30-plussers en zwanger worden (deel 3)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Josien, 6 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. :) :) :)

2. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    he zusje je hebt toch nog steeds mij he, je adoptiezusje

Ben een beetje ziekjes aan het worden denk...... :(
    Sterre is ook niet in haar doen, wij 2 hebben de griep nog niet gehad die hier in huis hangt

3. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    zusje beval op de 15 de dan zijn we 15 jaar getrouwd, is dat geen goed idee :(: :(: :(: :(: :(: :(: :(: :(: :(:

4. Hahaha dat zou ook een mooie zijn! Maar de 10e is het goede vrijdag, leek me ook wel mooi!

Hoop dat je niet ziek wordt, maar alvast beterschap!

5. Soof, er is inmiddels een notaris geselecteerd. Begin volgende week ligt het voorlopig koopcontract klaar. De ontbindende voorwaarden zullen tot halverwege/eind maart duren.

Zico, beterschap! Hier is de griep net een week weg. Het was een heftige, want mijn vriend is normaal nooit ziek.

6. Dat is lang Caro! Normaal zijn die 3 weken. Tenminste zo was het bij ons. Maar het kan zijn omdat er nu crisis is dat de banken meer tijd nodig hebben! SUCCES

7. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    meiden, IK HEB VERLOF!
    wat een heerlijk, onwerkelijk gevoel!

Nu maar aftellen naar de geboorte van smurfje, hopelijk pas over een week of 6!

Ma si vandaag wezen soppen. Erg fijn om in en schoon huis thuis te komen! Ik ga nu liggen ,want ik ben kapot meo!

8. moontje34

moontje34 Fanatiek lid

27 mrt 2006
    1.085
    0
    0
    Groepsleidster Buitenschoolseopvang
    Zuid-Holland
    Pooh, geniet van je verlof meid!

9. mb01

mb01 Actief lid

14 mei 2008
    321
    0
    0
    Pooh, geniet ervan!

Soof, bij mij zijn er ook veel mensen jarig in april. Zelf ben ik 4 april jarig, tegelijkertijd met mijn vader. Het is echt opvallend hoe vaak kindjes geboren worden op de verjaardag van een familielid. Ben dus benieuwd wat het voor jou gaat worden.

Mieke, alles nog steeds rustig?

ALL, ik zat gister allemaal info te lezen over wat het kan inhouden als je een korte luteale fase hebt. Nou, daar werd ik niet echt vrolijk van :( . Het heeft iets met je progestoron te maken, waardoor je ook klachten kan hebben zoals pijnlijke borsten aan het eind van je cyclus, en daar heb ik dus elke keer heel veel last van. Ik ga dit wel aangeven bij de ha, stuurt hij mij hopelijk ook sneller door naar de gyn.
    Door al deze info. was ik gister wat down :( , ben dan zo bang dat ik een medisch geval ga worden. Mijn vriend is er niet blij mee dat ik zoveel lees over wat er eventueel aan de hand kan zijn, en hij heeft uiteraard gelijk. Ik moet het ook wat meer loslaten, maar aan de andere kant wil ik ook op alles voorbereid zijn.... Herkenbaar?

10. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Pooh, heerlijk genieten, koppie leegmaken en lekker relaxen thuis.

mb, herkenbaar hoor, ik zocht ook van alles op. Ben ook altijd graag goed voorbereid op dingen en wil veel weten.
    Maar, het kan best zijn dat het dit keer een korte LF is en de volgende keer weer langer.
    Zoals ik al aangaf die van mij varieerde ook iedere cyclus weer.
    Probeer er deze ronde niet te veel mee bezig te zijn.
    Blijf gewoon tempen en verder concentreer je lekker op de vakantie.
    Beetje loslaten kan geen kwaad.

11. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    @mb01, het kan ook toeval zijn geweest, maar als het werkelijk zo zou blijken te zijn, zijn daar ook weer oplossingen voor. Bijvoorbeeld Utrogestan vaginale capsules te plaatsen.

12. POOH! Genieten! Ik mag nog 1 1/2 week YEAHHHHH

13. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    fijn he soof!
    We zijn net bij de kapper, Prenatal en zeeman geweest (voor van die grote onderbroeken en een pyama voor het ziekenhuis), maar daarna moesten we nog de boodschappen doen. Alles begon te draaien voor mn ogen, dus zijn we naar husi gegaan.
    ik baal daar zo van... effe wat kleien dingetjes doen en dan gaat het nog niet! Mn vriend is nu in zn eentje naar de Jumbo.

14. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Soof, oh voor jou is het aftellen dan ook begonnen zeg, heerlijk.

Pooh, wacht maar het wordt nog wel erger helaas, ik kan nu bijna niets hoor.

15. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    @all, ja ik weet niet waar het aan ligt. Maar inderdaad op mn rug liggen is benauwd en lag staan al helemaal. Het maakt me draaierig en kortademig.
    Ik denk dat meneertje ook aan het indalen is, want heb wat steekjes in mn liezen en van odneren. Niet continue, maar echt van de speldenprikjes.
    Maandag moet ik naar de vk, dus dan hoor ik meer.

We wilden vanavond naar ikea, maar ik word nu net pas wakker. Ik hou me maar rustig dit weekend. Ik merk toch dat de spanning van het werken nu los komt, wetende dat ik nu niet meer hoef! Al die tijd heb ik het op de een of andere manier vol kunnen houden, maar nu gaath et echt niet meer. Ik baal er wel van, dat ik niet alles kan zoals ik wil....maar ja...

16. mb01

mb01 Actief lid

14 mei 2008
    321
    0
    0
    Hoi dames,

Mieke, nog nieuws aan het babyfront?

Pooh, Vaginale capsules?, wat moet ik me daar bij voorstellen? Ik las ook iets over injecteren met een of ander middel, dat vond ik nogal eng klinken :( . Nou ja, ik moet niet op de zaken vooruit lopen (maar wil er ondertussen wel alles over weten :oops: ).
    Kan best zijn hoor, dat de spanning van het werken er nu pas uitkomt. Doe rustig aan!

ALL, zoals Mieke al aangaf, ik moet me nu lekker gaan voorbereiden op mijn reis naar Bali. En de voorpret is vaak nog het allerleukst, inlezen in wat we allemaal willen doen en zien. Ben ook al begonnen met het uitzoeken van mijn zomerkleding, bekijken wat er wel/niet past. Ben door mijn beugel afgevallen, dus moet er nog wat korte broeken bij kopen, maar waar vind je die in februari? Net zoals leuke bikini's, ook een drama om die te vinden :( . Merk wel dat het me goed doet om hiermee bezig te zijn, krijg ik weer wat energie van!

17. MB! Kijk eens bij Otto fo zo!

18. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    @mb01, oh heerlijk bali! Mag ik mee? Oh nee, ik mag niet meer vliegen :(
    Kijk eens bij wehkamp, otto etc, die hebben vast zat korte broeken.

Ja, die vaginal capsules bevatten progesteron en zouden o.a.je LF langer houden! Utrogestan heten ze!

19. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Hier nog niets aan de hand hoor! mannetje zit nog fijn binnen maar mag komen hoor!

mb, wehkamp, bonaparte, heine allemaal sites waar je dat wel kunt bestellen.

20. meen34

meen34 Actief lid

30 nov 2007
    229
    0
    0
    leidster kinderdagverblijf
    Mieke; Spannend zeg, de laatste loodjes voor jou. Hoop dat jullie mannetje niet al te lang op zich laat wachten.

Pooh; Lekker dat je nu verlof hebt. Geniet ervan!

Mb01; Balen zeg van je korte cyclus. Succes met de volgende ronde!

Caro; Een spannende week voor jou, heel veel succes!

Nog bedankt voor jullie lieve berichten na het overlijden van mijn mans oma en geboorte van Suus, het kindje van mijn zus.

Liefs,
    Meen

Deel Deze Pagina