Zico: he wat naar met dat krachtsverlies! Hoop dat je snel aan de eurt bent vor een MRI! Miepie: proficiat met je goeie 20 weken echo, toch spannend. En gefeliciteerd met je meid! @All: moet zo weer naar de gyn voor controle. Heb niet zo'n goeie nacht gehad. Slecht geslapen en ben de laatste dagen kort van adem (dacht dat ze zeiden dat je aan het eind juist weer meer lucht kreeg?)
MIEKE! Daar ben ik ook van overtuigd, als ie minstens zo knap wordt als die van jullie (zwijmel) hiihih WANNA! Ik ben ook zo kortademig, als ik een beetje op mijn rug lig of in de bank hang is het echt of ik longproblemen heb. Behoorlijke druk die niet lekker aanvoelt. Succes bij de gyn. Ik ben bezig met een bouwvergunning aan te vragen, jeetje wat een werk joh! We gaan een veranda aanbouwen, zit te wachten op de offertes en dan moet er een tekening gemaakt worden. Gelukkig is een vriend van ons bouwkundig tekenaar. De hyp is al geregeld. We hopen deze zomer een veranda te plaatsen, nieuwe kunststof kozijnen boven te plaatsen, nieuwe houten vloer beneden en een aanpassing van de keuken. Doordat we met die afwikkeling van die erfenis zaten en een schuld die er toen nog was kon dat allemaal niet. Maar nu alles geregeld is lekker wel, heb er zo'n zin in! Wordt vast prachtig. Heeft iemand van jullie trouwens een bellymask gemaakt? LIEFS
hihi Soof, eerst heerlijk die carvan... toen weer weg. Toen plannen voor emigreren... toen weer niet.... en nu is gelukkig die erfenis geregeld en komt toch die uitbouw! dus het cirkeltje is weer rond Ik heb ook een lekker ventje, 2 zelfs
Ja klinkt erg he............... maar die verbouwing was al vanaf het moment dat we het huis kochten de planning. Gewoon wat aanpassingen qua smaak en verbetering. Emigreren is komen te vervallen omdat we ons toch wel erg bewust zijn van ons fijne huis en hoe lekker we hier wonen. Van die caravan baal ik nog steeds geloof me hoor, hij is nog niet verkocht. We wachten nog op de gelukkige...... Maar het kost ons toch teveel geld en dat alles omdat die erfenis iets anders is gelopen als gehoopt........... het scheelt me 30.000,00 Tja dan was alles anders geweest, maar helaas het is niet anders. We hopen dat er snel een koper komt en anders gaan we er van de zomer lekker zelf van genieten!
he allemaal, ben nog in het ziekenhuis en helaas was controle niet goed. Kruimeltje groeit niet meer goed en had eiwit in urine, is nu dus pre-ecclampsie. Ben gestript (aiks!) en moet blijven. Wordt morgen ingeleid.... Baal enorm, want had gehoopt het allemaal op "de natuurlijke manier" te mogen doen. ga zo naar de afdeling en moet het dan erg rustig aan doen, dus weet niet wanneer het weer lukt langs te komen...
Goedenavond allemaal! Ben niet helemaal bijgelezen, komt nog, maar ik wil Wanna heeeeel veel sterkte en succes wensen. Wat een spannende momenten voor je! Zet hem op meis!
Wanna, wat vervelend voor je! Maar je mag dan heeeeel gauw je kleintje verwelkomen, hoop dat je dat wel een beetje een lichtpuntje biedt in deze onzekere tijden!
He allemaal! leek er vanochtend even op dat na de inleiding wee-en op gang gingen komen, maar het is weer helemaal ingekacheld... Nog wel een extra dosis gehad, maar denk zelf dat jhet niet meer wat wordt vandaag. Morgen weer een nieuwe poging! liefs, Wanna
Oohww Wanna wat vervelend voor jullie! Ik duim voor je dat je morgen kunt knuffelen met jullie kindje. Dank je voor de update!
Wanna, oeh ik hoop dat het niet heel lang zo door zal gaan want dat is wel vermoeiend. Sterkte en ik hoop ook dat het morgen zover is dat je je .... mag vasthouden en knuffelen!
wannabum heel veel succes en sterkte hopelijk kun je morgen saampjes genieten van jullie kleine. puck
He zusje, we hebben onze veranda net aan huisbijaangemaakt, kan je aanraden dit ook te doen. we hebben nu extra ruimte een te eten en te leven. We zijn bijna klaar, morgen de vensterbanken nog en dan 1april meubels ophalen, ik ben zo blij dat het zo goed als klaar is.