Hahaha Puck, dat is idd wel heel erg hoor! Ga nou maar gewoon lekker slapen meid, daarvan zal je temp beter zijn dan dat je niet gaat slapen Gek genoeg maar ik me gelukkig niet zo druk dit keer.
Hallo! Ik ben weer terug uit India. Het was een onvergetelijke ervaring. Wel weer even wennen aan Nederland. Gelukkig valt het weer mee. Slechts 20 graden verschil met India. Heb nu geen energie voor het teruglezen, maar ik hoop dat het goed gaat met iedereen hier. Ondertussen ben ik overtijd. Normaal gesproken zou ik vandaag mijn bruinige afscheiding hebben, maar helemaal niks. Ook mijn borsten doen niet zeer (wat normaal wel zo is vanaf een paar dagen voor ongesteldheid). Dus wie weet.... Ga nu slapen, want ik leef nog steeds een beetje op India tijd (3,5 uur later) en morgen weer aan het werk. Lfs
caro: leuk dat je er weer bent. ik geloof je meteen dat het een onvergetelijke ervaring was. wanneer ga je testen? spannend hoor oh wie heeft er linda de mol gezien met deal or no deal? die kandidaat had echt een steekje los die had een bod van bijna twee ton en zegt no deal u is ze met 500 euro naar huis en ze werk zoekende ik had het wel geweten..........................................................................
Heb nog een testje liggen. Misschien morgenvroeg al wel als er dan nog niks is gekomen. Uiteraard houd ik jullie op de hoogte.
Hey Caro, wat leuk dat je er weer bent. Lijkt me super mooi hoor India! Ik kan me helemaal niet herinneren dat je daar naar toe ging met vakantie? Gek hihi. Spannend ook weer zo thuis komen en dan al wat overtijd zijn. WIe weet een mooi kindje gemaakt daar in India in een relaxte en warme sfeer. Puck.... en en en? Nog een beetje kunnen slapen. Mijn temp is gestegen hoor, maar ik denk dat het komt doordat het buiten een paar graden warmer is, de slaapkamer hierdoor ook, had de hele dag de zon op gestaan. Dus werd wat warm wakker. Maar ja wie weet...
Caro, welkom terug, spannend hoor, het zou wel leuk zijn hoor, dat je terug komt en zwanger blijkt te zijn! India lijkt me geweldig. vooral die spirituele cultuur! Puck, ik heb miljoenenjacht niet gezien maar mijn man wel en die zei die mensen zijn knettergek. Heb je een kans op zoveel geld en dan toch meer willen. Eigenlijk wel goed dat ze dan met 500 euro naar huis moet! Hebzucht blijkt dus gewoon niet goed te zijn. Hoe is je temp? Lekker he Mieke dat warme weer! Fijne dag allemaal
Sjors, heerlijk! Hoe is het bij jullie, nog wat druppels gevallen of ook alleen maar mooi? Tja ik heb het niet gekeken, maar er is dn ook altijd een persoon die ook wint thuis en die heeft dus ook maar 500 euro gewonnen denk ik. Sneu hoor!
Mieke Hier is het heerlijk, volop zon, zeker 30 graden en een lekker windje. We hebben het weekend een verjaardag gehad en daar was ook een zwembad en het water was al opgewarmd tot 23 graden dus heerlijk om te zwemmen. En dan dat wijntje lekker op de zwembadrand. Super. Je hebt wel gelijk voor die mensen thuis is het wel erg sneu
Oh Sjors, zoals ik er even tegenaan kijk is het bij jullie elke dag vakantie, hihihi. In de praktijk natuurlijk niet, maar toch, zo klinkt het wel hoor. Kan me voorstellen dat jullie in de toekomst ook wel een eigen zwembad willen.
ik word ook al een paar dagen nat van het zweet wakker...bah! Mn temp is gelukkig gestegen en er is nog geen spotting te zien, dus er is nog hoop! Helaas voel ik verder niets bijzonders en zijn mn borsten eigenlijk ook weer normaal. bah, ik ben stik nerveus! Ben vandaag vrij .Ga maar effe wat vakantiespullen klaar leggen, het huis soppen en dan vanmiddag de tuin in! De zon staat altijd na 1300 op het terras!
goedemorgen dames ik heb echt slecht geslapen was heel de tijd aan het denken "wat als het raak zou zijn" maar goed mijn temp was vanmorgen gelijk aan gisteren nog hoog dus. verder had ik vanmorgen wel wat spotting dus ik denk dat hij wel gaat zakken en ook heb ik wat krampjes. sjors: ik ga ook in de zon liggen vandaag bij het zwembad ik ga naar de sauna (voorzichtig) heerlijk pooh:spannend hoor gelukkig is je temp wat gestegen. mieke: ook hier heel spannend ook jou temp is wat gestegen wanneer ga je testen? caro: heb je al getest? groetjes
iemand al wat van Dyaan gehoord? ben benieuwd hoe het nu met haar is. Hoop niet dat die bloeding is doorgezet!
Puck, donderdag is NOD. Wil proberen niet eerder te testen. Oh Dyaan, sterkte meid, ik hoop ook dat het gestopt is.
Goedemorgen! Wat een heerlijk weer meiden! Ben er helemaal happy van Gisteren lekker van de zon genoten nu effe werken en dan weer 2 dagen vrij! Dyaan, ik hoop dat alles goed met je is! Dames die aan het wachten zijn! SUCCES ik hoop dat het raak is! LIEFS
Joyce je jurk is echt fantastisch mooi! Maar inderdaad totaal niet vergelijkbaar met het plaatje. Maar des al niet te min zal je zeker een prinses zijn! LIEFS
He ladies! Hoe is het hier? Heb geen tijd gehad om alweer 20 pagina's bij te lezen. Zag een paar nieuwe namen, welkom! Heb ik spectaculaire ontwikkelingen gemist? Zie ook dat er voor een paar meiden weer spannende dagen aanbreken. Ik zal me ongans duimen! Sinds het weekend is bij mij het vloeien eindelijk gestopt. Werd er ook wel een beetje zat van. Merk dat mijn conditie er ook niet beter op wordt. maar een paar weekjes aan de staaltabletten Vanochtend voor het eerst sinds verhuizing op de fiets naar mijn werk (beetje verdwaald en daarom drie kwartier onderweg geweest, had het geschat op ruim half uurtje Hopelijk vanavond de terugweg beter vinden) Heeeerlijk weer he? (en ik zit binnen )
Wanna, fijn even wat van je te lezen! Zijn jullie helemaal over en klaar? Of nog van alles te doen. Tja hadden we maar allemaal lekker vrij op zulke mooie dagen.
Hey meiden, Hier gaat alles z'n gangetje. Mooi weer. Laptoppie in de tuin en studeren. Verder weer in de klusmodus . Ik heb nog niet alles gelezen, want ik zit in m'n laatste drie weken voor het afstuderen. Ben dus de laatste paar dagen niet online geweest. Ken mezelf. Blijf anders te lang plakken. Binnenkort ga ik echt alles weer even lezen, maar ik moet echt eerst even die zware laatste studieloodjes doen. Lees jullie verhalen binnenkort. Groetjes, Maine Ps m'n nod is tegelijkertijd met m'n afstuderen... Ik houd jullie op de hoogte. Ben niet zomaar weg, hoor . Dus sorry als ik niet op jullie heb gereageerd