30-plussers en zwanger worden (deel 3)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Josien, 6 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ben ik even, hier alles oke! Slaap ook wat onrustiger, last van rug en heupen. Ook ik heb last van ongi-krampjes. Hoort er allemaal bij........

Ga snel weer weg, want houding achter computer is funest voor rugje :cry:

2. Ik meld mij ook eens weer hier ;) Alweer veel te lang geleden.

Het herstel valt me een beetje tegen. Het is zowiezo zoeken naar een nieuw evenwicht. De borstvoeding zuigt letterlijk en figuurlijk een hoop energie. En vanwege de wond moet ik 6 weken rustig aan doen. Ik vind het moeilijk om mezelf in te houden als ik me relatief goed voel. Maar als ik het niet doe val ik weer terug.

Ik zie dat er twee meiden op de wachtbank zitten. Ik duim heel hard voor jullie.

Mb, succes bij de ha vandaag. Wellicht kan je dezelfde behandeling krijgen als je moeder? In elk geval slim dat je het nog nagevraagd hebt.

Zico, 5 maanden alweer! Gefeliciteerd met Sterre.

Wanna, balen van de keelontsteking. Beterschap en doe rustig aan.

Pooh, ook al last van een hoop kwaaltjes. Misschien is het inderdaad het indalen!

Vliegtuigcrash, ik las het net op nu.nl. Zo maar even het journaal bekijken.

Jort gaat helemaal goed. Bv gaat steeds beter, hij komt aan. Nog 120 gram tot het geboortegewicht.
    We mogen ook niet klagen over de nachten trouwens. Het gebeurt regelmatig dat er 6 uur tussen de voedingen zit. Gisteren zelfs 7 uur! Zo komen wij tenminste ook aan onze rust.
    Voor de liefhebbers: foto's zijn te zien onder de knop website.

3. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    heee Caro!
    Fijn weer wat van jullie te horen! En wat een droppie van een ventje hebben jullie! Heerlijk hoor!

@soof, fijn he diep ijntje in bed en door de dag heen. Ikk heb veel moeite met zitten en stil staan. Lang lopen gaat ook niet, maar in de rij bij de kassa staan maakt me snel duizelig etc. En dan beroerd slapen..bah!
    Ach.... over niet al te veel weekjes hebben we onze knulletjes in de armen!

4. mb01

mb01 Actief lid

14 mei 2008
    321
    0
    0
    Hoi,

Even snel: Net terug van de ha, goed gesprek gehad met die man. Temp.kaartjes zagen er goed uit, hij kan geen afwijkingen ontdekken. Ik heb een eisprong heb, cyclus is nu redelijk regelmatig (tussen de 4 en 5 weken) en de LF is niet te kort ( zolang het maar elke maand rond de 10 dagen zit is er geen reden tot ongerustheid). Kortom, ik moet dus nog 3 maanden doortempen. Ik moest wel even slikken, maar heb er op zoch wel vrde mee.

5. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    mb, denk dat je liever toch een doorverwijzing had gekregen, maar gelukkig ziet hij zelf daar nog geen reden toe... maw zoals hij al zegt, eisprong en een cyclus van 4-5 weken.
    Maar goed regelmatig is ie niet dat is zeker.

6. Ja POOH dat heb ik ook, steeds dat duizelig zijn. Maar ja bloeddruk is ook erg laag dus dat is niet gek, maar wel naar :rolleyes:

7. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    @mb01, ja, dat voelt dubbel. Blij dat je "regelmatig" bent en een eisprong hebt, dus een kans elke maand. Maar ook jammer dat je nog effe door moet tempen!

@soof, Heb net de laatste kraamkdotjes afgemaakt. Ben nu klaar met al die dingen. Heerlijk!
    Ben jij nu met verlof?

8. Simi

Simi Actief lid

24 okt 2007
    410
    0
    0
    Bijna het midden van NL
    caro, wat een schatje! gefeliciteerd met jullie mooie mannetje

Mb gelukkig nu een goede eisprong. mooi dat het redelijk regelmatig lijkt te worden. kan je dip in temp niet een eventuele innesteling zijn?
    Straks op vakantie lekker relaxen en wie weet ik hoop het voor jullie!

pooh en soof, lastig die laatste loodjes. gelukkig niet zo lang meer.

liefs, simi

9. mb01

mb01 Actief lid

14 mei 2008
    321
    0
    0
    Caro, blij om te horen dat alles goed gaat met jullie! En wat een scheetje is Jort !

Pooh en Soof, lastig, dat gedoe met de bloedruk. Mijn vriendin had een hoge bloeddruk en moest zoutloos eten, jakkie, dat smaaktte echt nergens naar :sick: . Die was zo blij toen ze weer een boterham met kaas mocht eten!

Simi, hoe gaat ie bij jou? Temp.kaartje ziet er goed uit, ik duim,duim,duim....... :thumup:

ALL, nou, heb het hele ha-gebeuren even laten bezinken, en kan toch zeggen dat ik me er goed bij voel. Ik vond het heel prettig om te horen dat hij nu niets afwijkends kan ontdekken, hij heeft me echt weer een beetje moed in gepraat. En mocht het over 3 maanden nog steeds niet raak zijn, dan weet ik zeker dat ik naar de gyn mag, da's een "prettig" vooruitzicht.
    Vriendje was opgelucht, die zag het helemaal niet zitten om naar de gyn te gaan. Dat irriteert mij wel ,hij wil niet naar de gyn omdat zijn zaad dan onderzocht gaat worden. Hij kan zich niet voorstellen dat het daaraan kan liggen, hij denkt dat hij superzaad heeft :rolleyes: . Maar ja, dat denken alle mannen, en dat blijkt in de praktijk toch niet het geval te zijn. Dus....is een gevoelig onderwerp. Hij heeft nu 3 maanden uitstel, en daar was meneer wel erg blij mee....ik was "not amused" :x .

10. Miepie74

Miepie74 Fanatiek lid

10 okt 2008
    4.062
    8
    0
    MB, denk je niet dat je man als de dood is dat de oorzaak bij hem ligt juist? Mannen zijn daar soms heel gevoelig voor.....

11. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    @all, mn bloeddruk was weer net goed 140-90. Maandag weer terug komen. Kleintje heeft steeds de hik, echt grappig gevoel!
    Ga zo effe wat strijken...bah!

12. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Pooh, fijn dat het weer goed is!

mb, mijn vriend riep gelijk ik laat mijn zaad wel onderzoeken hoor, geen probleem.
    Hij was ook in de veronderstelling dat daar niks aan zou mankeren, en de gyn noemde het na het onderzoek ook topzaad! dus hij apetrots.
    En ik dacht juist dat het wel minder zou zijn door zijn roken en de drank zeg maar.
    Fijn dat je er zelf nu even gerust onder bent, laat die vakantie maar beginnen!

Ik heb vanmorgen bij de vk even mijn hb laten prikken om te kijken of deze al gestegen was zo na de bevalling met al dat bloedverlies.
    Twee weken geleden was deze dus nog maar 4,6 en nu al na 2 weken ferropillen en allerlei drankjes en goed eten gestegen naar 6,2.
    Hij moet nog wel even stijgen naar ergens ruim 7. Maar ben hier al heel blij mee.
    Voel me er ook wel naar moet ik zeggen.

Vanmorgen is er ook een dame van het CB geweest.
    Boaz is gecheckt en we konden even al onze vragen bij haar kwijt.
    Hij weegt nu al 4580 gr. en is in een week tijd 400 gr. aangekomen.
    En dat terwijl er gemiddeld zo 150 gr. per week voor staat, de vreetzak.

13. Yentl75

Yentl75 Lid

10 sep 2008
    9
    0
    0
    Traffic Coordinator
    Almere
    Hoi,

Ik ben nieuw op deze pagina, mijn man en ik hebben het 3 jaar op de natuurlijke weg geprobeerd maar mocht helaas niet baten,. nu starten we in maart 09 met ICSI, hoop dat het dit keer wel lukt.

Iemand nog tips?

Groetjes
    Esther(Yentl75)

14. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Yentl, welkom hier en heeeeeel veeel succes.
    Hoop dat jullie snel met ICSI zwanger mogen raken!
    Jullie hebben al een lange weg bewandeld.

15. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    Welkom yentl!
    Wat een spannende tijd gaan jullie tegemoed?! Pittig hoor, maar hopelijk met mooi resultaat! Het is niet eenvoudig die mmm ,maar wel te doen!

@mieke, wat een lekker vreetzakkie die Boaz! hahaha!
    Fijn dat je hb weer wat aan het stijgen is!
    Ik heb wat gestreken vanmiddag en leuke dekbedhoezen gevonden en besteld bij de wehkamp.
    Na 7 jaar mogen we toch wel weer eens wat nieuws he?! ;)
    Toch handig dat internet...vooral als je zoals ik amper de deur meer uit kan om effe teg aan shoppen! Gelijk 2 shirts voor manlief gevonden. Nou maar hopen dat ze passen en dat ie ze leuk vind. Tis Esprit merk, dus de kwaliteit is dan wel goed!
    Ben nu net wakker van anderhalf uur slapen. Kleintje maakte me wakker door stevig de hik te hebben daar binnen!

Nu effe andijvie stamppt maken,heerlijk!

16. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Pooh, snuffel dan ook maar even op www.kleertjes.com
    Nieuwe collectie Noppies zoooooo leuk dat je echt de verleiding niet kunt weerstaan ;)

Hmmm lekker andijviestampot.
    Hier mexicaanse wraps ook lekker.

En wat een verwennerij, Boaz slaapt al vanaf 14 uur.

17. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    oh, mieke, ik probeer zo min mogelijk op die site te komen. Te leuk! WIl niet teveel kopen, want verwacht toch ook veel te krijgen met de kraam visite. Heb nu al 21 maat 50-52 rompertjes liggen die ik allemaal gehad heb.

18. Ik krijg volgende week een MRI ivm met de bult in de lies. Ik had een echo gehad maar de radioloog kan niet zeker zeggen wat het is. Een MRI moet uitsluitsel geven.

19. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Soof, wel fijn dat ze het toch verder onderzoeken.
    Eerst waren ze toch van plan om dit pas na de geboorte te doen?

20. Simi

Simi Actief lid

24 okt 2007
    410
    0
    0
    Bijna het midden van NL
    goedemorgen!

Soof, ik dacht dat het een liesbreuk zou zijn? Heb je meer klachten gekregen zodat je nu een mri krijgt?

Wat een lief mannetje mieke. Hoe gaat het nu met jou? begin je zelf ook te genezen?

Yentl, welkom hier. Ik heb geen ervaring met de MMM. Wij zijn nu zo'n anderhalf jaar bezig en ik zit nu weer op het wachtbankje.
    In ieder geval alvast veel succes en ik hoop met jullie mee

mb, ik snap je gevoel :rolleyes: . Maar mannetjes zijn naar zijn mijn idee ook voornamelijk bang dat het bij hen ligt. Mijn mannetje zei in het begin gelijk: "ik ga niet naar een dokter hoor!" Maar hij is nu ook wel erg ontdaan als ik erg verdrietig ben dat het weer niet is gelukt en wil zijn zwemmers inleveren, dus wie weet. knuffel voor jou! En gelukkig temp weer omhoog!
    Bali komt steeds dichterbij!

Elegance, hoe gaat het bij jou, nog geen duivels?

liefs, simi

Deel Deze Pagina