Hier ook problemen met KDV. Luxeprobleem, want we kunnen bij 2 verschillende terecht. Maar bij de 1 had ik een plek gereserveerd en hadden ze me gezegd dat we tot een aantal maanden tevoren zonder problemen konden annuleren. Bij het bezoek aan het KDV beviel ons de sfeer totaal niet, was het personeel onbeleefd en vielen ons de voorzieningen tegen. Toen we netjes wilden annuleren kregen we een brief terug dat ons dat 1200 euro ging kosten Ze spelen het nu heel hard en voor mij is het vertrouwen helemaal weg. Ik wil daar gewoon niet meer mijn kindje naar toe brengen. Heb niet het gevoel dat ik daar in de toekomst een goeie basis heb, als je het vanwege het geld moet doen. Ben er erg verdrietig van en geeft de nodige stress. Ook niet goed voor mijn bloeddruk. Twee dagen geleden medicijnen verhoogd en als ik zelf meet zit ik helaas nog steeds ruim te hoor Morgen weer controle.
Wanna, wat belachelijk zeg 1200 euro? Kan me voorstellen dat ze misschien iets van onkosten/adm.kosten vragen maar dit is echt belachelijk. Kun je niet ergens in de papieren/site vinden dat het kosteloos is oid.
Belachelijk! 1200 euro!? Hier heb je wel een opzeg termijn van 2 maanden, maar ja, dat is bij ons over een maand nu al! Ik ga vanavondm aar eens overleggen met man en mn moder wat we doen. Of 2 maanden zien te overbruggen of een ander KDV!
dat zijn volgens mij geen eerlijke praktijken, kan je niet een gratis gesprek bij een advocaat nemen, in belgie is de eerste gesprek namelijk gratis om info in te winnen.
Wanna, bij het KDV waar ik me o.a. heb ingeschreven moet je gewoon tijdig annuleren, verder brengen ze niets inrekening. Zou toch van de zotte zijn zeg. Dat kunnen ze volgens mij niet maken dit. Ik zou n.a.v. van dit incident al helemaal nooit en te nimmer daar meer iets doen. Gewoon een brief schrijven en laten weten dat jullie afzien van de inschrijving aan de betreffende afdeling en dan maar weer afwachten, niet over dat geld er in schrijven. Je zegt het toch ruim van te voren op, ik neem aan dat het pas zou ingaan wanneer je verlof is afgelopen!
wij hebben ook een opzegtermijn van 2 maanden. ben je te laat, dan moet je 2 maanden betalen! Ergens is het ook wel logisch, maar ik ga nu niet mn kindm eer inschrijven om hem per 1 april weer te moeten annuleren. Mn moeder komt om 1100 weer een dagje soppen. Kijken wat ie er van zegt om ter overbrugging een paar keer extra te komen. Mn vriend kwan wel de meest woensdagen voor zn rekening nemen zei ie!
All, ben dus inderdaad ongi geworden, zoals mijn temp al voorspelde. Baal er nog steeds :x . En ik vind die achtbaan van gevoelens ook steeds moeilijker worden. Je gaat van hoop, naar teleurstelling, naar verdriet....en naar de buitenwereld toe moet je doen alsof alles helemaal OK gaat. Maar goed, als ik het even positief bekijk , deze cyclus was keurig volgens het boekje. Hoop dat dit zo blijft gaan, heb ik in elk geval iedere maand een kans. Moet nu rennen, heb zo yoga.
mb, als je temp is iedere maand weer spannend. Mede omdat je op een gegeven moment je cyclus echt goed leert kennen en een cyclus dat je eventueel zwanger zou kunnen zijn kan net zo goed lijken op iedere andere cyclus alleen blijft in de meeste gevallen de temp dan wel hoog. Ik vond het tempen vooral fijn te weten wanneer we moesten klussen en wanneer ik ongeveer mijn ongi kon verwachten, maar de eerste paar cyclussen was het voornamelijk echt spannend, daarna raak je er aan gewend hoor. Ik vertel je dit alleen maar om jezelf een beetje te beschermen tegen de teleurstelling. Een voordeeltje nu, je ongi is iig bijna voorbij op vakantie. Al vast heel veel plezier voor ik het vergeet en vooral lekker genieten.
@mb01, balen meid, echt balen! Je kaartje kan er zo mooi uit zien en opeens 1 dag later instorten... Knuf!
Oooh Mieke, wat mooooooi! werkelijk waar, wat een ongelooflijk schatje! Daarmee kun je nooit genoeg spammen! KDV: we hadden een brief gekregen dat we binnen een aantal dagen moesten betalen voor dit "schikkingsvoorstel" (met andere woorden, betalen we niet op tijd, dan proberen ze ons nog meer geld afhandig te maken) Maar we hebben inderdaad een advocaat in de arm genomen via onze rechtsbijstand. Ben alleen bang dat het contract voor meerdere interpretaties vatbaar is. Ben vandaag de hele dag in het ziekenhuis geweest. Had om half tien CTG en daarna controle bij de verloskundige. Maar bloeddruk was helaas weer verder gestegen en op CTG veel regelmatige harde buiken. Moest dus weer hele riedel van bloed en urine onderzoek. Inwendig onderzoek gehad, "met 1 vinger toegankelijk", zoals ze het noemde, dus gelukkig geen noemenswaardige ontsluiting. Tijdje gebleven, maar bleef gelukkig rustig (harde buiken bleven wel, maar geen pijn) Mocht dus weer naar huis met alweeer meer medicijnen en moet maandag terug komen. Ben hartstikke moe nu. Ga nog even beetje dutten op de bank tot mijn man thuiskomt. Knuffel, Wanna
oh wanna, wat een ellende. Moet je nu nog meer rsuten? doe dat aub ook he?! Tis moelijk, ik doe het ook al 4 weken en erger me rot aan het niets doen. Maar tis zooooooo belangrijk! Laat de boel de boel....kijk of iemand je met het huishouden wil komen helpen en vergeet effe iedereen om je heen. Jij en de baby gaan nu voor! Liefs! (strenge poohbear he?!)
Hihi, je bent streng maar lief hoor Pooh! Het gekke is dat ik het al zooo rustig aan doe. En ook dat bij metingen mijn bloeddruk zo sterk wisselt. Bij de eerste meting door de VK onderdruk 108, later op electrisch apparaat 1 keer zelfs 86 en daarna meteen weer 97. Snap er helemaal niks van. Voel me niet gestresst of zo. Nou ja, kan niks anders doen dan rustig afwachten.
nee, ik heb ook geen stress, maar toch is ie hoog. Irritant is dat he? Mijn VK zei dat je lichaam er gewoon meek laar is en het op die manier uit! Bij de een komt dat eerder dan de andere. Hou moed he...en dan doen we samen maar kalm aan!
zo dames! Goedemorgen! Ik heb een wat betere nacht achter de rug, zalig! Zo dadelijk gaan we nog effe naar de kapper. Wassen en knippen, meer niet. Maar dan lig ik er een beeeeetje netjes bij in het kraambed. Het nu net een dood dier wat op mn hoofd ligt,haahahha! Fijne dag allemaal!
Lieve allemaal, Dit is de laatse keer dat ik me hier meldt voor mijn vakantie. Ik wil alle meiden (POOH, WANNA,SOOF) die aan het aftellen zijn heeeeel veel succes wensen met de komende weken. En mocht er iemand gaan bevallen de komende 3 weken, dat er dan maar prachtige baby's geboren mogen worden en de bevallingen met niet al teveel problemen gaan verlopen. SIMI, voor jou hoop ik dat deze ronde het "lucky shot" plaats gaat vinden. Veel succes meid! Daaaag allemaal
mb, een hele fijne vakantie! geniet van al dat moois wat jullie gaan zien en de rust van de mooie stranden! Wanna, het is toch wat zeg, ik vind het echt belachelijk. Ik hoop dat jullie advocaat er wat van kan maken, want het is toch te zot voor woorden dat je dat geld zou moeten betalen en dat ze je dwingen om je kindje daar onder te brengen. Balen dat je nu nog meer medicijnen hebt gekregen en rust rust rust. Hoeveel meer rust kun je nog nemen, sterkte. Pooh, voor jou is het echt aftellen nu he! Officieel mag je nu thuis bevallen. Wil je dat ook of in het ziekenhuis? Soof was het leuk in Twente. Heb je de uitslag al van de MRI?
@mb01, fijne vakantie! Geniet ervan he?! @mieke, ik heb een med indicatie, dus beval in het ziekenhuis! Ben bij de kapper geweest en net effe langs mn oma. Gan u rusen, vind dat ik wel genoeg heb gedaan hier,
Hallo allemaal, ik had me hier een week of drie terug al eens gemeld, en helaas begaf mijn internet het daarna. Heb wel bijgelezen maar ik ben nu via mijn telefoon aan het internetten en op ieder reageren is lastig via de foon. Ik hoop dat mb tijdens haar vakantie goed kan genieten en ontspannen, en wellicht groeit er iets heel moois uit voort Mooie foto van Boaz gezien, en ik zie dat enkelen op het laatst lopen, spannend hoor! Sterkte met de laatste loodjes. Ik vrees dat ik deze ronde niet mee doe, mijn mannetje is sinds maandag in het buitenland, en mijn meest vruchtbare periode is nu ongeveer. Het klussen van afgelopen zaterdag kan dus nauwelijks effectief zijn geweest. Maar ach, mezelf kennende ben ik rond mijn NOD toch wel weer wat zenuwachtig.... Fijne avond verder allemaal!