Ik heb ook heel lang stilgestaan hoor! kan best en het kan ook best zo zijn als je even minder eet/snoept dat er wat vanaf gaat. Is niet zorgwekkend.
@prisley, ben jen u echt ongesteld geworden? Bij vers rood bloed moet je pas gaan tellen als dag 1 van je cyclus hoor!
Ja helaas... Gisteravond laat begon de bruine troep zich met mooi rood te mengen. Wist niet dat je pas behoort te tellen wanneer het echt rood is. Weer wat geleerd dus Dat zou overigens ook kunnen betekenen dat ik vaker te vroeg heb geteld. Maar vanaf nu hou ik daar dus rekening mee.
Hee, Prisley, balen! Nou, verjaardag was gezellig en zijn extra verjaarsdagscadeautje ook . Nu de temp even afwachten om zeker te weten dat het echt mijn ei is/was. Moest vanmorgen om 7.30 alweer op mijn werk, poehee, erg vroeg . We zijn naar een carnavalsoptocht in ijsselstein gegaan, de kids vonden het geweldig. Aangezien je met gehandicapte kids wel opvalt kregen we van iedereen snoep en cadeautjes, zo leuk om ze dan zo blij te zien. Nu lekker een avondje niksen, heerlijk!
@pincley, tsja als doorgewinterde ex-temperatuurster, pco-er en mmm lid weet ik (jammer genoeg) zo'n beetje alles van cyclussen. helaas... @all, vriendlief is alleen naar Ikea gegaan om het laminaat te halen voor de logeerkamer. Ik heb me ook iets nuttig gemaakt door de was te doen, wat op te ruimen en de oude blaadjes in de tuin op te vegen. Het is zo'n heerlijke lente dag! De narissen komen al boven de grond zag ik nu. Tijd voor lente, en bijna tijd voro smurfje! Voel me een gelukkgi mens!
ehhh, ja vandaag heb ik een anti-klaag dag. Ik voel me weer effe wat fitter dan de afgelopen weken. En de lente in mn hoofd...ja dat zegt toch genoeg?
Balen hoor! Eigenlijk tel je bij laat in de avond dan dus ook pas dag 1 vanaf de volgende dag! Leuk he mijn banner, vind het zo wel persoonlijk.
Hallo dames, Kom even langs om te kijken hoe het hier gaat. Mieke, zie dat je alweer bevallen bent. Sorry voor de late reactie, maar dan toch: GEFELICITEERD MET DE GEBOORTE VAN DE KLEINE BOAZ! Is alles goed gegaan? Kunnen jullie een beetje van elkaar genieten?
Hoi Hartje, dank je. Maakt toch niet uit dat je wat later reageert Mijn bevallingsverhaal staat op pag. 352 is wel lang, dus weet niet of je dat kan volhouden om te lezen, kijk maar. Verder gaat het nu goed hoor en het lukt ook allemaal prima zo met z'n drietjes. Eigenlijk gaat het allemaal vanzelf. Hoe is het nu met jou?
hey mieke nogmaals gefeliciteerd met jullie boaz. ik heb net even je bevallingsverhaal gelezen. jeetje wat een verhaal. ook heb ik even gelezen wat boaz betekend ik vindt het een hele mooie naam en een super leuk kaartje. geniet van je gezinnetje groetjes puck
mieke we moesten het nog een half jaar proberen. dat is tot april. ik was de laatste tijd er erg rustig onder. maar sinds gisteren gaat het weer mis komt dat het de week voor mijn nod is. het wordt niet minder het in spanning afwachten. ik moest een traantje wegpinken toen ik je bevallingsverhaal las. ik ben het wachten zonder enkel resultaat echt zat. ben gewoon weer even zwak. maar alles komt goed het glas is half vol en niet half leeg. gewoon positief blijven onze tijd komt nog wel. groetjes
Mieke, heb net het eerste gedeelte van je verhaal gelezen. Pff... klinkt al heftig allemaal. Ik lees morgen de rest wel. groetjes Hartje
bloeddruk weer omhoog 140/95. Moet vanmiddag terug komen voor nog een controle. Als ie dan nog te hoog is, moet ik naar het ziekenhuis voor extra controle. Ik baal!
Pooh, balen, hoop dat je bloeddruk vanmiddag lager is geworden. Maar een extra controle lijkt me ook wel weer "prettig", om zeker te weten dat alles OK is. Of gaan ze dan niet de beeb controleren? Puck, oooh meid, ik leef met je mee. Ik herken het hoor, die ups en downs. Ik probeer ook altijd sterk en positief te zijn, maar soms gaat dat even niet, en dan moeten we ons er maar aan overgeven. En ik kan mij heel goed voorstellen dat nu het half jaar proberen bijna voorbij is de onrust weer toeneemt. En het blijft lastig...je gunt het iedereen dat ze zwanger worden en mooie kindjes krijgen, maar we gunnen het onszelf nog het meest. Een digi-knuffel voor jou! Iemand al wat van Caro gehoord? Ben wel nieuwsgierig..... ALL, nou, het was toch echt mijn eisprong, FF heeft me weer een rood kruis gegeven. Ben wel blij dat ik aan mij afscheiding herkende dat mijn ei er aan zat te komen, waardoor ik (hopelijk nog op tijd) heb kunnen klussen. Want tja, vorige cyclus had ik mijn ei pas op dag 29 en nu op dag 16! Vind dat wel heel raar . Ik ga woensdag naar de HA (jaja, heb eindelijk nog een afspraak gemaakt ), dus daar ga ik dat zeker bespreken. Verder moet ik aan mijn moeder vragen waar ze die clomid nou precies voor heeft gekregen, dan kan ik dat ook aan de HA doorgeven. Ben heel benieuwd of die man mij uit zichzelf een doorverwijzing geeft voor de gyn...ben er zo bang voor dat hij me naar huis stuurt met de boodschap "nog even 3 maanden doortemepen" [-X . Moet vandaag alweer werken, en ook nog eens een slaapdienst. Baal er enorm van, aangezien ik in de vakantie en het het hele weekend gewerkt heb. Nou ja, nog een week werken en dan heb ik bijna 4 weken vrij, heerlijk!
Dag dames, alweer een tijdje niet hier geweest is ook zo gezellig op andere topics en ben ik weer daar blijven hangen het forum is gewoon te leuk Ik heb ondertussen een mk gehad en ben weer volop aan de klus Ik zie dat er hier dames echt al een flink stuk zijn opgeschoten in hun zwangerschap ! geweldig! nog ff dames
Puck, de tijd gaat ook zo snel! april is het zo meid... maar leuk is anders natuurlijk. En kan me zo goed voorstellen dat je op dit moment dus even in een dipje zit. Dikke knuf hoor! Pooh, vervelend van je bloeddruk! zolang deze niet hoger wordt is er volgens mij nog niet echt nood aan de beep hoor mb, ik zou je niet weg laten sturen zonder verwijzing hoor! Deze kun je mooi na je vakantie inplannen en breng het anders zo naar je ha toe. Dan is er weer een maand voorbij namelijk. Elegance, oh een mk wat naar zeg! en wat jammer natuurlijk. Bij hoeveel weken. Je klinkt iig alsof je er weer volledig voor gaat!