30-plussers en zwanger worden (deel 3)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Josien, 6 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JoyceD

JoyceD Fanatiek lid

6 jan 2006
    2.208
    0
    0
    administratief medewerkster
    Amsterdam
    Ah , op die manier !
    Begreep er al helemaal niets van haha
    Was de bbq lekker ?

Pooh, heb je nog wel wat gekocht of heb je alleen babyspul gezien ?
    Je hoeft trouwens niets te voelen als het raak is he .
    Ik heb bij mijn beide dochters niks , nadda , noppes gevoeld .
    En omdat ik het niet verwachte heb ik ook pas na 2 weken overtijd getest ...

Sjors , toch balen dat die etter weer op zijn komen dagen :(
    Geniet lekker van je wijntje dit weekend !

Puck , jij hebt ook lekker geshopt lees ik :)
    Tis zeker shop dag vandaag ofzo want veel mensen zijn aan het shoppen geslagen :confused:
    Mijn moeder en mijn zusje en tante zijn ook al gaan shoppen .
    Maar leuk dat je geslaagd bent!
    Is toch altijd weer een lekker gevoel vind ik :D

Ik heb vandaag mijn trouwjurk afgepast en hij is geweldig !
    Al was het totaal niet de jurk die ik had besteld :confused:
    De kleur was anders , de sleep korter , de mauwen langer, het lijfje was anders (de hals /kraag zeg maar) en er zat een rits in ipv de bestelde rijgveter!
    Toch vind ik de jurk ontzettend mooi zoals hij nu is ....
    Alleen de rits laat ik heel misschien nog veranderen , maar daar ben ik nog over aan het nadenken.
    Mooier dan de jurk die ik eigenlijk besteld had en waarvan ik had verwacht te passen vandaag.
    Hij hangt nu bij mijn schoonzus in Eindhoven.

Foto`s zijn te zien op mijn hyves .
    Die ga ik hier niet plaatsen ivm meelezers en mannetje die ook zo nu en dan met mij meeleest!

Groetjes Joyce

2. meen34

meen34 Actief lid

30 nov 2007
    229
    0
    0
    leidster kinderdagverblijf
    Thanks voor de knuffels, dat doet me goed!

Joyce;
    Goed zeg van je Joyce dat je toch naar je opa bent wezen kijken. Nu heb je hem toch gezien zoals hij was en als je het niet had gedaan, blijf je jezelf misschien wel afvragen hoe hij er bij heeft gelegen. Daarnaast kun je ook echt afscheid nemen en sluit je alles af.

Wat een verschil met de jurk die je had uitgekozen! In jouw geval ben je positief verrast, maar blijf het gek vinden dat ie zo anders is dan afgesproken.

Puck; klinkt super je dagje Maastricht. Moet je lang op de bankstellen wachten?

Sjors; wat balen van de :evil: ! Inderdaad lekekr dat wijntje nemen en maar weer op naar de volgende ronde. Een dikke knuffel van mij. Blijft een teleurstelling he!

Pooh en Sophia; Oh lekker zeg BBQen. Ik krijg daar ook altijd zo´n zin in met dit weer.

Ben vandaag weer naar Antwerpen geweest. Dit keer een hele dag samen met mannetje en zijn neef. Was super gezellig. We hebben veel gelopen door de stad en kwamen op plekken waar we nog nooit geweest waren. Ben onder de indruk van alles wat we gezien hebben!

Een goed weekend allemaal!

Liefs Meen

3. puck1234

puck1234 Fanatiek lid

25 nov 2007
    1.186
    0
    0
    goedemorgen allemaal

ja ik ben er lekker vroeg bij vandaag he zonnetje schijnt en ik kon niet meer slapen.

meen: gezellig z,n dagje Antwerpen leuk dat jullie op mooie plekken terecht bent gekomen heb je geen zere voeten van al dat gewandel?
    ik moet nog 10 weken op mijn nieuwe bank wachten.

joyce:fijn dat je jurk passen goed was gegaan wel raar dat het een andere jurk was voor het zelfde geld had je deze niet mooi gevonden en dan hadden ze wel een probleem. ik heb gekekenop hyves maar ik kon geen foto,s vinden?!

pooh: gezellig geshopt! ja die positiekleding is wel verleidelijk nog een paar daagjes wachten. SPANNEND........... we blijven duimen!

sophia: ik ga maandag wel naar de sauna ik ga wel niet zo heet liggen en rustig afkoelen als ik zwanger ben moet de baby er maar meteen aan wennen!

mieke: mijn temp is nog steeds hoog oh ik vind het wederom weer zo spannend ik durf ook niet te hopen ben zo bang dat het weer niet raak is.
    ik dacht vanmorgen dat ik licht misselijk was en gisterenavond trouwens ook mijn tempkaartje staat in mij album dan kun je zien dan mijn temp nu hoger is dan andere keren.
    ik heb ook goede hoop voor jou deze maand met die innestelings dip van je ook al was het een andere tempmeter het zat er wel! mijn duimpjes draaien.

groetjes

4. Dyaan

Dyaan Actief lid

22 aug 2007
    241
    0
    0
    Zuid-Holland
    Goedemorgen allemaal,

Genoten van het mooie weer? Ik wel, maar eigenlijk ook weer niet. Sinds gister bloedverlies, gepaard met wat menstruatie-achtig gevoel in mijn buik. Niet zo veel als wanneer ik ongi ben, maar genoeg voor mij om me helemaal kapot te stressen! Ben gisteren om 16.30 uur nog een zwangerschapstest gaan kopen, maar realiseerde me dat ook al zit het nu niet goed, dat het HCG toch nog in mijn lichaam zit waarschijnlijk!
    Vannacht ook nog wel wat verloren, maar geen 'krampjes' meer. Ik ben bang ... dat het weer misgaat ... ik wil mezelf niet gek maken, maar doe het toch :( Heeft iemand hier ervaring mee? Hoop zo dat het vandaag weer stopt ! Ga morgenochtend gelijk gyn bellen en hoop dat ik er ook gelijk terechtkan ... zucht ... wat nu?

5. sjors75

sjors75 Niet meer actief

Dyaan, wat )&&^%^%*(& , ik hoop voor je dat het goed gaat. En dat je morgen bij de Gyn terecht kunt. Succes

6. Dyaan

Dyaan Actief lid

22 aug 2007
    241
    0
    0
    Zuid-Holland
    Thanks Sjors,
    Echt balen ... mijn zus kwam gisteren nog met een cadeautje en toen was ik net naar de wc geweest en had dat bloed ontdekt ... was dus wel een beetje uit mijn hum. Irri dat je er nu niks aan kunt doen en dat het gewoon afwachten is. :(

7. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    dyaan, ik duim voor je...beepje hou je vast daar![-o<

Heb zelf niet veel gekocht. Wat kleine dingetjes, oliebrandertje, wat spullen bij Xenos, videobandjes voor de camera... :p

8. Dyaan

Dyaan Actief lid

22 aug 2007
    241
    0
    0
    Zuid-Holland
    Aaaarghhh ... ik kan hier echt niet tegen ... tegen die onzekerheid! En ik moet eigenlijk hard aan school werken, maar kan me er gewoon niet toe zetten! Hmmm ... ik ga het toch maar ff proberen.
    Thanks voor het duimen Pooh! Lief!

Knuf
    Dyaan

9. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    poeh, dat jij je nog can concentreren op schooldingen nu...knap hoor!
    Ik blij duimen hoor..

10. Dyaan

Dyaan Actief lid

22 aug 2007
    241
    0
    0
    Zuid-Holland
    Lukt me voorlopig ook niet geweldig, maar ja, life goes on ... met school werken we in een groepje en ik kan mijn groepsgenoten moeilijk laten vallen nu. Ze weten ook niet dat ik zwanger ben ... of was :cry:

Thanks ...

11. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Dyaan, ik duim mee hoor en denk aan je.
    Als je niet kan wachten, waarom bel je gewoon vandaag niet het ziekenhuis of een dienstdoende HA. Misschien ben je dan wat meer gerustgesteld als je iemand hebt kunnen spreken.
    In een zkh gaat het toch 24/7 door!
    Sterkte meid! probeer toch een beetje je gedachten er vanaf te houden en wellicht gaat het vandaag beter. Knuffel!

Puck, ja mooi kaartje, die van mij ook, maar aan mooie kaartjes hebben we niets.
    Het moeten zwangerenkaartjes worden! dat is het enige wat telt.

Joyce, ik weet nog heel goed toen mijn opa opgebaard lag ik heel graag wilde kijken om afscheid te nemen.
    Maar iedereen zei me het maar niet te doen omdat je dan dat beeld bij je houdt.
    Ik heb er nog altijd spijt van. En volg voortaan mijn gevoel hierin.
    Later bij mijn oma en mijn schoonopa heb ik het wel gedaan en dat voelde goed, ik kon het afsluiten.
    Dus ik kan me goed voorstellen hoe het voor jou geweest moet zijn zo.

Raar hoor dat van je trouwjurk, maar ja je had hem ook via internet besteld toch? Of was je er toen ook heen gegaan?
    Ach als je er toch blij mee bent is het zo toch goed verder?
    Ga straks even je foto's opspeuren.

Meen, heerlijk zeg zo'n dagje Antwerpen, lekker als je er dicht bij woont.
    Of tenminste op een wat kortere afstand dan, hahaha.

Pooh ook al lekker geshopt, ook op zijn tijd leuk om dat soort spul te kopen toch.

BBQ was gezellig en lekker gister.
    Vandaag weer een prachtige dag. Zo mooi zelfs dat de gemeente het zwembadje achter ons huis in het park heeft schoongemaakt zodat de kindertjes lekker kunnen genieten en spelen in het water.
    Leuk hoor. Het lijkt soms gewoon alsof we midden in een zwembad wonen.

Fijne dag allemaal en geniet lekker!
    Dyaan, nogmaals sterkte meid, ik zal aan je denken en gewoon gaan bellen als dat je geruster maakt!

12. Dyaan

Dyaan Actief lid

22 aug 2007
    241
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hoi Mieke,
    Dank je wel voor je reactie. Ik probeer het nog uit te zingen tot morgen, ben bang dat ze het bij het ziekenhuis misschien toch niet belangrijk genoeg vinden om me te laten komen ... ik bedoel, dit zal ongetwijfeld bij weet ik hoeveel vrouwen gebeuren. Maar ja, thanks voor je bemoedigende woorden ... ik hoop echt dat het nog steeds goed zit, al voelt het niet zo :cry:
    Gisteren bij goede vrienden ge-BBQ-t, was gezellig en gelukkig wat afleiding. Mijn vriendje is nu aan het mountainbiken .. hij beleeft dit alles toch heel anders, maar is wel onwijs lief. Zucht ... ik ga lekker de zon in. Fijne dag allemaal

Liefs
    Dyaan

13. JoyceD

JoyceD Fanatiek lid

6 jan 2006
    2.208
    0
    0
    administratief medewerkster
    Amsterdam
    Goedemorgen dames !

Ik ben ook heel blij dat ik het toch gedaan heb en gewoon ben gaan kijken !
    Mede omdat de man die ik in het ziekenhuis had zien liggen mijn opa gewoon niet was , zo wit en opgeblazen.
    De man die ik in die kist heb zien liggen was echt mijn opa en daardoor kan ik het nu afsluiten.
    Natuurlijk weet ik dat de mensen die hem opgebaard hebben daar heel veel moeite voor hebben moeten doen ....
    Maar ik ben nu blijer dan ooit dat er mensen zijn die dit werk doen !
    Ik heb tenminste mijn opa nog gezien ....
    Morgen hebben we 3 kwartier de tijd om als familie afscheid te nemen voor de kist dicht gaat.
    En ik ga dan ook zeker nog even bij hem kijken en afscheid nemen .....

Mieke , mijn trouwjurk heb ik niet via internet besteld .
    Ben naar haar toe gegaan en heb hem bij haar via een plaatje besteld !
    Maar als je het plaatje bekijkt van wat ik heb besteld en wat ik heb gekregen .....
    Tja , ik vind het ook raar en kan er met mijn hoofd niet bij dat dit kan gebeuren .
    Maar ben wel heel blij dat het gebeurd is want anders was de kleur iets te licht geweest voor mij waarschijnlijk .

Dyaan , bloedverlies hoefd niet altijd iets te betekenen he .
    En krampjes trouwens ook niet !
    Als je wilt weten hoe en wat , ga dan gewoon lekker naar de eerste hulp en zeg dat je bloedverlies hebt en hele erge krampen.
    Dan gaan ze meteen een echo maken en weet je waar je aan toe bent ;)
    Heel veel sterkte en ik duim me kapot voor je !

Pooh , oh xenos is echt een leuke snuffelwinkel !
    Ga daar zelden met lege handen de deur uit :oops:
    Ze hebben altijd wel iets wat ik leuk vind hahaha
    Knap dat je je zo hebt kunnen inhouden met winkelen hoor .
    Ik ga altijd helemaal los als ik ga shoppen en doe dat dan ook bijna niet .
    Kom altijd met tassen vol kinderkleding thuis (voor mezelf koop ik zelden iets ) :oops:

Puck , ik ga ff kijken op welke hyves jij staat ...
    Ik denk dat jij gewoon op mijn profiel staat en niet op mijn prinsessenhyves ;)
    Ga ff kijken en voeg je dan toe ....

Meen , Antwerpen is een mooie stad he !
    Heb je voor ons forummers nog wat Belgische bonbons meegenomen ?
    Dat is de lekkerste bonbons die je maar kunt kopen .
    Maar wel erg duur :oops:

Wat een verschil mijn jurk he .
    Kan er nog niet helemaal over uit dat dit gewoon kan ....
    Bij mij is het idd positief uitgevallen , maar wat als ik hem niet mooi had gevonden ?
    De halslijn hadden ze nog kunnen vermaken naar zoals ik hem had besteld (stof kun je er tenslotte makkelijk afhalen) .
    Maar de sleep had ze niets aan kunnen doen omdat dat 1 geheel is met mijn jurk (rok van de jurk).
    De rits kan ze ook nog veranderen , maar daar ben ik nog over aan het nadenken.
    En de kleur krijg je nooit meer lichter :rolleyes:
    Nu moet ik er bij vertellen dat ik de jurk bijna niet eens had gehad !
    Ze had me een uur van te voren gebeld (toen waren wij er al bijna) dat ze me liever mijn geld terug gaf :confused:
    Ze had op een ander forum gelezen dat ik wantrouwig was naar haar toe .
    Nou dat klopt ook wel omdat ik een mailbox vol slechte recenties had over haar !
    Dan lopen de kriebels je wel over je lijf hoor :confused:
    Nou ja , uitgesproken en toen dus toch wezen passen ....

Maar alles is goed gekomen en ben ook netjes behandeld verder .
    Daar kan ik verder niet over klagen !
    Ik had trouwens kunnen aantonen dat dit niet mijn jurk was en ze had hem dan opnieuw kunnen bestellen .
    Zou ze ook wel gedaan hebben als ik daarom gevraagd had denk ik .
    Maar goed , ik vind hem mooi en dus is het wat mij betrefd goed .

Groetjes Joyce

14. puck1234

puck1234 Fanatiek lid

25 nov 2007
    1.186
    0
    0
    dyaan: ik zou ook even naar het ziekenhuis gaan als je het niet vertrouwd! heel veel sterkte

joyce: ik heb je toe gevoegd mooie jurk spannend hoor allemaal

groetjes

15. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Ben even naar binnen gevlucht hoor.
    Moest even wat bewegen want ik had geen gevoel meer in mijn bips van dat geluier.
    Heb nog niks actiefs gedaan vandaag, alleen maar gezeten en gelegen.
    Heerlijk! Maar dat breekt me nu even op.
    Ben al lekker roze gekleurd en de sproeten doen ook weer vrolijk mee!

16. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    ik heb ook zitvlees van het hangen in de tuin!
    ben aardig verkleur al en heb lekker gelezen!

17. puck1234

puck1234 Fanatiek lid

25 nov 2007
    1.186
    0
    0
    ik sluit me bij jullie aan ik ben ook zo sloom van het niks doen! ik doe niks anders dan in slaap doezelen.

18. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Ben daarom toch maar even handschoenen aan gaan doen en heb wat onkruid weggetrokken!
    Maar ja dat verveeld ook weer snel he... :)

Mannetje is een kroketje halen! (sigaretjes eigenlijk)
    Dus we eten vanavond lekker makkelijk.
    Niet veel trek na 2 avonden BBQ.

Ik zit gek genoeg (nog) helemaal niet in spanning.
    Heb ook gewoon het idee dat het (weer) niet raak is.
    Heb goede hoop voor aankomende ronde, zitten we heerlijk tijdens mijn vruchtbare dagen in Athene.
    Leuke en ontspannende omgeving, dan moet het toch lukken!

19. meen34

meen34 Actief lid

30 nov 2007
    229
    0
    0
    leidster kinderdagverblijf
    Het is voor ons inderdaad goed te doen om naar Antwerpen te gaan. Wij pakken dan altijd net over de grens de trein en zijn dan 30 min onderweg. Heerlijk om midden in het centrum uit te stappen en je niet druk te maken over het parkeren of hoelang je wilt blijven.
    Had idd wel erg last van mijn voeten. Moet sowieso wennen om mijn zomerschoenen weer te dragen.

Vandaag naar mijn zusje geweest. Was heel gezellig en hebben de hele dag buiten gezeten. Wel weer op tijd naar huis gegaan en hebben net nog in de tuin een net voor de vijver opgegangen. Helaas nog niet zo naar onze zin, maar voor nu is het even goed.

Dyaan: ik duim ook mee dat alles 'gewoon'goed is!

Puck; Nog wat weken wachten dus op de bankstellen, tien weken is dan lang he! Ik duim voor je!

Mieke; ik duim voor je!

Joyce; Ook ik heb gezocht naar je jurk. Mag ik m zien?

Liefs Meen

20. puck1234

puck1234 Fanatiek lid

25 nov 2007
    1.186
    0
    0
    oh ik ben echt erg ik durf niet te gaan slapen ik ben zo bang dat morgen mijn temp weer lager is!

ja ik weet het ik heb een steekje los................

Deel Deze Pagina