30-plussers en zwanger worden (deel 3)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Josien, 6 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wannaBmum

wannaBmum Fanatiek lid

17 okt 2007
    2.957
    0
    0
    Moontje: ben feitelijk al een paar weken thuis. eerst vanwege harde buiken, toen vanwege hoge bloeddruk. Maar heb steeds nog wel wat dingetjes van huis uit op de laptop gedaan. had eigenlijk tot 36 weken door willen werken. Vond het tot vorige week ook nog wel prettig om niet meteen van 50 urige werkweek naar 0 te gaan. Die tijd zat ik al wel officieel in de ziektewet. En omdat je verlof dan automatisch in gaat als je de 34 weken gepasseerd bent, heb ik sinds vorige week zoiets van "waarom zou ik me nog uitsloven voor mijn werk?" Ze verwachten me tenslotte ook weer twee weken eerder terug. Dus alles wat ik nu nog doe, is eigenlijk extra. Viel me beetje tegen dat ze me nu niet even met rust laten, zeker als ze weten dat het niet helemaal vlekkeloos gaat. Maar je hebt gelijk, moet gewoon rustiger aan doen en beter voor mezelf opkomen!

2. moontje34

moontje34 Fanatiek lid

27 mrt 2006
    1.085
    0
    0
    Groepsleidster Buitenschoolseopvang
    Zuid-Holland
    aha, op die manier!
    Weet je meid, laat ze lekker het rambam krijgen, er is niets belangrijker als dat kleintje in je buik hoor.

3. wannaBmum

wannaBmum Fanatiek lid

17 okt 2007
    2.957
    0
    0
    He Daantje! Heb vannacht nog aan je liggen denken! :)) ja, ik lig veel wakker) Fijn dat alles goed gaat met je kindjes. kan me voorstellen dat het wel zwaar wordt met twee van die hummeltjes om mee te slepen. Denk je wel dat je voor de bevalling in je nieuwe huis zit?

4. wannaBmum

wannaBmum Fanatiek lid

17 okt 2007
    2.957
    0
    0
    Moontje: Thanks, had ik net even nodig!

5. moontje34

moontje34 Fanatiek lid

27 mrt 2006
    1.085
    0
    0
    Zuid-Holland
    haha, graag gedaan dan!

6. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    @wanna, ze zouden je nu echt met rust moeten laten hoor. Je hebt je rust juist hard nodig. ook thuiswerken kost energie!
    Kom goed voor jezelf op, want niemand anders doet het voor je hoor!

@daantje, wat fijn dat het goed gaat met de twins. Lijkt me wel pittig, nog verhuizen tijdens je zwnagerschap! Is de babykamer al wel klaar?

@moontje, hoe is het met je meissie?

7. HIER BEN IK!

IK was inderdaad in het wonderschone twente, maar we zijn gisteren thuis gekomen. Vanmiddag had ik de MRI.

Jezus wat maakt dat ding een teringherrie :) maar goed dat hebben we weer gehad. Ben nu benieuwd naar de uitslag. Morgen even bellen voor een afspraak.
    Onze manneke werd er een beetje onrustig van maar heeft zich toch keurig gedragen.

ZUSJE! Had je sms gekregen maar liep net zkh binnen. Alles goed dus, alleen wil ik nu wel eens weten wat die bult is.

LIEFS

8. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    ha die soof! welkom terug! Je werd al gezocht, hahaha!

9. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    zusje bult ?
    ik heb ook een bult, hihiihii nog een maandje en dan is die weg

10. moontje34

moontje34 Fanatiek lid

27 mrt 2006
    1.085
    0
    0
    Zuid-Holland
    Met ons kleine meiske gaat het goed, de fysio slaat prima aan!
    Ze sttaat aan tafel en doet al enkele stapjes!
    Ze was vorige week bij het consultatieburo 9 kilo rond! en 76.5 cm.
    Op zich natuurlijk nog steeds klein maar voor ons meiske een hele mijlpaal, ook de hele kleintjes worden groot! :D

O ja en dan nog iets leuks, ik heb vanaf 1 mei een andere baan!
    Ben er zo happy mee, kwam zomaar op mijn pad en ik ben gewoon aangenomen!

11. moontje34

moontje34 Fanatiek lid

27 mrt 2006
    1.085
    0
    0
    Zuid-Holland
  12. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    Wat leuk moontje dat filmke, zo kan je haar bezig zien, ze is al een hele meid he ;)

13. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    gefeliciteerd moontje,, met je nieuwe baan! Leuk! Wat ga je doen?
    Enne, mooie meid hoor!

14. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    Moontje gefeliciteerd met je nieuwe job, ben ook kerjeus .

Waaaaaaaaat werk ga je nu doeeeeeeeeeeeenn? :oops:

Zit hier met een kleuring op m'n haar.....ga van blond naar donker.
    Dat blond is niet gezond..... :) Rijmt ook nog ;)

15. mb01

mb01 Actief lid

14 mei 2008
    321
    0
    0
    Hee allemaal,

Daantje, leuk weer wat van je te horen en fijn dat je beebjes goed groeien :) . Lijkt me niet meevallen, 2 van die druktemakers in je buik. Wanneer ga je over naar Vleuten?

Soof, lekkere dagen gehad? Ben benieuwd wat de uitslag is van de MRI, en wat ze eraan kunnen doen.

Moontje, van harte met je nieuwe baan! Wat ga je doen?

Wanna, nou ja zeg, dat ze je nog durven te bellen om je met werk op te zadelen...ik vind dat echt niet kunnen. Werk is werk, of je dat nu thuis doet of niet. Je moet ze echt laten weten dat je je rust nodig hebt, en een luid en duidelijke NEE wil ook nog weleens helpen ;) .

ALL, Geen leuk nieuws van mijn kant, temp was vanmorgen een heel stuk gedaald. Ik hield er rekening mee dat dit kon gebeuren, en toch schrok ik ervan. Ongi is nog niet doorgebroken, maar dat kan nu niet lang meer duren. Onzettend k*t, voel me nu wat down, moet mezelf weer oppeppen om positief weer verder te gaan.
    Verder ben ik gisteravond naar "direct doet tommy" geweest. Kon het verhaal niet echt volgen, maar de muziek was geweldig. Wat kunnen die jongens lekker rocken zeg, kreeg er echt een energie-stoot van.
    Vandaag weer naar de ortho, daarna Amsterdam in om nog wat shirtjes en een linnen broek voor op Bali te scoren.

16. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    shit mb01! Die dip ziet er niet mooi uit! Duim nog effe door voor je!

@all, ben net terug van de VK. Bloeddruk weer omhoog 140-90, dus weer rustiger aan doen. Bah!
    Urine nog wel schoon en de krampen die ik zo nu en dan heb is toch echt voorwerk zegt ze. Maar het kan nog effe duren!

17. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    mb, oef dat is idd geen goede daling!
    koop iets leuks voor jezelf als troost enne bij de Bijenkorf hebben ze allemaal leuke nieuwe bikini's hangen... mocht je er nog eentje nodig hebben.

Moontje, gefeliciteerd met je nieuwe baan, heerlijk dat je daar naar uit kunt kijken.
    Tessa is echt een schatje hoor.

Pooh, zucht weer gestegen, het gaat up & down bij jou?

18. Simi

Simi Actief lid

24 okt 2007
    410
    0
    0
    Bijna het midden van NL
    hallo allemaal,

Mb voor jou als eerste een dikke knuf! ik begrijp helaas maar al te goed hoe je je nu voelt :x

Wanna niks meer doen hoor, zijn ze nou helemaal niet goed in hun bovenkamertje. Goed rust houden anders moet je straks nog wel verplicht plat, das helemaal geen pretje.

Moontje wat een leuk meidje wordt Tessa toch :D

Daantje. wat een drukte zeg en dan ook nog twee kleintjes oef. Niet te druk maken hoor. Gelukkig ben jij nu ook de 30 weken gepasseerd.

Hier nog ongi :( we moeten even een juist moment vinden om zwemmers in te leveren want mannetje werkt momenteel in a'dam en is dus vroeg van huis en laat thuis.

Liefs, simi

19. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    @mieke, ja die bloeddruk word je echt blij van. Krijg nu net een mailtje van het KDV waar we sinds augustus staan ingeschreven, dat ze voor onze smurf pas per 1 augustus plek hebben. Fijn is dat, want dan zit ik anderhalf tot 2 maanden met een probleem!
    Ze schreven dat er nog veel kan gebeuren in de tussentijd en als er eerder plaats is hoor ik het zsm. Ik wil deze graag omdat het naast mn werk is...maar heb wel maitjes rond gestuurd voor andere KDV in de buurt!

20. Miepie74

Miepie74 Fanatiek lid

10 okt 2008
    4.062
    8
    0
    Pooh: niet afwachten, maar het kdv zelf gaan stalken! Dat werkt nog altijd het best heb ik begrepen!

Deel Deze Pagina