he meiden ben ik even, ik hou het gewoon niet lang vol achter de comp! Ik krijg dinsdag de uitslag van de MRI, ben benieuwd! Verder doe ik heel rustig aan. Gister is schoonzus komen poetsen dus dat is wel heel erg fijn. Vandaag heerlijk uit de wind in het zonnetje gezeten en onze kleine poes had BIJNA zijn eerste vogel te pakken grrrrrrrrr LIEFS
effe ego berichtje : bloeddruk 130-85, netjes dus. Baby was verder ingedaald, dus waarschijnlijk daardoor die bottenpijn gehad gisteren. Woensdag en donderdag had ze een haast lege agenda gepland, dus zei ze lacherig, zal het wel een babyboom worden!
Goedemorgen! Sophia vandaag de uitslag van de MRI, spannend voor je! Lukt het je nog een beetje om rustig aan te doen? Pooh wat een mooie bloeddruk, wat goed dat je zo rustig mogelijk bent/blijft, dat is toch van invloed dacht ik. Heb je nog meer last gehad van bottenpijn ofwel het indalen? Fijne dag iedereen, ik ga me eens klaarmaken om op mijn fiets te stappen richting het werk.
@prisley, ja en nee. Soms denk ik...oeh er gebeurt wat...en dan weer uuuuuren niets. Gisteravond een soort kramp in mn vagina die een paar minuten duurde. Ik dacht, daar gaat zo mn water, maar nee...alles zit er nog. Heb een beroerde nacht achter de rug. Mn vriend moets om 0.15 uur vanuit huis iets installeren op de computer van zn werk. Dat ging goed, maar een andere collega, die ook thuis zat, had mer problemen. Dus om 1.15, 2.30 en 3.10 belde hij op. Nou dan schrik je enorm en slaap je slecht! @soof, laat je weten wat de uitslag is? @all, hoest met alle andere meiden? T is hierzo rustig!
Hey meiden, sorry hooor was jullie weer ff kwijt! Ik heb dus een nieuwe baan, bedankt voor de felicitaties! Ik ga 3 middagen in de week werken in de buitenschoolseopvang en in de vakanties hele dagen! Heb er zo'n zin in, geen weekenden meer, geen avonden sjouwen met die zware bewoners geen feestdagen meer, heerlijk vooruitzicht!
Jee Pooh, wat een brakke nacht heb je gehad! Hopelijk kun je vandaag nog wat uurtjes meepikken? Moontje, leuke baan, heb ik ook nog een tijdje gedaan. De normale weken waren kort, maar de vakantieweken vond ik altijd vrij pittig. Maar ik deed het fulltime en naast een studie, dat scheelde natuurlijk wel wat.
@moontje, super zeg! Wat fijn voor je! @prisley, ik ga straks effe liggen. Kom nu pas net onder de douche vandaan. Voel me brak! Hopelijk slaap ik vanmiddag wel wat!
Pooh, die laatste 2 weekjes zijn ook best zwaar meid! Alles begint pijn te doen en zeurderig aan te voelen.
MOONTJE! gefeliciteerd, wat ontzettend leuk voor je! MRI! Het is een Mioon, een verdikking van de baarmoederspier. Als alles straks weer op zijn plek zit moet ik naar degyn om hem het nogmaals te laten controleren. Nu met een kruik de pijn probereb te verzachten. Gelukkig helpt dat prima, gewoon een kwestie van ontspannen van de baarmoeder. Ik ga snel naar beneden want ons kleine poesje is gesteriliseerd en nog een beetje dronken hihihih. LIEFS
Soof betekent dat wanneer je bevallen bent het vanzelf weg moet trekken? En ga je er dan nog last van krijgen tijdens de bevalling. Gelukkig dus niks naars!
De wee zal pijnlijker zijn als deze bult Ik heb wel een brief mee voor de VK, voor als het tot een KS komt dat de gyn op de hoogte gebracht kan worden. Dat was wel belangrijk.
Soof: fijn dat je nu weet waar je aan te bent zeg! Je bedoelt denk ik een "myoom" (wat letterlijk spierbult betekent) Inderdaad wel belangrijk voor de gyn om te weten mocht het onverhoopt tot een KS komen. Hoop dat je er niet teveel last van hebt! Moontje: Klinkt goed je nieuwe baan! @All: hier paar mindere dagen gehad. Vrijdag medicijnen weer verder verhoogd en ben daar beetje gammel van, weer moe en kotsmisselijk. Zondag heeft mijn man zijn achillespees gescheurd Hele dag op spoedeisende hulp geweest. Nu moet hij donderdag onder het mes. Heb gister de hele dag voor mezelf in het ziekenhuis gezeten en vandaag voor mijn man (intake enzo) Moet donderdag zelf ook weer naar de gyn (weeeeeer een andere, ik ken inmiddels het voltallige personeel daar!) Verder komt nu helaas het huishouden, de boodschappen en alle kleine klusjes weer op mij neer, want man zit in gips en mag niet belasten. Sorry voor deze klaagzang hoor, maar voel me even heel erg zielig
@wanna, tuurlijk mag je klagen. Tis al niet makkelijk m hoogzwanger te zijn, hoge bloeddruk te hebben en dan ook nog je man erbij tehebben met deze "handicap". Sterkte ermee. Heb je niemand die effe met het huishouden kan helpen? Ik doe niet veel meer en 1x per week doet mn moeder effe alles in 3 uurtjes tijd!
Ja klopt Wanna, ik had het verkeerd geschreven Wat een drama met je man, kon ie dat niet beter plannen jeetje zeg! Beterschap iig en probeer de laatste loodjes goed door te komen! LIEFS
Oo Wanna wat rot dat je man juist nu zijn achillespees scheurt! Rot voor hem, maar ook zeker wel voor jou. Ik zie dat al geopperd wordt of je anderen kunt inschakelen, is dat mogelijk? Veel sterkte hoor. Pooh ik hoop dat jouw nacht vandaag beter is geweest! Mieke, grappig dat het je opviel, en ja.... ben nu weer vrij vroeg op. Ik lig er wel om tien uur in savonds, anders hou ik overdag de ogen niet open. Gisteren ging dat vreemd genoeg om half tien niet meer, dus ik ben lekker vroeg gaan slapen, heerlijk. Sophia, wat fijn dat je nu weet wat het is, dat geeft vast rust. Toch? Fijne dag allemaal, ik ga strakscweer op de fiets naar het werk, en het weer ziet er veelbelovend uit.
Goedemorgen meiden, Wanna wat vervelend voor je man maar ook zeker voor jou. Niet teveel tegelijk he! Kan je niet tijdelijk thuiszorg krijgen met jou hoge bloeddruk en je man nu in het gips? Soof gelukkig is het niks ernstigs. hoe voel jij je en hoe is jou bloeddruk? Pooh, fijn hoor zo'n mams. Maar ik mag niet klagen wij hebben een poetsmevrouw Maar wel heel fijn. Moontje gefeliciteerd met je nieuwe baan! Lekker hoor "gewone" werkdagen. Heb je voor Tessa nu ook andere opvangdagen nodig? Dat is nog wel eens lastig hoor ik hier op het werk. Prisley goed van jou om te fietsen, ik zou ook weer moeten beginnen maar die auto is zo makkelijk (en sneller) Zo nu weer even werken, daar ben ik hier ook voor... Liefs, simi
Wanna, he get wat komt dat nu net ongelegen zeg, net wat je zegt... had hij het niet even anders kunnen plannen of gewoon niet zijn achilles kunnen scheuren Maar mijn zus had wellis waar na de bevalling door haar lichamelijke status en omdat haar man ook geopereerd werd/was ook een huishoudelijkehulp gekregen. Ik zou dat eens informeren meid. Want jij mag echt niets meer doen dan een kop koffie/thee zetten en met een leuk boek op de bank zitten, hoe vervelend ook. Prisley, weer op de fiets, het weer is er vandaag goed voor! Wat doe je voor werk?
goedemorgen meiden! Hier geen nieuws. Wel een heerlijke nacht gehad, maar 1x wezen plassen en geen telefoontjes midden in de nacht! Ik droom wel veel over babies! hahaha! Vanavond volle maan, wie weet. Vanmiddag komt een vriendin op de koffie en ik wil effe langs de apotheek om de allergie medicatie voor mn vent op te halen. Dan mogen de pollen weer komen!