Caro, spannend! Heel veel sterkte en succes. We denken aan je! MB wanneer gaan jullie ook weer precies weg? Lekker hoor vakantie (kijkt nu naar buiten en ziet veel regen op het raam) Meen hoe gaat het met jullie? Hier alles nog rustig, allebei weer aan het werk en in afwachting hoe het deze maand weer zal verlopen... Liefs, simi
O Caro, waarschijnlijk zie je dit niet meer, maar ik wil je ook nog even heeeel veel succes wensen. Tjee, over een paar uurtjes heb je gewoon je prachtige kindje in je armen! Mieke: ik was van plan tot 36 weken door te werken, maar was al tot de conclusie gekomen dat dat misschien een beetje veel van het goeie was. Maar inderdaad, als ik tot 34 door zou gaan, dan denk ik, ach, wat maken die paar daagjes nu nog uit. Maar tot 36 weken is nog 3 en halve week. Voel ik me weer schuldig door naar mijn collega's, stom he?!
Nou, caro is nu in het ziekenhuis, ben heel benieuwd! Pooh en Wanna, het is voor jullie beide niet gemakkelijk op het moment, wens jullie allebei toe dat jullie je weer wat beter gaan voelen. Lijkt mij heel vervelend om je de laatste weken je zo moe/misselijk enz. te voelen. Zico en Moon, mooie meiden hoor! Mieke, nog 1 dag te gaan! Spannund! Simi, ik ga 8 maart weg, het schiet dus op! Pooh/zico/ soof, ben wat in de war over de clomid. Ik dacht dat je dit alleen krijgt als je geen eisprong hebt. Maar ik begrijp nu dat het ook wordt gegeven om het eitje te laten groeien? En waar is die pregnyl dan weer voor? ALL, Zat er gister weer behoorlijk doorheen. Eerst dus die brandveiligheidscursus, waar ik echt een knallende hoofdpijn van kreeg. Daarna bleek ik nog een afspraak te hebben met de stagiaire voor een gesprek, dus hup....doen we ook nog even. Eenmaal in de auto werd ik duizelig en misselijk, puur van vermoeidheid en de hoofdpijn. Thuis mijn bed ingekropen met een pijnstiller. Ik baal dan zo van mezelf, ik voel aan alles dat mijn lichaam zegt "stop, het is genoeg geweest", en toch doorgaan. Om vervolgens in mijn vrije tijd moe en belabberd te zijn. Vrouwenkwaaltje?
MB! Die Pregnyl helpt het eitje te laten springen. Bij mij was het zo dat mijn eitjes waarschijnlijk ook een dik jasje hadden waardoor ze niet springen en dus uiteindelijk een soort cyctes worden. Ik heb PCOS, als je naar mijn eierstokken kijkt zie je aan 2 kanten een kralenkrans. Dit zijn allemaal eitjes die niet voldoende tot ontwikkeling zijn gekomen. Ik menstrueerde dus steeds later. 38-56-74-82-91 dagen. Op een gegven moment laat je slijmvlies toch los. Ook al is er geen eisprong. Door de Clomid werd een eitje gestimuleerd om te groeien. Bij 100mg had ik 2 follikels van ca. 4cm en dat is de bedoeling. Als een follikel na ca. 10 dgn nog geen 1 cm heeft bereikt dan wordt het ook niks. ZO heb ik dus heel veel metingen gehad. Maar bij die 100mg gingen ze als een speer Op de 14e dag kreeg ik Pregnyl ingespoten en 1 dag later had ik de eisprong (die was erg pijnlijk dus niet te missen). Nou en op de dag van de spuit heb je verplicht sex,............. heel romantisch Maar goed ondertussen ben ik 31 wkn zwanger! Hoop dat je het een beetje snapt! LIEFS
Ben weer goedgekeurd door de vk! En ik krijg nu het gevoel dat het bij mij nog wel even gaat duren en ik flink over tijd ga lopen Wanna, niet schuldig voelen, je bent zwanger en het gaat gewoon niet zoals je zou willen. Aan toegeven, je kunt toch niet anders en als je wel zou gaan werken dan zou je je daarna toch weer niet lekker voelen. Wat is dan belangrijker dat jij je goed voelt tov je lichaam en je beepje of dat je collega's tevreden zijn omdat jij er bent en jij je niet schuldig voelt. Kom op! mb, nou vind dat ook niet helemaal redelijk dat soort afspraken op je vrije dag. Is dat dan niet weer te compenseren, die uren. Spannend voor Caro! Nog even.
Tjee, wat spannend Mieke. Kan zomaar ineens beginnen, kan ook nog twee weken duren.... Mijn moeder was bij haar eerste drie weken overtijd en bij ons (nota bene een tweeling, die komen bijna altijd eerder) ook over tijd. Ik bereid me er dus maar vast op voor
@mb01, ook ik had totaal geen eisprong (zie mn onderschrift) door die PCOS. Clomid sloeg bij mij dan niet aan , maar spuiten wel .Die pregnyl krijg je als je een eitje hebt wat groot genoeg is (20 mm), je ei springt dan binnen 36 uur. Dus inderdaad verplicht klussen. Niet echt romantisch, maar wel met resultaat. Wij hadden het geluk dat mn vriend goede zwemmers bleek te hebben. Als je dat ook nog eens tegen je hebt, ga je snel over op IUI en later IVF! @all, heb weer van die indalings pijntjes vandaag. Ik hou me maar weer rustig nu. Gisteren heb ik alle enveloppen geschreven voor de babykaartjes. Vanmiddag ga ik maar eens een ziekenhuiskoffertje klaar zetten. Ik krijg het idee dat dit meneertje niet tot 40 weken blijft zitten.
Soof, dan je voor je uitleg, nu snap ik het wat meer. Je bent er wel intensief mee bezig geweest, elke keer zo'n meting, lijkt me niet meevallen. Maar het resultaat is ernaar! Ik hoop en denk ook niet dat ik PCOS heb, dit aangezien ik toch een eisprong blijk te hebben. Maar ja, zeker weten doe ik dat natuurlijk ook niet. Mieke, nog even volhouden!
Nou niks, die van vorige week zei dat het misschien vorige week zou komen en nu geloof ik dat hij nog lekker zit. Met 41+2 dagen dan zouden ze kunnen gaan strippen, maar hiervoor moet je wel ontsluiting hebben en anders mag je vast kennismaken met de gyn, want t/m 42 weken blijf je bij de vk! Verder was alles goed, bovendruk bloeddruk wat hoger dan normaal. Beepje ligt echt vast in bekken (vib). Nou Pooh, ga maar gewoon er vanuit dat ie later komt hoor, anders valt het zo tegen. Die indalingspijntjes heb ik ook gehad, niet heel erg, maar het zegt echt niets.
Pooh, jij ook bedankt voor de uitleg! Goh, je beeb maakt het wel spannend, hij is duidelijk bezig met zijn tocht naar beneden. Hoop voor je dat hij nog even blijft zitten.
nee, die pijntjes zijn ook niet constant. Soms uren niets, maar merk wel dat het elke dag even voorbij komt. Spannend! Ben nu een to do list aan het maken voor mn vriend. Zodat ie alle telefoonnumers en adressen op 1 papier heeft. Kraamzorg, geboortekaartjes, aangifte doen van geboorte etc etc.
Dat klinkt handig Pooh! Echt iets voor mijn niet-al-te-stress-bestendige man! Ik hou me aanbevolen (dan copy-paste ik onze telefoonnummers erop )
Ha meiden, Hoe is het hier dan? Sorry hoor al zolang niet geweest. Ben druk aan het reïntegreren en dat kost veel energie en pijn en alles wat zo meer. Zie dat er een aantal zwangeren al bijna zo ver is. Zag net ook al dat Caro vandaag gaat bevallen? Mieke, nog even van de rust genieten, maar komt allemaal vast wel goed. Kan iemand mij even op de hoogte brengen als het zover is? Wil natuurlijk op dat gebied niets missen. Maar het is me echt te veel om elke dag te komen spieken. allemaal een hele fijne avond en tot gauw! liefs, Hartje1
***BERICHT VAN CARO*** Hoi, hij is gelukt! Zijn naam is Jort, hij weegt 3730 gram en is prachtig. Kan hier uren naar kijken. De ks ging goed. Weinig bloedverlies. Caro, gefeliciteerd met jullie zoon Jort. Fijn dat de KS goed verlopen is.