30-plussers en zwanger worden (deel 3)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Josien, 6 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Oh gelukkig, dacht al dat ik met een flapdrol getrouwd was........ :rolleyes:

GA even stfrijken, is ernstig nodig 8)

2. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Maar die situatie van jullie vandaag kan ook bij ons precies andersom voorkomen hoor!

3. OH ja :confused: hoezo ?

4. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Nou meestal wil ik wel dat soort dingen doen en mannetje niet.
    En dan kan hij ook zoiets opperen van, even thuis pauzeren, kopje koffie doen of zo!

5. Oh zo, ja dat doen wij ook wel vaker. Maar hij is nu al 5 weken tuis, incl. 3 weken vakantie. Voor hem is dit de rustige tijd van het jaar en dat is voor Mrc echt een drama. Die wordt stierlijk vervelend en nu kan hij ook nog eens niks doen. Hij mag niks tillen en niet bukken, ja en dan wordt hij vervelnd. Zelf niet in de gate maar ik ben de dupe!

6. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    Amaai zusje, zo te lezen is hij genezen hihihihihihhi.Klaar om er weer in te vliegen

Ludo lag kreupel hier toen hij je berichten las

7. HAhahaha ja lach er maar mee

HOe is het nu eigenlijk met Ludo?

8. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    @soof, hahahhhahahm, da's mn enigste commentaar. Hier is het soms net zo!

@wanna, ik werk van 1300- 1730 en dat is NET te doen. Vandaag ben ik erg moe en is het eigenlijk teveel, maar vooruit, tis nog maar 6daagjes voor mn verlof ingaat!

@car, balen dat die draai poging mislukt is. Deed het veel pijn? Ik was maandag bij de vk en die dacht dat meneer goed lag nu, maar kon het niet zeker zeggen. Van dat beetje wroeten in mn buik, verging ik al van de pijn, laat staan bij een echte draaipoging! Nou maar hopen dat ze gelijk heeft!

9. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    Hij heeft terug een zakske als een 16 jarige, volledig aangespannen, we hebben er al mee gelachen dat z'n onderdelen aan het verjongen zijn

10. Hhaha Ludo wordt weer een jonge vent :)

11. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    :cry: Yens is ziek geworden vannacht heeft racekak ( spetterpoep )en braken :cry:
    Moet net vandaag aan de slag, dus ventje is nu thuis in de namiddag om op hem te passen

12. mb01

mb01 Actief lid

14 mei 2008
    321
    0
    0
    Zico, aaah, arme yens, hoop dat hij snel opknapt. HAHA, wist niet dat er ook een "lift" voor de edele delen van de man bestaat ;)

Soof, je man klinkt inderdaad weer beter....hij moet maar snel weer aan het werk gaan :( .

Ik heb het hele temp. gebeuren maar even los gelaten. Ik zie wel wat er de komende dagen gaat gebeuren. Ik verwacht dat ik gewoon ongi ga worden, dus hoop dat dat niet al te lang meer op zich laat wachten.

13. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    mb, wel doorgaan met tempen hoor, ik zie dat je een fantastisch rood kruis hebt gekregen, wat aangeeft dat je je ei hebt gehad!
    Nu juist doorzetten zoadat je je eind van je cyclus ook leert kennen.
    Hoe lang je luteale fase is etc.

14. mb01

mb01 Actief lid

14 mei 2008
    321
    0
    0
    Ik schrik me net rot! Ik vul net op FF in wat mijn temp van vandaag is, zie ik ineens die rode lijnen op mijn scherm verschijnen! HOERA! :whistle: Volgens FF heb ik dus echt een eisprong gehad :) ! Het is echt belachelijk, maar de tranen staan in mijn ogen Het idee dat mijn lichaam toch "werkt" vind ik echt een ENORME opluchting! En dan had ik het toch goed ingeschat, daar ben ik ook blij mee, ik leer mijn lichaam steeds beter kennen. Mijn dag kan niet meer stuk :) .

15. sjors75

sjors75 Niet meer actief

Zico, beterschap voor Jens, hopelijk is hij er snel weer vanaf

MB, super dat je je ei hebt gevonden, kan me wel voorstellen dat je tranen in je ogen hebt. Maar net wat Mieke zegt, nu wel doortempen, zodat je je hele cyclus leert kennen.

Fijne dag allemaal

16. wannaBmum

wannaBmum Fanatiek lid

17 okt 2007
    2.957
    0
    0
    He MB, zag ook net je tempkaartje, en dat ziet er goed uit! Past inderdaad prima op een eisprong op maandag. Geeft je nu ook even wat rust, want de gemiddelde luteale fase duurt toch wel een dag of 12 tot 14. Dus dan weet je dat je de komende week nog geen ongi moet verwachten. Gewoon doortempen en verder even nergens aan denken!

Ik zit nog thuis, heb me voor deze week ziek gemeld in overleg met de verloskundige. Merk wel dat het helpt, het wordt al een stuk rustiger met harde buiken. Wil volgende week eens overleggen of ik vanuit huis kan gaan werken (grootste deel van de tijd doe ik momenteel toch achter de computer, dat kan thuis ook)
    Zie het allemaal in ieder geval weer een beetje zitten :) Heb gister een Nijntje schilderijtje gefreubelt (ben normaal niet zo'n knutselaar maar zat me zoooo de pleures te vervelen) Ga vandaag en morgen er nog twee bij maken, voel ik me nog nuttig, hahaha.

17. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    @mb01, door tempen! Het ziet er goed uit zo!

18. MB wat goed! GEFELICITEERD! Nou duimen draaien hier op volle toeren hoor!

19. WANNA! Wat goed dat je rust neemt! Ik ben trots op je. Wat leuk dat gefreubel he, maak je er een foto van!

LIEFS SOPHIA

20. mb01

mb01 Actief lid

14 mei 2008
    321
    0
    0
    Thanxs allemaal! Heb er gewoon een energie-kick van gekregen, net alle strijk weggewerkt en ga zo de ramen zemen. Maf he, voel me gewoon super :) ! En de boodschap is duidelijk, ik temp braaf door , zit nu ook in mijn ritme.

Wanna, fijn dat je het allemaal weer ziet zitten :D en je minder last hebt van je buik. En leuk toch, freubelen voor de beeb, je ontdekt zo nog verborgen talenten ;) .

Deel Deze Pagina