He meiden, weer even niet langs geweest, te druk. Pooh, wat een gedoe met die emmer verf. Wat zul je gebaald hebben! Mieke: gaat hard nu met je buik. Mooi! En spannend! Soof: hoe is het met je man? Alweer beetje opgeknapt? Charpi: jammer. Maar ontpillen duurt vaak wel even. op nar de volgende ronde. Elegance; proficiat met je zwangerschap! MB01: dat ziet er heel veelbelovend uit op je tempkaartje! Duim voor je dat je temp hoog blijft! Hier gaat het even niet zo lekker. Heb vorige week donderdag en vrijdag vrij gehad, maar ondanks de rust vrijdag veel last van harde buiken. Op een gegeven moment par uur lang om de tien minuten. Verloskundige gebeld en die zei dat ik een warm bad moest proberen en naar bed. Zakte ook wel af, maar helaas deze week weer gerommel. Ben vandaag naar huis gegaan omdat het niet afzakte en uiteindelijk na meerdere keren bellen toch even langsgeweest bij de VK. Voelde inderdaad harde buik (Kruimeltje lag wel met hoofd omlaag nu) en bij inwendig onderzoek gelukkig niks aan de hand. Moet het nu dus rustiger aan gaan doen en blijf de rest van de week maar eens thuis.... Baal er echt enorm van. Heb het gevoel dat ik mijn collega's is de steek laat en ben teleurgesteld in mezelf. Al weet ik ook echt wel dat dit nu even voor gaat......
Pooh, jij bent ook lekker bezig. En dat soort dingen hoor je echt niet meer te doen. Maar wel lief dat je mannetje thuis kwam om te helpen. Soof leuk he al dat spul eindelijk in huis. MB spannend hoor, hopelijk stijgt je temp morgen. Mieke, kun je al genieten van je verlof of ben je nog aan het afkicken van je werk? WanneBmum, geef er maar wel aan toe hoor, lekker rustig aan doen en denk aan jezelf en je kruimeltje en niet aan je collega's! Hier gaat het lekker zijn gangetje, Daan is een erg rustig knulletje, slaapt erg veel. Wij krijgen morgen eindelijk onze kinderwagen en box. Deze zouden 3 weken terug al uit Nl overkomen, maar de vrachtwagen komt nu morgen pas. Maar we hebben ons wel gered. fijne avond
Sjors, begrijp ik het goed dat jullie in het buitenland wonen? Wel fijn dat de box en kinderwagen eraan komen, kan je lekker met Daan aan de wandel... Wanna, vervelend dat je zo'n last hebt van harde buiken, toch maar wat meer rust nemen.... je collega's hebben er vast alle begrip voor, denk nu maar aan jezelf en de kleine... Mieke, fijn dat je echt aan het genieten bent nu, staat alles al klaar voor de geboorte? Sophia, leuk dat je de kinderwagen en maxicosi nu binnen hebt... Mb, fijn dat het weekendje weg is meegevallen, ik kan me voorstellen dat jullie geen moment vonden om te klussen want die muren zijn natuurlijk hartstikke gehorig.... Ik hoop voor je dat je snel je ei krijgt en wens je veel plezier met klussen... Ik hoop dat mijn eerste cyclus wat minder lang gaat duren dan de jouwe, maar helaas heb ik daar niets over te zeggen, vooralsnog is er nog geen einde in zicht...
Wanna, je niet schuldig voelen hoor. Ga 4 of 6 weken van te voren met verlof? Als je nu al zo veel last hebt zou ik 6 weken aanhouden hoor. Sjors, heb het werk al helemaal los kunnen laten, had ik eigenlijk niet gedacht. Heerlijk voelt het. Charpi, alles staat klaar! Vandaag geluncht en even naar 2 babyzaakjes geweest, maar dat is best veel voor 1 dag merk ik. Last van harde buik en wat krampjes
Goedemorgen dames, Sjee wat ben ik brak....... heb gisteren echt teveel gedaan. Vandaag lekker uitrusten en dan komt het wel weer goed. MIEKE! JIj hetzelfde gevoel, of heb je goed geslapen! LIEFS
Soof, vannacht 1 uurtje wakker gelegen, beetje gaan zappen op de tv en toen weer heerlijk geslapen. Vandaag zeker een niksdoe dagje.
oh, wat een rommelig nachtje weer. Plassen, draaien, drinken, draaien etc etc. Gelukkig slaap ik wel gelijk door, maar dan nog! Ben nu net wakker en ga eerst effe tutten in pyama voordat ik me ga aankleden. Mn moeder is gistermiddag wezen soppen, dus alles is schoon en aan kant! Vanmiddag weer werken.... het aftellen is begonnen! Meiden, fijne dag!
Chapri, ja dat klopt ik woon in Portugal. Lekker he dames die nietsdoe dagen. Moeten we echt van genieten! Fijne dag allemaal
Nou, vandaag geen stijging, ben zelfs iets gezakt . Dus helaas, het was een nep-ei. Wel raar, want alles leek erop te wijzen dat mijn ei toch echt ging springen . Begin de moed voor deze ronde nu wel te verliezen . Ik ga voor mijn vakantie iig wel even langs de huisarts, want deze onzekerheid...ik wordt er gek van. En over mijn vakantie, dat is al over 6 weken! Heerlijk, heb er enorm veel zin! Heb wel besloten daar niet te gaan tempen, wil dan 3 weken genieten en niet bezig zijn met mijn cyclus. Wanna, je moet jezelf en de baby nu op de 1e plaats zetten meid, hoe lastig dat ook is. Ik weet alles over jezelf schuldig voelen als je niet meer kan werken, maar daar moet je je echt overheen zetten. Je bent niet "zomaar" ziek, je bent zwanger!, ik neem aan dat je collega's daar alle begrip voor hebben?!. Dikke knuffel . Mieke, wat fijn dat je het werk goed los kan laten! Geniet van de "stilte voor de storm" . Pooh, dat lijkt me wel heerlijk van zwanger zijn, dat iemand anders je huis komt soppen . Jij ook al aftellen, tjee, het wordt allemaal wel spannend! Soof, rustig aan doen vandaag! Charpi, op hoeveel dagen had je de banner gezet? In de 1e ronde had ik hem heel optimistisch op 28 dagen gezet, maar dat pakte dus even iets anders uit . Heb je verder nog onpil-klachten?
mb, niet getreurd, kan hoor met je temp. Gewoon maar afwachten nu, jullie hebben erg je best gedaan. Enne zeker niet in je vakantie tempen! lekker genieten dan en goed om voor die tijd nog even langs de HA te gaan, wellicht vast voor na de vakantie een afspraak bij de gyn in te plannen.
Goeiemorgen ladies! bedankt voor jullie lieve steun. Realiseer me ook echt wel dat ik nu even aan mezelf en Kruimeltje moet denken, maar valt niet mee om thuis te gaan zitten als mijn collega's al mijn werk over moeten nemen. Vannacht ook nog vaak harde buiken bij de zodra ik even opsta om te gaan plassen, al werd het in de loop van de nacht wel wat minder. Probeer het vandaag dus maar rustig aan te doen, maar verveel me nu al de pleures, hahaha. MB: jammer dat je er nog geen goeie eisprong in kunt herkennen. Wel heel verstandig dat je inderdaad op vakantie even niet gaat tempen en er gewoon even van gaat genieten. Help me even, waar ging je ook alweer naar toe? Charpi: hou er rekening mee dat je eerste cycli behoorlijk onregelmatig kunnen zijn als je net gestopt bent met de pil. Had je 'm lang gebruikt? Mieke: lekker dat je het eidelijk rustig aan kunt doen. Pooh: hoeveel werk jij nu nog? Moet zo eens even kijken of ik de bedrijfsarts ga bellen om te zien wat ik het beste af kan spreken voor de komende weken. Vind het moeilijk in te schatten... Sjors: fijn dat Daan het goed doet (en dat hij lekker rustig is!) Doe jij het ook nog een beetje rustig aan of ben je alweer volop aan de slag? Zico: wat een schattig filmpje van Sterre en haar rammelaar! Soof: Leuk dat je de kinderwagen en maxicosi hebt! Heerlijk die voorpret. Knapt Mark verder op? Iemand nog iets van Caro en Daantje gehoord? Mieden die ik nu ven vergeten ben: SORRY! liefs, Wanna
Goedemorgen! Het is alweer even geleden dat ik hier geweest ben. Vorige week donderdag is een draaipoging gedaan ivm de stuitligging. Deze is niet gelukt. Ik ga nu een keizersnee krijgen. Toen ik terugkwam van het ziekenhuis heeft de griep die de vorige dag al een beetje begonnen was doorgezet. Pas sinds gisteren voel ik me weer beter. Tot en met zondag heb ik alleen maar op bed gelegen, met koorts, keelpijn en zere buiken. Maar nu gaat het gelukkig weer (alleen ligt mijn vriend nu ziek in bed). Hopelijk gaat het goed met iedereen hier!
Caro: fijn om van je te horen! Wat jammer dat de draaipoging niet gelukt is! Was het erg vervelend? Wel prettig dat je je er nu op kunt voorbereiden dat het een keizersnee wordt. Hebben ze al een datum gepland? Sterkte met de griep en beterschap voor je vriend!
Wanna, ik ga naar Indonesie. Eerst ruim een week Bali bekijken, daarna naar Lombok en naar de Gili-eilanden. We reizen op eigen houtje, ik heb wel al alle accomedaties geboekt. Echt zin in, kan daar even alles loslaten (werk/ zwanger worden enz.). Caro, tjee, toch een keizersnee. Wanneer gaat het gebeuren, of loop ik nu op de zaken vooruit? Fijn dat je weer bent opgenapt, sterkte met je zieke vriend.
MB: Ooooo ja, dom dom dom, wist ik ook nog wel. Jullie gingen lekker op eigen gelegenheid rondreizen he? Zoooo jaloers
MB: Wat gaaf zeg! Je zult zien dat je zwanger terug komt. Er zitten er hier meer tussen! WANNA! Rustig aan doen hoor, ik heb ook steeds meer harde buiken. Steeds als ik moet plassen. Met Marc gaat het goed, hij krijgt alweer praatjes en is uiterst vervelend. Dus zal wel beter zijn denk ik.......... We waren vanmorgen even naar babydump geweest, het dekbedje van de kinderwagen zat er niet bij. EN daarna even naar het winkelcentrum, maar ik had het zo gehad en nog echt moe van gisteren. Staan we in de C&A en daar waren 3 kids aan het brullen. Dus ik zeg tgen hem "laten we gaan ik heb het effe gehad met die jankers". Krijg ik het antwoord: "oh is het weer zo'n zeurdag" . &#%$#&^%# is ie nou helemaal van de pot gepleurd of zo......... we zouden nog even naar Ikea gaan, vraagt ie of we eerst even langs huis kunnen gaan om een pil in te nemen. Geen probleem, waarna ik opper om dan thuis even te etenen even te gaan rusten (ik ben gewoon kei moe). Ja, daar had meneer geen zin in. Hij blijft niet op en neer rijden! NOu, dan niet. Heb gezegd dat we dan niet gaan. Nu heeft ie een kwaaie kop! Tijd voor hem om weer te gaan werken! SORRY voor mijn verhaal. MOest het even kwijt! LIEFS