30-plussers en zwanger worden (deel 3)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Josien, 6 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    He zusje, m'n berichtjes zijn verdwenen dus zet ik hier snel iets weer.

Ben trots adoptietante en wat ziet rick er knap uit, Zoë zei dat hij veel op sterre trok #-o
    Ik ben hopelijk snel beter en kan ik m'n adoptieneefje eens eindelijk komen bezoeken.
    Hoe gaat het nu met jullie :D

2. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    poohbear, m'n berichten zijn verdwenen maar zal je terug een hele dikke proficiat wensen met jens. Wij hebben ook een Yens in ons gezinnetje

3. daar zijn jullie weer

4. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    hahahahha heb je ons terug gevonden???? :D

5. Miss Daantje

Miss Daantje Bekend lid

3 apr 2007
    868
    0
    0
    Mother of twins en een lief klein bubbelmeisje!!
    Leiderdorp (ZH)
    Ik heb even een stukje van mijn site gekopieerd en hier geplakt omdat ik te moe ben om weer een heel verhaal te schrijven:

MENSEN, IK KAN NIET MEER!!!
    IK WAGGEL WAT HEEN EN WEER, KREUN EN STEUN EN BEN TEGENWOORDIG VOORAL ACTIEF GAPER.
    IK VOEL DAT HET ELK MOMENT KAN GAAN GEBEUREN...

VANDAAG WEER CONTROLE GEHAD EN HET GAAT IN PRINCIPE GOED MET DE KLEINTJES. HET MEISJE IS AL ZOVER INGEDAALD (ALS ZE DE HIK HEEFT VOEL IK DAT BIJ MIJN EEHH...ANUS ZEG MAAR ) DAT ZE ELK MOMENT AAN HAAR GROTE REIS KAN GAAN BEGINNEN! AL ZEGT DE GYN DAT ZE HET VOOR HETZELFDE GELD NOG 1 OF 2 WEKEN UITHOUDT ZO.
    DE GYN ZAG DAT IK HET ZWAAR HEB EN HOOPTE DAAROM VOOR MIJ DAT DE VLIEZEN MORGEN ZULLEN BREKEN. OEI, DAT VIND IK DAN OPEENS OOK WEER ZO ENG.
    AAAAARRRGGHHH!!!!! WAT MOET JE NOU MET EEN ZWANGERE VROUW BEGINNEN?!
    IK HERKEN MEZELF GEWOON NIET TERUG EN BEN BLIJ ALS MIJN HORRORMOONHUISHOUDING WEER IN WAT STABIELER VAARWATER KOMT.

Hoi Soof, hoe is het nu met jou en Rick? :D

Nou, dan ga ik maar weer eens stemmen Mieke! :)

Liefs, Daantje

6. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    meiden ik ben zooooooo me. We slapen 's nachts slecht/weinig en overdag lukt het me niet om in slaap te vallen. Heb net 2 uur op bed gelegen met alle deuren dicht, terwijl oma en papa in de tuin met Jens zaten. Ik doe geen oog dicht. Ik word er zo moe en kribbig van. Niet naar Jens maar naar mn vriend, en dat vind ik niet leuk,
    Ik weet dat het erbij hoort, maar dit sloopt je echt. Jens is vandaag erg moeilijk, veel huilen etc...weet niet wat er mis is.

7. Miss Daantje

Miss Daantje Bekend lid

3 apr 2007
    868
    0
    0
    Leiderdorp (ZH)
    Lieve mensjes,

Ik heb even een vraagje voor de meisjes die al een kind of kinderen hebben: hebben jullie ook voordat het kindje geboren was werkelijk álle nieuwe kleertjes en andere spullen van stof (zoals hydrofiele luiers enz.) gewassen. De kraamzorg raadde het aan en het stond ook op de uitzetlijst.

Alvast bedankt!

Liefs, Daantje

8. meen34

meen34 Actief lid

30 nov 2007
    229
    0
    0
    leidster kinderdagverblijf
    Succes met de laatste loodjes Daantje. Ik hoop dat de kleintjes niet meer zo lang op zich laten wachten!

Liefs, Meen

9. sjors75

sjors75 Niet meer actief

Had ik net een heel bericht getypt, valt mijn verbinding weg, weg bericht. Nog maar een poging

Daantje, veel succes met de laatste loodjes. Ik heb wel alles van te voren gewassen. ik vond dat wel zo fris. heb wel eerst alle kleine kleertjes en luiers e.d. gewassen en vorige week pas de grotere maten voor de zomer.

Pooh, vervelend he, als de kleintjes zo vervelend zijn he, maar die dagen horen er gewoon bij. Hier is het een stuk minder sinds ik vorige week met cinababydruppels ben begonnen. Daan is een veel vrolijker kereltje geworden, hij lacht nu de hele dag.

Fijne Pasen voor iedereen. Ik hoop bij jullie met veel zon en hier veel regen.

10. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    ik ben ook sinds gisteren aan de cinababy, kijken of het helpt!

11. Prisley

Prisley Actief lid

17 feb 2009
    131
    0
    0
    Pooh ik hoop van harte dat jullie baat hebben bij de cinababy! Sterkte mer het gebrek aan slaap/rust. Het schijnt ook weer over te gaan ;)

Mieke ik heb voor de derde keer op Boaz gestemd, ik hoop dat dat de laatste keer was dat de stemmen verdwenen waren!

MissDaantje, ik duim dat je met Pasen al kunt knuffelen met jullie wondertjes! Meid wat moet het voor jou pittig zijn nu, je bent al zo ver!

Verder ben ik niet echt bij met reageren, het is nog vroeg....
    Ik had vorige week mijn ei en voelde gisteravond heeeeel lichte ongikrampjes, en hoop dat dat wellicht een innesteling was.... maar ik maak mezelf nu alweer gek merk ik, dit wordt een lange week dus!

Nu maar weer op zoek naar mijn lijstje voor het onderschrift.
    Fijne dag allemaal!

12. Prisley

Prisley Actief lid

17 feb 2009
    131
    0
    0
    Oh Mb01 ik ben aan het duimen voor je hier!
    Wanneer mag je testen?

13. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    mb01 en prisley, ik duim voor jullie!!

@missdaantje, ja ik heb alles gewassen, hydrofiele luiers, kleertjes etc etc! In de neutral

@all, we hebben van 2200 tot 1.50 geslapen, mn vriend gaf de kleine toen de fles en ik sliep gelukkig door. Van 4.00 tot 5.00 lag Jens op mn buik, was wat onrustig en kreeg nog een flesje,maar daarna sliepen we allemaal door tot nu toe. Zalig!!
    Nu ontbijt op bed en misschien nog effe door slapen.

14. mb01

mb01 Actief lid

14 mei 2008
    321
    0
    0
    Goeiemorgen allemaal!

Even een ego-berichtje, want ik me niet zo happy. Ben gisteravond ongi geworden, en ik ben er zo boos/verdrieitig over. Had zo mijn best gedaan op vakantie, blijk ik nu dus mijn vruchtbare dagen precies na mijn vakantie gehad te hebben. En toen was er in bed weinig actie, aangezien ik zo moe en duizelig was van de jetlag. Ik BAAAAAAAl daar zo van, was gisteravond echt razend op alles en iedereen (arm vriendje :oops: ). Zie het allemaal even niet zo zitten :( .

15. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    oh mb01 wat jammer!!!!!! ik ken dat..denken dat je goed geklust hebt en dan je ei goed missen.....knuf

16. Prisley

Prisley Actief lid

17 feb 2009
    131
    0
    0
    Och Mb wat voel ik met je mee...
    Dikke knuf vanaf hier meis, meer kan ik helaas niet doen.....
    *aait Mb ook even over rug en geeft schouderklopje*
    STERKTE!

17. sjors75

sjors75 Niet meer actief

O Mb, wat balen, het was je zo gegunt! Dikke knuffel van hier!

18. Miss Daantje

Miss Daantje Bekend lid

3 apr 2007
    868
    0
    0
    Leiderdorp (ZH)
    Bedankt voor jullie antwoorden wat betreft het wassen. Ik heb ook alle kleertjes tot nu toe gewassen en mijn moeder heeft ze gestreken. Maar het vervelende is dat er daarna nog wat kleertjes en spuugdoekjes en hydrofiele luiers e.d. bij zijn gekomen. Van verschillende kleuren en niet genoeg om een wasmachine mee tevullen... :rolleyes:
    Oh ja, en what about (hoes)lakens en aankleedkussenovertrekjes enzo?

mb01, lieve meis, wat balen weer zeg! :x
    Dikke paasknuf!

Nieuwe (dikke) buikfoto in mijn album! :confused:
    Ik schrik van mezelf... :oops:

Iedereen hele fijne paasdagen!!

Liefs, Daantje

19. Simi

Simi Actief lid

24 okt 2007
    410
    0
    0
    Bijna het midden van NL
    goedemorgen meiden,

Eerst een heel dikke knuffel voor mbo! wat balen meisje. Ik begrijp hoe je je voelt. Ik ben begonnen met teunisbloemoliecapsules om mijn cyclus te reguleren. en tot nu lijkt dat best goed te gaan. Ik heb ze gewoon vna het kruidvat en gebruik er 2 ipv 4 per dag.

Daantje nog een paar daagjes ;) maar ik begrijp je kwaaltjes nu ik je foto zag. Fijne paasdagen!

Zo eerst even paasontbijten :), fijne dagen allemaal
    Liefs, simi

20. Prisley

Prisley Actief lid

17 feb 2009
    131
    0
    0
    Daantje wat een vrachtje heb je met je mee te slepen!
    Je ziet er prachtig uit zo (qua buik dan, meer zien we niet ;) ), maar ik kan me voorstellen dat je het erg zwaar vindt.

Simi ik zie dat jij niet alle getallen meer hebt in je onderschrift, de mijne heb ik via google gewoon opgezocht!
    Ik tikte mijn username in en een woord dat ik hier op het forum gebruikte, en voila, via 'in cache' van google kwam ik op een pagina van de oude versie terecht, mét mijn onderschrift!
    Voorbeeldje:
    http://www.google.nl/search?hl=nl&q=sim ... =&aq=f&oq=
    Klikken bij de bovenste link op 'in cache' en danzie je je laatste bekende onderschrift hier :)
    (maar wie weet heb je wel bewust je cyclus niet geheel weergegeven en bemoei ik me ongevraagd ergens mee.. :) )

Fijne dag allemaal!

Deel Deze Pagina