30-plussers en zwanger worden (deel 3)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Josien, 6 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wannaBmum

wannaBmum Fanatiek lid

17 okt 2007
    2.957
    0
    0
    Hihihi, thanks lieverds!

2. Miepie74

Miepie74 Fanatiek lid

10 okt 2008
    4.062
    8
    0
    Goed nieuws meissie! :-D

3. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    MB, gefeli met je ei hoor! toppie.
    Enne FF geeft pas een kruis na 3x een hogere temp na je ei, dus je moet daarna even geduld hebben, maar zoals we al zeggen...
    Zo leer je je cyclus goed kennen en ook wanneer je kruis bijv. dan komt.

Wanna, heel goed dat je je ziek gemeldt hebt hoor.

Ik ben even met mijn moeder op pad geweest, 1-1,5 uur is te doen, maar dan wel bekaf.

4. Simi

Simi Actief lid

24 okt 2007
    410
    0
    0
    Bijna het midden van NL
    Hoi Meiden,

MBO super dat je je ei hebt gevonden! =D> =D> =D> Ik wilde dat ik ook zo'n energie kreeg van mijn ei :)
    Mijn ei komt wel weet ik inmiddels maar dan

Mieke en Caro, spannend hoor en lekker rustig aan hoor maar ik ben erg benieuwd naar jullie beebjes!

Pooh ben je alweer een beetje bijgekomen van je latex stunt? :) durfde toen even geen lol te hebben want
    ik kon me helemaal voorstellen hoe je daar dan staat :(, nog 6 daagjes, lekker hoor.

He meiden ik heb ook nog even een egovraagje; zit vandaag op dag 5 na m'n ei en heb ineens vanmorgen
    uit het niets een flinke veeg helderroze bloed :confused: zou dit nu al iets van innesteling kunnen zijn? Dat duurt toch minimaal 7 dagen?
    Ik dacht dat ik mijn lijf een beetje begon te begrijpen maar ben nu weer aan de twijfel..

Liefs, simi

5. wannaBmum

wannaBmum Fanatiek lid

17 okt 2007
    2.957
    0
    0
    Simi: het kan wel al na 5 dagen hoor! Aaargh, wat is dat wachtbankje toch altijd spannend! Ik ga in ieder geval voor je duimen. Sterkte met afwachten!

6. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    @simi, het kan wel hoor, 5 dagen na je ei!
    Sommig eitjes nestelen zich nu eenmaal eerder in dan andere!
    en ja, je mag best lol hebben om mn latex drama, achteraf hadden wij dat zelf ook!

@all, ben wer doodmoe en wil alleen maar liggen. Nog 6 daagjes! Morgenavond heb ik een etentje na mn werk met 3 vriendinnen. Ik hoop dat ik het zitten zo lang volhoud!
    Die kleine schopt me beurs aan de onderkant!

7. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Simi, ik voelde op dag 4 een enorm felle steek in mijn onderbuik.
    Dus het kan best. En wel spannend omdat je dit dus nooit eerder hebt gehad, toch?

Lekker Pooh, nog 6 dagen... 6 dagen werken of over 6 dagen verlof?

Controle bij vk was weer prima. Vandaag een van de 4 vk's gehad die ik nog niet had gezien, ook een leuk mens, dus dat zit wel goed, ze zijn allemaal leuk en aardig.
    Vroeg haar nog even wat over de slijmprop, maar ook zij vertelde me dat je het in delen kan verliezen en dat het dan toch weer wordt aangemaakt.
    Nou ja daar ben ik maar verder niet op door gegaan, hoor er toch verschillende dingen hier over, gek is dat toch.
    Verder een gemiddelde beep, 7 pond. Ze vroeg wat ik zelf woog, ik was ook ± 7 pond. En ze vroeg of ik op tijd was, hoe dat verder in de familie was, moeder op moeder etc.
    Ik was op tijd, mijn zus 2 weken te vroeg... dat geeft toch een beetje aan hoe het bij jezelf ook kan gaan. Dus verwacht ze bij mij ook niet echt dat ik ver over tijd zal lopen.
    Mijn moeder en ik hebben beide het idee dat ik ongeveer 2-3 dagen eerder beval, we shall see!
    Hartje was ook weer prima en hij was lekker druk.

8. Simi

Simi Actief lid

24 okt 2007
    410
    0
    0
    Bijna het midden van NL
    wanna en mieke, het is inderdaad weer spannend en ik heb dit inderdaad nog nooit gehad. Wel eens wat slijm verloren ietwat gekleurd maar nooit helderroze. Pffft weer 10 dagen wachten...

9. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    @mieke, fijn dat alles goed was bij de vk! Het schiet nu echt op he?
    @simis, ja het komt mij heeele bekent voor, dus gaan we gewoon effe goed duimen voor je!

10. Simi

Simi Actief lid

24 okt 2007
    410
    0
    0
    Bijna het midden van NL
    .... vanmorgen temp met 0.2 omhoog....

Whaaa moet nog ruim een week wachten whaaa

Sorry meiden is ego maar moest er even uit :oops:

Simi, die niet durft te hopen maar dit wel weer heel spannend vindt

11. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    whaaaaaa simi! spannend!

12. SIMI! DUIMEN DRAAIEN OVERUREN!

Dames: voor de zwangeren, hebben julli een 30 wkn echo gehad?

LIEFS

13. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Simi, spannend meid. Show je kaartje eens ;)

14. Simi

Simi Actief lid

24 okt 2007
    410
    0
    0
    Bijna het midden van NL
    Hier is ie..
    De hoge pieken en losse stippen komen door de griep

Liefs, simi

15. Simi

Simi Actief lid

24 okt 2007
    410
    0
    0
    Bijna het midden van NL
    Thanks meiden voor jullie reactie's [-o< [-o< [-o<
    Mieke en wanna vemaken jullie je nog een beetje? Ik zie zo'n heel mooi zonnetje door mijn raam hier, heb veel zin om niet meer te werken ;)

16. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    @soof, ik kreeg met 30 weken een groei echo, omdat ze dachten dat meneer te klein was. Gelukkig lag ie goed op schema. Maar standaart is het niet, dat je een echo krijgt geloof ik!

17. wannaBmum

wannaBmum Fanatiek lid

17 okt 2007
    2.957
    0
    0
    He Simi, zit maar een beetje te niksen omdat het lopen toch nog wel harde buiken geeft. Maar als ik me rustig hou gaat het prima. Zit me dusdanig te vervelen dat ik besloten heb maandag maar gewoon weer aan de slag te gaan. Dan kijk ik wel of ik elke dag ook een paar uurt thuis kan werken en af en toe even kan gaan liggen.
    Maar ga zodadelijk inderdaad maar even een ommetje maken, want is zonde om met dit weer binnen te blijven.

18. Oh vandaar, ik hoor het zoveel namelijk!

19. wannaBmum

wannaBmum Fanatiek lid

17 okt 2007
    2.957
    0
    0
    Soof: heb het ook niet gehad, maar collegaatje wel, ook ivm vermeende groeiachterstand.
    Gedraagt je vent zich een beetje? ;)

20. mb01

mb01 Actief lid

14 mei 2008
    321
    0
    0
    Simi, spannend, spannend.....ik ken het gevoel....ik ga het heel erg voor je hopen :thumup: .

Wanna, je bent dus iemand die niet stil kan zitten? Zou fijn zijn als je thuis kan gaan werken, want de kans zit erin dat je eenmaal op je werk toch weer teveel gaat doen. En ik begrijp dat je juist door het lopen last van je buik krijgt?
    Hoe staat het met je nijntje-gefruebel? ;)

Mieke, fijn dat alles goed is met je beeb. Was je moeder bij de 1e ook iets eerder bevallen?

ALL, had vanmorgen vroege dienst, moest om 7 uur op mijn werk zijn :( . Toen ik ongeveer een half uurtje bezig was werd ik me toch misselijk :sick: , het kwam uit het niets opzetten. Ik stond net met een collega te praten, dus ik deed net alsof er niets aan de hand was, maar het had niet veel gescheeld of ik moest richting het toilet. Normaal nooit last van, dus nu rinkelen er alarmbellen in mijn hoofd. Ik had mezelf voorgenomen niet zo met mijn lijf bezig te zijn (die heeft me al eerder voor de gek gehouden), maar dit is lastig te negeren....Helaas vanmorgen vergeten te tempen dor het vroege tijdstip, ben wel erg benieuwd wat mijn temp doet ?

Deel Deze Pagina