HE LADIES! DAANTJE! He wat gaat het bij jou ook ineens snel! Leuk hoor en fijn om te weten dat het goed gaat! WANNA! Rustig aan meid en zit jezelf niet op te follen. Dan kan je de hele dag wel in bad maar dat helpt niet hoor. Leg je erbij neer lieverd, het komt allemaal goed! POOH! Bij ons ook groot verschil in de pufclub, van 6 april to 28 mei MB! Je bent niet de enige hoor! Het is alleen zo raar dat als je zwanger wilt woprden zie je overal babbies en kinderwagens en als je zwanger bent is het net alsof iedereen zwanger is. HOe lang moet je nog op het bankje? PUCK! Nee het was heel erg stil helaas! En inderdaad hier geen skon pakske! Next year weer ALL! Hier alles oke, heb vannacht ouderwets doorgeslapen, niet eens om te plassen eruit. DAt was echt even heel fijn. Gister controle bij VK gehad alles in orde en ziet er keurig uit. Morgenavond op gesprek bij mijn zus om over de uitkoop te gaan praten, willen jullie aan me denken aub! Het zou fantastisch zijn als het geregeld gaat worden, dan ben ik namelijk een stuk geruster voor de toekomst! LIEFS SOPHIA
Daantje, fijn om te horen dat het goed met jullie gaat. Sophia, mijn duimen draaien morgen volop. Hoelaat heb je dat moeilijke gesprek? Ik hoop echt dat het nu geregelt kan worden. Dan kun je echt genieten! en een hele moeilijke periode afsluiten Wanna, probeer je nu niet schuldig te voelen, je moet echt alleen aan je kleintje en jezelf denken. over een paar weken weet je dan waarom je dat moet! Mb, fijn dat je moeder nu zo met je meeleeft, Hoe was het shoppen? Simi, balen hoor, maar weer op naar de volgende ronde, dikke knuf Hier alles goed. Ben heerlijk aan het genieten van onze Daan. Gisteren had hij een dag dat hij niet wilde slapen, constant wakker op een gegeven moment kon hij gewoon niet meer slapen, zo moe was hij. Toen heb ik heb lekker in bad gedaan en daarna heeft hij 9 uur aan 1 stuk doorgeslapen. Was ook echt nodig. Vandaag is hij weer in zijn gewone ritme. Fijne avond
Om 19.30 uur moeten we daar zijn! THANXXXX Wat fijn dat het zo goed gaat met Daan! Geef hem maar een knuffel van ons! LIEFS
@wanna, ja de eerste 2 waren deze week uitgerekend. De laatste 6 april, maar die verwacht een tweeling. Ik ben de een na laatste, dus misschien haalt zij mij nog wel in! @daantje, fijn dat alles goed gaat met die 2 van jullie! Leu khe dat geschop! Lukt werken nog? @all, voel me schuldig... Heb vanmiddag een patatje gehaald en aan het eind van de middag ging mn baas een "gezellige schaal" halen, bitter garnituurtje dus. ZIt propvol vette hap nu, dus heb onderweg een bak maaltijd salade gehaald. Arm kind, nu al dicht geslibte adertjes door mama's junk food!
Soof, ik duim voor je mee hoor! Pooh, dat zal toch wel meevallen toch, moet kunnen op zijn tijd hoor. Daantje, fijn te lezen dat het goed gaat. Sjors, lekker genieten dus. Nou ik ben weer goedgekeurd bij de vk. Hb gehalte was toppie, 8 weken terug was het nog 6,4 en nu was ie 8,1 en in het hele begin was het 7,2. Dus daar ben ik blij mee. Verder voldoende vruchtwater, hartje weer sterk aanwezig en hij ligt echt heel laag, vandaar ook (Esther) die krampen onderin de buik en ook de bekkenpijn, het hoofdje duwt op alles en opzij. Ik zei dat ik het nu wel een beetje zat begon te worden, toen zei ze nou dan duurt het meestal ook niet lang meer, ze dacht misschien zelfs al wel deze week oef daar schrok ik wel even van want dan komt het in eens zo dichtbij. En ze zei ook dat veel baby's die rond valentijn uitgerekend zijn nu al geboren waren, dus echt een soort vroeggeboortegolf.
Sophia, oke, morgen om 19.30 draaien mijn duimen speciaal voor jou! Pooh, lekker bittergarnituur. Dat zou ik ook wel lusten. Dat kennen ze hier niet. En moet zeggen dat mis ik soms best wel.
@mieke, fijn dat alles weer goed was. ja, voor jou gaat het nu helemaal opschieten! Spannend hoor! @sjors, die vette hap is lekker he?! MAar Portugal heeft toch ook wle lekkere hapjes! En mc donalds?
Wanna, je moet je niet te druk maken om die bloeddruk, want hoe drukker jij je maakt, hoe hoger hij wordt. Probeer wat afleiding te zoeken, misschien nog wat schilderijtjes maken ofzo? Daantje, leuk weer wat van je te horen! Fijn dat alles goed gaat en veel succes met je verhuizing. Soof, ik hoop dat het gesprek goed verloopt! Sjors, heerlijk om te lezen dat je zo geniet van Daan. Kan je het allemaal combineren, het bedrijf en daan? Pooh, ach , dan doe je morgen toch een balans-dag, met veel fruit en groentes? Was de borrel te ere van je bijna-verlof? Mieke, nou, nu je dat zo opschrijft...mijn vriendin vertelde me zaterdag dat ze alles helemaal zat was, en is dus maandag bevallen...Die vk kan dus weleens gelijk hebben! Spannend hoor! ALL, Ik heb een lekker een middagje geshopt in Amsterdam. Mijn ortho zit daar, dus dan kan ik daarna de stad in, ideale combi. Voor mezelf nieuwe kleren gekocht bij de Zara, vind ik een erg leuke winkel, en zit helaas niet in Utrecht. Bij de Hennes cadeautje gekocht voor de baby, een ieniemienie spijkerbroekje met een stoer shirt. Morgen ga ik op kraamvisite, ben benieuwd hoe ze het moederschap ervaart!
@Pooh, Portugal heeft inderdaad lekkere hapjes, maar McDonalds vind ik niet erg lekker, en die zijn alleen in de grote plaatsen, moet 3 kwartier rijden en dat heb ik er niet voor over.
Oja, iemand vroeg me hoelang ik nog moet wachten....daar heb ik dus geen idee van. Aankomende maandag duurt de LF 14 dagen, dus heb dat maar als richtlijn genomen. Deze cyclus duurt wel weer erg lang, zit nu tegen de 40 dagen aan. Maar doordat ik nu weet hoe lang het ongeveer nog duurt kan ik er beter mee omgaan.
Fijn idee is dat he mb dat je op deze manier meer inzicht in je cyclus hebt en dus weet wanneer je ongeveer je ongi zou kunnen verwachten, we hopen natuurlijk dat ie uitblijft. Ojee, je vriendin zei dat dus en maandag gelijk bevallen. Vind het in eens toch wel een eng idee hihihi en dat terwijl ik steeds niet tegen de bevalling heb opgekeken.
@sjors, ik ben ook niet zo'n mc fan hoor! Elke keer als ik er kom denk ik, had ik hier nu zo'n trek in? hahaha! Tegen over mn werk zit een goede snackbar. Erg verleidelijk dus! @mb01, nee t was niet ter ere van mn bijna verlof. Meer om te laten zien dat we goed gewerkt hadden. Erg aardig dus van hem! @mieke, ik denk ook nog niet al te veel na over de bevalling. Laat het maar over me heen komen. Maar het komt zo dichtbij nu! het idee dat we binnen een paar weekjes papa en mama zijn is zo onwerkelijk!
Hier een mega MAC FAN! Daar kunnen ze mij nou echt 's-nachts wakker voor maken, een lekker big mac! Standaard menu als wij naar de mac gaan 1 een big mac menu + 1 extra big mac. Ik vind die dingen heerlijk! Vond het een drama dat ik ca. 4 maanden geen vette hap kon eten
hahaha, die soof! Nee, ik heb liever een patatje speciaal of een broodje kroket...mmmh! maar als straf krijg ik dan last van maagzuur. Toch houdt dat me niet tegen hoor! Ik heb beroerd geslapen. Moest 4x plassen, druk gedroomd etc etc.
Voor ontbijt heb ik altijd (al 33 jaar lang) brinta pap met allbran! HMMMMMM Maar daarna een big mac, ach zou best kunnen
Moet trouwens zo weer naar het ziekenhuis, me melden op de dagopvang en weer een tijdje aan de bloedrukband. Zit me nu dus de hele ochtend zoveel mogelijk te onstpannen en nu maar hopen dat het straks zoden aan de dijk zet
Mieke, Ik hoop ook dat mijn ongi wegblijft, maar ik denk dat die kans heel klein is. Mijn temp daalt, dus dat is wel een duidelijk teken. Tuurlijk blijf ik een ietsiepietsie beetje hoop houden, maar ik bereidt me alvast voor op de . Maar FF is inderdaad erg handig, heeft mij echt een stuk rust gegeven. ALL, ik ben ook geen MAC-fan, vind vooral die broodjes zo klef. Heb er helemaal een aversie tegen gekregen sinds ik mijn beugel net had. Hij zat er net ene uurtje in , en ik dacht "nou, gaat prima, nergens last van". Dus ik tracteerde mezelf op chicken-burger (of hoe dat ding ook heet), ik zet enthousiast mijn tanden in het broodje, en toen dacht ik 'hier klopt iets niet" . Ik had het gevoel dat al mijn tanden scheef stonden, ik kon gewoon niet meer afhappen en kauwen. De handel zat overal aan vastgeplakt, ik kon het niet wegkrijgen. ik voelde me zo voor l*l staan, moest in de wc alles met een net gekochte tanden borstel verwijderen . Dus sindsdien...voor mij geen MAC meer! Mij kan je wakker maken voor een verse chocolade-muffin van de AH, oei, die zijn echt TE lekker!