Tjee Soof! Dat je zus op kraamvisite was! En wat leuk dat het ook gezellig was! Weet niet of je er zelf behoefte aan hebt maar misschien zou het voor Rick wel leuk zijn als zijn tante in beeld blijft? Spammen: foto uploaden in je album (verkleint nu vanzelf) en dan komt daaronder de code te staan om hem in het forum te plakken. Mieke: Ruben huilt volgens mij heel wat meer dan Boaz. Kan hem echt niet even in de box leggen na het voeden, want dan zet hij een keeltje op. Heb ook niet echt het idee dat het krampjes zijn, want zodra je hem oppakt is het weer goed. Hij zal wel bezig zijn met een heel lang "sprongetje" als ik het Oei, ik groei boek moet geloven Iemand van jullie nog iets leuks gepland voor koninginnedag? Iemand de laatste tijd nog iets van Caro gehoord? (of heb ik er overheen gelezen?) Daantje: hoe is het bij de gyn gegaan?
@all, we hebben een rot nacht gehad. Jens sliep heerlijk tot 3.00, geen probleem maar na die fles was ie niet in slaap te krijgen. Uiteindelijk haast ruzie gehad over het feit hoe lang we hem moeten laten krijsen. Het gaat door mn hart heen hem zo te horen brullen! Tegen de ochtend maar tussen in genomen en nu ligt ie nog heerlijk te gapen en strekken in bed. Monstertje! Nu net krijgen we te horen dat mn vriend zn opa vannacht is overleden! We zijn er helemaal ondersteboven van. Zo'n lieve man, een rots in de branding!
Nou zeg weet toch zeker dat ik net een bericht getypt had opnieuw dus maar weer. Soof, wonderen bestaan dus echt... het is idd niet te geloven dat je zus is langs geweest. Wanna, vervelend dat Ruben zoveel huilt. Hou het wel in de gaten, want je hoort veel over verborgen reflux en koemelkallergie. En dan ben je lang bezig met zoeken naar de oorzaak terwijl het zoiets kan zijn en er dus wat aan te doen is. Hoop natuurlijk dat het gewoon zijn sprongetje is Is Ruben een beetje rossig? Caro is druk met verhuizen en het nieuwe huis aan het inrichten etc. Pooh, gecondoleerd meis, wat naar van jullie opa. Wij laten Boaz min. 10-15 min. huilen voor we actie ondernemen en dan ligt het er ook nog aan wat voor huiltje het is. Hij went er aan hoor dat hij dan zo lang ligt te huilen, meestal houdt het dan ook op en weet hij dat we niet komen.
@mieke, dank je wel ja, dat huilen gaat door merg en been heen. Steeds harder, dan effe een minuutje stoppen en dan weer door. Uiteindelijk was ie dik een half uur. Ik was al zo moe van gisteren toen ie ok zo huilerig was en op schoot wilde. Ik denk dus dat ie in zn 5 weken sprongetje zit! Mn vriend wil naar de begravenis, maar ik en Jens gaan niet mee. Ik vind hem nog te klein voor die reis! Wanneer hij begraven wordt is nog niet zeker. Ze doen daar altijd langer over dan in nederland! Begin december overleed er ook iemand en die weer eind januari pas begraven. Mn schoonvader had het net over een week of 2... maar eind volgende week komt mn schoonmoeder naar nederland. We zien wel hoe het loopt! Eerst effe mn vent opvangen . Hij huilt nooit, maar is nu echt goed de weg kwijt
Pooh, gecondoleerd. Wat sneu dat je vriend er behoorlijk de kluts van kwijt is.Tjee, dat ze in zweden er zo lang over doen om iemand te begraven, waarom is dat? Nou, heb me 1e slaapdienst van deze week erop zitten. Ben nu een beetje brak, ik slaap heel licht op mijn werk en wordt van elk geluidje wakker. Maar ik moet wakker blijven, want ik ga om 12 uur naar de ortho, mijn beugel gaat eruit!!! . Ik ben zo benieuwd hoe het eruit ziet zonder al dat metaal in mijn mond!!! Verder heb ik nu waterige afscheiding, dus mijn ei zit eraan te komen! (of is al gespongen, niet getempt vanmorgen ivm korte nacht) Ben er wel erg blij mee, hebben we het klussen goed getimed! DDDDOOOEEEEGGGG
@mb01, dank je wel Geen idee waarom het zo lang duurt. Ik vind het ook wel raar en een beetje naar idee.
Jens doet het vandaag een stuk beter! We zijn vanochtend op de koffie geweest bij mn werk en daar gelijk babyvoeding van mee genomen die ik besteld had (scheelt toch inkoopkorting Nu ligt ie zoet te slapen en ik bak ondertussen effe een eitje met spek..mmh
Pooh: ach wat naar, gecondoleerd zeg! Kwam het helemaal onverwacht? Sterkte ook voor je vriend! Wat bijzonder dat er daar zoveel tijd overheen gaat voor de uitvaart is! Fijn dat het met jens wat beter gaat! Dat laten huilen vind ik ook moeilijk, gaat door merg en been. Mieke: tja, heb niet echt het idee dat Ruben wat dwars zit als hij huilt. Het is ook zo snel weer goed als je hem oppakt.. Hij is inderdaad een beetje rossig Mijn man en ik zaten tijdens de zwangerschap al te grappen dat we een kindje met rood haar en sproeten zouden krijgen (wij hebben allebei een bleke huid met sproeten en zijn als kind roodharig geweest, maar nu een stuk donkerder haar gekregen) En voila; rossig kindje dank voor de update van caro! Mb: wat heeeerlijk dat je beugel eruit gaat! Zal ook nog wel wennen zijn! Ben je helemaal tevreden over het resultaat? Net op CB geweest. Ruben was mooi aangekomen, alweer 3400 gram! Mag hem toch af en toe wat meer voeding aanbieden als ik het idee heb dat hem dat dwars zit. Maar ze zagen daar ook wel dat hij hartstikke wakker is terwijl hij eigenlijk wel moe is. Heb me dus ook het inbakeren maar eens voor laten doen en het boekje van Ria Blom. alleen is dat een vrij strak regime van iedere keer hetzelfde patroon en ik heb niet het idee dat ruben dat inbakeren echt elke keer nodig heeft. Heb hem net na voeding en knuffelen weer even in de box gelegd, maar hij is alweer aan het huilen -zucht- Zal hem maar weer pakken. Bai bai
hier ging het effe goed. Om 1300 de fles gegeven en meneer viel in slaap met het boeren, dus hup zn bedje in. Nou...niet dus! Ik heb hem met pijn in mn hart 50 minuten laten jengelen/krijsen/pruttelen en toen mar opgepakt. Binnen 20 minuten was ie dus vertrokken op mn buik. Heb hem een kwartier geleden weer in zn bed gelegd en hij lijkt het niet gemerkt te hebben! Nou maar hopen dat ie eens even 2 uurtjes door slaapt. Dan is ie hopelijk niet al te oververmoeid!
Hmm toch wel vervelend dat jullie mannetjes wat moeilijk slapen in hun bedje, tenminste dat is wat ik begrijp? Heb ik gelukkig geen last van gehad, ook wakker valt Boaz wel in slaap, niet altijd natuurlijk. Maar wat slapen gaan betreft is het een voorbeeldige baby hoor! Wanna, vwb inbakeren, ik zou het toch eens proberen, ondanks dat je het dus dan continu moet doen, wie weet brengt het Ruben toch meer rust. Grappig dat jullie als kind ook rossig waren, ik als baby en later blonder en nu weer goudblond. Nog geen idee wat Boaz voor kleur haar gaat krijgen, het is nu donker blond. Vriend en ik waren als kind beiden heel blond en later donkerder geworden, bij vriend is het later echt heel donker geworden. Verder ik groene ogen en hij bruin, dus ook nog afwachten.
Heb hem inderdaad net ingebakerd en na eventjes huilen is hij zowaar in slaap gevallen!! Misschien toch maar even volhouden zo. Hoe lang moet ik hem na de voeding wakker laten voor ik hem inbaker? Of ga ik inbakeren zodra hij huilerig/jengelig wordt? (Haha, dat is dus: zodra ik hem neerleg en niet meer knuffel )
Pooh, gecondoleerd met je opa van je man... Het duurt zo lang in Scandinavië voordat iemand begraven wordt omdat vroeger mensen van heel ver moesten komen voor begrafenissen, het zijn grote landen waar mensen ver uit elkaar woonden. Bovendien was/is door het klimaat het lichaam langer te bewaren. Wanna: ook Ruben is een beauty hoor! Verder zie ik bij iedereen wat ik ook veel bij pas bevallen vriendinnen zie: het leven is nu echt een beetje van dag tot dag he? Grote verschillen! MB, wat zal je een mooi gebit hebben! Geniet ervan meid! En de duimen gaan weer voor je draaien...
Wanna, ik denk dat je na de voeding nog even een halfuurtje met hem moet 'spelen', dan associeerd hij het niet direct met slapen gaan zeg maar. Wel fijn dat het meteen al zijn werk doet, het is heus niet verkeerd dit te doen hoor. mb, hoe is het met het beugellose bekkie Miepie, hoe gaat het met jou?
Hey meiden, Ik meld me weer ff Laptop was gecrasht dus zonder gezeten (afkicken zeg) en nu een andere pc geregeld maar wist mijn inloggegevens niet meer. Ik ga proberen snel weer wat terug te lezen en op de hoogte te komen hier maar ik zit zelf ff niet zo lekker, onze hond is ernstig ziek en die word morgenmiddag geopereert, ze moeten een nier verwijderen.....
jens krijst al uren...was weer in slaap gevallen maar werd meteen weer wakker... we worden het nu een beeetje zat. papa en mama zijn zo moe..
Alles goed hier! Ik heb geen klagen (doe het soms toch dat wel, ). Geen hele zware kwalen, soms wat rugpijn en last van hormoontjes en nog steeds vlagen van misselijkheid en heeeeeel erg kieskeurig over wat ik lekker vind om te eten en drinken maar dat is het wel. Mijn buikje is bescheiden en voor mezelf is DE grote verrassing dat ik nog helemaal NIKS ben aangekomen! Ik heb licht overgewicht namelijk en kom meestal nogal makkelijk aan maar nu absoluut niet en dat is ook weleens prettig. Ik lees met angst en beven jullie avonturen met de kleintjes, dat wel! Nee hoor, ik vind jullie tof dat jullie zo eerlijk zijn over alles want mijn glazuur gaat er soms van kapot van hoe zoet sommigen deze periode beschrijven terwijl het volgens mij (en zo te lezen) gewoon keihard werken is! Vind ik fijn om te lezen want dat lijkt me een betere voorbereiding dan dat zoete gedoe van roze wolken enzo. Waarmee ik uiteraard niet suggereer dat het allemaal kommer en kwel is, maar jeweetwel wat ik bedoel, toch?
Moontje: fijn om van te horen. Wat naar van jullie hond! Sterkte morgen. Hij zal wel een tijdje moeten blijven of niet? Miepie: hahaha, we willen je natuurlijk niet afschrikken Maar inderdaad het is heeeeerlijk, maar ook best wel vermoeiend die eerste weken Pooh: hier vanavond na de voeding weer ingebakerd. tien minuten gejengeld en daarna weer als een blok in slaap gevallen..... Misschien toch ook iets voor jens? Heb vanavond eerst zelf zitten brullen omdat ik het zo zielig vond dat we Ruben hadden ingebakerd (terwijl die er prinsheerlijk bij lag te snurken en mama over de toeren was... hahaha, wie is er nou zielig?!) Vind het gewoon moeilijk om te zien, maar volgens mij vindt hij het fijn en heb ik er zelf veel meer last van dan hij Ik ga naar bed ladies, trusten! knuf, Wanna Knuf Wanna
Re: Zwangere dames van het PCO - clubje. door poohbear226 op wo apr 29, 2009 4:52 am zo he he, gisteren om 1930 met zn drietjes naa bed gegaan. daar wat geluierd en telefoontjes gehad ivm overlijden van opa. Jens wilde maar niet slapen in zn bedje en ik wist het echt effe niet meer. Uiteindelijk vel hij rond 2200 uur in slaap in zn bedje (pfff) en heeft m 1.15 de fles gehad van mn vriend (weet ik niets meer van). Nu is ie net pas wakker en ben ik een flesje aan het maken. Ik heb dus aardig wat uurtjes geslapen, joepie!! Hopelijk is ie vandaag wat minder lastig met slapen. @wanna, misschien moet ik het ook eens proberen. Kan je dat doen zonder CB?? Of moe tje daar "toestemming" voor hebben?
Pooh, eigenlijk in overleg met CB. Maar ja wat niet weet wat niet deert. Maar na prikjes mag hij de doek dan weer 24 uur niet om. Miepie, fijn dat het op de kwaaltjes na goed gaat met je zwangerschap. En heerlijk dat je nog bijna niets bent aangekomen, kan nog komen natuurlijk En tja het is super leuk maar ook wel zwaar, vooral de eerste weken. Nu hebben wij wel een makkelijk kind hoor moet ik zeggen. Maar in het begin is het zo zoeken naar waarom hij huilt en soms huil je dan even lekker mee. Wanna, hihi dat bedoel ik dus, dan huil je gewoon even mee. Ach joh Ruben vindt het echt geen probleem die doek en hij slaapt juist zo lekker nu en jullie ook geeft toch meer rust.