Thanks Moontje, bedoel inderdaad kraamzorg (is hier onderdeel van de thuiszorg) Mmm, komt niet zo goed uit de verf: Ja, we hebben een wasmachine, maar hij lekt nogal. Droger? Lijkt me superhandig! Dweil? Huh? Moet nog even overleggen met de VK of ik nu wel of niet BV mag geven nu ik medicijnen heb gekregen voor bloeddruk.
hahaa, bij ons kwam ze eigenlijk alleen maar uitleg geven en vragen of we alles in huis hadden. Ik had vragen over het opmaken van het bedje en toen heeft ze even meegekeken of we de juiste spullen hadden. Meer niet . Over stofzuigers ed hebben we het niet gehad! ahhahaha Ik heb vanmiddag via marktplaats snoepjes kunnen kopen om bedankjes van te maken voor de kraamvisite. Echt leuk. Ik heb het vrij simpel gehouden want anders kost het klauwen met geld. Nu ben ik voor 20 euro klaaren kan ik 65 kadotjes maken. Lekker hoor, bezigheids therapie! www.badeendwinkel.nl Nog geen nieuws van Mieke zie ik?!
OOOOOOH, wat spannend, hoe zal het gaan met Mieke? Pooh, haha, dat lijkt me inderdaad wel grappig, die cultuurverschillen. Wel leuk dat voor hem alles nieuw is, dat maakt het wel bijzonder. Daantje, wat grappig, je gaat bij mij in de buurt wonen. Ik woon in maarssen, dat is zo'n 10 km van vleuten vandaan. Ga je in het oude gedeelte wonen (centrum)? Alvast succes met de verhuizing! Wanna, haha, zo herkenbaar...maar ik heb wel een wasdroger, is toch wel een aanrader .
He daantje, ook vlak bij mij, zelfde gemeente, De Meern. Wat maakt mieke het spannend wel of niet op 11 feb Soof hoe gaat het me jou? Nog fysio nodig? en hoe gaat het nu op je werk, nog vol te houden? Hartje leuk om weer even van je te horen. Blijft zwaar reintegreren, sterkte! MB grappig dat je ook zo dichtbij woont, was net nog vlakbij boodschappen aan het doen Liefs, simi
BUDDY NIEUWS MIEKE 14.05 geboren Boaz Apollo en is natuurlijk prachtig! 05.15 vliezen gebroken. Om 8 uur 2 cm en om 10 uur al 8 cm. Toen in vruchtwater gepoept en naar VU. Fantastische mensen. Helemaal happy, vooral omdat hij er uit is . Moet een nachtje blijven, want 2 liter bloed verloren.
zo heee .die volle maan heeft goed zn werk gedaan. incl mieke en caro ken ik er 3 die deze twee dagen bevallen zijn! Mieke, van harte gefeliciteerd!
Wow Mieke gefeliciteerd met Boaz, wat een stoere naam! Ik hoop dat je je snel beter voelt na dat bloedverlies! Liefs, simi
Mieke; Van harte gefeliciteerd met Boaz. Erg leuke naam!wat een toevalligheden, mijn man is vandaag jarig en zijn neef heeft in juli een kindje gekregen die Boaz heet) Hoop dat jullie snel uit het ziekenhuis mogen en lekker kunnen gaan genieten van jullie zoon. Veel geluk met zijn drieen. Liefs, Meen
Mieke, gefeliciteerd met je zoon!!! Ik hoop dat je snel naar huis mag! Simi, woon je in leidsche rijn? Of echt het "oude" de Meern? Zelf werk in leidsche rijn, in Het Zand. Grappig, we komen elkaar misschien ooit nog eens tegen bij een pufcursus /babyzwemmen enz. . En als we ooit in Vleuten zijn (daar rij ik eigenlijk alleen maar doorheen), dan zien we Daan daar lopen met de tweeling! ALL, heb drukke dagen, zo eerst een vergadering op een andere locatie, en daarna nog een avonddienst. Morgenochtend moet ik om 7 uur weer op mijn werk zijn, daarna door naar yoga, om vervolgens om 13 uur bij kapper in de stoel te ploffen. PFFFFF, wordt al moe als ik eraan denk.... .
Joepieeeee, Mieke GEFELICIBABY met BOAZ!!! Heel veel geluk gewenst met zijn drietjes! Grappig Simi en mb01, we hebben ook nog gekeken voor een huis in De Meern en in Maarssen hahaha! We wonen in het nieuwe gedeelte van Vleuten. Oh ja, en alvast even vertellen dat we een lime groene tweelingwagen hebben (voor het geval jullie denken me te zien lopen hahaha). Vandaag beginnen we met inpakken en verfen. Mijn moeder is hier ook al een paar daagjes om te helpen. Zal alleen zelf niet heel erg veel kunnen doen, ik heb al een buik alsof ik op het punt sta te bevallen van een eenling! Liefs, Daantje
Hallokes, heb minder nieuws gekregen vandaag. Moet terug onder het mes, moest op controle omdat ik in 2006 een borst verkleining heb gehad.Hekaas scheurde m'n borst open na het verwijderen van de draadjes en ze konden het niet meer naaien. Dus alles moest vanzelf dicht groeien, dit was een genezingproces van 6 weken. Er was afgesproken dat ik 6 maanden na een eventuele bevalling terug geopereerd kon worden gezien ik graag nog een kleintje bij wou. Dus vandaag geweest en 7 april zit er terug een mes in, ook gaat die lelijke bobbel boven m'n ks verwijderd worden, dit is niets vet, het is teveel vel. Dit zou nooit nog goed komen, m'n buikspieren zijn door bevalling kapot gescheurd en kunnen nooit meer strak worden, dus ook die buik gaan ze aansnoeren. Eie er al behoorlijk tegen op maar wat moet dat moet.
He bah Zico, dat is geen lekker vooruitzicht! Maar wat je zegt, als het dan toch gebeuren moet... Gelukkig hoef je niet heel lang te wachten. Sterkte!
He get, wat een naar bericht voor je Zico. Vind dat je heel dapper eronder bent. Idd fijn dat het wel snel gaat gebeuren, dan heb je het ook maar weer achter de rug! Daantje; leuk zeg dat je in Vleuten gaat wonen. Lijkt me een mooie woonomgeving (ben opgegroeid in Wijk bij Duurstede en ken het gebied om Utrecht behoorlijk goed. Succes met alle verhuisklussen enne erg fijn dat je moeder jullie helpt! mb01; Een druk program voor jou vandaag en morgen. Succes! Liefs Meen
Hoop dat het dan wat gaat lukken met Sterre mag eerste 4 weken niets heffen, dus ouders zullen op mij moeten komen babysitten