30-plussers en zwanger worden (deel 3)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Josien, 6 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    @mb01, ja t tuincentrum is zeker in trek hier! Je komt er wel achter wat voor onhandige dingen er zijn voor rolstoelers of kinderwagens! Krappe paden (rijd plantjes omver, ahum), deuren die niet makkelijk open gaan etc etc. ;)

@daantje, wat een pracht buik?? Ik zie geen striae?? Goed hoor he! Hoop dat de twins snel komen!! EN geniet van het lekkere weer, dadelijk ben je blij als je effe 10 minuutjes buiten kan zitten zonder baby p schoot..hahaha!

@all Ik ben vandaag het schema uit het boek "de tevreden baby" aan het proberen. So far so good. Na de fles heeft ie geslapen, toen in badje, toen in de box gespeeld, weer fles en nu ligt ie al een uur in zn bedje te slapen! Het is een wonder! Ik heb ondertussen mn auto gewassen (was hard nodig) en heb nu effe tijd voor mezelf. Wat een luxe!
    Volgens het boek mag hij max 2,5 uur slapen nu...maar om 14.00 is het flesjes tijd, dus dan maak ik hem zoiezo wakker. Daarna moet ie tot 1600 goed wakker zijn, dus ga ik denk ik in de tuin met hem zitten of een stukje wandelen..jaja! :)

2. POOH! Ik begin 2 juli weer!

3. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    he meiden,

Met ventje is alles goed en Sterre heeft een zware oorotsteking , ze krijgt nu antibiotica, ze is al een stuk beter.
    Maar ik heb van m'n eigen geen goed nieuws....Heb necrose gekregen na de operatie....:(

4. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Zico, sterkte voor jullie allemaal hoor! jullie hebben een zware tijd zo te lezen.

5. ZUSJE!!!! Wat is Necrose?
    Beterschap voor sterre, gelukkig slaat de antibiotica aan!

Je schreef laatst dat je de 22e komt maar dat is toch de 28e????

LIEFS

6. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    zico ,wat is necrose?? klink als weefsel afbraak/afsterfte??

7. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    ben ziek,bah! geen stem, hoesten en keelpijn. geen koorts gelukkig,Ben bang dat ik Jens aan steek, dus dat wordt veel handen wassen vandaag!
    Ik heb gisteren het hele schema van de tevreden baby kunnen volgen en Jens deed het perfect op...helemaal volgens het boekje! Hij kwam vannacht om 3,30 en toen om 7.00 uur! super!

8. Miss Daantje

Miss Daantje Bekend lid

3 apr 2007
    868
    0
    0
    Mother of twins en een lief klein bubbelmeisje!!
    Leiderdorp (ZH)
    Ik dacht, weet je wat ik vandaag nog niet gedaan heb? gestemd op kleine Boaz... :) :)

Zico, sterkte meis, wat afschuwelijk zeg necrose (is idd het plaatselijk afsterven van weefsel)!
    En nu, wat gaan ze nu doen?? Dikke knuf!

Pooh, dikke gezondheidsknuf meis en snel weer beter worden!
    Knuf ook voor lieve Jens! :D

Dank jullie trouwens voor jullie complimentjes over mijn buik, heel lief maarrrrr.... IK WORD ONDERTUSSEN GEK!!!! zo dat is eruit! :oops: :p

Mijn moeder is hier en ze gaat me helpen met alles wat ik niet meer kan en dat is...alles! :)

Liefs, Daantje

9. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    Daantje, ik kan het me goed voorstellen. ik werd ook gek van die buik en alles er omheen, en dan was Jens nog in zn eentje!;)
    Maar geloof je me als ik het soms wel een beetje mis...zwanger zijn etc..en helemaal het getrappel in mn buik!

10. mb01

mb01 Actief lid

14 mei 2008
    321
    0
    0
    Zico, jeetje, dat klinkt heel akelig. Sterkte en een knuffel!!!!

Daantje, Nog even meid, en dan ben je ervan "verlost". Jij ook een knuffel!!!

Pooh, ik ken veel mensen met keelpijn/hoesten, komt door het weer (te snel zonder jas naar buiten enzo). Fijn dat jens het goed deed op het schema, ik zal het onthouden voor als ik het ooit nodig heb ;) .

Mieke, vergeet het elke keer ...wat heb je een leuke banner!!! Daar word je helemaal blij van.

Simi, hoe gaat ie? Is alles nog steeds in de war?

ALL, ben doodmoe en heb koppijn, dit komt door de rampzalige dienst van gister. We hebben een kind wat niet wilt gaan slapen, ik ben er van 20 uur tot ik naar huis ging om 22.30 uur mee bezig geweest. Kwam elke keer uit bed, en gillen/schoppen als ik hem er weer in stoptte, zo vermoeiend :( . En daar bovenop kwam hij ook nog eens met zijn hand onder de deur (ja, eronder, hoe krijgt ie het voor elkaar :confused: ), dus had ie schaafwonden op zijn vingers. Ik dacht maar 1 ding: AAAAAAAHHHHHHHH.
    Gelukkig ben ik vij vandaag, ga lekker shoppen, dat heb ik wel verdiend ;) .

11. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Mb, hier van 21 tot 00.30 uur bezig geweest met een baby die niet wilde slapen/eten.
    Of dat wel wilde maar te moe was om beide te gaan doen. Dus ik weet hoe je je voelt nu, ik ben zooooo moe en ik heb het zooooo druk met werken.

Daarom reageer ik meestal ook maar even kort en bondig hier en niet heel uitgebreid.
    Kan het gewoon even niet opbrengen.

Daantje, ik hoop dat je heel snel jullie mooie kleintjes zullen zien!

Pooh, beterschap, hier ook een beetje snotterig.

Ik ga ook maar weer even op mezelf piepen!!

12. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    @mieke, i know what you mean!!! Soms kan het zo vermoeiend zijn...Je ziet dat ze moe zijn, maar in slaap vallen, ho maar! En als je dan zelf ook moe bent, of niet fit, is dat erg frustrerend! pfff!
    Ik moest gisteravond wel lachen. Volgens 'het boek" MOEST hij slapen.Maar hoe doe je dat als hij zelf niet wil?? Wel grappig, in theorie moet de baby nu moe zijn,maar in de praktijk..hahahaha! Ach hij heeft het bijna heel dag dag volgens dat boek gedaan.
    Wat we wel raar vonden is om hem de eerst helft van de fles voor de nacht in het volle licht te geven, dan hem te verschonen en dan in het donker,( zonder contact te maken met hem, ahhhh :() de tweede helft te geven. Ik voelde me wel een beetje naar erbij. Fles eruit jassen en dan niet meer tegen hem praten of hem recht aan kijken tijdens de tweede helft. Arm kind!
    Maar oke, hij vel gelijk erna in slaap tot 3.30 en daarna door tot 7.00 uur. Nu maar hopen dat ie er niets aan over houdt ;)

13. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    hallokes,

Zoals hierboven iemand zei, m'n huidweefsel is op 3 plaatsen aan het afsterven.
    Wat ze gaan doen weet ik niet, maar heb op internet aan het zoeken en het weefsel moet verwijderd worden en dan moet het terug gehacht worden, dus zal wel langer dan 7 Mei thuis zitten denk.
    Ook heb ik net foon gehad ivm consultatie van men nek, die is een week verzet, dokter is belet :(.Moet er pas 9 mei heen .
    Dus zal echt moeten wachten en heb er schrik voor

14. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Pooh, ik heb dat boek ook alleen pas later gekocht.
    En heb het een dagje geprobeerd dat schema, maar ik vond het eigenlijk wel goed gaan zoals ik het gewoon al deed en Boaz slaapt goed verder, valt ook prima in slaap.
    Dus ben er mee gestopt. Je moet het niet al te letterlijk nemen hoor.
    Maar ze zeggen dat natuurlijk zodat hij zo min mogelijk prikkels krijgt voor hij gaat slapen.

15. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    sterkte zico, het klinkt heel heftig die necrose!!! Als ze het weghalen, is het dan klaar of is er kans dat het door gaat met afsterven?

@mieke, ja ons viel het ook op dat we veel deden zoals zij schrijft. Alleen geef ik hem nu mere rust door 's middags in zn kamertje tel aten slapen ipv in de tuin of op schoot/box. En dat scheelt.
    Maar ik moet nu al lachen. Hij "moest van 1030 tot 1200 goed wakker zijn en dan naar bed... nou na de fles van 1000 was hij met geen mogelijkheid wakker te houden en nu zn volgende fles klaar staat ligt ie nog te gapen en wakker te worden. Jammer dan. Kijken of ie na deze fles wat wakkerder blijft...
    Dus ik bedoel maar, op papier ish et leuk, maar in de praktijk..hahaha

16. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    Weet het niet, morgen zal ik het weten

17. Godsamme, me hele bericht verdwenen :evil:

Maar goed, vanmorgen bij de HA geweest. Ik moet/mag acuut stoppen met de BV.
    Zusje, hij vroeg niet eens wat ik wilde. Het leek hem aan de hand van het verhaal een logische stap om het allemaal wat gezelliger te maken.
    De krampjes zijn normaal.

Ik krijg geen medicatie, dat lijkt hem niet nodig omdat ik vorige week door de zenuwen ook al minder aanmaakte en de medicijnen hebben bijwerking. Dus indien niet nodig liever niet. Mocht het morgen niet lukken dan mag ik weer bellen. Hij was echt super begripvol, heel erg fijn =D>

Maar nu, hoe doe je dat met flesvoeding.... :oops: Het Cb belt vandag nog terug voor uitleg hiihi

LIEFS

18. wannaBmum

wannaBmum Fanatiek lid

17 okt 2007
    2.957
    0
    0
    Soof: lijkt me een goeie beslissing in jouw geval. Soms geeft het zoveel meer stress dat je gewoon niet meer aan genieten toekomt. Voor mij was het in ieder geval een enorme opluchting toe ik na twee weken kolven elke twee uur besloot gewoon bij flesvoeding te blijven. Beter voor zowel Ruben als mezelf.

Daantje: wat een prachtige buik!

Zico: wat een ellende weer! Hoop dat het je nu eindelijk wat meer mee zal zitten!

@all: Ruben slaapt nu al een uurtje of twee, heeeeerlijk, eindelijk even tijd voor mezelf. Wordt er wel onzeker van met al dat gehuil. Maar als ik hem bij me pak is het ook weer goed. Lastig hoor, wil ook dat hij went dat hij na het voeden even wakker mag zijn, maar dan in zijn eigen bedje moet gaan slapen in plaats van bij mama op de arm. Vannacht trouwens erg goed gegaan en dan voel ik mezelf ook een stuk beter en vind ik het ook niet zo erg om hem de hele ochtend op de arm te hebben :)
    Pooh: volgens jouw boek mag hij dus niet meer dan 2,5 uur achtereen slapen? Lijkt me wel lastig, dat soort strakke schema's.

hahaha, had het lot niet moeten tarten, komt me ineens een gekrijs uit de babyfoon! :) Onze jongen is dus weer wakker. Even kijken of ik het nog iets kan rekken tot de volgende fles. o ja, en hopen dat hij vandaag gaat poepen, want dat heeft hij al een paar dagen niet gedaan, kan ook niet fijn zijn...

19. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    Fijn dat de dokter de beslissing aan jou over liet.

wat wil je weten ivm flesvoeding? Misschien kan ik je helpen;)

20. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    @wanna, denk dat ie buikpijn heeft, als ie al dagen niet gepoept heeft! ;) Duw effe een thermometer in zn gatje, dat werkt nog wel eens. Die van mij poept wel 2x per dag...pfffff

Dat schema werkt wel ,maar jens heeft hem omgegooid met zn niet wakker willen blijven vandaag...duh! ;) Hij mag max 2-2.5 uur wakker zijn en dan slapen...maar is wel lastig hoor!

Deel Deze Pagina