pfjoei... bloeddruk was weer gezakt, nu 140/85! Mag tot donderdag weg blijven voor een nieuwe controle!
Bevallen in 2008 Las > meisje > 12 juli 2008 Noelle July Manderijn > meisje > juli 2008 Zorina Zico > meisje > 24 september 2008 Sterre Freesia > meisje > 4 oktober 2008 Jill Anne Bevallen in 2009 Sjors > jongen > 20 januari 2009 Daan Caro > jongen > 10 februari 2009 Jort Mieke > jongen > 11 februari 2009 Boaz Apollo Uitgerekend in 2009 Pooh > jongen > 21 maart Wanna > geheim > 5 april Soof > jongen > x april (Rick) Daantje > jongen + meisje > 9 mei Marlieke > ? > x juni Angela > ? > Main > ? > x augustus Miepie > ? > x augustus[/quote]
Wel opvallend aan het lijstje is dat in 2008 alleen meiden zijn geboren en in 2009 tot nu toe alleen jongens, en daar komen er nog een paar van bij.
Elegance: he wat naar, een mk. Maar fijn dat je weer vol goede moed vooruit kijkt! Pooh: opluchting dat 'ie weer gezakt is. Gewoon maar rustig aan doen, meer kun je nu niet doen. Ach, het hoort erbij bij 10% van de eerste zwangerschappen. Zal inderdaad geen kwaad kunnen. MB01: da's inderdaad wel een heel vroege eisprong dit keer. Heb je dit FF kaartje ook in een link? Succes bij de huisarts deze week! Mieke: grappig he, al die jongens Alles nog steeds prima met Boaz? Al helemaal "ontgeeld" ? Net naar het ziekenhuis geweest. Ben verwezen naar de gyn, maar wordt daar in praktijk gezien door de VK die dan weer overlegt met de gyn. Nu werd het gedaan door een tweede jaars leerling en de Vk kwam pas aan het eind even binnen. De leerling liet bij de bloeddrukconrole de druk zo snel zakken dat het een wilde gok was wat mijn bloeddruk moet zijn geweest. Vond het een beetje zonde van de moeite om helemaal naar het ziekenhuis te komen. Het is dat ik 'm zelf ook in de gaten kan houden en zodoende weet dat de onderdruk rond de 90-94 blijft schommelen. Zij kwam veel lager uit, dus was helemaal enthousiast. Enfin, zal wel goed zijn. Volgende week weer controle.
@wanna, fijn dat het goed leek te zijn. Jij blijft dus ook een beetje tobben met de bloeddruk! Ben vanmiddag lekker in een lavendelbad gaan liggen en heb daarna geslapen. Nu effe eten maken en dan weer de bank op. Heb een moe hoofd!
he meiden, Wanna als je er zelf maar rustig onder kan blijven, hoe is het met de missleijkheid? MB super hoor zo'n vroeg ei! en goed benut. Ik duim voor jou! Ook spannend wat de huisarts zal zeggen. Puck balen hoor. Ik begrijp je helemaal. Gelukkig begint april nu snel dichterbij te komen. Maar blijf duimen voor een mooi beebje voor jullie. Jammer elegance. Ik hoop dat het weer snel raak mag zijn. Hier weer benieuwd hoe het nu zal lopen. Mijn 1e kruis was op dag 13, toen dag 16 en nu een stippelkruis op dag 18?! Zelf FF raakt in de war van mijn cyclus . Ik hoop zelf dat het laatste kruis klopt want dan hebben we goed geklust. Maar weer op het wachtbankje plaatsnemen... Liefs, simi
Simi, dag 16 zou idd ook kunnen maar dag 18 dus ook?! Ik vraag me af wanneer je op dag 16 Watery zou invullen wat FF dan aangeeft. mb, fijn hoor zo'n vroeg ei, maar ja op deze manier is het maar goed dat je tempt, anders zou je mooi je ei gemist hebben! Succes meiden! ik duim.
Simi, fijn dat je nu een kruis hebt, en dat je dus goed geklust hebt. We zitten weer gezellig samen te wachten, toch een fijn idee, voel me nu niet zo alleen . Ik vind de afspraak bij de ha ook heel spannend. Ben wel blij dat ik mijn ei al heb gehad, nu kan hij goed zien dat mijn cyclus erg raar verloopt. Pooh, fijn dat je bloeddruk weer ok is! Elegance, he balen meid . Hoop voor je dat het snel weer raak mag zijn. Wanna, lekker zeg, zo'n leerling . Maar de medicatie slaat dus wel aan, ben je nu niet meer misselijk? ALL, heb de slaapdienst weer gehad, nu 2 dagen vrij, joehoe! Nog 5 diensten werken en dan VAKANTIE!
Waar is iedereen? Ik ga vanmiddag naar de HA en ben nu al zenuwachtig . Gister nog even bij mijn moeder nagevraagd hoe het nou precies zat bij haar. Zij kreeg clomid voorgeschreven vanwege haar onregelmatige cyclus. Ze moest een week na haar ongi een paar dagen clomid slikken, zodat ze wist wanneer haar ei zou springen. Dit werktte dus heel goed, was bij al haar zwangerschappen na de 2e keer zwanger. Verder denk ik niet dat het deze keer raak is. Temp is weer gezakt en heb net zoals de vorige rondes last van mijn borsten en pukkels. Voel me daar wel een k*t onder, ik had het zo leuk gevonden als ik na mijn vakantie goed nieuws had kunnen vertellen . Maar ja, even slikken....en weer doorgaan.
MB01: nog niet opgeven hoor, voor deze cyclus! Succes vanmiddag bij de huisarts. Schrijf wat vragen op zodat je niks vergeet! Hier zo zijn gangetje. Heb fikse keelontsteking en voel me daar niet helemaal lekker bij. Zit de hele dag thuis en kom niet echt tot iets. Effe lekker bellen met vriendinnen is nu ook niet zo'n succes door de keelpijn Beetje saai. Verder gebroken nachten, krijg last van mijn heupen (haha, dat wil ook wel met inmiddels al 80 kg! )
Hier is het slapen ook pijnlijk aan het worden. Mn heupen en rug doen zeer. Heb al een paar dagen met vlagen last van een licht ongi gevoel. Ik hoop dat die kleine nog even blijft zitten. Morgen weer bloeddruk controle!
Pooh, dat kan het indalen zijn van je kleintje! Wanna, sterkte meid, bah keelontsteking, zit je niet echt op te wachten. Hoe gaat het met je maagzuur en het slapen? mb, nog niet getreurd meid, zo'n daling kan best op dit punt in je cyclus. Succes bij de ha vanmiddag en idd even wat dingen opschrijven.