Pooh, GEFELICITEERD!! Zie je wel het kan zomaar uit het niets komen. Wat super zeg. Eindelijk jullie kleine mannetje in je armen en lekker knuffelen. Morgen was ze uitgerekend, dus heel netjes gedaan zeg!
Hahaha, heeft ze zich inderdaad ook "leeggepoept" en toen kind erachter aan. Hoop dat ze snel langs komt. Pooh: gefeliciteerd!
Met mij gaat het goed hoor Mieke. Lekker aan het werk op het dagverblijf en ook prive leuke dingen aan het doen. Zou idd de foto opgeven voor baby van de maand, werkelijk prachtig! Liefs, Meen
Nee, dat klopt. Ik lees nog wel bij hoor, maar wil het mezelf verder niet te moeilijk maken. Heb al gekeken of ik kan stemmen, maar vast binnenkort! Plezierig weekend!
Pooh gefeliciteerd! Zo ben ik er even een paar daagjes niet en weer een nieuw beebje geboren. Meiden ik heb zo'n zin in vandaag (mooi weer) dat ik al om 6:15 wakker was Liefs, simi
Wat was het heerlijk weer vandaag! De duivels zijn hier gearriveerd, als het goed is heb ik met Pasen mijn ei, hoe toepasselijk. Dan dit jaar graag geen chocolade-ei maar een bevrucht ei svp
hoi meiden! We zijn net thuis uit het ziekenhuis. Alles is goed hier! Onze kleine man kwam super snel, in een verassings stuit...en het was te laat voro een keizersnee want ik was al 8 cm! Hij heet Jens Daniel, roepnaam Jens. 54 cm en 3475 gram. Hij doet het goed! Ik kom snel meer verhaal doen. Moet nu liggen want mn knip doet zeer! lIEfs en bedankt voor alle reacties!
Fijn je weer even te `zien` Pooh! Super dat alles zo goed is gegaan, geniet maar flink van jullie Jens! Eigenwijs manneke met die onverwachte stuit
Pooh, fijn dat jullie weer lekker thuis zijn! Nogmaals gefeliciteerd. Leuke naam de eerste wisten we natuurlijk al!
Bevallen in 2008 Las > meisje > 12 juli 2008 Noelle July Manderijn > meisje > juli 2008 Zorina Zico > meisje > 24 september 2008 Sterre Freesia > meisje > 4 oktober 2008 Jill Anne Bevallen in 2009 Sjors > jongen > 20 januari 2009 Daan Caro > jongen > 10 februari 2009 Jort Mieke > jongen > 11 februari 2009 Boaz Apollo Pooh > jongen > 20 maart 2009 Jens Daniel Uitgerekend in 2009 Wanna > geheim > 5 april Soof > jongen > x april (Rick) Daantje > jongen + meisje > 9 mei Marlieke > ? > x juni Angela > ? > Main > ? > x augustus Miepie > ? > x augustus