Wanna, Succes meid! Neem een ipod mee met relax-muziek, misschien helpt dat. Misschien een stomme tip, maar ben erg probleemoplossend ingesteld
Hihi die heb ik gister nog zitten oppeuzelen. Wanna, succes maarre geen valse bloeddruk opwekken hoor
mb, je temp is idd wel erg aan het dalen. Ik denk dat je LF hierdoor ook een stuk korter is dit keer. Dus het zou best zo kunnen zijn dat je zaterdag ongi wordt
Oh ja chocolade ook goed, maar niet te vroeg op de ochtend eerlijk gezegd! Daar krijg ik dus het zuurvan! Jammer MB! Maar je bent op de goede weg door grip op je cyclus te krijgen dat is al heel veel waard!
Hihihi, kom net uit een warm bad, al mijn bloedvaten in mijn huid staan open. ga inderdaad mijn I-Pod maar meenemen, smeer "lavender-sleepy-balm" op mijn slapen....als het dan nog niet laag is weet ik het ook niet meer O ja en ik rij nog even langs de Appie....
There's a muffin out there with my name on it! ! Die wetenschap geeft me zo'n stress, da's vast niet goed voor mijn bloeddruk
Mieke, als ik zaterdag ongi wordt, dan is mijn LF 12 dagen, dat is op zich niet heel kort, toch? Tja, t'is balen dat het waarschijnlijk niet gelukt is deze ronde. Als het echt "doorbreekt" zal ik er wel een traantje om laten . Maar ja, op Bali heb ik dan geen last van eventuele kwaaltjes, da's ook wel prettig. Wanna, HAHA
Nou, als het over de duivel hebt...ben dus ongi geworden. LF duurde dus maar 9 dagen, is wel erg kort. Iemand enig idee wat dit voor mijn inhoudt?
mb, 9 dagen is idd kort. Maar blijven tempen, je LF kan erg varieren zoals ik al zei, bij mij heeft het ook heel erg gevarieerd van 11-16 dagen. En mocht je bij je volgende tempronde weer een korte LF hebben dan heb je gelijk iets om aan te geven bij de ha of de gyn. Heb je al een afspraak gemaakt?
Soof, veel succes, mijn duimen draaien voor je! MB, balen hoor! Maar nu op naar de volgende ronde. Hopelijk vind je je ei nu weer! Fijne avond Dames
soof een beetje laat maar ik denk aan je. Hihi Wanna hoe was het vandaag in het ziekenhuis? MB hele dikke digiknuffel voor jou, ik begrijp helemaal hoe je je voelt, ook een muffin Ga maar eens even mijn mannetje verzorgen want die heeft nu de griep... Tot later, simi