@wanna, dat dwarsliggen herken ik wel .Soms is het heel hard en pijnlijk rond mn navel. Vorige week bleek het koppie dara ook precies te zitten. Maar volgens mij heeft meneertje nu een andere positie ingenomen! @soof, ja dat schuld gevoel herken ik wel. Al wordt het wel steeds makkelijker om het te laten gaan! Wanneer ga je met verlof? Ga nu effe wat eten en dan verplicht bankhangen. Ben weer veelste druk bezig, effe dit,effe dat..en oh ja nog dat! We hebben een kamer op zolder die door de vorige bewonders als knutsel/opslag kmer werd gebruikt. Lelijke muren, oud vies zeil op de grond, je kent het wel. Wij hebben er ook nog niets mee gedaan. Alles wat in de weg stond (stofzuiger, verf, klapstoelen) wordt daar geparkeerd. Maar nu hebben we zoiets van, het is zonde, een kamer van 3.5x 4 meter waar we niets mee doen. Dus zijn we gisteren bezig geweest om dingen weg te gooien, op marktplaats te zetten enzo. We willen er eigenlijk een dakkapel opzetten en er een logeerkamer van maken. Maar we willen eerst zien hoe we uitkomen met het nieuwe lagere inkomen, omdat we beide een dag minder gaan werken. Dus hebben we bedacht dat we er een goedkoop nieuw zeil in gooien en de muren effe opfrissen enzo. Dan kunnen we er een logeerbed kwijt en heeft die kamer een betere functie. Maar hier komt het....met mijn nesteldrang moet het allemaal NU gebeuren. Vreselijk he. We zien wel hoe ver we komen, maar ik wil hem graag zsm in gebruik nemen. OEf! Waar zit die noodrem?
Mijn verlof gaat officieel 1 maart in, maar ik heb vanaf 21 feb al vakantie opgenomen. Heerlijk.... Wij zijn ook bezig met het opruimen van de zolder, sjee wat kan een mens een zooi hebben zeg Moeten echt gaan weggooien, en ik heb ook ziets van NU NU NU! Maar manlief vond het heerlijk om met mij te rommelen, dan gebeurde er tenminste iets Ik zie het als compliment hihihih, hij laat vaak de moed hangen en begint te vloeken en te tieren als het niet gaat zoals hij het wil. Als hij nou eens leerde om dingen rustig te doen! tja mannen he hiiihi Nou weer twee dagen vrij dus kunnen we weer doorrommelen! LIEFS
Oh zo herkenbaar hier ook zo'n vent, hihihi! Wel lekker hoor even de zolder opruimen, kan me goed voorstellen dat dat NU moet Soof lekker dat je verlof nu geregeld is en dat je naar een datum toe kunt zwangeren. mb, vervelend dat je je ei nog steeds niet hebt gevonden zeg! Ik spiek wel steeds mee op je kaartje om het in de gaten te houden hoor. Hier het geen-zin-in-werk-syndroom.
Hoi meiden, Het wordt nu echt spannend zeg! Binnen nu en zon 3 tot 4 weken komen er weer beebjes aan =D> Sjors ging jij in Portugal bevallen? en beval je dan in de kliniek of thuis? Soof goed hoor aangepaste werktijden! Ik begrijp dat het lastig kan zijn voor een baas maar ja meestal hebben ze zelf ook kinderen... Pfft zico wat een opluchting. Je hebt helemaal gelijk soms kunnen die duivels je niet snel genoeg komen. Pooh niet teveel willen he, zoldertje loopt niet weg hoor. jammer dat je foto's niet hier geupload krijgt, ben erg benieuwd hoe het is geworden. He wanna hoe is het nu weer op je eigen stekkie? en geen nachtdiensten meer? lekker al die opgeruimde zolders wij moeten ook nog eens aan de bak. Nu de studies afgerond zijn kunnen oude studieboeken weg en deze boeken weer naar zolder. Moet nog wel even wachten want ik ben nu ziek thuis op de bank :thumbdown:, gelukkig gaat het wel weer wat beter maar als ik even iets doe hijg ik als een oud paard . Nu maar hopen dat ik straks m'n ei niet weer in de war is met ziek zijn want mijn animo is nu ff niet zo groot... Ben nl gestart met menstuasan van dr vogel om cyclus te reguleren. Ben er zat van dat deze na 15 maanden nog zo wisselend kan zijn. :x Was laatste ongie erg verdrietig en mannetje zei dat hij als het over drie maanden nog niet is gelukt zijn zwemmertjes gaat inleveren. Dat is toch wel een enorme stap voor hem, ik vindt hem zoooo lief Nu even proberen wat te eten, liefs simi
Simi, ik begrijp je heel goed, het is gewoon enorm k*t. Vorige cyclus was ik ook ziek, en precies in de klusdagen . Da's dan wel balen, maar ik ga ook echt niet aan de klus met mij zieke hoofd, er zijn grenzen...Lief dat je vriend bereidt is actie te ondernemen! Ben jij zelf al langs de HA geweest voor je onregelmatige cyclus? Mijn HA gaf aan dat als ik de komende 3 maanden een onregelmatig cyclus hou, hij gaat kijken hoe we dit regelmatig kunnen krijgen. Dan moet ik wel een eisprong hebben, want anders wordt ik doorgestuurd naar de gyn. Maar jij kan je ei wel vinden? Soof, klinkt goed, die nieuwe werktijden. Nu even afwachten hoe het in de praktijk gaat werken. Wanna, tja , ik ken dat. Wij willen heel graag een flatscreen (hebben nog steeds zo'n bakbeest), maar elke keer is er wel weer iets (belangrijkers)wat ook nog gekocht moet worden. Jammer he, dat we geen geldboom hebben . Pooh, inderdaad zeg, waar zit bij jou de noodrem? Ik herken het wel hoor, als ik iets in mijn kop heb zit het niet in mijn kont . Wij hebben de zolder ook verbouwd, hebben o.a 4 dakramen geplaatst, geeft ook veel licht. Als we het in de toekomst nodig hebben kan er een extra kamer gemaakt worden. Nu gebruiken we het om te wassen/strijken, ik doe er mijn yoga en we hebben heel veel opbergruimte gemaakt, t'is een superzolder! Mieke, fijn dat je met me meekijkt! Vandaag is mijn temp iets lager dan gister, hopelijk is dit de dip die vooraf gaat aan de verhoging. ALL, gister een rondje gemaakt langs kringloopwinkels hier in de buurt. Ik vind het geweldig om te snuffelen tussen die "oude zooi", je kan er soms de mooiste dingen vandaan halen. Zoals ook gister, ik vond er een geweldig kinderstoeltje (zo'n oud schoolstoeltje), een oud stokpaardje en retro-achtig houten speelgoed. Ik kon me niet inhouden, en heb de boel ingeladen. Ik had van tevoren totaal niet bedacht om op zoek te gaan naar kinderspullen...zo zie je maar hoe je er onbewust mee bezig bent . Mijn vriend keek wel wat vreemd op, maar hij is inmiddels gewend dat ik oude "zooi" het huis in sleep .
Dag meiden, Gisteren in het ziekenhuis is gebleken dat de kleine nu in een soort van dwarsligging ligt. Hij heeft kennelijk nog wel ruimte om te bewegen. Dat heb ik gisteravond laat ook geweten. Wat een hoop beweging! Was er zelf niet lekker van. Gelukkig wel veel kunnen slapen vannacht. Donderdagochtend moet ik terugkomen en dan gaan ze een draaipoging doen. Hopelijk is ie dan zelf in de goede houding gaan liggen. @Pooh, wij hebben besloten dat als ie in een stuit blijft liggen dat het dan een keizersnede wordt. Gisteren in het ziekenhuis werd ik gewogen. Vond ik opvallend, want de vk is totaal niet geinteresseerd in mijn gewicht. Maar ik ben de 80kg grens gepasseerd . Zit nu op 16,5 kg. Ik hoop dat er niet al teveel meer bijkomt. Ik vind deze last al zwaar genoeg. Het gewicht zit voornamelijk in mijn buik. De laatste tijd zijn mijn enkels een klein beetje opgezwollen als ik naar bed ga. Dat is 's ochtends meestal weggetrokken. @Mieke, 11 kilo! Dat is inderdaad heel netjes. Volgens mij ben jij blijven steken op 11 kilo en is er de laatste weken niet zoveel bijgekomen. Klopt dat? Hier geen brinta jak! Vooral veel brood, ontbijtkoek en krentebollen en veel melk en karnemelk. Avondeten heb ik heel vaak niet eens zin in. Maar neem ik wel omdat ik anders te weinig groenten binnenkrijg. @Zico, fijn dat je ongesteld bent geworden en goed idee om een spiraaltje te plaatsen. @Mb, ik duim ook voor je dat je je ei snel vindt. @Wanna, hier lag ie gisteren ook dwars. Bij 36,5 week voelt dat ook heel erg vervelend. Kon gisteravond mijn draai echt niet vinden! @Soof, vervelend dat je tot het laatste moment in onduidelijkheid zit over het nieuwe plan. @Simi, lief dat je vriend zijn zwemmers gaat laten onderzoeken. Ook voor jou draaien mijn duimen erg hard! Komende vrijdag zijn er weer kijkers voor het huis. Ben er de hele week al een beetje mee bezig. Zodat niet alles op het laatste moment in 1 keer hoeft te gebeuren. Ze waren via mail en telefoon heel enthousiast. Hopelijk zijn ze dat vrijdagochtend ook!
@caro, fijn zo'n dwarsligger. Hopelijk draait ie zelf nog. Ik krijg tot nu toe nog de meeste schoppen van onderen, dus denk ik niet dat ie gedraait is. Al probeert ie het wel! Ga zo werken, heb lichte hoofdpijn en ben moe. Vanavond hebben we weer pufclub, deze keer met mannen. Dat zal lachen worden!
Ik heb vanavond de eerste pufles, ben erg benieuwd. HIer ook getrap van onderen, wat een akelig gevoel joh, eeks! @MB! Leuk toch om af en toe iets te kopen. Het hielp mij enorm in de lange tijd dat het niet lukte! Kan je af en toe wegdromen! MOet eerlijk toegeven dat ik op een gegeven moment alles naar zolder heb gedaan omdat ik er niet meer tegen kon. Maar toen ik weer bedaard was, was het wel fijn om af en toe te dromen! LIEFS
nou, soof, ben benieuwd hoe je eerste pufles was. Wij hebben heel wat afgelachen met de mannen erbij. Gelukkig is die van mij niet meer onderuit gegegaan en heeft ie wat massageles gehad. Altijd goed toch?
Zico; gefeliciteerd dat je ongesteld bent geworden! Wat een stress MB01: met jouw cyclusduur zou je verwachten dat in de komende dagen een keer je eisprong zou moeten zijn. Merk je zelf verder nog iets zoals bv slijm? Haha, jij kent dat dus ook, allerlei wensen op je lijstje, maar geen geldboom Wij hebben trouwens ook nog zon bakbeest van een tv staan hoor! Pooh: wij hebben dat ook met die zolder. Werd door vorige bewoners gebruikt als computerkamer en opslag met wat ranzige vloerbedekking en zo. We hebben er destijds niet zoveel aan gedaan, maar bedacht nu ook opeens dat we er best een extra kamer van konden maken. En nu wil ik dat ook DIRECT! Hahaha, maar ik trek het gewoon niet om na een dag van 10 uur werken ook nog te gaan slepen met dozen op zolder. Mieke;kan me voorstellen dat je inmiddels geen zin meer hebt in werk. Hoe lang moet je inmiddels nog? Simi: Thanks voor vragen. Ik zit inderdaad weer op mijn eigen stekkie op het werk en ben er heel blij mee. Geen nachtdiensten gelukkig, want ik merk dat ik alleen al het fulltime werken over dag maar net volhou. Helaas kreeg ik vorige week wel ineens een kopietje van een mail waarin werd gerept over herinrichting van de afdeling en daaruit bleek dat ik van het kantoor waar ik nu zit, moet verhuizen naar 1 of andere houten barrak, zodat ik steeds buitenom naar de afdelingen van het ziekenhuis moet lopen. Bovendien baal ik omdat ik het contact met deze collegas zal missen. Goed dat je man er aan toe is om eens een stap verder te gaan, mocht het in de komende maanden niet lukken. Ik ken menstuasan niet, hoop dat het werkt! En beterschap! Caro: spannend, die draaipoging! Laat je even weten hoe het ging? Ik had gisteravond weer zon ontzettend last van die dwarsligger  Zat zich aan twee kanten (tegen mijn buik met hoofd en tegen mijn wervelkolom met voeten) af te zetten en mij uit elkaar te drukken, OEMPF! Heb uiteindelijk met warme hand van mijn man aan de ene kant van mijn buik en glas ijswater aan de andere kant het zover gekregen dat het omdraaide, Pfff, wat een opluchting, hahaha. Succes ook met de kijkers voor jullie huis! @All; heb maandag de eerste pufles gehad. Was wel grappig, maar moet nog een beetje wennen aan de groep. Meesten stuk jonger of al een heel stel kinderen. Was voorstelrondje en gelegenheid tot spuien van eerder ervaringen (resultaat; akelige bevallingsverhalen, jakkie!) morgen lekker vrij, eerst naar VK en s middags wordt kamertje en kinderwagen bezorgd. Jippie!
Wanna, wat een bijzondere draaimethode houden jullie er op na Warme hand en koud glas water, hihi. Fijn dat het goed gaat, 10 uur per dag volhouden met werken is niet niks zo nu met 30 weken. En wat jammer dat jij een beetje naar buiten wordt verplaatst, zou dat zijn omdat je straks toch met verlof gaat? Ik mag nog 3 weekjes, ben benieuwd waneer dit mannetje zich gaat laten zien hoor. Lichamelijk gaat het wel goed, heb op het moment veel last van mijn banden ter hoogte van mijn bikinilijn bij het opstaan en dan lopen. MB, wat een leuke spulletjes heb je gekocht zeg! Simi, wat fijn dat je mannetje dat zegt zeg, die van mij riep dat ook hoor! Jullie zijn ondertussen ook al weer een tijd bezig zeg. Het wordt hoog tijd voor weer wat roze hier. Soof en Pooh, lekker he zo naar je verlof toe werken. Ik moet nog 3 dagen en dan heb ik ook verlof! Ben benieuwd of ik mijn werk kan loslaten, uiteindelijk heb ik toch kantoor aan huis.
SJORS IS GISTERAVOND OM 19.36 BEVALLEN VAN ZOON DAAN! HIJ IS GEBOREN VIA EEN KEIZERSNEE, WANT HIJ WAS IN EEN STUIT GAAN LIGGEN EN DAARDOOR STEEG DE BLOEDDRUK VAN SJORS TEVEEL. HIJ WEEGT 3145 KG EN ZE MOGEN SNEL ALWEER NAAR HUIS! Sjors en man, gefeliciteerd met jullie mannetje!
Bevallen in 2008 Las > meisje > 12 juli 2008 Noelle July Manderijn > meisje > juli 2008 Zorina Zico > meisje > 24 september 2008 Sterre Freesia > meisje > 4 oktober 2008 Jill Anne Uitgerekend in 2009 Mieke > jongen > 11 februari Caro > jongen > 13 februari Pooh > jongen > 21 maart Wanna > geheim > 5 april Soof > jongen > x april (Rick) Daantje > jongen + meisje > 9 mei Marlieke > ? > x juni Angela > ? > Main > ? > x augustus Miepie > ? > x augustus[/quote] Bevallen in 2009 Sjors > jongen > 20 januari 2009 Daan
@mieke, ik denk dat je je werk best los kunt laten! Ik zit me nu al van alles te bedenken om te doen tijdens mn verlof. @wanna, dus jij hebt ook die zolder opruim drang, waar ik last van heb. Ik principe is het niet eens zoveel werk. Ik denk dat als een een weekendje nemen, dat we de muren kunnen sausen en het oude zeil eruit kunnen halen. Dan hoeft er alleen een nieuw zeil in, een lamp ophangen en een beetje leuk inrichten. Kijk ,het hoeft geen top kamer te worden, als het maar netjes genoeg is voor als mn moeder hier komt oppassen. Ik wil niet dat ze tussen de zooi moet slapen. Ze kan eventueel wel op het kantoor liggen, maar die is dan ook zo vol en de computers maken toch geluid! En wat ik al eerder zei, 15 m2 niet gebruiken vind ik zonde! Wat knap dat jij nog zoveel uur kunt werken. Puf, ik met er niet meer aan denken. Ik ben echt goed moe als ik thuis kom, maar niet meer totalloss, huilend en stijf van de pijn.
He Sjors! Gefeliciteerd met jullie zoon Daan! Leuke naam!Hoop dat je snel naar huis mag en je herstel na de keizersnee voorspoedig mag gaan.
Sjors, gefeliciteerd!!!!! Caro, een dwarsligging, nou, hij gaat iig de goede kant op. Lijkt me wel een vervelend gevoel, hopelijk draait hij snel nog een kwartslag door. Hoop dat het vrijdag wat gaat worden met die bezichtiging, dat zal een zorg minder zijn. Wanna, veel plezier vandaag met het kamertje en de kinderwagen, leuk! Over mijn ei, ook vandaag nog steeds geen hogere temp. Ik merk verder aan mijn afscheiding ook helemaal niets, dus ik denk dat het deze keer weer eens lang gaat duren, GRRRRRR. Mieke, ja , leuke spullen he! . Als ik ooit "los" mag gaan, dan ga ik een kamer maken in natuurtinten (groen, bruin) met wat retro-spulletjes (70-er jaren). Ik zie het al helemaal voor me! Nog 3 dagen, aftellen maar! Je klanten zijn toch op de hoogte? Anders spreek je gewoon je voicemail in "wegens zwangerschapsverlof tot...niet bereikbaar". Of zoiets? ALL, Ik zat gisteravond in een dip door dat hele ei-gedoe. Ik probeer er nuchter mee om te gaan en vrolijk door te gaan met mijn leventje, maar af en toe moet de emotie er toch uit. Ik BAAL er ook zo van dat mijn cyclus een zooitje is en dat ik er geen controle op heb, BAH. Vanmorgen weer geen hoge temp... :x :thumbdown: [-( #-o
MB, het kan zijn dat je ei onderweg is en dat je temp daardoor nog een of 2 dagen laag blijft en daarna misschien gaat stijgen. Wel balen hoor, zo heb je ook het idee dat je het een beetje voor jan joker doet allemaal. Wel goed dat je het tempen bijhoudt.