CARO GEFELICITEERT!!!!!!! MB! Je gaat op dag 10 van de menstruatie voor de eerste echo om te kijken of er potentiële kandidaten bijzitten. En als je dan zoals in mijn geval nog niets doet dan moet je na ca 6 dgn weer kiken etc. etc. Ik heb er gelukkig niet al teveel mee geleden, maar ik verwachte gewoon ook niks. Dat was het makkelijkste natuurlijk.
Mieke gefeliciteerd met JORT. wat een prachtnaam En nu genoeg rusten he en 6 weken niets zwaar heffen
Caro, gefeliciteerd met Jort, geniet ervan! Moontje, met Daan gaat het erg goed, hij is erg rustig, zit nog niet weer op zijn geboortegewicht, maar dat was geen probleem volgens de arts. Hij is nu 52,7 cm lang en weegt 3050 gram. fijne avond
Caro; Gefeliciteerd met Jort! Hier alles zijn gangetje. Mannetje is morgen jarig en gaan lekker een dagje naar Mechelen. Heb er reuze zin in.
Caro, Gefeliciteerd met Jort!!! Soof, neem aan dat je dag 10 van de cyclus bedoeld ? Ik heb een collega die via IUI zwanger probeert te raken, en als ik zie hoe vaak ze naar het zh moet...pfoei, dat vind ik een hele opgave. Je moet het ook elke keer weer regelen op je werk, echt een hoop gedoe. Hoop dat het bij mij niet zover komt [-o< . Pooh, haha, jij laat niets aan het toeval over he? . Ik zie je vent al rondrennen met die lijst in zijn hand, en jij vanaf de bank dan alsnog aanwijzingen roepen....Grappig hoe dat kan verschillen, mijn vriendin is bijv. zo relaxed dat ze in het zh pas bedacht dat het bed en de wieg nog op steunen gezet moest worden.... ALL, vandaag eindelijk een dagje vrij, daar was ik echt aan toe. En het is ook nog eens prachtig weer, dat doet een mens goed. Ik ga vanmiddag shoppen met mijn moeder, altijd gezellig.
Caro, GEFELICIBABY met JORT!!!! mb01, ik ben zwanger geworden via IVF en het is idd heel zwaar maar wel te doen hoor. En als het gelukt is denk je alleen nog maar aan de fijne dingen. Maar natuurlijk hoop ik van harte dat het voor jullie niet nodig zal zijn! Succes! Donderdag 19 februari gaan we officieel verhuizen naar Vleuten! Gisteren hebben we het contract ondertekend en de sleutels ontvangen. Liefs, Daantje
@mb01, ja ik ben een controle freak eerste klasse! En mn vriend laat alles over aan het toeval. Maar hij is wel blij met alles wat ik al gedaan heb. Hij komt uit zweden en gisteravond legde ik hem uit over waar hij de baby moest aangeven en wat hij moest meenemen. Hij dacht dat de baby ook meem oest naar het gemeentehuis, als bewijs! hahaha, ik bedoel maar! In Zweden zijn ze ook niet gewend aan beschuit me muisjes, slingers, en geboortekaartjes, dus dat is allemaal nieuw voor hem!
Wat grappig Pooh, daar staan wij natuurlijk niet bij stil. MB! dag 10 van de cyclus inderdaad. Bij mij wist iedereen het op het werk en dat maakte het een stuk makkelijker vond ik! Maar dat is persoonlijk. Wat ik heb doorlopen is niets vergelken bij de andere behandelingen vind ik, in het ziekenhuis zien ze dit ook gewoon als "spontaan" zwanger geraakt Daar moesten wij wel even om lachen maar zo is het wel.
Dames even een nieuwtje, bij Mieke zijn vanochtend om 9 uur de vliezen gebroken. Dus het gaat gebeuren. Ik hou jullie op de hoogte! Fijne Dag
oeioeioei, gaat ineens hard met de beeps hier! spannend! Mis Daantje, leuk je weer te lezen meid! Hoe gaat het met je? Gefeliciteerd met jullie Nieuwe huis!
Oempf, wat spannend voor Mieke! ik ga heel hard voor haar duimen dat het een beetje soepel mag verlopen. Pooh: Moest wel lachen toen ik me voorstelde dat je vriend met pasgeboren baby als bewijs naar het stadhuis toog Daantje: fijn dat nu alles rond is met het huis. Wel een drukke tijd met verhuizen en zo. Niet teveel doen he! @All: heeft iemand hier ooit Aldomet gebruikt? (Voor zwangerschapshypertensie) Vermoeidheid van het begin gaat nu wel over, maar ben met vlagen zo misselijk! Vraag me af of dat er ook van komt of dat het wat anders is. Lekker zonnetje buiten, dus ga zo maar even aan de wandel.
@wanna, nee heb het (nog) niet gebruikt, maar ik weet dat je er suffig van kan worden. Pa op met autorijden enzo he?! Ja, ik zei al tegen mn vriend..wat nou als die kleine ziek zou zijn ofzo, dan kan je och niet verwachten dat je binnen 3 dagen met dat kindje op het gemeentehuis langs komt..als bewijs..hahaha! Leuk he, die cultuur verschillen. Bij hun moet het blijkbaar binnen een maand gebeuren. Ons nichtje heeft een maand lang geen naam gehad, want ze konden niet beslissen...duh!
Nog geen nieuws van Mieke zeker? Maandag komt hier de thuiszorg langs voor intake, Ben beniewd. Gaan ze dan ook echt naar je kamertje kijken enzo? Is hier nog beetje een zootje Nog een beetje van thuis uit gewerkt vandaag en dat ging goed. Ben blij dat ik nog een paar dingen kan afronden.
ik denk dat je de kraamzorg bedoelt? Bij mij ging het toen telefonisch omdat ze geen tijd hadden om langs te komen! Kreeg vragen over, heb je een stofzuiger, wasmachine, droger, strijkplank. schoonmaakdoekjes een dweil! hahaha! en verder werd er uitleg gegeven over het aantal uur zorg wat ik zou gaan krijgen, er zijn standaart uren voor die als het nodig is uit te breiden zijn, als je borstvoeding geeft krijg je iets meer uren dan wanneer je flesvoeding geeft