagdutjes doen en wat keutelen in huis.

Pooh, fijn dat je alles in huis hebt, goed bezig!

Zico, leuk om te lezen hoe trots je bent op je kleine meid!

ALL, ik ben weer eens aan een klusproject begonnen, ben de kledingkast aan het behangen (de deuren). Hier begin ik dan heel impulsief aan, zonder goed doordacht "plan van aanpak" :oops: . Toen vriendje gister thuiskwam was hij dan ook in schok, overal lagen kastdeuren. Ik dacht dat het snel zou drogen.....niet dus. We kunnen dus amper lopen, lekker handig. Maar het wordt mooi, en anders heb ik een goed excuus om nieuwe kasten te gaan kopen ;) .

9. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    Kom effe spammen met onze kleine meid

10. Maine

Maine Fanatiek lid

26 mrt 2008
    1.072
    0
    0
    Jaja, katten. Die hebben wij ook twee :).

Afgelopen week was ik dus op m'n nichtje aan het passen.
    Ik had haar in de wipstoel gezet, maar de katten moesten
    er niets van hebben.
    Ze lieper er met een grote boog omheen.
    En als ze even geluid begon te maken of wat huilde,
    kwamen ze even achter het gordijn vandaan om te kijken
    wat dat nou weer was.
    Maar dichtbij zijn ze niet geweest (nog niet).
    Wel moeten ze als er iets nieuws in de kamer staat
    even met hun koppie er een paar keer tegenaan wrijven.
    Ach zolang het wrijven is...
    Hoop alleen dat onze kater niet z'n territorium gaat afbakenen
    met wat anders If you know what I mean :( .

11. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    effe een ego krabbel. Ben erg moe, want t was een lange lange dag.
    Vanochtend de groei echo gehad. Meneer lag nog steeds in een stuit, helaal in elkaar gedoken. Wat je maar lekker vind ;)
    Uiteindelijk was alles goed op schema. Gewicht was nu 1690 gram, ze schatten op een 7-ponder aan het eind! Netjes dus en niet al te groot voor mama om uit te poepen!
    Beentjes waren erg lang, liepen 2 weken voor op schema, de rest netjes op het gemiddelde.

De verloskundige moet nu in de gaten houden of ie in stuit blijft liggen, anders gaan ze met 35 weken proberen uitwendig te draaien.
    Gelijk een rhesus prik in mn billen gehad en bloeddruk laten meten. Alles top!

Toen door naar mn werk en daarna door naar de pufclub. ebn dan nu oo echt moe!
    Vorige week had ik zoiets van, goh, t gaat best lekker zo...maar nu ik een dag niet veel heb kunnen liggen rusten, merk ik dat direct.
    Dus ajuus, ik duik de bank op!
    Morgenochtend kom ik wel weer effe langs hier!

doeg!

12. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    poohbear heb je al eens gevraagd wat ze gaan doen als hij stuit blijft liggen.
    Ik heb hierdoor steeds eens ks gehad, optijd vragen dat je niet in een dip valt indien een ks zich aandient.

13. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    Voorlopig geven ze hem nog 4 weken om zelf te draaien, anders proberen ze met 35 weken uitwendig te draaien. En ja, een keizersnee bereid ik me ook al op voor!
    We zien wel wat die kleine van plan is. ;)

14. mb01

mb01 Actief lid

14 mei 2008
    321
    0
    0
    Rustig hier!

Maine, ik begrijp wat je bedoeld ;) . Mijn kater is gecastreerd, dus die heeft niet meer de behoefte om zijn gebied af te bakenen (aaah, arm beestje...). De kater is niet bang voor kinderen, die laat zich door de buurtkids aaien. Maar de poes moet er niest van hebben, die rent er vandoor zodra ze 1 stap in haar richting doen. Als het zover is ben ik heel benieuwd hoe zij gaan reageren op zo'n klein, huilend mensje.

Pooh, drukke dag gister, vandaag hopelijk wat rustiger? Uitwendig de beeb draaien?, nooit geweten dat dit mogelijk was (weer wat geleerd :oops: ).

ALL, 1 kast is klaar, t'is echt leuk geworden. Alleen zijn de deuren door het vocht iets krom gaan staan :rolleyes: , ik hoop dat dit nog bijtrekt. Vandaag ga ik de ander kast afmaken, en vervolgens ga ik een muurtje in de slaapkamer behangen. En ik heb letters besteld voor op die muur, in verschillende talen komt daar "slaap lekker" op te staan. Ben helemaal blij met deze make-over! Als het klaar is zal ik weer eens een poging doen een foto te plaatsen.

15. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    mb, doe je eigenlijk nog ovulatietesten?

16. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    @mb01, ja, dat blijkt te kunnen, uitwendig draaien. Denk niet dat het pijnloos is,maar oke! Het gebeurd wel in het ziekenhuis!
    Dus tis niet zomaar iets wat je effe doet!.
    Ach, we hebben nog een paar weekjes! heb nu net op de bank gelegen en meneer schopt behoorlijk. dus heb ik hem toegesrpoken dat iem oet gaan draaien. Maar als e netzo eigenwijs is als zn mama....;)

17. He lieverds!

JA MB, ik ben ook benieuwd hoe we onze Kit uit de box houden. Tot nu toe heeft ze het meeste respect voor de plantenspuit :)

IK ben vreselijk moe meiden, VK heeft geadviseerd om op mijn werkdagen een paar uur eerder naar huis te gaan. In de avond heb ik dus wel degelijk last van harde buiken. Alleen houden ze aan tot ik in bad ben geweest en herkende ik ze dus niet. Vanaf de namiddag is mijn buik continu pijnlijk en gespannen en dat was toch echt een harde buik.

Fysio vanmorgen vond het ook een goed idee dus ik ga in overleg met baaslief SLIK...........

LIEFS SOPHIA

18. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    succes soof! Maar kom voor jezelf op hoor! ;)

19. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    zusje luister naar je lichaam meid

20. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336