30-plussers en zwanger worden (deel 3)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Josien, 6 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SIMI! MIjn bloeddruk is behoorlijk laag, ben vannacht zelfs twee x heel duizelig wakker geworden. Het schijnt dat die druk dan nog even wat verder wegzakt, heel vervelend. Maar uiteindelijk beter dan een te hoge.

Heb vanmorgen lekker uitgeslapen, net de keuken een beetje gepoetst en daarom heb ik nu een heerlijk bad verdient :)

LIEFS

2. moontje34

moontje34 Fanatiek lid

27 mrt 2006
    1.085
    0
    0
    Groepsleidster Buitenschoolseopvang
    Zuid-Holland
    Hey meiden,
    Bedankt voor de felicitaties!

Simi, ik ben gelukkig gezegend met ouders die op Tessa willen en kunnen passen, nu deden ze de 2 avonden dat ik werkte en straks gaan ze ook de 3 middagen die ik ga werken opvangen, geweldig he?
    Ik heb wel al even navraag gedaan bij de nieuwe baas, hoe het zit als mijn ouders iets gaan mankeren, plotseling ziek zijn of het niet meer aankunnen, tja ze worden toch ook een dagje ouder he?
    Maar dat moet ook allemaal geen probleem zijn, het is tenslotte ook een dagopvang en dus is er ook vast wel een plekje voor Tessa.
    Ik kan vaste dagen, of 1 dag inplannen of een strippenkaart aanschaffen en dan per keer een dag afspreken.
    Ideaal toch?
    En kinderen van personeel krijgen nog voorrang ook en dan hoeven we dus niet op de wachtlijst.

Meiden van de laatste loodsjes, hou vol!
    Ik weet een beetje hoe jullie je voelen, al had ik wel een heel gemakkelijke zwangerschap ook ik was het echt zat aan het eind hoor.
    Ik denk aan jullie

3. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    wat een geluk dat je ouders zo veel willen oppassen! Mij moeder komt dadelijk ook 1 dag per week en daar kijkt ze erg naar uit. Helaas woont ze een uur rijden hier vandaan, dus kan ik haar niet zomaar in noodgevallen inzetten.

4. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Pooh in noodgeval misschien de avond ervoor brengen zodat je moeder thuis kan oppassen of misschien een logeerbed op zolder neerzetten.

5. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    ja, dat dacht ik ook. Maar ja, ze moet wel kunnen op dat moment he, ze is ook best druk !

6. Prisley

Prisley Actief lid

17 feb 2009
    131
    0
    0
    Waah, net een heel verhaal getikt, druk ik op verzenden.... en weg is mijn tekst, lost in cyberspace ofzo.....
    Vanmiddag een nieuwe poging dan maar :)
    Prettige dag allemaal!

....zijn er toevallig bij volle maan nog babies geboren hier? ;)

7. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    neeeee... mn kind doet niet aan volle maan, geloof ik!
    Heb een rustig nachtje gehad. Moet straks wel weer voor bloeddruk controle!

Fijen dag allemaal

8. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    all, bloeddruk was 140-90, dus blijft stabiel. Ze is tevreden. Ik mag er zelfs mee overtijd lopen zei ze, zolang ik maar genoeg leven voel van binnen. Nou dat lukt tot nu toe goed!

Ga nu effe wat eten en dan wat rommel opruimen in huis.

9. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Das heel mooi Pooh, houden zo :thumup:

10. Ik ben ook weer goedgekeurd door VK, bloeddruk 112/71, moeyt wel extra vitaminen voor zwangeren innemen omdat ik zo duizelig ben.

11. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    netjes hoor soof!
    Ik heb 3 oefenweeen gehad vanmiddag, maar tis nu al weer een uur stil. Wel spierpijn gevoel

12. moontje34

moontje34 Fanatiek lid

27 mrt 2006
    1.085
    0
    0
    Zuid-Holland
    Goeiemorgen meiden,

Hoe gaat het hier?
    Nog baby's geboren?

13. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    nope, een rustig nachtje in mn buik gehad. Smurf was aan het bungy jumpen toen we naar bed gingen, kreeg daar ook nog de hik bij en verstopte zich heerlijk op mn blaas.
    Verder is er niets gebeurt. Ja 4x plassen en pijn in mn heupen!

Ach, mn moeder komt zo een dagje soppen en boodschappen doen. Mn buik staat enorm strak, doet zelfs soms pijn als ik eraan kom! Gisteren ging ik naar de wc en klapte met de wc deur tegen mn buik. Dat deed me toch pijn!

14. moontje34

moontje34 Fanatiek lid

27 mrt 2006
    1.085
    0
    0
    Zuid-Holland
    ooooooeeeeeh meid, gaat vast gauw gebeuren nu!
    Doe je een beetje voorzichtig met die buik van je?

15. POOH! Daar heb ik ook steeds last van, de afstand tot deuren is toch moeilijk in te schatten met die toeter hahaha

MOONTJE! Nog gefeliciteerd met je nieuwe baan, wat leuk joh!

LIEFS

16. wannaBmum

wannaBmum Fanatiek lid

17 okt 2007
    2.957
    0
    0
    Gisteren eindelijk een goeie bloeddruk (mag ook wel met zoveel pillen elke dag :) ) Dus gyn was helemaal tevreden. Operatie van mijn man is goed gegaan. Voorlopig nog wel onbelast in het gips, dus ik ben nog wel wat drukker dan anders, maar mijn zus en moeder komen volgende week even beetje helpen in huis.

17. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    yeah! goed nieuws wanna! Top van je!

enne soof, ja lastig he...je "vergeet" soms haast dat er wat uitpuilt!

18. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Zwangere girlies, ik wil eigenlijk nog wel even een keer een nieuwe buikfoto van jullie zien hoor!

Ik heb heerlijk vanmorgen ruim een uur gewandeld, het was zulk lekker weer.

19. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    @mieke, als ik het haal zal ik er morgen een op hyves zetten. Ik groei alleen niet meer sinds 3 weken!
    De laatste staan ook op hyves!

20. Ik zal manlief vanavond even aan het werk zetten.

Wat heerlijk Mieke zo lang wandelen, ik kan niet wachten tot ik dat ook weer kan. Nu is blokje om met hondjes het max.....

LIEFS

Deel Deze Pagina