30-plussers en zwanger worden (deel 3)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Josien, 6 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sjors75

sjors75 Niet meer actief

Simi, spannend! Mijn duimen draaien volop voor je.!

Soof wat echo's betreft hier heb ik er in totaal 5 gehad, ieder bezoek aan de gyn 1 en vanaf week 36 krijg je hier ieder bezoek een ctg. Maar ja die heb ik dus 2 keer gehad.

Mb, het begint nu echt spannend voor je te worden. Ook voor jou draaien hier de duimen

Wanna, je moet denk ik nog gewoon wennen aan het niks doen. Maar wel genieten hoor, je krijgt het straks nog druk genoeg!

Hier gaat alles goed. Daan is erg tevreden en slaapt veel. is echt een schatje.

Fijne dag.
    dikke knuf

2. MB! Ik weet wat je voelt (wij allemaal denk ik) maar laat je niet misleiden door je eigen lijf! Want daar is het oppermachtig in!
    Je gaat pas HCG aanmaken na ca. 10 of 15 dgn volgens mij en daar wordt je eventueel misselijk van. Bij duurde dat 4 weken!
    Maar THUMBS UP!

WANNA! Hij gedraagt zich goed, alleen schopt hij steeds tegen 1 kant en die plek wordt steeds beurser! Dus dat is niet zo lekker!

SJORS! Wat fijn dat Daan het zo goed doet! Ben je zelf ook goed aan het herstellen?

LIEFS

3. wannaBmum

wannaBmum Fanatiek lid

17 okt 2007
    2.957
    0
    0
    Soof: hahaha, bedoelde eingenlijk je man :) Hoop maar dat hij je niet beurs schopt! :)
    Ene kant fijn dat je je kindje zo goed voelt bewegen, amder kant wel vervelend als het beurs gaat voelen.

Sinds vannacht is ons kleintje hier wat rustiger, voel het niet zo vaak en wat minder hard. zal wel door ligging komen.

Was toch net verbaasd! De prof belde om te zeggen dat ik vooral rustig aan moest doen en niet te vroeg weer naar het werk moest komen. Waardeerde ik wel heel erg!

Zal zo even mijn Nijntjes op de foto gaan zetten :)

4. Oh bedoel je dat ventje! Ja dat gaat weer beter, even gepraat en de lucht is weer opgeklaart!

Bij mij is hij ook al een week wat rustiger in de bewegingen, had gelukkig al gelezen dat normaal was. De ruimte wordt minder. Je voelt hem wel duidelijker maar het is minder druk.

LIEFS

5. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Wanna, wat leuk de Nijntjes, ben geen Nijntje fan maar het ziet er gezellig uit.
    Je zou zo zeggen voor een jongenskamertje, maar ja....
    Enne, niet te snel gaan werken hoor, neem het er maar van. Lief dat de prof even belde.

Simi, spannend meid. Is nog niets van te zeggen van je kaartje.
    Nog even geduld dus.

MB, ach een keertje vergeten te tempen is niet erg, je kruis staat er en dat is voor nu het belangrijktste.

Soof, naar mijn weten maak je gelijk na de bevruchting al HCG aan hoor.

Sjors, wat fijn dat Daan zien lief ventje is en hij het zo goed doet.
    Wanneer komen je ouders ook al weer?

6. sjors75

sjors75 Niet meer actief

Mieke, mijn ouders zijn afgelopen maandag aangekomen. Het is fijn dat ze er zijn. Nemen me een boel werk uit handen. Want je mist hier die kraamzorg echt wel hoor.

Wanna leuk je kamer, ik denk ook een jongetje.

fijne avond

7. wannaBmum

wannaBmum Fanatiek lid

17 okt 2007
    2.957
    0
    0
    Sjors en Mieke: hihi, past inderdaad wel bij een jongenskamer he? (Maar dat hebben jullie niet van mij ;) )

Zodadelijk komt een vriendin eten, heb ik echt zin in, gezellig avondje op de bank hangen en kletsen.
    Heb zittend wat was weggestreken en ging best goed. Even naar de Appie gelopen (200 meter hier vandaan) en ging ook goed (afgezien van het feit dat ik bijna overhoop werd gelopen door een meute van 20 kinderen die voetbalplaatjes wilden :()

8. Simi

Simi Actief lid

24 okt 2007
    410
    0
    0
    Bijna het midden van NL
    :) leuk he Wanna die kids ;)

9. wannaBmum

wannaBmum Fanatiek lid

17 okt 2007
    2.957
    0
    0
    :) :) :)

Wordt gewoon eng als je er 20 bij elkaar gooit die allemaal tegelijk schreeuwen en aan je jas trekken.

10. IK bedoel eigenlijk dat je het dan nog niet meetbaar is.

11. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Soof dat is zo, bij sommige wel al vanaf dag 10 en bij andere langer er na.
    Ach ja, geduld geduld geduld.

12. puck1234

puck1234 Fanatiek lid

25 nov 2007
    1.186
    0
    0
    hey simi ik lees af en toe nog mee.
    ik hoop voor je dat het raak is ik ga voor je duimen!
    wel spannend hoor z,n veeg bloed. klinkt wel heel goed
    succes op je wachtbankje ik ga het volgen!

groetjes aan iedereen

13. PUCK! Hoe gaat het met jou? Ik werk morgen weer in het dorp!
    Staat het allemaal nog op een laag pitje?

LIEFS

14. Charpi

Charpi Fanatiek lid

26 dec 2008
    1.419
    0
    0
    Hoi hoi,

Hier ben ik ook weer even, eerst even reageren op jullie:

Sjors, leuk zeg dat je in Portugal woont, al lang? Kan me voorstellen dat je de kraamzorg mist, fijn dat je ouders er nu zijn...

MB, heerlijk hoor dat je vakantie dichterbij komt, lekker even relaxen in Indonesië, groot gelijk dat je daar niet gaat tempen, lekker even totaal ontspannen...

Ik had inderdaad heel optimistisch 28 dagen op mijn banner gezet, tja je moet wat he de eerste ronde... nu alweer dag 40....
    Verder heb ik helemaal geen ontpil klachten meer, ik wacht gewoon op mijn ongi, maar wanneer die komt is afwachten...

Spannend trouwens nu je je ei hebt gehad meid, ik ga voor je duimen!

Wanna, lief van je prof dat die belde, ik zou maar rustig aan weer gaan beginnen als je al weer aan het werk wilt gaan, misschien is thuiswerken niet eens zo'n slecht idee
    Ik heb de pil overigens heel lang geslikt, zo'n 15 jaar dus het ontpillen kan wel even gaan duren...

Caro, wat vervelend dat het draaien niet gelukt is, ben benieuwd wanneer de keizersnee gepland is....

Zico beterschap voor Yens!

Sophia, het klinkt inderdaad dat je man weer beter is, laat hem maar weer lekker aan het werk gaan.

Simi, veel geduld toegewenst op de wachtbank meid!

15. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    @all, ben net terug van een "girls night out". Met 3 vriendinnen gaan we zo'n 2x per jaar uit eten. 2 van hun zie ik weinig,dsu hebben we altijd genoeg om bij te kletsen.
    Ik ben wel erg moe nu, maar gelukkig had ik een goede stoel om op te zitten ne valt de pijn in mn bekken mee.

Ga nu slapen, ik "zie" jullie morgen!

16. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Voor de 'oude' rotten onder ons van dit topic... en zich Daffie nog herinneren.
    Ze is gister bevallen van dochter Myrthe Esmee!
    (ze was/is ook een februari mama).

17. mb01

mb01 Actief lid

14 mei 2008
    321
    0
    0
    Goeiemorgen!

Wanna, leuk hoor, de schilderijtjes! Ziet er inderdaad uit als een jongenskamer ;) . Wat fijn dat die prof jou belde, is wel heel attent.
    Ik was gister ook bij de AH, ik schrok me rot van al die kinderen. Ze hadden zelfs een rode lijn gemaakt met plakband, daar moeten die kids achter blijven staan! En allemaal naar je schreeuwen....gekkenhuis :rolleyes:

Pooh, gezellig, zo'n avondje met vriendinnen!

Charpi, balen he, dat wachten op je ongi :x . Ik leef met je mee!

Soof, ik weet het , ik moet mijn hoofd niet op hol laten brengen. Maar het is zo verdomde lastig :oops: .

ALL, weekend lekker vrij, joepie. We gaan nu eindelijk de slaapkamer-kasten afmaken. Want die kasten die ik had behangen...dat werktte dus niet. Na een paar dagen liet het behang los en kwam van de kast afzetten :rolleyes: . Dus nu moet alles overnieuw, dit keer met spuitlijm.
    Hebben jullie nog "wilde" plannen?

18. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    @mieke, wat leuk voor daffie, ik ken haar nog wel!

@mb01, succes met die kasten! Wij duiken vanmiddag ook weer de zolder op. Muren sausen!
    Ga nu mn mannetje eens wakker maken. We hebben nog genoeg te doen en moeten naar de Gamma om nieuwe muurverf te halen (ik til niets!)

19. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    mb, nou mijn wilde plannen... relaxen op de bank met bladen en een cake bakken.

20. MB! Natuurlijk is dat verdomde lastig, ik heb dat dik 2 jaar gehad. Ik hoop jou te kunnen behoeden zoals alle andere dames mij dat ook probeerden........ overigesn zonder resultaat :)

WANNA! Klus ze

MIEKE! Wat leuk voor Daffie, zal eens in jullie topic feliciteren.
    Rust jij maar lekker uit, wat voor cake ga je bakken.

IKKE! Ben aan het werk....... :rolleyes: ik hoed gelukkig maar tot 16.00 uur!

LIEFS

Deel Deze Pagina