30-plussers en zwanger worden (deel 3)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Josien, 6 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mb01

mb01 Actief lid

14 mei 2008
    321
    0
    0
    Bedankt voor de tips, maar een bikini durf ik niet te bestellen via internet. Heb nogal een raar figuur, met grote borsten en een platte kont, dus is altijd een ramp een goede bikini te vinden. Voor korte broeken ga ik wel kijken, kan weinig mis mee gaan.

pooh, Utrogestan, zal er op gaan googelen. Ik zie dat jij clomid en Puregon heb geslikt/gebruikt, wat deed dat dan?
    Geniet van de eerste dagje verlof! Voel je je wel al wat beter?

Wanna, hoe gaat ie?

Ik heb zo een brandveligheidscursus op mijn werk, weinig zin in. Heb meestal vrij op maandag als ik het weekend gewerkt heb, nu dus niet. Nou ja, flink wat koffie drinken, dan blijf ik (hopelijk) wakker.

2. moontje34

moontje34 Fanatiek lid

27 mrt 2006
    1.085
    0
    0
    Groepsleidster Buitenschoolseopvang
    Zuid-Holland
    Goeiemorgen allemaal.

Ik kom ff spammen met onze kleine schoonheid!

Gaat het goed met iedereen?

mb succes met je cursus en wakker blijven!

3. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    mb, als je bikini's bij Wehkamp besteld kun je die heel gemakkelijk weer terug sturen, en je kunt lekker thuis passen.
    Bij sommige modellen kun je maat broekje en topje zelf samenstellen.
    Succes met de cursus, wel balen dat ie uitgerekend vandaag is.

Moontje, lekker wijffie hoor die Tessa!
    Hoe gaat het kruipen nu?

4. moontje34

moontje34 Fanatiek lid

27 mrt 2006
    1.085
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hey
    Kruipen doet ze nog steeds niet!
    Ze gaat nu op haar kont met een noodvaart door huis :p :)
    Mag ook hoor, de rest komt dan wel.....
    We gaan voorlopig nog door met fysio en zien wel wat er verder gaat gebeuren.

Hoe gaat het met jou?

5. GOEDEMORGEN!

MB! Ik heb ook Clomid gebruikt, dit zorgt ervoor dat je een eisprong hebt (bij mij gebeurde dat pas met 100mg, je begint altijd met 50mg) en daarna heb ik nog een injectie gehad om het eitje daadwerkelijk te laten springen en toen was het raak!

6. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Grappig moontje, ieder kindje doet het op zijn/haar eigen manier ;)
    Hier alles goed, nog geen gerommel.

7. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    @mb01. clomid zorgt bij 80% van de vrouwen dat er een eitje gaat groeien. Omdat ik PCO heb, had ik al anderhalf jaar geen eisprong! Maar helaas werkte clomid bij mij niet. Dusm oest ik Puregon spuite. En dat werkte wel!

@all, effe een ego berichtje, want ik wil gaan liggen zo!
    Net bij de vk geweest. Kleintje ligt goed en al een beetje ingedaald! Mn bloeddruk moet in de gaten gehouden worden, was weer wat gestegen naar 135/85 nu. Volgende week extra controle en urine meenemen.

8. wannaBmum

wannaBmum Fanatiek lid

17 okt 2007
    2.957
    0
    0
    He meiden! Ook even update van mij. Vanochtend naar de VK in het ziekenhuis geweest. Inderdaad wat ik ervan had verwacht, vrij onpersoonlijk lopende band werk, maar daar kan zij ook niks aan doen. Standaard controles gedaan en aan het eind van het gesprek zegt ze: O, ik zie dat je vorige week bloeddrukmedicijnen hebt gekregen?!? Nou, ja!? Dat is de enige reden dat ik hier nu voor je zit!

Ach, ze bedoeld het niet verkeerd, maar vind het toh wel fijner als ze van te voren weten wat je komt doen. Bovendien zie ik dus elke keer weer iemand anders.
    Bloeddruk was nu 135/85, dus keurig. Heb wel ook omeprazol erbij omdat ik nu echt niet meer kan slapen van het zuur en overdag ook misselijk ervan ben.
    Over twee weken weer terug.

Mmm, Mieke, merk je al wat van de volle maan? ;)

9. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    @wanna, ik heb dezelfde bloeddruk en moet volgende week extra komen. Ze zei bij onderdruk vanaf 90 is het niet goed. Moet jij nog iets laten, zout, druk zijn om je bloeddruk zo te houden>
    ze zei dat als ik last van hoofdpijn kreeg of sterretjes zag ik moest bellen

10. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Wanna, nee merk nog niets van volle maan maar die is net pas begonnen geloof ik.

Jammer dat het nu wat onpersoonlijk gaat in het zkhs.

11. Hoi!
    Ik ben vanavond nog even online hier en daarna een paar dagen even niet. Morgen is namelijk D-day voor mij. Dan heb ik de keizersnede.
    Ik kijk er erg naar uit om ons mannetje voor het eerst te ontmoeten, maar ik zie ook een heel klein beetje tegen de operatie op. Toch heb ik wel alle vertrouwen dat het helemaal goed komt.

In het februari-topic heb ik een buddy die voor mij de details zal doorgeven. Mieke, zou jij dat bericht naar hier kunnen doorsturen? Ik denk dat je dat zowiezo al wel had gedaan als ik je het niet had gevraagd. ;) :D

Mb, veel plezier met het voorbereiden en de voorpret van de reis naar Bali. Een heerlijke afleiding en wie weet wat die mooie reis allemaal nog meer oplevert ;)

Wanna, fijn dat je je bloeddruk weer wat onder controle hebt. Zuur is niet fijn. Sinds vannacht heb ik het ook veel extremer. Moet nu een emmertje naast het bed hebben.

Pooh, lekker uitgerust?

Moontje, mooie meid hoor. Ook alweer zo groot.

Meen, dank je. Ik vind het ook spannend!

12. moontje34

moontje34 Fanatiek lid

27 mrt 2006
    1.085
    0
    0
    Zuid-Holland
    Oooooh Caro, wat ontzettend spannend zeg!
    Pffffff, nu heb ik helemaal de kriebels voor jou.
    Kan me voorstellen dat je opziet tegen de keizersnede maar hou maar voor ogen waar je het voor doet meis!

Ik wens je heel veel succes, geluk en sterkte toe.
    Ik ga voor je duimen dat het allemaal vlotjes zal verlopen, ook met jou herstel.

Hoe laat krijg je de keizersnede?

13. wannaBmum

wannaBmum Fanatiek lid

17 okt 2007
    2.957
    0
    0
    Pooh: Omdat deze bloeddruk aanmerkelijk beter is dan die van vorige week (140/100) gaan ze ervan dat het wel goed zal blijven zolang ik de mediijnen maar blijf gebruiken. Maar als 'ie langzaam stijgt, zoals bij jou, dan is dat inderdaad een reden om even in de gaten te houden.
    Moet inderdaad ook aan de bel trekken bij hoofdpijn, sterretjes zien, misselijkheid, vochtvast houden etc. Nou ben ik kotsmisselijk van het maagzuur, maar daar heb ik dus weer wat anders voor gekregen.

Zout moet je niet in overmaat gebruiken, maar je hoeft ook weer niet zoutloos te gaan eten. Beetje drukte vermijden vonden ze wel een goed idee, maar ze doen niet echt een uitspraak over of ik nou wel of niet moet gaan werken. Voel me daar vandaag toh te brak voor, dus niet gedaan.

14. CARO SUCCES

15. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Caro, vanuit hier ook nog even een succes en sterkte voor morgen.
    En uiteraard zal ik het hier ook even laten weten hoor! had ik idd sowieso wel gedaan ;)

Wanna, was je van plan om 4 of 6 weken van te voren te stoppen?
    Als dat 6 weken is zou ik gewoon helemaal niet meer gaan werken en je ziek melden voor het UWV.
    Misschien makkelijk gezegd voor mij dan gedaan voor jou, maar is toch heerlijk om nu lekker rustig aan te kunnen doen, voor je lichaam te zorgen dat het allemaal goed gaat en je bloeddruk hopelijk kan zakken.

x

16. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    @wanna, bedankt voor je antwoord. Ik hou me maar kalm. Doe eigenlijk niet anders meer de laatste tijd. Ik heb vanmiddag de enveloppen gehaald van de geboortekaartjes en ben begonnen met die te schrijven. Net weer anderhalf uur gerust en ben nu aan het koken.
    Heb geen hoofdpijn maar wel een zwaar, moe hoofd vandaag!

Effe kijken hoe ik me morgen voel, anders bel ik gewoon nog een keer de vk!

@caro ,succes morgen ! We zullen aan je denken!

17. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    Hallokes caro,

Wil je veel succes wensen voor morgen en niet te zenuwachtig hoor, geniet van je moment nu en morgen.
    heb zelf ook 3 ks gehad en je hoeft er geen schrik voor te hebben.

Ook sterre is een baby van clomid en pregnyl, zo was het van de eerste keer raak. dus gaan ervoor

18. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    Effe spammen met m'n kleine meid, ze is zo geweldig

19. Bedankt voor alle succeswensen!
    Morgenvroeg moeten we ons melden in het ziekenhuis. De ks is gepland om 12.30h. Aanvankelijk zou het later zijn, maar ik vind dit wel prettiger. Zit ik er minder lang op te wachten.

Zico, mooie foto. Hier doen we het allemaal voor. Jij bent een echte ervaringsdeskundige lees ik! Nog tips voor een voorspoedig herstel?

20. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    Neem op tijd je rust.

je kan smeerwortel gaan halen , zo geneest je wonde veel sneller en mooier.
    Het gaat allemaal heel goed meevallen, herstel zal sneller zijn dan een gewone bevalling
    Na de eerste 3 dagen voel je je terug kiplekker.
    Op tijd een pijnstiller vragen als het je echt niet gaat, doen he :)
    Het is de eerste keer dat je dit ondergaat dus luister goed naar je lichaam

Deel Deze Pagina