nou ,dat was weer prettig... Zit ik helemaal rustig en ontspannen in de wachtkamer bij de VK, krijg ik een smsje van een collega dat ze per direct ontslag had genomen. Ik schrok zo ,dat mn bloeddruk spontaan were te hoog was. 140/90 nu. Mn urine was gelukkig schoon van eiwitten, maar ik moet a.s donderdag wel terug komen voor nog een controle. Bah!
Als ik geen BV zou geven dan ging hij ook direct naar zijn grote bedje hoor. Maar had deze tip al gekregen op de BV-infoavond, maar Marc vond dat maar niks. Maar nu lijkt het hem toch ook beter!
Oh dat is ook lekker! Heeft ze een rede gegeven? Jij bent toch ook al met verlof? Ik heb vrijdag mijn laatste dag, oh wat kijk ik daar naar uit!
was al weken trammelant. Ze deed er zoveelm ogelijk aan om zo min mogelij kwerk te verzetten. Verziekte de sfeer een beetje, zeg maar. Blijkbaar is daar nu iets van gezegd en met dit als resultaat. Ik trek me er effe van terug, wamt moet nu goed opmezelf letten met die bloeddruk. een stress en veel rusten!
Zo, heb net een uur in een lavendel bad gelegen boven. Weer wta ontspannen nu. Heb "Nijntje, lief klein konijntje", gezongen voor mn buik en die kleine ging heerlijk heen en weer schommelen.
he zusje, wat kort het erg in he Als dat kleine neefje van me maar snel mag geboren worden, ben zo kerjeus. Hoe is het met je buikje, kan je me een foto sturen?
HA ZUSJE! Ik zal van de week eens foto's maken, heb nog geen nieuwe sinds kerst Alles gaat goed, hij is nu lekker aan het bewegen, maar wel zachtjes gelukkig. SOms trapt hij steeds op dezelfde plaats en dat is pijnlijk. Ben nu alleen erg moe, lijkt of ik ziek wordt. Ga maar eens vroeg te bed! LIEFS
Nou, had mazzel gister, werd meteen teruggebeld op mijn bod op marktplaats. was hier maar een paar kilometer vandaag en heb dus nu een pracht wiegje inculsief matrasje en een aerosleep, maar twee weken gebruikt. Ben er wel content mee! Kraamzorg raadde het hier ook aan ivm borstvoeding. Moet straksjes ook naar de VK voor controle bloeddruk. Ook vanochtend een lavendelbad gehad, net als Pooh, maar dat heeft me de vorige keer niks geholpen, hahaha. Maar wil nu dus even bespreken wat de alternatieven zijn omdat ik zo misselijk wordt van de medicijnen. Gisteravond was het echt carnaval in mijn buik, hossen en springen. Had echt het gevoel dat alle mogelijke liggingen (hoofd- stuit- dwars) nog even uitgeprobeerd werden. Was verrekte pijnlijk! Maar als ik niet zoveel voel vind ik het ook weer niet fijn, dus moet niet zeuren! Gisteravond pufclub met partners dit keer. Bevalling werd doorgenomen met grote platenatlas. En al ken ik de medische kant natuurlijk van haver tot gort... ik moest echt even slikken toen ik dacht "ieks, moet het echt daar uit?!?" Toen ik mijn man vroeg of hij nog iets nieuws had geleerd zei hij: " Eh.. nee, het gaat eigenlijk precies zo als bij onze koeien vroeger!".... "Nou, bedankt! zei ik, dus we binden onze kleine gewoon een touw aan de benen en trekken het er wel uit " hahaha Ja! riep hij, en dan wrijf ik hem wel even droog met wat stro!
Wanna, dat is inderdaad mazzel, heb je snel geregeld. Mijn schoonzusje heeft haar kindje al 3 maanden op hun eigen slaapkamer liggen ivm de borstvoeding. Mijn zwager slaapt op de logeerkamer als hij een goede nachtrust nodig heeft ivm zijn werk, da's wel wat minder. Haha, je man is er nu dus nog niet zo van onder in de indruk. Nou ja, als hij tijdens de bevaling ook zo nuchter blijft is dat wel prettig. Hoop dat de vk een andere oplossing weet voor je misselijkheid. Pooh, een uur in bad liggen?, hoe hou je het uit. Ik krijg na 10 min. al de zenuwen, kan er niet van ontspannen. Geef mij maar een hele lange en warme douche, heerlijk! Soof, ik hoop niet dat je echt ziek gaat worden! Enne...een foto zou inderdaad wel leuk zijn. ALL, Hier alles rustig op het gebied van eisprongen/cyclussen enz. Zit nu op dag 13 van mijn cyclus, dus heb nog even te gaan. Kan nog ruim een weekje "relaxen", hoef me nu nog niet druk te maken over mijn eisprong die in aantocht is. Verder is het deze week vakantie bij ons, dus is het druk op mijn werk, er komen veel kinderen logeren. Gezellig, maar ook vermoeiend met al die stuiterballetjes.
Simi, ik hoop niet dat je het erg vindt, maar ik hou in de gate hoe jouw cyclus verloopt. Zag nu dus dat je je DPO al hebt gehad, dat is lekker snel deze keer zeg!, ik ben jalours .Zo te zien werkt die menstruan wel bij jou. Als ik dat zo zie vind ik het voor mij ook wel interessant, waar heb je dat gehaald, en heb je er verder nog bijwerkingen van? Meid, ik hoop dat het deze ronde raak mag zijn!
WANNA! hahahaha geweldig die man van jou, zo hou je het tenminste luchtig! 8) Wat een mazzel met je bedje, super leuk!
@wanna, ik moet me rustig houden met die bloeddruk, maar wat is rustig houden? Heb jij nog leefregels meegekregen? Ik lig al vrij veel plat en doe wat kleine dingetjes in huis. Maar ik hoef toch niet volledige bedrust te houden?
Hey MB, Mag hoor alle aangrijpingpunten helpen! Alleen heb ik je misschien een beetje voor de gek gehouden ik heb nl gedaan alsof ik mijn temp van morgen ook wist, vandaar het kruis. En volgens mij was mijn ovulatie niet zondag maar gister, had nl erg kramp einde van de middag/begin vd avond. Dus met mijn temp van morgen hoop ik het zeker te weten. Ik denk wel dat de menstruasan werkt want vorige cyclus mijn ovulatie op dag 15 en nu dag 13 of 14. Nu nog dat eitje bevruchten (we hebben ons best gedaan ) en blijven hangen. Ik heb zelf het idee dat dit laatste bij mij een probleem is omdat ik ook wel een aantal keer een dip heb gehad in mijn temp op dag 6/7 na DPO en dan weer temp omhoog. Maar het is weer afwachten. Ik heb het gewoon bij de drogist gehaald, het is van dr vogel en slik meestal 1 per dag omdat ik de 2e vergeet Mijn laatste menstruatie had ik wel aardig wat kramp maar niet onhoudbaar en ik begin iets meer last te krijgen van mijn borsten. Het is homeopatisch dus ik had zoiets van baat het niet dan schaadt het niet. Had jij al een afspraak bij de gyn?
Pooh: heb niet echt leefregels gekregen, al vragen ze wel steeds of ik niet nog werk, want dat vinden ze nu echt teveel. Als ik dan zeg dat ik nog een beetje van thuis uit doe, achter de laptop, dan vinden ze het prima. Bedrust was zeker niet nodig zeiden ze! Helaas heeft mijn lavendelbadje vanochtend weer niet geholpen. Onderdruk nog te hoog, dus moet eigenlijk met de medicijnen omhoog. Maar omdat ik net het idee kreeg dat ik wat minder misselijk werd, mag ik nog even wachten. Vrijdag terugkomen en dan verder kijken.
@Pooh: bij herhaling 92-94. Dus valt wel mee. maar als je eenmaal aan medicijnen begonnen bent streven ze naar <90.
oh, oke, ik had nu 140/90 gisteren. Moet donderdag weer komen. Heb je schone urine? Of zitten er eiwitten in?
Meiden, ben ik even snel! We zijn gistermiddag eindelijk thuis gekomen, uiteraard weer kraamtranen van blijdschap. Met Boaz gaat het nu super goed en het is zo'n zoet ventje. Ik ben nog wat zwakjes, mijn hb is 4,8 dus veel ijzerrijk voedsel eten en drinken. Snel moe dus nog veel rusten. Kraamhulp is vandaag begonnen en krijg nu 4 dagen, 2 van de normale zorg en 2 dagen extra ivm mediische toestand. Bevallingsverhaal etc volgt echt en een foto ook, maar ben nog druk om thuis weer alles op orde te krijgen en met z'n drietjes te wennen en genieten. Hahaha moet wel lachen om al die updates... Sjors bedankt Vooral deze is erg grappig als ik alles zo terug lees.