30-plussers en zwanger worden (deel 3)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Josien, 6 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mb01

mb01 Actief lid

14 mei 2008
    321
    0
    0
    Daantje, tjee, lijkt me ook niet meevallen, 2 beebjes rondsjouwen. Maar nog een paar weekjes, en dan kan het grote genieten gaan beginnen!

Ik hoop zo dat met wanna alles goed gaat, vooral gezien ze zich toch zorgen maaktte over de groei van de beeb.

Ben ook nieuwsgierig hoe het met pooh en soof gaat, wij willen foto's zien!

Ik ben gister weer aan het werk gegaan, en dat viel nog niet mee. Had echt moeite om het ritme weer op te pakken. Wel gezellig om mijn collega's weer te spreken.
    Vandaag ook werken, en dan ben ik morgen vrij, dan ben ik jarig! Wordt alweer 32....Heb s'middags vrienden uitgenodigd, en ga s'avonds uit eten met mijn ouders/broer.

Fijne dag allemaal!

2. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    mb, vast gefeliciteerd met je verjaardag en een heerlijke dag morgen.
    Jullie kunnen vast lekker buiten vieren, want wordt mooi weer.

3. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    Mb al een prettige verjaardag gewenst

4. dennismartine

dennismartine Actief lid

11 sep 2007
    331
    0
    0
    verpleegkundige
    almelo
    Daantje; Zwaar hoor met twee kids. Vond een al zwaar laat staan twee. Moet trouwens zeggen dat de laatste twee weken me heel makkelijk afging.

Groetjes

5. Prisley

Prisley Actief lid

17 feb 2009
    131
    0
    0
    Goedemorgen allemaal!
    Wat is het heerlijk weer vandaag, het wordt vast een mooi weekend, en een lekkere verjaardag voor Mb01 morgen. Alvast van harte meid! Ik hoop voor je dat je in het komende levensjaar mama mag worden!
    Vroeg/schreef Simi laatst ook, ja, is voor de eerste, en ja, geduld hebben valt soms niet mee ;)

Daantje hang in there girl!
    Het Grote Genieten komt hopelijk helemaal goed wanner de twee er zijn. Veel sterkte met deze laatste loodjes hoor! Heb je genoeg hulp om het wat minder zwaar voor je te maken bij de dagelijkse beslommeringen?

Las, hoe ervaart Noelle de buisjes in haar oren, heeft ze er gemak of last van of is het geheel onopvallend voor haar? Ik hoop dat de oorontstekingen nu verleden tijd zijn, het is altijd zooooo zielig die kleintjes met hevige oorpijn.

Pooh ik ben ook wel benieuwd naar jouw ervaring met de stuitbevalling, ik zie dat Mieke dat ook schreef, kun en wil je dat met ons delen?

Heeft iemand toevallig naast het forum contact met Wanna gehad? Ik hoop zooo dat ze aan het genieten is en te druk voor het forum!

En nu ga ik stemmen op de mooie Boazfoto!

Fijne dag allemaal!

6. POOH: Gefeliciteerd, ook lekker snel inderdaad, jammer van je knip. Sterkte ermee en vooral genieten!

Daar ben ik weer...........
    Bedankt voor jullie felicitaties!
    Ik zal even een kort verslag geven:
    We gingen om ca. 11.30 uur naar bed en ik had steeds harde buik en zat me te ergeren aan die stomme bult (nu overigens weg).
    OM 00.00 uur ben ik toch maar tijden gaan noteren omdat ik dacht dat er regelmaat in zat. Ze kwamen tussen de 11 en 4 minuten maar niet pijnlijk.

Ben ik maar eens in een boek gaan opzoeken hoe het met voor weeen zou zijn. Nou kon ook zo de hele nacht doorgaan maar een trucje is om in bad te gaan. Echte weeen zetten dan namelijk door.

Heb ik gedaan en uiteraard zette het door. Manlief om ca. 1.30 uur wakker gemaakt en om ca. 02.45 uur naar beneden omdat het in bed niet fijn was. Ondertussen ook flink diarree (we hadden een shoarma schotel op hahahah). OM 03.15 uur heb ik manlief toch maar de verloskundige laten bellen want toen ging het echt pijn doen en had ik mijn eerste hap in een kussen gezet......... :rolleyes:

De vk wilde mij aan de telefoon, maar ik moest overgeven en toen had ze zoiets van; ik kom eraan dit gaat volgens mij erg snel.

Nou, toen zette de boel flink door en om 04.00 uur had ik 9cm ontsluiting. :confused:
    Toen heeft ze mijn vliezen gebroken en dat lucht een beetje op!

Daarna de laatste cm opgevangen (badkamer, bed, baarkruk) met een hoop angst en geschreeuw :oops:

2 keer heb ik een perswee moeten tegenhouden en toen was onze Rick geboren............. wauw wat een oergevoel zeg.

Ik heb 1 kleine hechting voor de zekerheid, maar verder alles oke.

Inmiddels is de onderkant weer aardig in model, nog wel heel gevoelig maar, valt allemaal wel mee.

De stuwing heeft zich ook aangediend en ik ben nu net Pamela Anderson hahahaha.

Voeding loopt uitstekend, Rick is een natuurtalens volgens de kraam. Heb overigens een super leuke kraam.

KORTOM HELEMAAL GELUKKIG!

FOTO IN ALBUM!

7. moontje34

moontje34 Fanatiek lid

27 mrt 2006
    1.085
    0
    0
    Groepsleidster Buitenschoolseopvang
    Zuid-Holland
    Soof, wat is ie moooooooooi!
    *smelt*

Goed gedaan jullie twee!

Geniet er van meis!

8. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    soof wat een pracht kind! Mooi koppie haar hoor!
    Fijn dat het bij jou ook zo goed ging! En wat een oer gevoel he die persweeen. Vandaag is onze vent precies 2 weken oud en dan denk ik wel effe terug. Het lijkt al weer zo lang geleden.
    We beginnen nu een beetje onze draai te vinden. Vanmiddag hebben we hem geshowt op mn vriend zn werk. Je moet wel effe nadenken, wat moet er mee, fles, ;uiers, etc etc.. en meneer kreeg net een huilbui toen we de auto in wilde stappen. Maar in de auto viel ie zo in slaap.
    Ik kan nu zonder kussen zitten en hou het ook langer vol. Het blijft erg gevoelig, maar het gaat steeds beter!

Oh ka, die stuit was dus onverwacht.
    Ik werd voor de 2e keer getoucheerd die beruchte avond en toen had ik 8 cm ontsluiting. Toen pas dacht de co assisitent billen te voelen en werd er gelijk een echo gemaakt.
    Ik riep, snij hem eruit! Maar hij was te ver voor een keizersnee en pijnstillers mocht ook niet meer, omdat ik dan te suf zou zijn (en hij ook).
    Toen eenmaal mn water brak kwamen gelijk de persweeen die ik 15-20 minuten tegen moest houden...pfffff (gyn moest wakker gebeld worden).
    Het persen zelf vond ik erg mee vallen. Mn buik ging zo hard samen trekken dat ik voor mn idee niet hard mee hoefde te persen. Ik hoorde al snel, ik zie ballen, ik zie heupen etc etc. Hij poept, hij piest!
    Helaas bleef zn hoofdje hangen en daarom werd het effe spannend. Die knip heb ik niets van mee kregen. Maar zn apgar score was 4/8 en na 5 minuten 8/8. Slecht dus de eerste minuut! Ook daar heb ik niets van meegekregen. Hij doet het nu goed!
    Ik kan niet zeggen dat ik het zelf als erg heftig heb ervaren. Het was pijnlijk (duh), maar wel te doen. Ben wel blij dat het in 5,5 uur klaar was, want veel meer uren had ik wel pittig gevonden denk ik! Dan ben je zoooo moe!

Ik kom nu wel weer meer online hoor. Liefs!

9. Prisley

Prisley Actief lid

17 feb 2009
    131
    0
    0
    Sophia wat een moooooi manneke is het!
    Fijn dat het zo goed gaat allemaal, heerlijk joh!

Pooh wat een vlotte bevalling toch nog!
    Lijkt me flink schrikken wanneer je ineens hoort dat hij in stuit ligt!

10. POOH! Mijn kraamhulp raadde aan om ondanks de pijn toch zoveel mogelijk op een harde stoel te gaan zitten. Dat voelt even naar aan maar uiteindelijk zit je beter als op iets zachts en geneest het sneller. Misschien een tip maar, misschien mag het ook niet bij jou ivm je ontsteking!
    Sterkte!

LIEFS

11. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    LET OP!!!
    Dames, hebben jullie dit gelezen?

Dit weekend gaat het gebeuren. We gaan over naar de nieuwe site en de nieuwe servers. We zullen vrijdagavond tussen 22:00 uur en 23:00 uur de site sluiten en komen dan na het weekend weer terug. Ondertussen zal de website wel bereikbaar zijn en kun je alles bekijken, je kunt alleen geen berichten plaatsen. Denk aan de foto's in je fotoalbum en je belangrijke privé berichten, maak daar een backup van!

12. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Pooh en Soof, door jullie verhaal beleef ik het zelf ook weer een beetje.
    Ik hoef deze bevalling niet echt over te doen, maar verlang toch weer een beetje naar dat eerste moment van kennismaking met Boaz hoor.
    Dat was toch wel heel speciaal, op dat moment en op dat beepje heb je dan zo lang gewacht. Prachtig toch!

Soof, wat een lekker ventje zeg! goed gedaan hoor!

Pooh, wanneer krijgen we een foto van Jens ;)

13. Prisley

Prisley Actief lid

17 feb 2009
    131
    0
    0
    Ik ben ook wel benieuwd naar een foto van Jens!

Oh het is bijna tien uur, dan gaat de site er uit..
    Ik wens jullie allemaal een heel fijn weekend!

14. wannaBmum

wannaBmum Fanatiek lid

17 okt 2007
    2.957
    0
    0
    Hallo allemaal! Even een kort berichtje, als ik een beetje opgeknapt ben wat uitgebreider! Het goeie nieuws: wij zij. 26 maart de trotse ouders geworden van Ruben, 2480 gram. Helaas bleek de inleiding opnieuw niet te lukken maar net toen ik terug van de verloskamers naar de afdeling zou, verslechterde het ctg en moest ik met vliegende spoed naar de operatiekamer voor een keizersnede. Ruben bleek hele lage suikers te hebben en moest meteen aan het infuus. Ik heb daarna een HELLP syndroom gekregen en ben behoorlijk ziek geweest. Begin nu wat op te knappen en hoop nu te gaan genieten! Kom snel terug met foto! Zou iemand voor mij de aprilmamma's kunnen laten weten van dit berichtje? (het geen puf meer)

Liefs
    Wanna

15. Simi

Simi Actief lid

24 okt 2007
    410
    0
    0
    Bijna het midden van NL
    :D gelukkig zijn wij niet de enige die het soms lastig hebben op het nieuwe forum.

Meiden wat een mooie dag wordt het vandaag. Ik heb zoveel dingen in mijn hoofd om te doen dat ik niet goed weet waar te beginnen.... Ga eerst maar eens douchen en aankleden.
    Wat gaan jullie doen vandaag?

Liefs, simi

16. Miss Daantje

Miss Daantje Bekend lid

3 apr 2007
    868
    0
    0
    Mother of twins en een lief klein bubbelmeisje!!
    Leiderdorp (ZH)
    Aaaarrgghhhh!!!!
    En dan kan ik nu niet eens mijn banner van tickerclub terugplaatsen....wordt hier wel een beetje moe van hoor, ook al begrijp ik dat het per ongeluk is gebeurt! :x

Simi, ik heb controle vandaag en hoop daarnaast een beetje van de zon te kunnen genieten.

Geniet ze allemaal! :D

Liefs, Daantje

17. Miepie74

Miepie74 Fanatiek lid

10 okt 2008
    4.062
    8
    0
    What happened? Alles weer weg?

Succes Daantje, lekker genieten van het weer hoor! Is er iemand om je te verwennen in deze laatste immobiele weekjes/dagen?

18. mb01

mb01 Actief lid

14 mei 2008
    321
    0
    0
    Er is een hele week berichtjes verdwenen :( ! Ach ja, het zijn de welbekende opstartproblemen...

Het wordt inderdaad prachtig weer vandaag, moet helaas werken van 14.00 tot 21.00 uur :( . Nou ja, kan ik lekker naar buiten met de kids. Daarna ben ik 3 dagen vrij, heerlijk!
    Zo ga ik eerst yoga-en, even lekker tot rust komen. Kan ik wel gebruiken, want ik begin behoorlijk gespannen te raken of ik nu wel/niet ongi ga worden. Ben er de hele dag mee bezig, elk krampje in mijn buik voel ik. Ik vind het ZZZOOOOOOO spannend, het zou ZOOOOO gaaf zijn als het nu raak is (begin al emotioneel te worden als ik eraan denk :cry: ). Maar de kans dat ik ongi ga worden in natuurlijk veel groter, ook daar kan ik nu al een potje om janken :rolleyes:.

Daantje, Succes bij je controle, ik ben benieuwd!

Een fijne en zonnige dag voor allemaal!!!!!!!

19. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    effe mb01 checken.......

20. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    :( ik doe eens mee aan baby v/d maand zeg.
    Weer alle stemmen weg, zo is er ook niks aan hoor. hihihi ;)

mogge trouwens!

Deel Deze Pagina