nou, hij heeft als een bezetende staan schrobben met water en een straatbezem, maar tis weer schoon. Er stonden gelijk allemaal buren erbij te kijken... schaam schaam. Maar ik had dit echt niet meer gekunt in mn eentjem et die buik van me! Nu gaan we effe wat eten en gaat ie terug naar zn werk... Ik doe vanmiddag NIETS meer!
Oh gelukkig POOH, wat zal jij het benauwd hebben gehad! Maar euh doosje! zal je beloven dat je nooit meer een emmer van 40L wil tillen met je zwangere buik! FOEI!
ja soof, ik weet het... dacht dat doe ik wel effe, dat kleine stukje door de tuin. Maar hij viel uit de kofferbak toen ik hem opende. Waarschijnlijk gaan schuiven tijdens het rijden... Ik was zo in paniek. Want toen ik alles had opgeschept met stoffer en blik, gooide ik er water oevrheen. Maar al het witte water liep richting buren.
Ach meid, wel een leuk verhaal voor tijdens een feestje hiihihih Maar nee Pooh, det doe je dus niet effe
schaam schaam schaam.... Ben zo moe vandaag, alles wat ik doe gaat mis. Heb vanmiddag liggen slapen en net wat stof gezogen. Maar voel me zooooooo moe! Je hebt soms van die dagen..... heb ik al verteld dat voor het "verf incident", ik bij de vk ben geweest en alles goed was? Ze dacht dat ie toch met het koppie naar beneden lag. Over 2 weken terug komne. Hopelijk heeft ze gelijK!
Jeetje Pooh, kan me voorstellen dat je effe met je handen in het haar zat vanmorgen, wel fijn dat je man kwam helpen de ellende weer weg te werken.... Sophia, van mij mag mijn ongi komen hoor, heb nu 3 tests gedaan waarvan de eerste vaag en daarna tweemaal negatief. Ben hartstikke aan het ontpillen....
Hee meiden, Ben weer terug van het weekend weg. Ik zag er als een berg tegenop, maar t'is gelukkig allemaal mee gevallen. Het stel met de baby kwam pas op zaterdagochtend en ze gingen zondagmiddag weer weg, dus de "overdosis baby" viel mee. En de baby is een schatje hoor, heb hem lekker geknuffeld. Was gister wel doodmoe, had meer last van een "overdosis schoonfamilie" . Van klussen is niets gekomen, huisje was veel te gehorig, maar er was (gelukkig) ook geen ei te bekennen. Gister slijm en waterige afscheiding en vanmorgen duidelijk een hogere temp! Gisteravond nog aan de gang gegaan, dus wie weet? [-o< . Nu maar hopen dat de temp morgen ook hoger is. Mieke, eindelijk je verlof, geniet ervan! Sjors, welkom thuis! , mooi mannetje hoor! Zo'n portugees ziekenhuis klinkt niet prettig Pooh, wat een verhaal zeg, met die latex...ik kan me voorstellen dat je de wanhoop nabij was. Doe je wel rustig aan met die zolder, die loopt echt niet weg hoor . Charpi, vervelend, dat ontpillen. Heb er zelf ook last van gehad, mijn 1e cyclus duurde zelfs 72 dagen (heb dus 1 cyclus overgeslagen). En zoals je aan mijn verhalen wel kan lezen, het loopt nu ook nog niet op rolletjes. Hoop voor jou dat je ongi snel komt! Moet nu rennen, heb zo een vergadering en daarna nog een late dienst .
mb, fijn dat jullie weekendje leuk was en dat het is meegevallen! Het weer zat ook wel mee dat is altijd fijn. Wat is je temp vandaag.. en die afscheiding zegt al genoeg he. Zou vandaag ook nog even aan de klus gaan Je temp van gister is nog niet hoger dan de rest van je cyclus dus de temp van vandaag moet wel een stuk hoger zijn. Of je ei is in aantocht dat kan ook nog, dan nog even doorgaan met klussen. Succes weer.
@mb01, fijn dat het weekend gezellig was. En wat mieke al schreef, go 4 it! Wie weet is je ei in aantocht! Ben benieuwd wat je temp gaat doen!
mb, mooie tempstijging, helemaal goed! Zou vandaag nog even en dan je temp van morgen afwachten of deze weer hoog is dan is je ei geweest hoor!
Dames, We hebben de kinderwagen en maxicosi net opgehaald. Gelijk weer wat kleertjes en aankleding voor in de reiswieg. Helemaal blij! MIEKE! Geniet je een beetje van je verlog MB! Go for it girl! POOH! Hoe is het met de verf Nog een nieuw potje gehaald 8) LIEFS SOPHIA
Soof, leuk leuk leuk, is ie helemaal naar wens Ik heb toevallig vanmorgen de maxicosi uit het plastic gehaald om hem te laten 'luchten' en de voetenzak er in vast gemaakt. Staat klaar voor het geval..... Enne ik geniet echt. Heb niet meer het idee dat ik weer werk-mail heb in mijn mailbox omdat ik even weg ben geweest en mijn koppie heeft al wat meer rust. Heb de nieuwe WIJ in de bus en heb de kek MAMA gekocht en nog veel meer leuke bladen liggen, dus daar ga ik me lekker op storten de komende tijd.
hahaha, nee soof, die pot verf wacht maar tot zaterdag...ik til niets meer! Moet rennen, pufclub begint om 19.00 uur!