30-plussers en zwanger worden (deel 3)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Josien, 6 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    welkom thuis sjors! jammer dat het bevallen in het ziekenhuis in Portugal so "steriel en koud is".
    Lekker dat jullie weer this zijn, enne wat een droppie! Mooi gewicht hoor voor 3 weken te vroeg!

2. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Sjors, welkom thuis! en wat een lief mannetje is Daan!

3. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    Sterre meert dagelijks dingen bij, nu kan ze haar rammelaar vasthouden en ze zit ermee tegen haar hoofd te slaan, heb deze ook gefilmd , iemand intresse dan zet ik hem erop

4. moontje34

moontje34 Fanatiek lid

27 mrt 2006
    1.085
    0
    0
    Groepsleidster Buitenschoolseopvang
    Zuid-Holland
    Ja natuurlijk Zico, kom maar op!

5. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
  6. moontje34

moontje34 Fanatiek lid

27 mrt 2006
    1.085
    0
    0
    Groepsleidster Buitenschoolseopvang
    Zuid-Holland
    Aaaaah, wat lief!

7. Wat een schatje zusje!

8. Charpi

Charpi Fanatiek lid

26 dec 2008
    1.419
    0
    0
    Hoi hoi,

Het valt me wel op dat jullie allemaal of zwanger zijn of al bevallen, tenminste zo lijkt het... kom ik aan in mijn 1ste ronde :oops:

Ik heb vanmorgen opnieuw getest en het was weer negatief, maar het gaf me wel de duidelijkheid waar ik behoefte aan had. Nu is het gewoon afwachten wanneer de ongi komt, liefst natuurlijk zo snel mogelijk, maar ik hou er al rekening mee dat het nog wel even op zich zal laten wachten. Geloof echt dat ik aan het ontpillen ben, helaasssss.

Zico wat een lieverd! Ik geniet ervan!

Sjors, welkom thuis, geniet maar lekker van jullie Daan.

9. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Charpi, dit topic bestaat al redelijk lang.
    We hebben allemaal ooit in de eerste ronde gezeten en zo nu en dan komt er een 'nieuweling' om de hoek kijken en zich bij ons aanmelden.

En niet getreurd er zijn nog genoeg meiden helaas nog niet zwanger zijn.
    Dus voel je niet de enige hier.

Jammer van de negatieve test, maar nu weet je tenminste wel waar je aan toe bent.

10. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    @charpi, ja, we zijn met een stel vrij kort op elkaar zwanger geraakt. En dat we dan ook nog bijna allemaal een knul verwachten..hahahah!

Maar voel je welkom hier. We kunnen je er ook doorheen helpen of dingen uitleggen etc etc. Net als dat de moeders ons weer dingen kunnen uitleggen straks

11. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    Hallo dames, hoe gaat het hier?
    ik heb me al een aantal weken geleden hier gemeld, maar was toen nog niet zwanger en had eerder een werk "probleem". Ik had het solli gesprek al gehad voor ik wist dat ik wanger was, toen ik uitgenodigd werd voor het arbeidsvoorwaarde gesprek wist ik net een paar dagen dat ik zwanger was en heb het gelijk aan de telefoon verteld. Ik wilde het gewoon vertellen zodat het van mijn schouders af was en ik niet na mijn proeftijd het gevoel kreeg dat ik ze "gebruikt" had.. Ze reageerden super positief en geen enkel probleem als ik kwam werken!

Ik heb hire nauwelijks meegelezen omdat ik me ook heb aangemeld bij september mama's en ik nog actief was in het NOD topic.. maar jullie zullen me vast vaker voorbij zien flitsen!

Ik hoop dat alles goed gaat met iedereen hier.. en tot snel!
    ->hug<-

12. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    @elegance, gefeliciteerd met je zwangerschap! Wat fijn! :)

@sjors, ik lees net je verhaal op hyves. Wta een toestand en wat jammer dat je man er niet bij was!

@all, ben lekke rom 2230 naar bed gegaan en nu net pas wakker geworden. Ik heb vanacht echt bewust botjes langs mn arm voelen schuiven en meneer ligt nu ook aan de andere kant van mn buik. Blijkbaar heeft ie nog wel ruimte om een en weer te draaien. Maar ik heb het vermoeden dat ie nog steeds in stuit ligt.

We gaan straks weer verder met de zolderkamer. Gisteren heb ik 1 klein muurtje geverfd en vriendlief heeft het oude plafond eruit gesloopt. Maar we doen heel rustig aan. Ik heb steeds een stemmetje in mn hoofd (of mn buik ;) die zegt, het hoeft niet in 1x klaar!

13. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Elegance, super gefeliciteerd met je zwangerschap!
    En natuurlijk met je nieuwe baan, fijn dat ze er niet moeilijk over deden zeg, dat kan ook heel anders aflopen.

Pooh, mijn mannetje draait nog steeds van links naar rechts met zijn ruggentje.
    Dat is dan wel een hele toestand in mijn buik, want veel ruimte heeft hij niet.
    Mijn buik is dan ook helemaal scheef, 1 duidelijk lege kant en hele bolle kant, haha.

14. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Bevallen in 2008

• Las > meisje > 12 juli 2008 Noelle July
    • Manderijn > meisje > juli 2008 Zorina
    • Zico > meisje > 24 september 2008 Sterre
    • Freesia > meisje > 4 oktober 2008 Jill Anne

Uitgerekend in 2009

• Mieke > jongen > 11 februari
    • Caro > jongen > 13 februari
    • Pooh > jongen > 21 maart
    • Wanna > geheim > 5 april
    • Soof > jongen > 12 april (Rick)
    • Daantje > jongen + meisje > 9 mei
    • Marlieke > ? > x juni
    • Angela > ? >
    • Main > ? > x augustus
    • Miepie > ? > x augustus
    • Elegance > ? > x september

Bevallen in 2009

• Sjors > jongen > 20 januari 2009 Daan

15. Charpi

Charpi Fanatiek lid

26 dec 2008
    1.419
    0
    0
    Goedenavond meiden,

Mieke, dat moet toch heel speciaal zijn om je kindje zo in je buik te voelen bewegen....

Poohbear, komt de kinderkamer op zolder?

Elegance, gefeliciteerd met je zwangerschap meid! En fijn dat je toch kon beginnen aan je baan ondanks dat je eerlijk hebt gezegd dat je in verwachting bent.

Hier nog geen ongi te bespeuren...

16. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    @charpi. Nee de babykamer is gelukkig al af, op de eerste verdiepeing. Het kantoor van mn vriend is nu naar zolder verhuist. We hebben daar 2 grote kamers, waarvan 1 een rommel/opslag kamertje is. Oud zei, lelijke muren etc.
    We gebruikte die kamer eigenlijk alleen voor opslag, maar vinden het zo zonde om 15 m2 niet te gebruiken.
    Nu zijn we de muren aan het sausen en er komt laminaat op de vloer. Dan een logeerbed en een beetje inrichten....

17. Goedmorgen dames!

CHARPI! Welkom. hopelijk blijft je ongi weg!

ELEGANCE! GEFELICITEERD!

MIEKE! En ben je vandaag echt aan je verlof begonnen?

Hier ook een heerlijke draaikont, gisteravond dacht ik alleen even dat hij er al onderuit wilde, get wat een raar gevoel joh. Heb mezelf maar even omgedraaid en toen ging het beter!

Mannetje gaat langzaam beter, heeft nog wel pijn. Gisteravond de plijster vervangen, het ziet er heel erg mooi uit!

LIEFS SOPHIA

18. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    ik word gekkkkkkkkkkk!
    Heb net 40 liter latex muurverf gekoct voor de zolder, valt bij het openen van de kofferbak thuis die emmer eruit, kapo!
    Mn hele kleding, carport en tuin is wit!

Ik wordt gek, heb gelijk mn vriend gebeld of ie effe kan komen helpen schoonmaken. Alles is wit!

19. oh wat erg pooh :confused: sterkte

20. Simi

Simi Actief lid

24 okt 2007
    410
    0
    0
    Bijna het midden van NL
    oh pooh wat een ellende! sterke met deze kledderbende

Deel Deze Pagina