30-plussers en zwanger worden (deel 3)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Josien, 6 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Nou Pooh onze berichtjes aan Wanna zijn wel uiteenlopend zeg ;)

2. mb01

mb01 Actief lid

14 mei 2008
    321
    0
    0
    Wanna, tjee, wat schrikken zeg! Hoop dat het allemaal meevalt en dat hij/zij nu ineens een groeispurt krijgt. Maar als ik Mieke's verhaal lees dan ben je niet de enige die dit te horen krijgt, dat geeft je hopelijk een wat beter gevoel.

Zico, wat een leukje kids, je ziet dat sterre nu al tegen haar grote zus opkijkt ;) .

Pooh, bedankt voor de tip, ik ga alvast op zoek naar iets met citroenolie, voor het geval dat.....

ALL, ik heb VAKANTIE! JOEHOE!
    vanmiddag op de valreep nog een sollicitatiegesprek gehad, ik had gereageerd op een leuke interne vacature. Wordt morgen al gebeld of ze met mij verder willen gaan, ben beneiuwd!

3. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    Ik moet eerlijk toegeven dat Yens - Zoë en Sterre een groeiachterstand hadden bij geboorte.
    Yens was 47cm en 3.150kg
    Zoë was 44.5 cm en 2.450kg
    Sterre was 45.5 cm en 2.390 kg

de 2 oudsten doen het zeer goed, ze zijn niet bij de grootsten maar dat ben ik ook niet.

Geen schrik alles komt dik inorde

4. wannaBmum

wannaBmum Fanatiek lid

17 okt 2007
    2.957
    0
    0
    Thanks meiden!
    Het is ook niet zozeer een probleem dat hij twee weekjes achter loopt (dat kan nog een variatie op het gemiddelde zijn), maar dat dat is gebeurt in de laatste twee weken en dat er dus geen groei meer is. Dat zou kunnen betekenen dat hij het niet meer zo fijn heeft en als hij nu niet verder gaat groeien dat ze gaan inleiden :(
    het enige wat gegroeid was ware zijn beentjes. Gelukkig maar, hahaha, want hij had bij iedere echo al zulke korte bovenbeentjes!
    Maar bedankt Zico, met zijn 2180 gram komt hij in ieder geval al bij Sterre's gewicht in de buurt en kijk eens wat dat een prachtkind is geworden!

5. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    mb, wanneer vertrekken jullie? ivm je NOD.

Wanna ah op die fiets, hebben ze het zo gezegd... vind dat wel een enorme ingreep eigenlijk (beetje gek omschreven).
    Maar bij de febr. mama's is dit niet echt voorgekomen.
    Als je voldoende vruchtwater hebt etc. is er toch niets aan de hand.
    Dan is het toch gewoon goed onder controle blijven?

6. mb01

mb01 Actief lid

14 mei 2008
    321
    0
    0
    Mieke, we vertrekken zondag, dat is op DPO 16. Ik ga er vanuit dat ik voor die tijd ongi ben geworden (lekker handig, ongi zijn in het vliegtuig...). Zo niet, dan weet ik nu nog niet wat ik zou moeten doen. Jullie ideeen?

7. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Als je zaterdag nog niet ongi bent geworden zou ik voor de zekerheid een test meenemen voor daar, dan weet je waar je aan toe bent.
    Je zou ook kunnen testen met een ovulatietest als je die nog over hebt.
    Ik heb ook eerst met een ovutest getest daarna pas met en zwang.test.
    Maar dan wel met ochtendurine testen he.

8. mb01

mb01 Actief lid

14 mei 2008
    321
    0
    0
    Wanna, aan zijn groei die achterblijft kunnen ze zien dat hij het niet zo prettig meer vindt? Dat lijkt me voor jou een vervelend idee. Hoop dat ie lekker gaat groeien!

Mieke, testen met een ovu.test? wist niet dat dat kon?

9. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    wil je een hartje onder de riem steken, Sterre groeide ook vanaf 7 maanden bijna niets meer.

haar gewicht bij geboorte werd 2 kg max geschat en ze woog 2.390kg, dus ....ze zitten er soms ook naast hoor.

En kleintjes hebben veel meer aan hun kleedjes en zijn volgens onze kinderarts echt vechtertjes .
    Als je ziet is sterre kleiner dan anderen maar ze is op motoriek veel verder dan anderen.
    Ze kon al zien op 4 weken
    Had al spullen in haar handen en greep naar haar speelgoed op 2 maanden.
    Hield haar hoofdje al goed en stevig recht op 2 maanden
    het is allemaal al veel sneller dan anderen

10. mb01

mb01 Actief lid

14 mei 2008
    321
    0
    0
    Even snel: Temp. vandaag 37.1, ik vind het allemaal erg spannend worden. Ik verwacht elke dag een daling te zien, maar tot nu toe is dat dus nog niet gebeurt.
    Ben de laatste 3 dagen wel veel vroeger wakker dan normaal en moet dan ook meteen naar de wc voor de grote boodschap (als je begrijpt wat ik bedoel :oops: ). Dat is wel een beetje vreemd, maar ja, dat kan uiteraard ook van de spanning komen. Verder nergens last van, dus het kan echt alle kanten op.
    Vandaag mezelf maar flink bezig houden, kan wel wat afleiding gebruiken.

11. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    oh, mb01, wanneer wil je gaan testen? Het ziet er erg veelbelovend voor je uit hoor!

12. mb01

mb01 Actief lid

14 mei 2008
    321
    0
    0
    Hee pooh,
    Tja testen, dat durf ik echt nog niet. Zit nu op dag 12, dus het kan echt alle kanten op. Lijkt me voor mijn vakantie wel handig om te weten waar ik aantoe ben, dus als ik zondag nog steeds niet ongi ben gooi ik er een test tegenaan.

Zag trouwens dat je bent uitgerekend als ik op vakantie ben. Als ik terug ben verwacht op dit forum wel heeeeeel veeeeeeel felicitaties te lezen.

13. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    hahaha, ik hoop wel dat ik dan bevallen ben ja! ;)
    Ben net op de koffie geweest bij mn werk. Was gezellig, maar ben wel bekaf nu. Ga effe wat eten en dan hopelijk slapen!
    Vanacht was weer bal...

14. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    Ik mis m'n zusje, sophia waar zit je?

15. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    ja, soof waar zit je? Ze is toch met verlof nu?

16. moontje34

moontje34 Fanatiek lid

27 mrt 2006
    1.085
    0
    0
    Groepsleidster Buitenschoolseopvang
    Zuid-Holland
    Hoi lieve meiden,
    Hoe gaat het hier met iedereen?

17. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Soof is met man naar tante een paar daagjes er tussenuit.

mb, spannend meid maar hou er ook rekening mee dat het toch niks kan zijn he.
    Maar ik was ook steeds heel vroeg wakker de week voor ik testte.

18. wannaBmum

wannaBmum Fanatiek lid

17 okt 2007
    2.957
    0
    0
    Ja, Soof is naar het wonderschone Twente, geloof ik. Eind deze week heeft ze haar MRI. Ben benieuwd!

He Moontje, leuk dat je ook even langs komt!

Net de laatste dingetjes van mijn werk afgerond. Bleeh, moest me er echt toe zetten. Belt mijn baas ook nog eens op, of ik niet nog even dit kan doen, en dat nieuwe klusje aan wil pakken etc etc. GRRR, leave me alone! Net nu ik me wer rustiger moet houden om kruimeltje goed te laten groeien.
    Sinds gister de medicijnen verdubbeld en misschien is het wel psychisch maar ben vandaag inderdaad weer wat "groggy" Nou ja, gelukkig duurde dat de vorige keer ook maar een dag of drie, toen was dat ook weer over. Misschien zo maar even een middagslaapje doen.

19. moontje34

moontje34 Fanatiek lid

27 mrt 2006
    1.085
    0
    0
    Groepsleidster Buitenschoolseopvang
    Zuid-Holland
    Jeetje meid, is het niet eens tijd dat je stopt met werken?
    Gun dat kleintje ook wat rust!
    Hoe lang nog tot je verlof?

Doe het rustig aan hoor!

20. Miss Daantje

Miss Daantje Bekend lid

3 apr 2007
    868
    0
    0
    Mother of twins en een lief klein bubbelmeisje!!
    Leiderdorp (ZH)
    Hoi meisjes, ikke ook weer eventjes hier! :D

Met mij alles goed, is wel loodzwaar nu met die 2 scheetjes in mijn buik die groeien als kool! Kan niet veel anders meer dan rustig aan doen en...rustig aan doen. :)
    We zijn inmiddels verhuist naar Vleuten maar het huis is nog een megatroep. We zitten voorlopig nog even bij mijn moeder in Leiderdorp.
    Helaas kan ik niet echt veel meer doen om niet te zeggen niets.

Mieke, dank je voor je lieve berichtje op mijn site!
    Boaz is echt een scheetje om te zien zeg, kan me voorstellen dat je helemaal verliefd bent! :D

Wanna, ik hoop dat het allemaal goed blijft gaan en dat je kruimeltje misschien wat klein is maar wel kerngezond!

mb01, alvast heel veel plezier op Bali (toch?), ben er ook geweest als Indootje zijnde en het was echt magisch!
    Ik hoop dat je positief test. Ik duim voor je! [-o<

Voor iedereen veel liefs!

Daantje

Deel Deze Pagina