He verdorie, wat een naar begin voor Mieke en Boaz. Vind het ontzettend sneu, dit is echt een tegenvaller. Hoop dat haar kleine man snel opknapt! En dan ook nog verhuizen, niet leuk
Kan van zo'n rare start goed meespreken, als het voor de gezondheid is kan je niets anders.Heb ook heel wat kids gezien die het ook moesten toen Sterre in de couveuse lag.
nou, wat een vervelende start voor Mieke en Caro! Ik hoop dat beide jongens snel in orde zijn en ze lekker kunnen gaan genieten!
Mieke en Caro, jullie jongetje zijn vast vechtertjes! Ik hoop dat het snel beter met ze gaat, ik denk aan jullie, veel sterkte en een dikke knuffel. liefs, simi
Lieve Mieke en Caro, Wat naar dat jullie beide zo'n vervelende start hebben met jullie mannetjes. Heel veel sterkte en hoop dat jullie snel naar huis mogen met Boaz en Jort! Liefs, Meen
ben een beetje trots op mezelf. We hebben LOPEND wat boodschappen gehaald. Tis maar 5 minuten lopen, maar al met al een hele opgave nu voor mij. Kreeg wel en beetje spierpijn krampjes in mn buik, maar ik hou me verder rustg vandaag! Heeeeel misschien gaan we vanavond effe naar Ikea, we zien wel!
@ Update Mieke: Ziekenhuis is okay, mooie afdeling neonatologie. Ze heeft Boaz lekker gevoed en geknuffeld. Hopelijk mogen zo over 1-2 dagen naar huis Pooh, je mag ook trots op jezelf zijn hoor! Maar wel rustig aan doen he! Enne veel plezier bij Ikea.
fijn dat het goed gaat met Boaz en Mieke! Hier alles oke, We zijn maar lekker thuis gebleven en liggen saampjes op de bank.
Fijn dat alles nu goed gaat met Boaz, ik hoop dat ze hem snel mee naar huis mag nemen. Iemand nog iets gehoord van Caro? Pooh, heel goed, op de bank hangen klinkt een stuk relaxter dan rondlopen door de Ikea. Ik heb vandaag niets gepland, heerlijk! Beetje rommelen in huis, gaan zo een muurtje schilderen. Ik ga namelijk en fotowand maken in de huiskamer, ga mijn mooiste reisfoto's in zwart/wit laten afdrukken en ze in mooie lijsten doen. Leuk project!
Update Mieke: vandaag gaat het alweer beter. Boaz ligt bij haar op de kamer. Morgen moeten ze nog 1x bloed bij hem prikken en als dat goed is mogen ze naar huis. Ze moet de kamer nu delen met een Turkse mevrouw, waarvan de familie in grote getalen tegelijk komt. Dat stoort haar en dan krijgt ze ook weer last van kraamtranen... Ook heeft ze nog veel last van 'haar onderkantje'. Mb, leuk zo een fotowand, en een leuke klus. Pooh lekker hoor relaxen, is denk ik beter als shoppen. Van Caro heb ik nog niks weer gehoord. Fijne avond
Moet om 1200 bij de vk zijn, voor die extra bloeddruk controle. Ik hoop dat ie niet verder gestegen is. Als ik terug ben, laat ik wel wat weten!
Wat fijn dat het beter gaat met Mieke en Boaz. Wel naar dat ze weinig an het rust komt door het bezoek van de turkse familie van haar kamergenoot. Hoop dat je snel naar huis mag Mieke! mb01; wat een super idee zo'n fotowand. Veel plezier ermee! pooh; Spannend of je bloeddruk nu beter is, hoop dat je goed nieuws hebt straks. Liefs, Meen
Lees nu pas weer bij sinds vrijdag. wat sneu om te horen dat er met Mieke en Boaz zo'n getrek en gesjor is geweest. Niet makkelijk zo de eerste dagen! Hoop dat ze snel weer opknappen. En ook bij Caro niet helemaal vlekkeloos, hoop dat zij en Jort ook weer naar huis zijn! Net intake gehad van de kraamzorg. Had net zo goed telefonisch gekund, want veel nieuws is er niet verteld. Wel maakte ze me weer aan het twijfelen of we niet toch een wiegje moeten aanschaffen voor de eerste periode... Mmm, lastig!
Wij waren zaterdag bij vrienden en zij is zich aan het omscholen tot kraamhulp. Zij adviseerde ook een wiegje voor de eerste dagen. Gelukkig heb ik nog mijn eigen oude wiegje dus die gaan we dan toch maar klaarmaken! Schijnt toch prettig te zijn voor het goed op gang komen van de borstvoeding!
Ja, heb dan ook net een bod uitgebracht op marktplaats. hou er alleen niet zo van dat je dan weer dagen moet wachten voor je een reactie krijgt. Snap ook wel dat mensen eerst willen zien wat ze ervoor kunnen krijgen, maar ik ben echt een stuk ongeduld
Ongeduldig is mij ook helemaal niet bekent Hoop dat het lukt, ik moet alleen een matrasje op de markt laten maken en aankleden. Maar dat kan ik later wee in de kinderwagen gebruiken. Het is maar voor even!
Nou, voor even? Ligt eraan hoe groot je kindje is en hoe snel het groeit...... Tessa heeft 8 maanden in de wieg gelegen hoor! Ach weet je, ik had nooit zelf een wieg aangeschaft, vind het een hoop geld voor een korte tijd dat je kindje erin kan maar ik had natuurlijk mazzel dat er nog een wieg in de familie beschikbaar was. En ik moet zeggen, vond het ook wel heel erg schattig om zo'n klein mensje heerlijk in de mooie wieg te zien liggen. Maar als ik de mogelijkheid niet had gehad, had Tessa gewoon vanaf dag 1 in het ledikant gelegen hoor! maar dat het zou helpen om de BV op gang te laten komen? die kende ik nog niet hoor!
Hhahaha nee de wieg komt in de eerste weken op onze kamer te staan! Zo hoor je sneller de geluidjes die ze maken als ze willen eten. Voordat ze gaan brullen omdat ze honger hebben. Het princiepe van vraag en aanbod! Zodra dat goed gaat en ik me prettiger voel met het ritme gaat hij keurig in het grote bed. Ze noemen dat rooming in!
oei wat ben ik een ontaarde moeder dan! Tessa is 1 nacht met wieg op onze kamer geweest, daarna lekker op haar eigen kamer! En ja, ik heb ook geen BV gegeven natuurlijk!