Toch fijn dat alles goed was... hmmm dan zul je wellicht overtijd lopen, hebben ze daar iets over gezegd Pooh?
He Pooh, wat een gedoe weer! Maar fijn dat CTG en urine goed waren! Morgen ga ik ook weer naar de gyn. Hoop dat mijn bloeddruk ook goed blijft! En hoop op een groeiecho en dat ons Kruimeltje dan weer aan het groeien is en niet verder achter blijft! Ben de laatste dagen wel erg moe. Moet toch wel wat meer doen, nu mijn man in het gips zit. Heb gister met hulp van zus en zwager het bed op klossen gezet. Is nu 70 cm hoog. Maar allemachtig, wat is dat hoog! Ik moet gewoon uit bed springen om eruit te komen! Hadden jullie dat ook? En ik kan niet meer bij mijn glaasje water op het nachtkastje Heb nu maar een flesje neergezet, kan ik net bij de dop beetpakken
Wanna succes vandaag! Pooh ik duim voor je dat de beeb snel komt... wie weet ben je nu al bezig? Ik ga zo weer fietsend naar het werk, iemand vroeg laatst wat ik doe, ik werk op een basisschool. Vanmorgen in bed 1 ongikrampje gevoeld, tampons dus maar vast in mijn tas gedaan, ik verwacht het vandaag of morgen. Toch jammer
Heb effe aan mezelf gedacht en 15 dagen verlof gepland, maar of ik die ga krijgen is een ander verhaal. He zusje, ik ben met je bevaldag thuis he dus kan komen duwen als ge wilt, ben er voor je he 7 ste onder mes 8 ste thuis dusssssssssss ...... dan weer 4 weken revalidatie Moest ge 13 de bevallen zijn dan kan ik helaas die dag niet komen, we hebben de grootste rommelmarkt van belgie en ik organiseer die vanuit m'n werk. voor de dames die graag rommelmarkten doen op 2 de paasdag=> merksplas is de place te be dan van 5u tot 17u
Hoi meiden! Effe een ego-update van mij. Heb beroerd geslapen en vanochtend een flinke huilbui gehad. Ik maak me gewoon zorgen, terwijl ik weet dat ze me nooit hadden laten gaan als het niet goed was geweest. Gelukkig belde mn moeder net dat ze vanmiddag bij me langs komt. Anders zit ik alleen maar te malen!
Poohtje, alles komt goed hoor meid. Het is gewoon allemaal zwaar zo naar het eind toe en je verlangt naar je mannetje, is helemaal niet gek. Er komt zoveel op je af in eens, had ik ook hoor. Fijn dat je mams gezellig komt! Geniet nog even van de momenten die jullie met z'n tweetjes hebben, het gaat zo snel en voor je het weet is hij er hoor!
Pooh wat rot dat je je zo voelt! Wel fijn dat je mams lekker langskomt, verder sluit ik me geheel aan bij wat Mieke zegt (zij is immers ervaringsdeskundige ). Kop op hoor en sterkte.
mmmh, heb net de verlosk gebeld. Heb aardig wat rood bruin slijm verloren net. Kan of van het toucheren zijn, of de slijmprop zegt ze. Maar dan nog kan het dagen duren! Spannend!
Pooh: wat spannend zeg! Wie weet of het nu toch op gang gaat komen?! Met die bloeddruk komt het vast wel goed. Zeker als CTG urine etc goed waren! @All: bij de gyn vanochtend weer onderdruk van 90, wat voor mij fantastisch is. Mocht na bloed prikken en plassen weer naar huis en wordt vanmiddag gebeld over de uitslagen. Ben behoorlijk moe, maar is zo mooi weer dat ik het zonde vind om een dutje te gaan doen
Bloeduitslagen en urine waren prima. Als compromis heb ik een dutje gedaan in het het zonnetje, heerlijk onder een fleecedekentje in een tuinstoel
Goed dat je uitslagen prima waren Wanna! En ook nog even in de zon gezeten lees ik, net als Pooh. Wie weet wordt het vandaag weer zo heerlijk qua weer. Ik heb er geen bezwaar tegen in elk geval. Puck, geen idee wat er gaande is (ik krijg het idee dat het dus niet zo lekker gaat), maar ik wens je sterkte meid! Fijne dag allemaal!