MB! Probeer van je weekend te genieten meid! Ik weet dat het moeilijk is om jezelf hier overheen te zetten. Maar probeer nog wel van alles te genieten. Het zal je helpen! Probeer je niet teveel te fixeren op die temp, luister naar je lichaam. Ik heb 2 jaar lang vanalles gevoeld en ik had het altijd mis! En toen ik eenmaal zwanger was herkende ik het nog niet. Ja, toen ik het 3 weken wist en toen was het omdat ik flink ziek werd LIEFS SOPHIA
MB01: moeilijk hoor meid, als je steeds geconfronteerd wordt met de zwangerschap van je schoonzus.. Hoop dat je toch een fijn weekend ervan kunt maken. (En dat jullie een beetje privacy hebben in het huisje, want doorklussen dit weekend is nog niet zo'n gek idee ) Ik kreeg voor mijn eisprong ook steekjes in mijn buik, maar eisrpong zelf voelde ik echt niet zoals sommigen dat wel hebben. Charpi: welkom! Klets gezellig mee! Wat een onzekerheid, eerst positief testen en nu negatief. Hoop dat je snel weet waar je aan toe bent. @All: ben net bij de VK geweest. Bloeddruk stijgt gelukkig niet verder. Bloedgehalte was wat te laag (6) met vingerprik, dus moet morgen even langs het lab. Ze vond wel weer dat ik iets rustiger aan moest doen en dat ik iets te harde buik had, maar Kruimeltje groeit goed en ligt nog steeds met hoofdje rechts boven. Begin geleidelijk te vermoeden dat dat toch echt een voorkeurshouding is. Mmm, gelukkig nog tijd genoeg om te draaien. Vanaf 12 uur kan de kinderkamer worden bezorgd Tot later meiden! liefs, Wanna
Wat leuk Wanna! het kamertje! Wat zal je zitten te popelen! @ALL! Vandaan wordt mijn man geopereerd aan zijn oor, hij hoort heel slecht aan 1 oor en dat gaan ze nu repareren. Hij was zo zenuwachtig. Acherum! Heb wel even een nieuwe man, voor de operatie heeft hij zijn haar laten milimeteren! hihihihih Net een marinier zo! Het moest 3 cm rondom de oren weg zijn, dus toen leek het ons beter om alles te milimeteren. LIEFS
Hihi Soof een nieuwe man. Sterkte voor jullie! Wanna, leuk dat het komt, moet je het zelf in elkaar zetten of wordt dat gedaan? MB, probeer er wat van te maken het weekend. En probeer je zelf niet zo te pijnigen meid, daar heb je niets aan. Ik weet hoe groot je wens is, maar probeer je lekker op jullie mooie vakantie te focussen. Misschien voor die tijd nog even een afspraak met de HA maken om je tempkaartjes te bespreken en misschien vast een afspraak bij de gyn in te plannen, des te eerder ben je na je vakantie aan de beurt. Knuf.
Mieke: we laten het lekker in elkaar zetten, hoeven we er zelf niets voor te doen Soof: spannend. Sterkte voor je man! Mag hij na de tijd weer mee naar huis, of moet hij opgenomen blijven?
Hij moet 1 nachtje blijven voor eventuele bloedingen! Dus morgen kan ik hem lekker gaan vertroetelen.
THANX lieverds! Ik ga straks bloemetjes halen en voor morgen een dekentje op de bank klaarleggen. Hij is eerder thuis als ikke waarschijnlijk, maar dan ziet het er gezellig uit voor hem! Heb zo'n medelijden met hem, hij hield zich al de hele week groot maar gisteren moest toch echt effe huilen. ACHERUM
Aggossie Soof, wat schattig. Verwen hem maar lekker. Moet je het weekend nog werken of ben je lekker vrij?
he zusje, wil je mark van ons heel veel sterkte toewensen en zeg dat we aan hem denken hier. Hopla, m'n spiraal zit erin. Mannetje z'n potjes geeft nog steeds positief , dus waarschijnlijk heeft hij een 2 de zaadleider en moet hij terug onder het mes, helaas ziet hij dat niet zitten gezien hij vorige keer zoveel heeft afgezien Ik ben terug veilig
Ik ben morgen om 15.00 uur klaar, maar zaterdag moet ik tot 17.00 uur. Helaas dan niet vroeger naar huis, de baas krijgt het niet voor elkaar om de planning voor zaterdag rond te krijgen. Ik heb aangeboden om dan te werken en dan gewoon veel achter op kantoor hangen!
Sophia, sterkte voor je man toegewenst! Zico, ja dan maar een spiraaltje, je moet toch wat he... Wanna, wat leuk dat de meubeltjes komen.... Hier nog steeds geen ongi, terwijl ik het nu wel verwacht had met die krampjes heel de dag al....
Sophia, sterkte voor je man toegewenst! Zico, ja dan maar een spiraaltje, je moet toch wat he... Wanna, wat leuk dat de meubeltjes komen.... Hier nog steeds geen ongi, terwijl ik het nu wel verwacht had met die krampjes heel de dag al....
Net bij manlief geweest, alles is goed gegaan. Hij werd nu wel erg moe.... Hij was pas om 17.00 uur wakker uit de narcose dus niet gek! Gelukkig is hij morgen weer lekker thuis! Ik ga nu lekker House kijken! LIEFS
Soof, fijn dat het goed is gegaan. Charpi, 1e ronde he... kan ook heel goed ontpillen zijn. Hier zo'n druk ventje in mijn buik, dat ik moest rennen naar het toilet en mijn volledige ontbijt er uit kwam. Kan wel merken dat er steeds minder ruimte is.
Hoi allemaal, Hehe, eindelijk weer een vrije dag . Hier beginnen de kwaaltjes gelukkig af te nemen . Eindelijk! @ Mieke: Nog even meid... Is het nog een beetje vol te houden of mag-ie er nu wel uit? Ga nog even wat lezen . Gr, Maine