30-plussers en zwanger worden (deel 3)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Josien, 6 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sjors75

sjors75 Niet meer actief

Lieve Zico,
    gefeliciteerd met de geboorte van je nichtje. Hopelijk krijg je morgen beter nieuws en kun je ze beide zien. Sterkte voor allemaal.
    liefs

2. puck1234

puck1234 Fanatiek lid

25 nov 2007
    1.186
    0
    0
    zico gefeliciteerd met je nichtje
    hopelijk gaat het morgen een stukje beter en kunnen jullie snel op bezoek.

3. puck1234

puck1234 Fanatiek lid

25 nov 2007
    1.186
    0
    0
    sjors ik zie net je banner spannend wat denk je zelf van deze maand?

4. Janan

Janan Actief lid

26 feb 2008
    132
    0
    0
    zo te zien zitten de meesten echt elke dag op dit forum. Dat doe ik dus niet, dus ik moest de reacties op mijn reactie ff terug lezen. Was enkele bladzijdes hiervoor dus.
    Bedankt dat ik welkom ben. Ik ben van plan om na volgende maand naar de huisarts te gaan. Dan ben ik een jaar bezig om zwanger te worden. Ik hoop dat het niet nodig is, maar heb me er bij neergelegd. Het is denk ik voor mijn eigen rust ook het beste. Misschien is er niets aan het handje. Mijn moeder werd ook pas na ongeveer 3 jaar zwanger en heeft er uiteindelijk 7 gekregen, dus er is hoop. We gaan ons nu ff richten op een vakantie die we in september gaan hebben. Heb ik even mee gewacht, want stel dat ik wel zwanger zou zijn dan zit je daar hoogzwanger en dat leek me ook niet wat. Ik lees dat iemand naar Albufeira geweest is. Is dat een aanrader, want wij zitten ons daar ook op te focussen. De foto's die ik daarvan gezien heb zijn erg mooi en uitnodigend.

Ik ga me zo ff voorbereiden op de verjaardag van morgen. Taarten bakken enzo. Morgen hoop ik 31 te worden.

Joyce: sterkte.!

Groetjes

5. Maine

Maine Fanatiek lid

26 mrt 2008
    1.072
    0
    0
    Hoi Zico,

Nog gefeliciteerd met je nichtje.
    Helaas gaan dingen niet altijd gelijk goed en als je het van dichtbij
    moet meemaken, word je helemaal met de neus op de feiten gedrukt.
    Toch hoop ik dat het snel beter gaat en je ook snel mag gaan kijken.
    Sterkte.

Maine

6. Paint

Paint Actief lid

27 feb 2007
    392
    0
    0
    Zico, gefeliciteerd met je nichtje. Hopelijk gaat alles goed komen. En kunnen jullie gauw op kraambezoek.

Puck en mieke zitten jullie nog lekker op het bankje?

Waar is sophia? die heb ik al een paar dagen niet gezien.

Nieuwe mensjes , van harte welkom En dyaan al gelijk zwanger ook. Doe je goed meis. ;) Geef ons maar het goede voorbeeld.

Daantje, knuffel voor jou. Maar wat heb je een lieve man zeg. Van zijn berichtje kreeg ik echt natte wangen.

Pooh, ben je koninginnedag een beetje doorgekomen?

Oh lieve meisjes, ik ben zo verschrikkelijk gelukkig en blij.
    Vanmorgen is mijn lieve kleine poezekind weer terug gekomen.
    Na 4 nachten zoek zijn geweest is ze weer terug bij ons.
    Ik had de hoop en moed al opgeven, maar ZE IS ER WEER.
    Wel hongerig en erg moe, maar ligt nu weer heerlijk op mijn schoot te knorren.
    Mijn dag kan niet meer stuk.
    Haar zusje is ook helemaal happy, en een partij aan het draken gelijk.
    Ze heeft nu wel even huisarrest gekregen hoor. :evil:

7. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    Ja mis haar hier ook :cry:

Zusje waar zit je nou?
    Heb gisteren wel een berichtje gehad ivm de geboorte van m'n zus.

8. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    hoi meiden!
    ben effe lui vandaag. Ben dvdtje aan het kijken, want manlief is vrijwillig gaan werken om zndeadline te halen voor de vakantie...

Gisteren ging best oke. Zijn effe bij oma geweest en verder saampjes thuis. Ben blij dat het weer voorbij is!

9. Maine

Maine Fanatiek lid

26 mrt 2008
    1.072
    0
    0
    Hey Paint,

Ow wat fijn dat je poezekindje weer terug is, zeg.
    Vier dagen, dat is echt een hele tijd.
    Waar zou ze toch uitgehangen hebben, he?
    Houd haar maar lekker even binnen en verzorg haar lekker.

Groetjes,
    Maine

10. JoyceD

JoyceD Fanatiek lid

6 jan 2006
    2.208
    0
    0
    administratief medewerkster
    Amsterdam
    Goedemorgen !

Dyaan en janan , welkom hier !
    Beter laat dan nooit ;)

Paint , fijn dat je poezekind weer terug is !

Zico , van harte gefeliciteerd met de geboorte van je nichtje !
    Wel vervelend dat het niet goed gaat met je zus en haar dochtertje.
    Ik hoop dat ze snel opknappen en dat jullie (jij en gezin) snel op bezoek mogen komen!

Pooh , fijn dat je de dag toch nog goed bent doorgekomen!
    Het blijft altijd rot dat soort dagen :(
    Maar zijn aan de andere kant ook weer de dagen bij uitstek om met familie door te brengen en fijn herinneringen op te halen ....

Hier hebben we niet veel gedaan gister.
    Hebben mijn ouders ff de deur uit getrokken om over de vrij markt te lopen.
    Dan is ze er even uit dachten we , want ze stort nu zowat in .
    Mijn ouders zijn de gene die toch de meeste dingen regelen rondom het overlijden van mijn opa .

De meest zware dagen komen er nog aan natuurlijk .
    Morgen is de opbaring waar het de bedoeling is dat alle achterkleinkinderen (de kleinkinderen zijn inmiddels allemaal volwassen) tekening hun gemaakte tekening op de kist plakken en Opa voor de laatste keer gedag mogen zeggen.
    Natuurlijk met een heel verhaal erom dat opa nu niet meer bij ons is en dat hij nu een sterretje is .
    Als het donker is kunnen ze de mooiste ster uitzoeken en dat is dan hun (overgroot) opa .
    Maandag om half 10 mag de familie voor de allerlaatste keer afscheid nemen en dan wordt de kist gesloten in bijzijn van ons allemaal .
    Hier is voor gekozen omdat iedereen het dan ook echt kan afsluiten en gaan verwerken .
    Meteen daarna zullen we mijn opa met zn alle begeleiden naar het crematorium voor de dienst .
    De kist wordt gelukkig niet naar beneden gedaan waar iedereen bij is.
    Was daar eigenlijk bang voor ivm met de kinderen , maar er is aan gedacht .

Voor mij is het nog steeds erg onwerkelijk allemaal ....
    Verstandelijk weet ik het wel , maar mijn gevoel wil niet echt mee werken .
    Toch is het hele zwanger worden gebeuren nu wel erg naar de achtergrond geschoven .
    Ben meer met mijn familie bezig en mijn kinderen aan het voorbereiden op wat komen gaat.
    Dat is trouwens nog best moeilijk , want hoe leg je een kind van 6 uit dat ze opa nooit meer zal zien ?
    Zeker omdat ik het zelf nog niet helemaal besef ...

Nou ja , iedereen een fijne dag vandaag en sorry weer voor het hele verhaal !

Groetjes Joyce

11. puck1234

puck1234 Fanatiek lid

25 nov 2007
    1.186
    0
    0
    joyce sterkte de komende dagen. wel goed van de kinderen om zo een tekening te maken en op de kist te hangen dan kunnen ze het een plekje geven. dikke knuff.

paint: watg een goed nieuws dat je poezekind weer terug is was die dertig euro toch niet voor niets geweest. ze had het toch goed die astrovrouw.

poohbear: voel je al iets? wachten duurt zo lang........

zico: weet je al iets meer over je nichtje?

vraagje: hoe vaak komt z,n pendel goed uit? mei en een jongen?!vandaag is het mei!..... ik voel niks noppes nada

groetjes

12. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    @puck kweet het niet of ik wat voel. Had wat steekjes en krampjes gisteren en vandaag licht misselijk. Maar wil er niet teveel op focussen...
    Nog een weekje, dan weten we het!

13. sjors75

sjors75 Niet meer actief

HE Paint , fijn dat je poezekind terug is. Geniet ervan en laat haar de eerste paar dagen maar niet naar buiten.

Joyce sterkte de komende dagen.

Pooh ben benieuwd of je met goed nieuws naar Portugal komt. En als je niet zwanger bent kun je hier in ieder geval een lekker wijntje drinken.

Janan Albufeira is inderdaad wel erg mooi maar ook toeristisch. Ik woon in de Alentejo, dat is de regio net boven de algarve en daar is de kust ook echt super mooi, zoek maar eens onder costa Azul!

Ik voel nog niets en geloof ook niet dat het deze maand raak is.

Soof en Simi meld jullie even! We zijn benieuwd hoe het met jullie is.

Hartje hoe gaat het met jou?

Fijne dag allemaal!

14. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    He meiden heb tegen de middag gebeld en ze mochten beiden nog naar de gewone kamer vandaag. Goed he.
    Heb ZH gebeld om even een piepje te mogen komen nemen omdat m'n man nog voor bezoekuur moest gaan werken.
    We mochten 10min bij haar.
    Zodadelijk ga ik er terug heen en ga ik de suikerbonen klaar maken want daar heeft ze de fut nog niet voor.

Ons kleine Renée is net een copie van haar zusje Pia. Zo mooi. Ben dus een trotse tante ;)

15. Simi

Simi Actief lid

24 okt 2007
    410
    0
    0
    Bijna het midden van NL
    Goedemiddag allemaal,

Sorry dat ik even niets heb laten horen. Maar we hebben de 29e gehoord dat m'n vriendin een miskraan heeft gehad en ze is gecuretteerd. Pff dat was wel even schrikken. Het gaat nu beter maar ze is natuurlijk wel verdrietig, gelukkig heeft ze al wel een schat van een dochtertje.

Joyce veel sterkte de komende dagen.

Ha Zico, gelukkig gaat nu alles beter met je zusje en nichtje.

Paint gelukkig is je poezenkindje weer terug. Geef haar maar een heel dikke knuffel :D

Puck hoe is het nu met jou? Nog veel last met werken?

Janan ik ben in Albufeira geweest, of eigenlijk Praia da Oura, het ligt tegen elkaar aan. Ik vond het zelf erg mooi in de Algarve maar ook zeker het binnenland is een bezoekje waard. De plaatsen aan de kust zijn natuurlijk toeristisch maar als je de kleinere plaatsjes op zoekt wordt het minder en mooier ;) . De Portugezen zijn echt heel lieve mensen en vinden het erg leuk als je probeert een beetje Portugees te spreken.

Jammer dat het vandaag nog zo bewolkt is meiden. Ik ga eens even in mijn tuintje kijken, tot later.

16. puck1234

puck1234 Fanatiek lid

25 nov 2007
    1.186
    0
    0
    simi: oh wat zielig voor je vriendin. wist je wel al dat ze in verwaching was?

met mij gaat het goed ik heb morgen nog lekker vrij genomen van werk maar zaterdag moet ik wel werken. we zijn nog steeds op zoek naar personeel. we hadden een jongen die wou komen werken maar die is i.v.m slechte referenties niet aangenomen. ik werk zelf liever wat harder dan iemand aannemen waar ik niet achter sta. het is nu vakantie dus iets minder druk. dank je voor het vragen.

groetjes

17. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Nou kreeg geen berichtjes meer dus dacht eigenlijk dat het hier gewoon stilletjes was, maar niks van waar!

Joyce, vast veel sterkte de komende dagen!

Paint, oh wat een opluchting dat jullie kleintje weer thuis is.
    Idd maar even binnen houden hoor!

Hier gister ook over de vrijmarkt gestruind en bij cafe restaurant met groot podium, o.a. Wolter Kroes en Gerard Joling, gestaan.
    Daarna nog ergens wat gedronken en later op de avond lekker japans wezen eten.

Puck, bij sharing in het linker menu kun je gaan naar home page setup.
    Dan staat er bovenin een url, deze kun je kopieren en eventueel in je onderschrift zetten (waar ook je pendel staat).
    FF werkt deze dan iedere dag bij.

Soms komen pendels uit en soms niet.
    Enne je hebt nog een cyclus in mei als het deze rond niets is hoor, dus nog een kans ;)

Zico, gefeliciteerd met je nichtje. Is het de eerste van je zus.

Simi, wat sneu voor je vriendin en haar man!
    Ook naar om het zo dichtbij mee te maken.

18. puck1234

puck1234 Fanatiek lid

25 nov 2007
    1.186
    0
    0
    mieke het is bijna gelukt maar nu vraagt hij naar een paswoord?

19. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Is dat niet gewoon je login+password?

20. puck1234

puck1234 Fanatiek lid

25 nov 2007
    1.186
    0
    0
    ja maar dat weten jullie toch niet euh ik probeer nog even verder ik geef niet zomaar op groetjes

Deel Deze Pagina