mieke, gefeliciteerd met je verjaardag! Maak er een leuke dag van met die kleine erbij! Gisteravond om 22.20 kreeg ik een behoorlijk menstruatie kramp die niet lichter of zwaarder werd en een kwartier duurde ofzo. Daarna was ie weg en kwam er niets meer. Vanacht vrij goed geslapen, maar helaas zijn de overburen om 7.50 uur begonnen met het omzagen van een boom in de voortuin...oef!
MIEKE! GEFELICITEERD MEID! POOH! Lekkere buren........ dat hadden wij een tijd terug, de buren 2 deuren verder gingen tegels afbikken. Ik had er niet zo'n last van maar mijn man was toen net geopereerd aan zijn oor.. acherum. Ik heb best geslapen vannacht maar heb nu nog het gevoel dat ik niet heb geslapen Had gisteravond ook voor het eerst dikke enkels en voeten, ah man ik wordt echt chamou nu hoor......... LIEFS
pffff, voel me een overrijpe watermeloen! Mn buik staat op knallen! We zijn nog effe wat fotos aan het nemen!
Het is hier spannend, zusje fotokes buikje ? Ben hier brak..... Soms zou ik willen dat ik nog zwangerschapsverlof had Zo moe.....
Even spieken of er al babies zijn! Heb net gezien dat ik bij deze banner van mij zeker iets verkeerds heb ingevuld, want mijn nod is donderdag. Maar ik verwacht ditmaal dus niks, omdat vriendje in het buitenland zat ten tijde van mijn ei. (hoewel ik merk dat ik stiekem hoop op een extra vroeg ei ditmaal... maak mezelf toch een beeeeetje nieuwsgierig dus)
er staan nieuwe fotos op mn hyves! Gisteravond 2 flinke krampen gehad, maar helaas geen baby geboren Wel gedroomt dat mn vliezen braken op mn werk.
hahahha dromen dat je water gebroken was poohbear, wat duren de laatste loodjes lang he. hopelijk zet de bevalling snel in, lekker weer om te bevallen
@zico, ja ben er helemaal klaar voor. Het huis is weer aan kant, zolderkamer is af en ingericht. Laat die baby maar komen! hhahaa! Hoe is het met jou? Ik las dat je zo moe bent?!
Meiden bedankt voor jullie felicitaties! Voelde me niet echt jarig eigenlijk, wel op hyves en hier hoor! Maar heb het niet gevierd, al genoeg viste gehad de afgelopen tijd. Pooh, mooie buik hoor echt een jongensbuikie
he poohbear. ja ben moe, maar heb vandaag even naar mezelf gekeken, was kapot. Nek deed pijn , schouders zaten vast, echt alles en moest met de late werken. Kon niet meer en ben ziek naar huis gegaan. We zijn aan het verbouwen punt 1 Ben plafondpanelen zelf aan het steken na bezet te hebben en ramen te hebben verwijderd punt 2 Alles moet klaar zijn tegen 1 april verven incl Gezien ik 7 april onder het mes moet en man moeten we volgende week ook gaan bespreken wanneer hij onder mes moet(zie punt 3) punt3 Man zit met een kiste in z'n pols dus helaas kan hij niet hameren ed dus alles komt op m'n nek terecht. Kan wel goed m'n plan trekken durf ik eerlijk te zeggen. Punt 4 werk full continu en heb een drukke werkweek thuis en op werk dus. EEEEEEEEEENNNN we hebben een kleine sterre in huis die tanden zit te zoeken dus ben ik af en toe buiten tellen en loop dan met hoge spanningen en kan dan niet veel verdragen.
ik snap het meteen zico! pfffff, wat ee ndrukte, niet gek dat je moe bent! Probeer effe een uurtje in te lassen voor jezelf....lekker in bad, douchen en uitrusten!
he lief zusje! Je vergt teveel van jezelf........... straks ben je echt oververmoeid en kan je niks meer. Zorg goed voor jezelf, kan niemand je helpen met de verbouwing? Als ik kon dan was ik wel gekomen, maar ja dat is wat lastig nu he Doe rustig aan! LIEFS SOPHIA PS: ik vergeet steeds een foto te maken, zal er morgen eens achterheen gaan!
Zoooo Zico wat een drukte om je heen! Ik hoop dat je wat momenten voor jezelf gaat vinden ofwel nemen, dit is voor niemand geond. Zowel lichamelijk als geestelijk sloopt dit op den duur. Denk om jezelf hoor!
meiden ik moet door naar het ziekenhuis...bloeddruk 140-100 ga een middagje onderzoeken tegemoed en wie weet wat nog meer.!
ben weer thuis, zonder baby! CTG was goed, bloeddruk 140-95 en urine goed. Hij heeft getoucheerd om tezien of ik "rijp was",maar helaas... Anders was ik morgen ingeleid. Moet vrijdag terug komen... Ga nu effe liggen, ben kapot moe!