30-plussers en zwanger worden (deel 3)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Josien, 6 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mb01

mb01 Actief lid

14 mei 2008
    321
    0
    0
    Hoi,

Net geschaatst, maar het was verschrikklelijk koud, BRRRR. Nu opwarmen met een kop soep, en zo gaan we langs bij mijn broertje. Ze hebben net de 10 wken echo echo gehad, en alles was OK, heb dus een klein cadeautje gekocht.

Verder ben is ook mijn temp nog steeds hoog, spannens, spannend. En vannacht werd ik wakker van een steken in mijn buik....

2. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    mb, wij gaan zo ook even een wandelingetje maken.
    Gister ook al de hele dag binnen gezeten, dus mannetje hier opperde om maar even een ommetje te maken.

Fijn dat de echo goed was, lief dat je een cadeautje hebt.
    Goed programma he dat FF ;)
    Spannend die steken, had ik ook, maar op dag 4 DPO en het was raak.
    Maar hou er rekening mee dat het niets hoeft te betekenen hoor.

Veel plezier vandaag.

3. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    oooeee. hoor ik steken? Komt me bekent voor!

4. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    mieke en sjors, heb gestemd ;)

5. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Dank je moontje, jee ik wat gaat dat snel zeg.

6. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    hier ook een wandelingetje gemaakt naar het pannenkoekenhuis. Was ver genoeg voor me! en koud zeg!...brrr

7. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Nou het was letterlijk een frisse neus halen zeg, brrrrr wat een koude wind.

Weer pannekoek gegeten Pooh :p

8. MB! Klinkt goed!

Wij wilden vanmiddag even naar de babydump voor een cadeautje, maar wij zij maar weer omgedraaid. Rijendik bij de kassa. Denk dat het gratis was hahahaha

Ben helemaal blij vandaag. Ik heb natuurlijk geen moeder meer, wel een super lieve stiefmoeder maar Luxemburg is natuurlijk niet naast de deur. Nu heeft mijn schoonzus aangeboden om voor april eens flink te komen helpen met een grote schoonmaak! Vind het zo lief van haar!
    Heb haar ook direct gevraagd of ze mijn getuige wilde zijn in de kerk! (was al de bedoeling hoor) Ze vond het erg leuk!

LIEFS

9. mb01

mb01 Actief lid

14 mei 2008
    321
    0
    0
    Hee dames,

Soof, wat een lieve schoonzus! Moest ook wel lachen om die glittercreme, zou ik nooit bedenken. Neem aan dat ze die op haar buik had gesmeerd :confused: ?

Caro, zohee, je moet flink wat meeslepen naar het ziekenhuis. En mischien zijn oordopjes ook een idee, voor het geval je een snurkende buurvrouw hebt ;) . Of heb je een kraamsuite?

Simi, spannend meid! Wanneer is je NOD?

Gister trouwens nog bij mijn zwangere vriendin geweest, over 1,5 week staat haar keizersnee ingepland. Spannend, ben echt benieuwd hoe het kindje eruit ziet. En ze weet ook nog niet wat het wordt, dus extra spannend. Zij heeft een kraamsuite, daar kan haar vriend ook blijven slapen, en ze kan ze de hele dag visite ontvangen. Klinkt wel fijn!

10. Nee echt van onderen, naast haar schaamlippen :) zie je het al voor je hahahahaa

11. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    He Zico :thumup: dank je!

12. Simi

Simi Actief lid

24 okt 2007
    410
    0
    0
    Bijna het midden van NL
    mb, mijn NOD is aankomende zaterdag uitgaande van 14 dagen na ovulatie. Jij maakte het ook spannend. Weet je of jou LF ook 14 dagen is?

Mieke, ja ik wil nu het liefst dat ik het nu! weet :oops:. erg he? ik heb dat anders niet zo snel maar wil het nu gewoon weten en anders weer door naar de volgende ronde...

Sjors en mieke, gestemd!

Nog even een beetje rommelen en dan lekker slapen.

Alvast welterusten, simi

13. mb01

mb01 Actief lid

14 mei 2008
    321
    0
    0
    Goeimorgen,

HAHA, ze wilde de uitgang een beetje versieren :) . Die verloskundige zou wel raar opgekeken hebben, dat maakt hij/zij vast niet elke dag mee :) .

Simi, ik heb nog geen idee hoe lang met LF duurt, dit was namelijk de 1e keer dat ik mijn ei heb gevonden. Volgende week maandag is het 14 dagen, dus hou dat nu maar als mijn NOD aan.
    Succes meid, met het wachten en hopen! Ik hoop met je mee [-o<

Pooh, hoeveel dagen moet je nu nog werken? En hoe staat het met de zolder?

Mieke, hoe gaat ie? Zit je beeb nog prima, of begint hij langzaam zijn tocht naar beneden?

14. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    mb, ik geloof dat ie nog wel lekker zit.
    Hij is wel al volledig ingedaald hoor, geen idee wanneer hij het tijd vindt om zich te laten zien.

15. Spannend Mieke!

16. GESTEMD! :)

17. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    @mb01, vrijdag is mn laatste werkdag, heerlijk!

@mieke, bij jou gaat het nu ook echt opschieten hoor!
    Ik heb zelf het idee dat ie van ons ook een beetje aan het indalen is. Of ik gelijk heb, weet ik niet. Maar mn liezen zijn gevoelig en ik heb wat steekjes enzo. We doen dus maar weerk alm aan voor de verandering! ;)

18. Oh Pooh wat heerlijk, je laatste dag!

Ik nog 2 1/2 week JOEHEEE

19. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Heerlijk he zo naar je verlof toe te werken!

Pooh kan heel goed hoor dat hij al wat aan het indalen is.

20. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    @all, nou de krampjes en steekjes lijken minder te zijn vandaag. Moest 3 x plassen vanacht..bah! Wat slaap je dan onrustig!

Gisteravond kwam een vriendin eten en later kwam de buurvrouw nog wat speelgoed van haar jongens brengen en een zo goed als nieuwe autostoel! En ze wilde er weer niets voor hebben .Na wat aandringen hebben we haar toch wat gegeven, Due dingen zijn loei duur in de winkel!
    Ik ben zo blij met al die lieve mensen om ons heen!

Deel Deze Pagina