30-plussers en zwanger worden (deel 3)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Josien, 6 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Ben ik nog even snel voor het slapen gaan.

Meen, zucht... ik ken het hoor, iedere keer toch weer een teleurstelling, ook al bereid je je er op voor.

Puck, die dip is van mijn bij-thermometer, ik dubbel deze ronde.
    Op het andere kaartje heb ik dat namelijk niet met de andere thermometer.
    Dus tja....
    Oh heerlijk geld uitgegeven, leuk zeg nieuwe meubels en ook nog wat kleding ;)
    En heerlijk op een terrasje, gezellig hoor.

Pooh, je bent Taby ook wel tegen gekomen op het temptopic.
    ZIj had een cyclus van 363 dagen en eindelijk zonder medicijnen een ei, nu is ze dus echt zwanger, zou zomaar bij jou dus ook kunnen met je mooie ei!
    Snap heel goed dat het extra spannend voor jullie is.
    Ik duim mee hoor!
    Ik ga er vanuit dat er bij mij niks is hoor. Weet het wel bijna zeker, ondanks goed geklust te hebben.

2. JoyceD

JoyceD Fanatiek lid

6 jan 2006
    2.208
    0
    0
    administratief medewerkster
    Amsterdam
    Nog even snel meiden !

Puck , dank je wel !
    Ik ga mijn haar laten opsteken door mijn zusje en mijn moeder !
    Moeder is kapster van beroep (geweest) en mijn zusje is nu derde jaars van de kappers opleiding.
    Mijn zusje heeft me zowat gesmeekt om mijn haar te mogen doen en ik vind het geweldig dat ze het wil.
    Ik heb een Daniel Swarovski tiara en die gaat ze dus ook nog in mijn haar vastzetten ...
    Heerlijk he , dat geld uitgeven :D
    Heb ik vanmiddag ook gedaan hoor , maar dan kleding voor de kids .
    Heb 50 euro uitgegeven aan een pakje en een spijkerbroek voor de jongste en een spijkerbroek en shirtje voor de oudste :confused:
    Normaal heb ik daar een tas vol voor , maar dit kon ik gewoon niet laten hangen !
    Dat pakje is een pakje van C&A die ik op de markt heb gekocht voor 10 euro bij een man die rest partijen opkoopt van C&A en Whekamp ;)
    En leuk dat dat ding is ...

Meen,dank je wel !
    Spannend wordt het zeker , maar komt wel goed allemaal .
    Ik heb hulptroepen ingeschakeld :)
    Die telleurstelling elke maand , praat me er niet van :(
    En ook al heb je zelf al het idee dat er niets is , dan nog komt het hart aan ;)
    Gelukkig voor mij nu even niet meer (na de operatie moet ik een spiraaltje in voor een tijdje).

Moontje , dank je wel ...
    Balen dat de bom dan toch nog gebarsten is met je schoonouders !
    Je zou toch denken dat ze hun kleinkind graag zien ... :(
    Krijgen ze de kans en dan komen ze niet opdagen , wat een mensen .
    Maar ja , het zat er natuurlijk wel al aan te komen .
    Toch sterkte , want meestal krijgen dit soort verhalen nog wel een staartje :(
    Jij vraagt Sjors om een foto van haar pup Max , maar waar blijft de foto van ons Tessa dan ?
    Ben blij dat het verders goed met jullie gaat !

Pooh , ik heb my thumbs crossed !
    Er hebben zich hier op het forum wel meer wonderen voltrokken , dus waarom bij jou niet ;)
    Je had een prachtig ei , dus moet makkelijk te vinden zijn met de tom tom toch :)

Vanavond dus naar de opbaring geweest en mensen wat ben ik blij dat ik geweest ben !
    Ik had hem in het ziekenhuis gezien en de man die daar lag was niet mijn opa.
    Spierwit en opgeblazen van de medicijnen ...
    Nu na lang aarzelen toch gegaan vanavond voornamelijk in de hoop dat hij er bij lag zoals hij was .
    En dat was zo , dit was mijn opa zoals ik hem ken !
    Ik ben dan ook wel 10x terug dat kamertje ingelopen om naar hem te kijken .
    Voor mij is het goed zo , ik heb er vrede mee ...

Ik heb maandag in Tilburg een prik in mijn buik gekregen en heb er nog steeds last van :confused:
    Het was een vrij dikke vloeistof die er in is gespoten en nu voelt die plek helemaal beurs aan .
    Net of er een hele grote blauwe plek zit ( niets te zien ).
    En die vloeistof is ook nog niet opgenomen door mijn lijf want er zit nog steeds een bult !
    Nou ja , Dr Both zal wel weten wat hij doet dus het zal wel goed zijn ...
    Maar leuk is anders want mijn broekrand zit precies op de plek waar ik geprikt ben .
    Draag dan ook voor het eerst echt lage heupbroeken (vind ik normaal geen gezicht omdat als je gaat zitten je ondergoed er boven uitsteekt).
    Straks ga ik meer 18 wanen met die gewaagde strakke en vooral lage broeken haha :)

Groetjes Joyce

3. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Moontje, wilde je nog even een verlate dikke knuffel geven.
    Wat ontzettend kinderachtig allemaal zeg dat gedoe met je schoonouders.
    Niet te geloven, ze komen zichzelf nog wel een keer tegen hoor.

KNUF!

4. puck1234

puck1234 Fanatiek lid

25 nov 2007
    1.186
    0
    0
    goedemorgen

even een egoberichtje
    tempvraagje: kan het zijn dat je temp automatich hoger is omdat het nu iets warmer is buiten ik slaap nog steeds onder het zelfde dekbed?
    mijn temp is hoger dan andere maanden?

5. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Mijn temp blijft gelijk aan de winter en is soms iets lager dan de afgelopen cyclussen, dus tja ook dat is misschien per persoon verschillend.
    Gemiddelde basale temp was bij mij in de winter zelfs hoger dan nu.
    Staat je kaartje in je album?

6. JoyceD

JoyceD Fanatiek lid

6 jan 2006
    2.208
    0
    0
    administratief medewerkster
    Amsterdam
    Mieke, waarom temp jij eigenlijk dubbel ?
    En hoe doe je dat dan , sòchtends en sàvonds of zo ?
    Ik weet het , aagje aagje :oops:

Groetjes Joyce

7. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    dag meiden!
    Wat een heerlijk weer wordt het dit weekend. Ik heb gelijk zin om te bbqen!

Ga vanmiddag shoppen met een vriendin. Heb eigenlijk niets nodig, maar zal vast wel weer thuis komen met het een en ander!
    Morgen wordt een luier dagje in de tuin. Kan ik nu al naar uit kijken.

Mn NOD is pas over 5-6 dagen. Mn temp isn og steeds mooi hoog. Wie weet...
    Fijn weekend iedereen!

8. Pooh het is wel heel erg spannend he!

Puck! Ik heb er geen blauwe plekken aan over gehouden wel een pijnlijke schouder en borstspier. Doe gewoon rustig aan!
    Wat gezellig naar Maastricht en het was zo'n mooi weer heerlijk hoor!

Ik mag weer werken vandaag!

LIEFS

9. sjors75

sjors75 Niet meer actief

Pooh, spannend! ik duim voor je. En shop ze!

Soof, werk ze vandaag.

Hier zijn de duiveltjes gekomen, een dag eerder dan normaal, baal nu wel een beetje, al wist ik het wel. Nu op naar de volgende ronde. En kan ik de komende week tijdens al de etentjes die we hebben gewoon een wijntje drinken.

Fijn weekend allemaal. En geniet van het mooie weer!
    liefs

10. Balen Sjors, stom is dat he. Iedere keer weer uit het veld geslagen terwijl je het eigenlijk al verwacht!

Fijne dag vandaag!

11. Dyaan

Dyaan Actief lid

22 aug 2007
    241
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ola allemaal,
    Ik heb geprobeerd de laatste twee dagen aan berichtjes door te lezen, maar het is teveel om overal op te reageren! Maar, Pooh ... spannend, ik duim voor je. Sophia: werk-se vandaag en Moontje wat een ontzettend kinderachtig gedrag van je schoonouders. De rest heb ik ook gelezen, maar dat is zo'n gedoe met terugscrollen om te zien wat er precies door wie gezegd is :(
    Met mij gaat het goed, geen klachten, ik voel wel 'wat' in mijn buik, maar kan het niet omschrijven. Voelt meer als opgeblazen gevoel soms ... alsof je vol zit. Ben bang dat ik gewoon heel graag wat wil voelen, als bevestiging dat het echt waar is ... ;) Ja, ik geloof het wel, maar ik kijk zo uit naar de echo, ik ga komende week bellen met de gyn!

Iedereen een heel fijn weekend, geniet van het mooie weer en ik probeer gauw weer een keer online te zijn!

Liefs
    Dyaan

12. Dyaan

Dyaan Actief lid

22 aug 2007
    241
    0
    0
    Zuid-Holland
    He balen ! Op zich wel fijn dat het niet langer op zich heeft laten wachten, heb ik een keer gehad, twee weken over tijd, maar toch elke keer negatief testen ... maar het blijft vervelend. Op naar de volgende ronde en nu lekker genieten van het weer ... BBQ, wijntje ...

13. sjors75

sjors75 Niet meer actief

Dat genieten ben ik wel van plan. Ik heb met mijn verjaardag een anderhalf liter fles hele lekkere rode wijn gekregen en die maak ik vanmiddag met het eten lekker los. En dan lekker een wijntje in de zon. Zalig!

14. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    balen sjors! Geniet van je wijntje!
    Ik drink zoiezo nooit alcohol, dus mis het nu ook niet.
    Denk dat ik de zon in duik met een theetje....hahahaha

15. Dyaan

Dyaan Actief lid

22 aug 2007
    241
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik drink eigenlijk ook nooit alcohol en heb er dus absoluut geen moeite mee dat het nu niet mag. Ik ga ook lekker naar buiten met een pot thee, flesje water en .. een schoolboek :( Yep, moet ook nog wat leren helaas.
    Fijn weekend allemaal!

16. puck1234

puck1234 Fanatiek lid

25 nov 2007
    1.186
    0
    0
    sjors: vreselijk balen geniet van je fles wijn in de zon.

mieke mijn temp was vanochtend weer iets hoger o.1 niet veel maar toch.....morgen zal ik mijn kaartje weer in mijn album zetten. ik dadelijk even naar jou kaartje kijken. voel je al iets?

sophia: fijn gewerkt? je hoeft op het moment niet op vakantie hier is het ook mooi weer.

ik heb vandaag nog twee broeken en twee truitjes gescoord één brok kan ik wel in gaan groeien (z,n drollevanger) en de andere tja die zit precies goed dus als ik zwanger ben of word dan zal ik hem niet meer aan kunnen.

verder ga ik maandag naar de sauna dat mocht toch wel of niet? ? ?
    nog 4 daagjes wachten ik voel nog steeds niks noppes nada.

groetjes en een fijn weekend

17. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik wilde graag gaan tempen met eentje die 00,00 aangeeft.
    Maar wilde eerst eens weten of er verschil in zou zitten tussen mijn 'oude' en deze nieuwe, dus dubbel ik een ronde!

Sjors, get. Het lijkt wel of het bij ons dertigers nooit lukt!
    (nou ja bij sommigen dan natuurlijk wel)

Wij gaan vanavond lekker bbq-en.

18. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Puck ik heb beurse boops, verder voel ik niets integenstelling tot andere keren dat ik wel wat steekjes en krampjes voelde of soms echt helemaal niets.
    Geen pijl op te trekken.

Jij lekker geshopt? Dat van de sauna weet ik niet?

19. Als je regelmatig naar de sauna gaat kan het geen kwaad, maar anders is het in de eerste 4 maanden (dacht 4) niet aan te raden ivm de grote temp. wisselingen en schrikreactie van het lichaam!

Ik durfde niet toen ik alleen al dacht dat ik zwanger was en ga ook regelmatig!

LIEFS

20. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    zo, wij hebben de bbq maar gelijk aan gestoken! Heerlijk, leek net echt zomer!
    Vanmiddag wezen shoppen met mn beste vriendin. Was ook erg gezellig! Zag overal leuke postie kleding en babykleertjes..wat gaan je handen daar van jeuken!
    Kan jammer genoeg niet zeggen dat ik mn zwanger voel...tieten zijn gevoelig en zonu en dan krampjes in m buik, maar daar blijft het bij!

Morgen een tut dag in de tuin. Boekje lezen en bij bruinen!
    Meiden, nog een fijn weekend!

Deel Deze Pagina